نوشته شده توسط : امیر علوی

آشنایی با لیپوماتیک در مردان

>> لیپوماتیک در مردان

علاوه بر اینکه بانوان به زیبایی و تناسب اندام اهمیت زیادی می دهند، لیپوماتیک در مردان نیز طرفداران زیادی دارد. مردان که چاقی را بیشتر در نواحی پهلو، شکم و بازو احساس می کنند تمایل زیادی به لاغری موضعی این اندام ها دارند. لیپوماتیک مردان از جمله جراحی های زیبایی می باشد که با حذف چربی های مازاد اندام های بدن یک استیل جذاب به آن ها می دهد.    

 

>> پیکر تراشی با لیپوماتیک در مردان

مردان در کشور ما بیشترین میزان چاقی را در نواحی شکم و پهلو های خود دارند و این موضوع به دلیل کم بودن سطح تحرک روزانه و ورزش نکردن است. حتی اگر بخواهیم دقیق تر به موضوع نگاه کنیم می توان به برنامه غذایی غلط و استفاده زیاد از فست فود ها نیز اشاره کرد. در نتیجه بدیهی است که پیکرتراشی با لیپوماتیک برای مردان یکی از پر متقاضی ترین جراحی های زیبایی کشور محسوب شود. یکی از مواردی که باید به آن اهمیت زیادی داد حفظ نتایج لیپوماتیک پس از عمل می باشد که بیماران باید حتما به این موضوع دقت کنند.  

 

>> کاربرد اصلی لیپوماتیک مردان

حذف چربی های از تمام نقاط بدن که چاقی موضعی دارند از جمله: غبغب، سینه، بازو، شکم، پهلو، ران و ... امکان استفاده مجدد از چربی های تخلیه شده از اندام های چاق جهت فرم دهی به سایر نقاطی که دارای استایل خوش فرم و جذابی نیستند.  

>> کاندیدای جراحی لیپوماتیک مردان

آقایانی که دارای بافت های چربی اضافی در اندام های بدن می باشند. آقایانی که ناحیه چاق بدن آن ها میزان زیادی پوست شل یا اضافی ندارد. آقایانی که بیماری فشار خون بالا یا دیابت ندارند و از قرص های رقیق کننده خون استفاده نمی کنند.  

>> نوع برش و بیهوشی لیپوماتیک برای مردان

در جراحی لیپوماتیک از تلفیق دو تکنیک پیشرفته استفاده می شود که از برترین ویژگی های قابل ذکر برای آن استفاده از فرکانس هایی با کمترین میزان ارتعاش است و این امر به خودی خود مزایای قابل توجهی را به همراه دارد. هر چه میزان ارتعاشات ملایم تر باشد سطح خونریزی و کبودی بسیار کمتر می شود. در نتیجه فرد دوران نقاهت کمتری را سپری خواهد کرد. میزان برش ها در روش لیپوماتیک بسیار جزئی و کم است بطوریکه آسیبی به پوست وارد نشده و اسکار روی بدن بیمار بر جای نخواهد ماند. خوشبختانه در لیپوماتیک مردان و زنان از هیچ نوع ماده بیهوشی استفاده نمی شود و تنها با استفاده از بی حسی ناحیه مورد نظر بی حس خواهد شد.  

>> هزینه و قیمت لیپوماتیک مردان

جراحی لیپوماتیک مردان از جمله عمل های زیبایی می باشد که در آقایان در نواحی مختلف بدن قابل انجام است. آقایان به دلایلی از جمله ژنتیک، اختلالات هورمونی و مصرف دارو های مختلف می توانند از چاقی رنج زیادی ببرند. امروزه با پیشرفت علم جراحان توانسته اند این مشکل را در مردان برطرف نمایند. لیپوماتیک برای مردان هزینه و قیمتی بیش از سایر روش های زیبایی ندارد. در نتیجه افراد نباید ترس رویارویی با قیمت های کذایی را داشته باشند. به علاوه اینکه اگر به کلینیک های تخصصی معتبر مراجعه کنند می توانند با خیالی آسوده این روش جراحی را انجام دهند. هزینه جراحی لیپوماتیک یکی از دغدغه های بیماران است که ممکن است بسیاری از بیماران را از انجام این روش منصرف کند. نکته قابل توجه در مورد هزینه عمل لیپوماتیک فاکتور هایی است که باید به آن اهمیت داد. اگر بیماران به مهارت پزشک اهمیت دهند و یا در کلینیک های تخصصی و معتبر این عمل را انجام دهند می توانند با اطمینان ازینکه هزینه پرداختی آن ها بسیار به جا بوده است، از نتایجی عالی نیز برخوردار شوند. هزینه عمل لیپوماتیک مردان در مراکز معتبر و شناخته شده در حد توان بیماران است. افراد بهتر است که به تبلیغات کذایی و دروغین برخی از موسسات توجهی نکنند و اولویت آن ها مراجعه به بهترین مراکز تخصصی زیبایی باشد.  

>> لیپوماتیک مردان

لیپوماتیک مردان که یک روش عالی برای لاغری موضعی اندام های چاق است در کشور های مختلف جهان انجام می شود. این روش منحصربفرد از سمت سازمان FDA آمریکا نیز تایید شده است و به عنوان یک متد ایمن و کم عارضه در دنیا شناخته شده است. در اجرای این روش از دستگاه هایی با تکنولوژی پیشرفته استفاده می شود که سطح آسیب رسانی آن به اندام های بدن بسیار کم و در حد صفر قرار دارد. خوشبختانه در لیپوماتیک عارضه های مربوط به سایر روش های دیگر و قدیمی تر مشاهده نمی شود و در نهایت پوست با انقباضاتی که دارد کاملا صاف و یکدست خواهد بود.  

>> چرا مردان لیپوماتیک را انتخاب می کنند؟

مردان نیز همانند زنان پس از سپری کردن سال های زندگی دارای عضلاتی افتاده و دفرمه خواهند شد. این امر بخصوص در مردان چاق بسیار بیشتر و بدتر است. متاسفانه زندگی های صنعتی و عدم تحرک این پدیده را بسیار فراگیر کرده است و درخواست عمل های زیبایی  را در مردان نیز افزایش داده است. لیپوماتیک مردان از جمله راهکار هایی است که باعث حذف چربی های اضافی اندام های آن ها شده و بافت شل پوست را نیز از بین می برد. این روش کارآمد و قابل اطمینان سبب زیباتر شدن استایل مردانه آن ها خواهد شد. جراحی لیپوماتیک برای مردان دارای فواید زیادیست و با تخلیه کامل سلول های چربی اندام، چاقی را برای همیشه از آن دور خواهد کرد. مهم ترین و اصلی ترین موردی که برای مردان اهمیت دارد نیز همین موضوع است. خداحافظی با چربی های اضافی برای همیشه... جالب است که اگر فرد مجددا به چاقی مبتلا شود چاقی را در این اندام مشاهده نمی کنند و یا بسیار جزئی خواهد بود. در حقیقت مردانی که لیپوماتیک شکم، پهلو یا هر عضو دیگری از بدن را انتخاب می کنند می توانند برای همیشه یک اندام صاف و زیبا داشته باشند. لباس های مورد علاقه خود را بپوشند و با رعایت یک رژیم غذایی مناسب استایل خود را حفظ نمایند. زیباسازی اندام های بدن در مردان دیگر یک رویا نیست و پیکرتراشی با لیپوماتیک برای مردان به یکی از جراحی های رایج تبدیل شده است. جراحی لیپوماتیک حتی امکان زیباسازی سایر اندام ها را نیز فراهم خواهد کرد. بدین ترتیب افراد می توانند با یک تیر چند نشان بزنند.  

>> ماندگاری لیپوماتیک مردان

یکی از مسائلی که در لیپوماتیک مورد توجه تمامی متقاضیان این روش زیبایی قرار گرفته است میزان ماندگاری نتایج آن است. علت اصلی چاق بودن اندام های بدن وجود سلول های چربی زیاد و حجیم شدن آن ها است. زمانی که حجم این سلول ها افزایش می یابد به دنباله آن چاقی نیز مشاهده خواهد شد. لیپوماتیک با حذف و برداشتن سلول های چربی سبب کاهش یافتن آن ها در یک اندام بصورت دائمی خواهد شد. در نتیجه ماندگاری اثرات آن هم همیشگی است. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.



:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

آیا بیماران به انجام لیپوماتیک مجدد نیاز پیدا خواهند کرد؟

>> لیپوماتیک مجدد

داشتن یک اندام زیبا و جذاب آرزوی هر فردیست که محققان و پزشکان زیبایی با ابداع متد ها و روش های متنوع به دنبال دست یابی به آن بوده اند. در عصر حاضر لیپوماتیک از جمله شیوه های نوین تناسب اندام و لاغری موضعی بدن به شمار می رود اما با اینحال باز هم برگشت چربی ها بعد از لیپوماتیک و احتمال چاقی دوباره بعضی از بیماران را بسیار هراسان و نگران می کند. در واقع آن ها باید بدانند که این نگرانی کاملا بی مورد است و عدم نیاز به لیپوماتیک مجدد با اجرای سبک زندگی سالم امری دست یافتنیست.     لیپوماتیک مجدد

 

>> آیا بیماران به انجام لیپوماتیک مجدد نیاز پیدا خواهند کرد؟

همانطور که می دانید شیوه های مختلفی جهت لاغری موضعی وجود دارد. روش هایی مانند لیپولیز، لیپوماتیک و لیپوساکشن همگی با استفاده از دستگاه هایی خاص برای حذف چربی های زاید بدن در اندام هایی که دچار چاقی موضعی هستند بکار می رود. برای اکثریت افراد که تفاوت این روش ها را نمی دانند در نگاه اول هیچ فرقی بین آن ها برایشان وجود ندارد و معمولا نتیجه نهایی و میزان هزینه ای که قرار است بپردازند برایشان از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.   لیپوماتیک مجدد

  لذا یکی از مهم ترین سوالاتی که در ذهن افراد شکل می گیرد اینست که آیا آن ها مجددا هم به انجام جراحی لاغری نیاز پیدا خواهند کرد یا خیر؟ انواع روش های نام برده شده جهت تخلیه چربی های اضافی در بدن فرد دارای اضافه وزن را از شر چربی های اضافی رهایی می بخشد اما نباید فراموش کرد که ماندگار بودن نتایج و نوع عوارض و هزینه ای که برای لاغر شدن بکار می رود همگی در روش های یاد شده با هم متفاوت خواهد بود. در حال حاضر لیپوماتیک از جمله جدیدترین متد هایی می باشد که برای کاهش حجم چربی های اندام ها توسط جراحان زیبایی حاذق در کلینیک های تخصصی انجام می شود و توانسته است با نتایج درخشانی که از خود برجای گذاشته میزان برگشت پذیری چربی ها را به زیر دو درصد برساند. در نتیجه به انجام لیپوماتیک مجدد نیازی نخواهد بود. بدین ترتیب توصیه و پیشنهاد اکثر جراحان زیبایی اینست که آن ها یک روش ایمن و با نتایجی ماندگار را کمترین عوارض ممکن را به همراه دارد انتخاب کنند و آن چیزی نیست جز روش لیپوماتیک که با آخرین متد جراحی روز دنیا انجام می شود.  

>> آیا اعتماد به لاغری با روش لیپوماتیک درست است؟

در جراحی لیپوماتیک به این دلیل که چربی های مازاد یک اندام به صورت مایع از آن تخلیه می شود، تغییر سایز و فرم اندام را می توان به راحتی مشاهده نمود. تا کنون انجام لیپوماتیک مجدد بسیار نادر بوده است و افراد یک اندام را دوبار تحت جراحی لیپوماتیک قرار نمی دهند. این امر به دلیل قابل اعتماد بودن و نوع عملکردی است که در این روش مشاهده می شود. در حقیقت در جراحی لیپوماتیک سلول های چربی از اندام خارج می شوند و حتی اگر فرد باز هم چاقی را پس از آن تجربه کند میزان آن در اندام جراحی شده بسیار اندک خواهد بود. در لیپوماتیک چربی هایی که در زیر پوست قرار دارند تخلیه می شوند. اگر فرد پس از جراحی مراقبت های لازم را انجام دهد و با رعایت رژیم غذایی سالم در حفظ سلامت بدن خود کوشا باشد هرگز نیازی به لیپوماتیک مجدد نخواهد داشت. برخی از افراد با توجه به اینکه می دانند از میزان سلول های چربی بدن کاسته شده است لذا با خیال راحت و اطمینان ازینکه چاق نخواهند شد به پرخوری و نارعایتی می پردازند. در این رابطه باید حتما این موضوع را ذکر کرد که با مشاهده کاهش سایز کم، شکم، پهلو یا ... نباید چاقی بدن را فراموش کرده و با خیال راحت به روال عادی گذشته پرداخت. شاید لیپوماتیک مجدد برای اندام مورد نظر نیاز نباشد اما سایر اندام ها دچار چاقی مفرط می شوند و مهم تر از همه اینکه تناسب اندام و همنواختی ظاهری آن ها از بین می رود. پس بهتر است که با پیشگیری سبک زندگی درست و سالم به سلامت و لاغر بودن اهمیت داد. توجه کنید که متخصصان زیبایی اظهار دارند لیپوماتیک مجدد خیلی کم و به ندرت اتفاق می افتد و در واقع هیچ کدام از بیماران این درخواست را نخواهند داشت. برای اینکه سایر اندام ها نیز چاق نشوند و فرد بتواند همیشه یک روال مناسب و ایده آل را به دنبال داشته باشد بهتر است که از رعایت رژیم های غذایی سالم و ورزش غافل نشود.  

>> با لیپوماتیک یک زندگی سالم را آغاز کنید

برخی از بیماران میزان هزینه ای که قرار است برای لیپوماتیک در نظر بگیرند را بالا می دانند اما هنگامی که نتایج حاصل از آن را می بینند از اینکه این روش را انتخاب کردند بسیار ابراز خرسندی می کنند. داشتن انگیزه برای اینکه افراد بتوانند سالم زندگی کنند امر مهمیست و پس از انجام جراحی لیپوماتیک می توان هم از شر چربی های مازاد اندام چاق بدن خلاص شد و هم به دنبال آن یک زندگی سالم و یک سبک جدید و درست از آن را در پیش گرفت. رعایت یک رژیم غذایی مناسب که در آن افراد شیرینی و کربوهیدرات کمی را مصرف می کنند و به طور منظم و روزانه ورزش می کنند افراد را وارد الگوی مناسب از زندگی خواهد کرد. جالب است بدانید که انجام این راهکار نه تنها موجب انجام لیپوماتیک مجدد نمی شود، بلکه بسیاری از بیماری های جانبی از جمله کبد چرب را نبر برطرف می کند. نکته قابل اهمیت اینجاست که رعایت های بعد از عمل به قدری مهم است که وقتی افراد مراجعه کننده در جلسه مشاوره با پزشک متخصص خود صحبت می کنند در صورتی که قصد اجرای الگو های درست را نداشته باشند، جراح به آن ها پیشنهاد عمل نخواهد داد چرا که می توانند وزن قبلی خود را مجددا بدست آورند حال با این تفاوت که چربی ها در سایر اندام ها جمع می شوند و چاقی را به وجود می آورند.  

>> حذف لیپوماتیک مجدد و زیباتر شدن سایر اندام ها

در روش پیکرتراشی لیپوماتیک، لاغر شدن و لاغر ماندن بدن بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است. استفاده از امواج اینفراسونیک برای به وجود آوردن لرزش و نوسان در ناحیه مورد نظر سبب می شود که چربی ها به بهترین نحو ممکن خارج شوند. عدم خراب شدن چربی هایی که جدا شده اند نیز موجب می شود که بتوان مجددا آن را برای زیباتر شدن سایر اندام های بدن بکار برد. لذا به جای اینکه فرد ماده موثری را از دست دهد می تواند سبب زیبایی و جذابیت سایر اندام های بدن نیز شود. لذا با حذف لیپوماتیک مجدد از طریق اجرای سبک زندگی سالم و استفاده از چربی های خرد شده برای افزایش میزان جذابیت سایر اندام ها شما می توانید از برترین روش لاغری دنیا بهره مند شوید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.



:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

لیپوماتیک زنان و کاربرد های آن

>> لیپوماتیک زنان و کاربرد های آن

بانوان به نسبت بیشتری در مقایسه با آقایان تمایل دارند تا اندام هایی زیبا و جذاب داشته باشند. چاق بودن بعضی از اندام ها مانند شکم، پهلو و ران ها موجب می شود تا زیبایی اندام برهم بخورد و فرد آرزوی خلاصی از شر چربی های اضافی را داشته باشد. عمل لیپوماتیک از جمله روش های پیشرفته ای است که با ساکشن چربی های مازاد لاغری را برای بانوان راحت کرده است. لیپوماتیک زنان از تکنولوژی دقیقی بهره مند می باشد که آن را نسبت به سایر روش های قدیمی تر متمایز و متفاوت کرده است.   لیپوماتیک زنان

 

>> لیپوماتیک زنان چیست؟

لیپوماتیک زنان روشی نوین و جدید جهت تخلیه کردن چربی های بدن است که بسیاری از بانوان به دلیل نتایج شگرف آن سطح رضایت قابل توجهی را اعلام کرده اند. خوشبختانه عمل لیپوماتیک در بانوان در مقایسه با شیوه های لاغری دیگر مانند لیپوساکشن از عملکرد بهتری برخوردار است. این متد در یک جلسه سبب خروج میزان زیادی از چربی های اندام می شود.  

لیپوماتیک زنان  

در نتیجه بانوانی که با رژیم نمی توانند به لاغری مورد نظر در اندام خود برسند نیازی نیست که روش های سخت یا طاقت فرسا را امتحان کنند. لیپوماتیک می تواند از بهترین راهکار هایی باشد که کمک شایانی به آن ها خواهد کرد. این روش با استفاده از یک ابزار فلزی به نام کانولا انجام می شود. کانولا با وارد شدن به بافت چربی های اندام، سبب ایجاد ارتعاشات و لرزش هایی می شود که در ریز و خرد شدن سلول های چربی نقش اساسی دارد. در نتیجه سلول ها شل می شوند و توسط مکش این دستگاه از ناحیه خارج خواهند شد. جالب اینجاست که یکی از بهترین مزایای لیپوماتیک زنان عدم آسیب رسانی به سلول های چربی است. بخصوص در زنان به علت اینکه تخلیه چربی ها دارای کاربرد های بیشتری در مقایسه با مردان می باشد آن ها می توانند با خارج کردن چربی های بدنشان به سایر نقاط بدن مانند سینه و باسن که دارای متقاضیان زیادی برای انجام پروتز می باشد نیز کمک کنند. سالم بودن و قابل استفاده بودن چربی های اضافی امکان تزریق آن ها را به سایر اندام ها می دهد و شانس اینکه شما بتوانید هم با لیپوماتیک و هم با تزریق چربی زیبایی چند برابری را بدست آورید را میسر می کند.  

>> لاغری با لیپوماتیک زنان

شاید برای شما نیز جای سوال باشد که چگونه می توان چاقی اضافی یک اندام را بدون بازگشت تجربه کرد. این دغدغه که برای زنان جامعه به یک معضل تبدیل شده است با انجام عمل لیپوماتیک برطرف خواهد شد. لیپوماتیک شامل چیزی حدود 600 ارتعاش در یک دقیقه می باشد که با تاثیر قابل توجهی که در خرد کردن سلول های چربی دارد، آن ها را کاملا ریز کرده و سپس به بیرون هدایت می کند. در روش لاغری لیپوماتیک، لاغری اندام تنها گزینه ای نیست که افراد به آن دست پیدا می کنند، بلکه لاغری به همراه یک پوست صاف و بدون تحمل هیچگونه عارضه جانبی از مهم ترین تاثیرات این روش است. لیپوماتیک زنان اندام آن ها را بسیار خوش فرم کرده و اندامی زیبا و تراشیده را در اختیارشان می گذارد. از آنجایی که زنان به زیبایی و یک داشتن یک هیکل بی عیب و نقص و جذاب تمایل زیادی از خود نشان می دهند، روش های مدرن لاغری اندام های بدن برایشان بسیار کاربردی خواهد بود.  

>> کاربرد های لیپوماتیک زنان

با توجه به اینکه برخی از اندام های بدن بیشتر دچار چاقی موضعی می شوند اما این روش برای نواحی مختلف به طور معمول کاربرد دارد. حتی ساق پا و نواحی اطراف زانو و در ناحیه صورت و غبغب نیز می توان از فواید عمل لیپوماتیک بهره مند شد.  

>> ویژگی های لیپوماتیک زنان

  1. متدی نوین و جدید که بسیاری از عوارض سیستم ها و روش های قبلی لاغری موضعی را به همراه ندارد.
  2. استفاده از انرژی مافوق صوت در روش لیپوماتیک آن را به یک متد منحصربفرد تبدیل کرده است.
  3. زمان عمل لیپوماتیک بسیار کوتاه است و نیاز به صرف وقتی طولانی ندارد.
  4. عوارض جانبی حاصل از این روش بسیار کم و محدود می باشد.
  5. با حذف بیهوشی کامل از این روش لاغری طرفداران زیادی به سمت انجام آن جذب شده اند.
  6. کوتاه بودن دوران نقاهت لیپوماتیک زنان یک نکته مثبت و مفید برای آن هاست.
  7. پس از لیپوماتیک، بانوان دیگر نیازی به لیفت پوست ناحیه ندارند و با مکانیزمی که این روش داراست پوست بخودی خود کشیده و صاف خواهد شد.
  8. خطر ایجاد آمبولی در این روش بسیار پایین است و به ندرت رخ می دهد.

 

>> لیپوماتیک زنان در ناحیه شکم

زنان برای اینکه یک شکم صاف و تخت داشته باشند معمولا از رژیم های لاغری استفاده می کنند. متاسفانه این رژیم ها در برخی از موارد پاسخگوی نیاز فرد نیست و با اینکه میزان حجم چربی های کل بدن را کمتر می کند اما در برخی از اندام ها هنوز هم چاقی موضعی دیده می شود. شکم یکی از این اندام هاست که بیشترین تقاضا را برای لیپوماتیک دارا می باشد. زنان پس از لیپوماتیک این ناحیه با یک شکم تخت و زیبا روبرو می شوند که هیچگونه سلول چربی اضافی ندارد. بدین ترتیب پوشیدن لباس هایی جذب که بیرون زدن شکم تیپ و هیکل را برهم نریزد برای آن ها بسیار لذت بخش می شود. ناهمواری ها و چاقی موضعی شکم در برخی از مواقع نوع نشستن و انجام تمرینات ورزشی را نیز سخت می کند. لیپوماتیک برترین متدی است که در حال حاضر در سراسر نقاط جهان و در کلینیک های زیبایی به کار می رود تا افراد بتوانند مشکلات چاقی موضعی آن را برطرف نمایند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.



:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

فواید گن طبی برای لیپوماتیک

>> گن طبی لیپوماتیک

مراقبت های بعد از لیپوماتیک برای اینکه بیماران بتوانند نتایجی عالی را دریافت کنند بسیار قابل اهمیت است. یکی از موارد مهمی که باید به آن توجه زیادی شود، استفاده از گن بعد از عمل لیپوماتیک است. فواید گن طبی لیپوماتیک برای ایجاد یک فشرده سازی پیوسته در ناحیه انجام عمل قابل توجه تمامی جراحان قرار گرفته است. فواید گن طبی لیپوماتیک  

>> استفاده از گن طبی لیپوماتیک

استفاده از گن طبی لیپوماتیک جزو اصلی ترین مراقبت های بعد از لیپوماتیک می باشد که سبب تخلیه بهتر و البته کامل تر چربی های باقی مانده در ناحیه می شود. باید توجه داشت که از گن هایی استفاده کرد که کاملا با سایز بدن همخوانی دارند و شل نیستند. گن های طبی بزرگتر از سایز و یا حتی کمی شل نیز اثربخشی مربوطه را نخواهند داشت.   فواید گن طبی لیپوماتیک   بیمارانی که به مراقبت های بعد از لیپوماتیک اهمیت می دهند و دو الی سه هفته از گن های تنگ و البته مناسب سایز بدن استفاده می کنند نتایج درخشان تری را در اختیار خواهند داشت. تنها هنگام استحمام باید گن را باز کرد و حداقل زمان استفاده از آن یک هفته است. هرچقدر سعی شود که مدت استفاده از گن طبی لیپوماتیک به سه هفته نزدیک تر باشد بهتر است و فرد می تواند مدت زمان مورد نیاز برای دست یابی به بهبودی کامل را کمتر نماید. عمل لیپوماتیک که از جمله جراحی های زیبایی لاغری موضعی است دارای عوارض کمی می باشد که در صورت رعایت برخی از نکات توسط بیماران می توان نتایج شگرفی از آن را در اختیار داشت.  

>> مزایای استفاده از گن طبی لیپوماتیک

استفاده از گن طبی لیپوماتیک در ردیف مهم ترین توصیه های جراحان است که سبب جلوگیری از ایجاد التهاب و تورمات احتمالی خواهد شد. همچنین سلولیت که یکی از عارضه های بسیار مهم در روش های لاغری می باشد و در متد لیپوماتیک به میزان کمتری رخ خواهد داد با استفاده از گن لیپوماتیک احتمال بروز کمتری دارد. پس از اینکه عمل لیپوماتیک انجام می شود و چربی های اضافی تخلیه می شوند، بین پوست و ماهیچه های بدن مقدار اندکی فضای خالی ایجاد خواهد شد که یکی از فواید گن طبی لیپوماتیک تسریع زمان جوش خوردن این فضای خالی بوجود آمده می باشد. قبل از انجام عمل لیپوماتیک مایعاتی به چربی های بدن تزریق خواهند شد که در حین جراحی توسط دستگاه مکش از بدن خارج نمی شوند، این امر سبب جلوگیری از ترمیم پوست می شود. گن طبی لیپوماتیک با ایجاد فشار موجب تخلیه این ترشحات از شکاف های عمل خواهد شد. بیمارانی که بعد از لیپوماتیک احساس سرگیجه یا افت فشار خون دارند باید به این موضوع دقت کنند که استفاده از گن طبی لیپوماتیک به علت بهبود روند جریان خون در بدن، سبب رفع این عارضه می شود. ادم بافت که به علت وارد کردن فشار های هنگام تخلیه چربی ها به مایعات میان بافتی وارد می شود، از جمله فشار های مکانیکی می باشد که با نام فشار مایع میان بافتی نیز شناخته می شود. وجود این عارضه با استفاده از گن طبی لیپوماتیک درمان خواهد شد. گن طبی لیپوماتیک با فشار وارد کردن به فضای میان بافتی موجب می شود تا مایعات آن به سمت مسیر برگشت به ناحیه رگ ها و عروق لنفاوی حرکت کنند. این امر سبب خواهد شد تا به راحتی از ایجاد تورم و افزایش آن جلوگیری شود و همچنین موجب جذب مایعاتی که ادم را بوجود می آورند نیز خواهد شد. تجمع مایعات از جمله عارضه های دیگری است که با احتمال بسیار پایینی ممکن است بعد از لیپوماتیک رخ دهد. با تخلیه کردن چربی ها از بدن یک فضای خالی به وجود خواهد آمد و دلایلی که موجب بروز تورم و ادم بافتی در ناحیه می شوند می توانند سبب تجمع مایع میان بافتی نیز باشند. گاهی اوقات این مایعات بسیار زیادند و فرد به علت عدم استفاده به هنگام از گن لیپوماتیک سبب تجمع بیش از حد آن ها می شود. در نتیجه مجبور است تا مجددا به پزشک مراجعه کند و با استفاده از سرنگ آن ها را تخلیه نماید. این امر برای بیماران ناخوشایند و ادیت کننده می باشد. جهت جلوگیری از بروز این اتفاق باید از فواید گن طبی لیپوماتیک بهره مند شد. این گن های طبی با اعمال کردن فشار های خارجی سبب از بین رفتن فضای خالی میان بافتی خواهند شد و با فشاری که وارد می کنند به چسبیدن پوست به بافت های زیرین آن کمک خواهند کرد. یکی از مهم ترین فواید استفاده از گن طبی لیپوماتیک ظاهر بسیار خوبی است که اندام بدن بعد از عمل لیپوماتیک بدست می آورد. شکل و ظاهر جذاب و یکنواخت اندام جراحی شده با مزایای استفاده از گن بسیار بیشتر خواهد شد. انجام لاغری های موضعی در برخی از افراد که پوست آن ها از انعطاف پذیری مناسبی برخوردار نیست سبب می شود تا پوست حالتی زشت و چروکیده به خود گیرد. برای اینکه اندام سفت، زیبا و بدون افتادگی و شلی باشد گن های طبی بسیار خوب عمل می کنند. جالب است بدانید که اگر افراد بعد از این جراحی به عنوان یکی از اصلی ترین مراقبت های بعد از لیپوماتیک از گن طبی استفاده کنند، زمان بهبود برش های ایجاد شده نیز بسیار سریع تر و بهتر خواهد شد. در حقیقت فشار حاصل از گن سبب می شود تا فرآیند طبیعی بدن در خوب شدن جای زخم ها و جمع شوندگی پوست بهتر عمل کند. در چنین شرایطی نقش فیبر های کلاژن بسیار مورد توجه قرار می گیرد و سبب می شود که روند بهبودی کامل تر باشد. گن ها معمولا از پانسمان های برش ها به خوبی محافظت می کنند و سبب خواهند شد که مایعات خیلی بهتر جذب شوند. جذب مایعات و تمیز بودن ناحیه تاثیر زیادی در عدم رخداد مشکلات و عارضه های بعدی دارد. در برخی از موارد مشاهده شده است که بیمار به دلیل بی اهمیتی به رسیدگی محل برش ها و حفظ پانسمان ها دچار مشکلات ثانویه در محل شده و به مراجعات مجدد نیاز پیدا کرده است. کاهش دوران نقاهت بیماران بعد از عمل لیپوماتیک بسیار مورد اهمیت است. یکی از مراقبت های بعد از لیپوماتیک که در این امر اثر مثبتی دارد، بهره مندی از فواید گن طبی لیپوماتیک می باشد. باید دقت داشت که بیماران باید در نشستن محدودیت داشته باشند. تا چند روز اول به علت فشار هایی که ممکن است به اندام هایی مانند کمر، شکم یا پهلو به علت جراحی آن ها وارد شود باید از قرارگیری در حالت نشسته خودداری کنند. استفاده از گن لیپوماتیک موجب می شود تا فرد با توجه به محدودیت های حرکتی که دارد نیز بسیاری از عوارض احتمالی بعد از جراحی را به همراه نداشته باشد و از این بابت با مشکلی مواجه نشود. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.



:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

عمل لیپوماتیک متدی نوین برای خروج چربی های اضافه

>> خروج چربی بدن با لیپوماتیک 

در عصر حاضر شاهد این امر هستیم که پیشرفت علم سبب روی کارآمدن شیوه هایی بسیار کاربردی و ایمن جهت لاغری و تناسب اندام شده است. عمل لیپوماتیک بهترین نمونه از روش های موجود است که با بروزترین دستگاه های روز دنیا انجام می شود. لیپوماتیک متدی نوین برای خروج چربی های اضافه است و بیشترین کاربرد را برای افرادی دارد که با تجمع سلول های چربی در برخی از اندام های بدن مواجه شده اند.   خروج چربی با لیپوماتیک

 

>> عمل لیپوماتیک بهترین روش لاغری موضعی

روند رشد و پیشرفت تکنولوژی همیشه به صورتی بوده است که کار های انسان بخصوص در زمینه پزشکی رو به بهبود و آسان تر شدن باشد. خوشبختانه ما این موضوع را به طور محسوس در موضوع تناسب اندام مشاهده می کنیم. پزشکان و محققان با تلاش فراوان توانسته اند بهترین روش های پیکر تراشی را ابداع کنند که هیچگونه عارضه ای را به دنبال ندارد. نام این متد لیپوماتیک است.   خروج چربی با لیپوماتیک

  عمل لیپوماتیک متدی نوین برای خروج چربی های اضافه است و اکثر بیمارانی که برای انجام این روش به جراح مراجعه می کنند، دارای اضافه وزن می باشند و در برخی از اندام های بدن از جمله: شکم، پهلو، ران، پشت و ... دارای توده های چربی اند. این سلول های چربی تجمع یافته به مرور زمان و طی سالیان دراز پدید آمده و با رعایت رژیم غذایی از بین نخواهند رفت. با عمل لیپوماتیک که روشی استاندارد و ایمن است می توان به راحتی از شر این توده های چربی رهایی یافت. جالب است بدانید که مزایای این روش سبب شده است تا سیر طرفداران آن در سراسر نقاط جهان روند صعودی خود را طی کند و همه روزه به تعداد آنان اضافه شود.  

>> آشنایی با عمل لیپوماتیک و روش انجام آن

لیپوماتیک جدیدترین و کم تهاجمی ترین روشی است که برای لاغر و خوش اندام شدن بکار می رود. افراد دارای اضافه وزن در کمترین زمان ممکن می توانند به بزرگ ترین رویای خود که لاغری موضعی بدن است دست پیدا کنند. چربی های نواحی چاق بدن از جمله شکم و پهلو و ... با استفاده از این تکنولوژی پیشرفته شکسته شده و از بدن تخلیه می شوند. شاید بسیاری از افرادی که در گرفتن رژیم های غذایی موفق بوده اند و حتی ورزش را از زندگی روزانه خود حذف نکرده اند باز هم نتوانستند به نتایجی مطلوب در لاغر کردن بعضی از اندام های خود دست یابند، لذا عمل لیپوماتیک این کار را برای آن ها بسیار آسان کرده است. در حقیقت در مورد لیپوماتیک نمی توان از واژه سوزاندن چربی ها استفاده کرد چرا که این فرآیند بسیار مدرن است و باعث از بین رفتن و غیرقابل استفاده شدن سلول های چربی نمی شود، بلکه فقط آن ها را خورد می کند.  

>> آشنایی با مزایای لاغری با لیپوماتیک

یکی از مزایای قابل توجه لیپوماتیک اینست که امکان استفاده مجدد از چربی ها فراهم خواهد بود. در سایر روش ها سلول های چربی ذوب شده و در اثر حرارت از بین می روند ولی در عمل لیپوماتیک این اتفاق نمی افتد. بکارگیری سلول های چربی برای خوش فرم کردن سایر اندام های بدن مانند سینه کاربرد فراوانی دارد. جهت این کار تنها با خالص سازی سلول های چربی فرد می تواند از پروتز سینه و باسن نیز برخوردار شود. لیپوماتیک دارای کمترین دوران نقاهت است. زمان مورد نیاز برای انجام عمل لیپوماتیک اندک است و همانند روش هایی که در دهه های گذشته بکار می رفت نیازی به صرف زمان و انرژی زیاد جراح نمی باشد. در این روش علاوه بر اینکه اندام لاغر می شود پوست کاملا صاف و زیبا خواهد شد و حالت انقباضی که در آن بوجود می آید از ایجاد شلی و افتادگی جلوگیری می کند. میزان کبودی، درد و بسیاری از عارضه های مشهود و قابل توجه در سایر روش ها در لیپوماتیک در حداقل میزان خود قرار دارد.  

>> بعد از لیپوماتیک

بعد از لیپوماتیک پوست اندام حالت لیفت و سفت شدن پیدا خواهد کرد. برخی از افراد که دغدغه شلی پوست بعد از لیپوماتیک را دارند باید بدانند که چنین اتفاقی برای پوست آن ها نخواهد افتاد مگر اینکه سن بیمار بالا بوده و به یا به دلایلی خاصیت انعطاف پذیری و کشسانی پوست بسیار ضعیف شده باشد.  

>> نکات مهم قابل اجرا در مورد عمل لیپوماتیک چیست؟

  1. قبل از جراحی لیپوماتیک بهتر است معده پر نباشد و از یک شام بسیار سبک در ابتدای شب استفاده شود که زودهضم باشد.
  2. بعد از جراحی لیپوماتیک فرد نباید ورزش های سنگین انجام دهد تا بهبودی سریع تر حاصل شود.
  3. از مصرف مواد الکلی باید به شدت جلوگیری شود.
  4. استعمال دخانیات حداقل یک هفته قبل از عمل لیپوماتیک باید حذف شود چرا که اثرات سوء دارد.
  5. توصیه می شود که بیماران ابتدا در کاهش وزن خود تلاش داشته باشند و سعی کنند تا جای ممکن میزان اضافه وزن را کاهش دهند.
  6. استفاده از گن های مخصوص پس از لیپوماتیک بهترین اثر را در جمع شدن پوست دارد.
  7. حالت نشستن باید تا چند روز از زندگی فرد حذف شود.

 

>> و اما عوارض جراحی لیپوماتیک ...

این روش پرطرفدار دارای عوارض خاص و قابل توجهی نیست و نگرانی برای بیماران به همراه ندارد. در واقع در عمل لیپوماتیک میزان عوارض و مشکلات احتمالی به بسیار کاهش یافته است. بیماران باید توجه داشته باشند و این عمل را نزد یک جراح ماهر و باتجربه انجام دهند تا بهترین نتایج را بدست آورند.  

>> تفاوت لیپوماتیک و لیپوساکشن

ساکشن از جمله روش های اولیه پیکرتراشی می باشد که در آن توده های چربی توسط یک دستگاه مکیده شده و به بیرون هدایت می شود. لیپوساکشن در سطوحی پایین تر از لیپوماتیک قرار می گیرد و بسیاری از مزایای لیپوماتیک را ندارد. در لیپوساکشن میزان درد و خونریزی در بیماران بیشتر است و بیماران باید دوران نقاهت بیشتری را برای رسیدن به بهبودی کامل بگذرانند. لیپوماتیک روشی است که با بی حسی موضعی انجام می شود و بسیاری از عوارض روش هایی که در آن ها از بیهوشی کامل و یا دارو های آرام بخش استفاده می شود را ندارد.  

>> تفاوت لیپولیزر و لیپوماتیک

لیپولیزر یکی از روش های لاغریست که در آن با ایجاد سوراخ هایی کوچک لوله ای با قطر اندک را درون بافت فرو می برند و چربی های تجمع یافته را با استفاده از اشعه به حالت مایع درآورده و سپس از آن خارج می کنند. نحوه خروج چربی ها با ساکشن خفیف است. طی این شیوه چربی ها حرارت دیده و ذوب می شوند. در لیپوماتیک چربی های اندام های بدن با لرزش و ویبره، تخریب و شکسته می شوند. طی این شیوه هیچگونه حرارتی موجب تخریب بافت چربی نمی شود و سلول های شکسته شده جهت انجام سایر جراحی های زیبایی و پر شدن اندام ها مانند پروتز سینه یا باسن مورد استفاده قرار خواهد گرفت. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.



:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

آمادگی های لازم برای عمل لیپوماتیک

>> عمل لیپوماتیک

از جمله شایع ترین روش های لاغری مدرن در عصر حاضر، جراحی لیپوماتیک است که استقبال فراوانی از آن می شود.لیپوماتیک چربی های اضافی اندام های چاق بدن را خارج می کند و عارضه خاصی را به دنبال ندارد. در این میان آمادگی لازم برای عمل لیپوماتیک از نکات حائز اهمیت است که پزشک متخصص معمولا قبل از انجام جراحی در مورد آن با بیمار صحبت می کند تا بتوان نتایج مطلوبی را بدست آورد. آمادگی های لازم برای عمل لیپوماتیک  

 >> جلسه مشاوره آمادگی لازم برای عمل لیپوماتیک

قبل از انجام جراحی لیپوماتیک بیمار و پزشک متخصص طی یک جلسه مشاوره در مورد مسائل بااهمیت به بحث و گفتگو می پردازند. یکی از موارد مهمی که در جلسه مشاوره آمادگی لازم برای عمل لیپوماتیک به آن پرداخته می شود، سوابق بیماری فرد است که می تواند در جراحی بسیار اثرگذار باشد.   آمادگی های لازم برای عمل لیپوماتیک  

افرادی که مبتلا به دیابت هستند، فشار خون دارند، سابقه سکته قلبی یا مغزی داشته اند و یا به بیماری هایی مانند لوپوس مبتلا می باشند که در آن سیستم ایمنی فرد بسیار حساس و ضعیف است باید حتما جراح را در جریان بگذارند تا با مشکل مواجه نشوند. افراد دیابتی و افرادی که دارای فشار خون بالا می باشند حتما باید بیماری خود را به حد کنترل شده و تقریبا نرمال نزدیک کنند در غیر اینصورت جراح نمی توانند ریسک خطرات احتمالی را بپذیرد و با جان بیماران بازی کند. بخصوص در مبتلایان به دیابت میزان قند خون باید کاملا کنترل شده باشد. همچنین مصرف دارو های خاص مانند: آسپرین، وارفارین، اریترومایسین، مترونیدازول و حتی ویتامین ای و ... که در ردیف دارو های ضدانعقاد کننده خون قرار می گیرند حتما باید به پزشک اطلاع داده شود. پزشک در جلسه مشاوره آمادگی لازم برای عمل لیپوماتیک میزان توده چربی را در اندام مورد نظر به دقت مورد بررسی قرار می دهد، پس از این معاینه وی می تواند به راحتی نتایج مورد انتظار از لیپوماتیک را به بیمار اطلاع دهد. زمانی که توده چربی در اندامی زیاد باشد جراحی لیپوماتیک کمک خواهد کرد تا این میزان به حد ایده آل برسد و شکل ظاهری اندام بسیار جذاب و زیباتر شود. فراموش نکنید که اگر فردی با چاقی مفرط به پزشک مراجعه کند نباید خیلی به انجام لیپوماتیک خوش بین باشد. آمادگی لازم برای عمل لیپوماتیک بسیار مهم است تا فرد بتواند بهترین نتایج را در اختیار داشته باشد. تنها افرادی که دارای اضافه وزن و نه چاقی مفرط می باشند و در برخی از اندام های خود با تجمع توده های چربی مواجه اند می تواند کاندید خوبی برای لیپوماتیک باشند. چاقی های خطرناک باید با گذراندن مراحلی مانند انجام ورزش های مناسب و رعایت رژیم های غذایی سالم ابتدا از وضعیت چاقی خطرناک درآیند و وزن خود را تا جای ممکن کاهش دهند. سپس در صورتی که در بعضی از اندام ها میزان چربی اضافی باقی بماند و با ورزش کردن از بین نرود، می توانند به لیپوماتیک روی آورند و داشتن اندامی زیبا را با اجرای این روش تجربه کنند. در واقع تنها در این شرایط است که سلامتی بیمار به طور کامل تضمین می شود و آمادگی لازم برای عمل لیپوماتیک را دارا می باشد. جالب است بدانید که جراحان زیبایی حتی پس از انجام عمل های زیبایی از جمله لیپوماتیک به بیماران خود گوشزد می کنند که از رژیم های غذایی مناسب استفاده کنند و اصول تغذیه صحیح را در کنار تحرک کافی در طول روز فراموش نکنند.  

>> اهمیت جلسه مشاوره جهت کسب آمادگی لازم برای عمل لیپوماتیک

  1. معاینه بیمار از لحاظ سلامت جسمی و روانی
  2. آگاهی از فعالیت های روزانه بیمار و میزان تغییر وزن هایی که داشته است.
  3. سنجش میزان مقاومت بدن بیمار در برابر جراحی
  4. آموزش آمادگی لازم برای عمل لیپوماتیک
  5. سنجش میزان چربی موجود در زیر پوست در اندام مورد نظر توسط سونوگرافی. البته سونوگرافی تنها به این دلیل اجرا نمی شود و جهت چک کردن بارداری در بانوانی که سابقه یا احتمال بارداری در آن ها وجود دارد و چکاپ وجود فتق نافی نیز انجام خواهد شد.
  6. انجام تست خون، آزمایش بارداری و برخی از آزمایشات خاص جهت آگاهی از سلامت بیمار و عدم وجود کم خونی
  7. دریافت تاییدیه کتبی از بیمار جهت انجام لیپوماتیک
  8. عکسبرداری قبل از عمل از اندام مورد نظر که هم در پرونده پزشکی بیمار قرار می گیرد و هم با عکسبرداری از اندام بعد از عمل مورد مقایسه قرار می گیرد تا میزان موفقیت جراحی و سطح رضایت بیمار از ظاهر اندام جدید سنجیده شود.

 

اقدامات لازم قبل از عمل لیپوماتیک چیست؟

جراحی لیپوماتیک نیز همانند بسیاری از جراحی های دیگر در سطح دنیا نیازمند اجرای اقدامات و مراقبت هایی قبل از انجام آن می باشد که به بیماران کمک شایانی می کند تا بتوانند نتایجی بهتر و ماندگارتر را در اختیار داشته باشند. آمادگی لازم برای عمل لیپوماتیک شامل مواردی است که در ذیل بیان خواهد شد.  

  1. یک شب قبل از انجام لیپوماتیک بهتر است که فرد ناشتا باشد و یا شام بسیار سبکی را در ابتدای شب میل نماید تا معده او تا جای ممکن خالی باشد. توجه کنید که ناشتا بودن بیمار یک امر ضروری نیست چرا که در جراحی لیپوماتیک از بیهوشی استفاده نمی شود و این یکی از بهترین مزایای این روش می باشد. بدین ترتیب به علت استفاده از بی حسی بیمار امکان مصرف یک شام سبک در شب قبل از عمل و یک صبحانه سبک در روز عمل را دارا می باشد.
  2. میل کردن آب فراوان را از شب قبل از عمل باید کنار گذاشت.
  3. افرادی که قرص آسپرین و دارو های ضدانعقاد کننده خون را مصرف می کنند باید دقت کنند که مصرف آن را دو هفته قبل از انجام این جراحی قطع کنند چرا که در روند اجرای جراحی اختلال ایجاد می کند و موجب افزایش میزان خونریزی و حتی عدم قطع شدن آن خواهد شد.

 

  1. از موارد بسیار مهم جهت کسب آمادگی لازم برای عمل لیپوماتیک، ترک کشیدن سیگار و قلیان است تا نتایج بهتری از لیپوماتیک بدست آید. افراد سیگاری بدون شک سطح رضایت کمتری از عمل خود خواهند داشت چرا که مضرات دود سیگار و قلیان سبب می شود فرآیند عمل و نتایج حاصل از آن مطابق میل جراح نباشد.
  2. قرص و روغن ویتامین ای را حداقل یک روز قبل از لیپوماتیک باید کنار گذاشت.

رعایت نمودن تمامی مراحل ذکر شده در بالا سبب می شود تا از بسیاری از مشکلات احتمالی جلوگیری به عمل آید. همچنین سهولت اجرای جراحی لیپوماتیک را بیشتر می کند. بدین ترتیب بیماران باید دقت کنند تا در جلسه مشاوره به طور کامل به توصیه های پزشک گوش فرا دهند و آن ها را به دقت اجرا کنند.  

>> اقدامات مورد نیاز در صبح روز عمل کدامند؟

  1. بهتر است بیمار قبل از انجام جراحی دوش بگیرد.
  2. صبحانه در روز عمل باید بسیار سبک باشد.
  3. حضور بیمار در زمان مشخص شده جهت انجام عمل لیپوماتیک در کلینیک تخصص زیبایی.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

 

کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.



:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

برگشت چاقی بعد از لیپوماتیک

>> چاقی بعد از لیپوماتیک

جراحی لیپوماتیک یک روش غیرتهاجمی جهت لاغری اندام های بدن به شمار می رود که از آن به عنوان روش لاغری یک روزه نیز یاد می شود. لیپوماتیک اثرات مثبت فراوانی دارد و نکته حائز اهمیت در این روش عدم برگشت چاقی بعد از لیپوماتیک است که آن را به یک شیوه مطمئن و پرطرفدار تبدیل  کرده است.   چاقی بعد از لیپوماتیک

 

>> با لیپوماتیک از برگشت چربی های اضافی خداحافظی کنید

زنان و مردان در جامعه امروزی به داشتن یک اندام زیبا و متعادل اهمیت فراوانی می دهند. نداشتن چربی های اضافی در نواحی مختلف بدن و دارا بودن یک استیل جذاب و خواستنی سبب می شود که آن ها انگیزه بیشتری برای رجوع به جراحی های زیبایی داشته باشند. لیپوماتیک یکی از روش های مدرن و امروزیست که به آرزوی این افراد تحقق می بخشد و با خارج نمودن چربی های موضعی زیر پوست، موجبات لاغری را برای آن ها فراهم خواهد کرد.   چاقی بعد از لیپوماتیک

  در واقع نباید فراموش کرد که افراد دارای اضافه وزن که بیش از همه چاقی اندام های شکم و پهلو آن ها را رنج می دهد، به دنبال جراحی های زیبایی هستند که قابل اطمینان بوده و پس از مدتی با برگشت چاقی مواجه نشوند. در این میان بهترین روشی که برای لاغری موضعی بدون بازگشت چربی ها، به این افراد پیشنهاد می شود لیپوماتیک است. لیپوماتیک روش دائمی حذف چربی های اضافی بدن است که اثراتی معجزه آسا از بازگشت چربی ها پس از عمل نیز جلوگیری خواهد کرد.  

>> نگرانی افراد از برگشت چاقی بعد از لیپوماتیک

یکی از مهم ترین نگرانی هایی که افراد پس از تخلیه چربی های اضافی اندامشان دارند اینست که آیا ممکن است مجددا چاق شوند و به حالت اولیه قبل از جراحی لیپوماتیک بازگردند؟ در واقع در پاسخ به این دل نگرانی باشد گفت که چربی های برداشته شده از ناحیه برای همیشه و بطور مداوم از بین خواهند رفت و حتی اگر فرد چاق شود حداقل در ناحیه ای که لیپوماتیک برایشان انجام شده است این اتفاق نمی افتد.  

>> دلیل عدم برگشت چاقی بعد از لیپوماتیک چیست؟

اگر مایلید تا در مورد حقایق پشت پرده جراحی لیپوماتیک و دلیل عدم برگشت چاقی بعد از لیپوماتیک بیشتر بدانید پیشنهاد می کنیم تا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. مهم ترین و اصلی ترین دلیل عدم برگشت چاقی بعد از لیپوماتیک خروج سلول های چربی از بدن و عدم توانایی آن در تولید و ساخت مجدد این سلول ها به میزان خارج شده است. در نتیجه توان چاق شدن ناحیه بسیار کم خواهد شد. در واقع در بدن هر فرد به علت تجمع سلول های چربی در اندام های بدن، استعداد وی را برای چاق شدن یا نشدن مشخص خواهد کرد. نکته بسیار جالب اینست که تنها تا شش سالگی تعدا سلول های چربی افزایش پیدا می کنند و پس از این سن این امر متوقف خواهد شد. پس از شش سالگی فقط حجم سلول های چربی است که زیادتر می شود. بدین ترتیب باید بسیار مراقب بود که از چاق شدن تا سن شش سالگی تا حد ممکن جلوگیری کرد. بدیهی است که اگر تعدا این سلول ها تا شش سالگی زیاد باشد پس از آن فرد از استعداد چاقی بالایی برخوردار خواهد بود. در بانوان چاق، چاقی در اندام های ران و باسن و در آقایان چاق این موضوع بیشتر در پهلو ها و شکم نمایان می شود. زمانی که فرد رژیم غذایی می گیرد و یا با ورزش خود را لاغر می کند، تنها حجم سلول های چربی خود را کم کرده است و عملا بر میزان و تعداد سلول های چربی هیچ اثری نگذاشته است. لذا به راحتی می توان نتیجه گرفت که با اندکی نارعایتی و یا شکستن رژیم سریعا به چاقی اولیه خود بازمی گردد. افرادی که با این شیوه لاغر می شوند همیشه باید میزان کالری های ورودی به بدن خود را کنترل نمایند و توازن و تعادل ایجاد شده را برهم نزنند. اما کسانی که جراحی لیپوماتیک را انجام می دهند با برداشت و حذف سلول های چربی برای همیشه از چاق موضعی اندام مورد نظر رهایی می یابند و نتایجی مطلوب و دلخواه را بدست خواهند آورد.  

>> میزان برگشت چاقی بعد از لیپوماتیک

با توجه به مطالب ذکر شده اکنون شما به راحتی می توانید نتیجه بگیرید که در میان تمامی روش های موجود جهت لاغری موضعی بدن، لیپوماتیک بهترین اثربخشی را دارا می باشد. جراحی لیپوماتیک به ماندگاری سایز بدن کمک می کند و بدون اینکه فرد در آینده با چاقی اندام جراحی شده مواجه شود می تواند به زندگی خود ادامه دهد. جراحی لیپوماتیک مفیدترین و مطمئن ترین روشی است که سبب کاهش تعداد سلول های چربی بدن می شود و در نهایت می توان اینگونه بیان کرد که میزان برگشت چاقی بعد از لیپوماتیک به زیر دو درصد خواهد رسید.  

>> آیا احتمال برگشت چاقی بعد از لیپوماتیک وجود دارد؟

در صورتی که فرد بعد از جراحی لیپوماتیک دچار اضافه وزن شود، سلول های چربی در نقاط مختلف بدن تقسیم خواهند شد. توجه کنید که به دلیل انجام لیپوماتیک در اندامی که دچار چاقی بوده، تعداد سلول ها در آن منطقه همانند سابق افزایش نخواهد یافت در نتیجه اگر بدن فرد چاق تر شود باز هم این چاقی در اندام جراحی شده مشاهده نمی شود. در نتیجه احتمال چاقی بدن بعد از لیپوماتیک وجود دارد اما در ناحیه ای که لیپوماتیک انجام شده است بسیار جزئی و اندک خواهد بود. در اینصورت افراد ابتدا باید سعی کنند که یک زندگی سالم و رژیم غذایی مناسب داشته باشند و نگران چاقی و برگشت چاقی بعد از لیپوماتیک نباشند. با این توصیفات جراحی لیپوماتیک به عنوان یک شیوه جادویی شناخته می شود که با تکنیک منحصربفردی که دارد جهت تخلیه چربی ها بکار می رود. لیپوماتیک نتایجی دائمی دارد، بدون بازگشت است و هیچ خطری سلامتی فرد را تهدید نمی کند.  

>> ماندگاری عدم برگشت چاقی بعد از لیپوماتیک چقدر است؟

جراحی لیپوماتیک شیوه ای مدرن است که به سادگی یک اندام ایده آل و زیبا را برای افراد چاق به وجود می آورد. در لیپوماتیک با بیرون کشیده شدن چربی های قدیمی از زیر پوست، اندام بدن تراشیده و خوش فرم خواهد شد. هنر نگه داشتن این اندام زیبا و ماندگاری اثرات مثبت و مفید آن تا حد زیادی به خود فرد نیز بستگی دارد چرا که در صورت رها کردن ورزش و رژیم ممکن است تا حد کمی با چاقی اندام مواجه شود. اما نباید نگران چاقی اندامی که تحت جراحی لیپوماتیک قرار گرفته است بود چرا که این چاقی جدید در سایر اندام های بدن پخش می شود و آن ها را با خطر تجمع چربی های اضافی مواجه می کند. بهتر است برای ماندگاری اثرات و عدم برگشت چاقی بعد از لیپوماتیک رعایت های غذایی و ورزش را فراموش نکنید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

جهت ورود به وب سایت کلینیک پوست و مو رز بر روی لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز



:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

میزان کاهش سایز در لیپوماتیک

>> کاهش سایز در لیپوماتیک

با اینکه شیوه های مختلفی برای لاغر شدن در دسترس افراد چاق قرار دارد، لیپوماتیک به عنوان متدی نوین و اصولی که بهترین اثرات را در حفظ سلامت افراد می گذارد، توسط پزشکان و جراحان زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. میزان کاهش سایز در لیپوماتیک بسیار چشمگیر است و با تخلیه اصولی چربی های مازاد بدن انجام می شود.   کاهش سایز در لیپوماتیک

 

>> کاهش سایز در لیپوماتیک

یکی از برترین مزایای عمل لیپوماتیک، پیکرتراشی جهت کاهش سایز اندام در بیماران می باشد. در حقیقت کاهش سایز در لیپوماتیک موجب خواهد شد که بیماران از تناسب اندامی بهتری برخوردار باشند. طی این روش افراد تغییر سایز قابل توجهی را مشاهده می کنند. بدین ترتیب اعتماد بنفس افراد با ایجاد تغییر سایز در بدن بسیار بالا می رود چرا که شکل ظاهری اندام بسیار متفاوت و زیبا می شود. جالب است بدانید که در اینصورت افراد تمایل بیشتری برای رعایت رژیم غذایی از خود نشان می دهند. همینطور در اکثریت موارد انجام ورزش های منظم روزانه توسط آن ها برای حفظ تناسب اندام و فرم زیبایی که در اندام شکل گرفته شده است، مشاهده شده است.   کاهش سایز در لیپوماتیک  

بسیاری از بیماران چون آگاهی کامل و درستی از روند انجام لیپوماتیک و اثرات مثبت آن ندارند، تصور می کنند که این عمل زیبایی موجب شل شدن و افتادگی پوست بدن خواهد شد. در صورتیکه عمل لیپوماتیک یکی از کاراترین شیوه هاییست که موجب سفتی و انقباض پوست می شود. همچنین کاهش سایز در لیپوماتیک تا مدت های زیادی بعد از عمل دوام دارد و در صورت رعایت رژیم های غذایی و تحرک کافی می تواند برای همیشه ماندگار باشد. لیپوماتیک که روشی منحصربفرد و عالی جهت رهایی از شر چربی های اضافی بدن است، توسط جراح و متخصص زیبایی و بصورت سرپایی انجام خواهد شد. در یک جلسه میزان قابل توجهی از حجم چربی های مازاد بدن تخلیه شده و کاهش سایز در لیپوماتیک را می توان تجربه کرد.  

>> تناسب اندام با کاهش سایز در لیپوماتیک

در عصر حاضر لیپوماتیک از جمله ایمن ترین روش هاییست که بیماران با خیالی آسوده از اینکه بیهوشی کامل دریافت نمی کنند و با بی حسی می توانند درمان شوند، آن را انتخاب می کنند. داشتن اندامی زیبا که از آرزو های همیشگی افراد دارای اضافه وزن است با کاهش سایز در لیپوماتیک به واقعیت تبدیل می شود. لیپوماتیک چاقی موضعی را بسیار عالی از بین می برد و با خارج نمودن چربی های پهلو، پشت، بازو، شکم و ... یک هیکل تراشیده و جذاب را برای افراد به ارمغان خواهد آورد. جالب است بدانید که عمل لیپوماتیک جهت درمان تومور های خوش خیم چربی نیز کاربرد دارد و توسط متخصصان انجام می شود. تناسب اندام و بهبود فرم و ظاهر بدن با بهره مندی از فناوری های جدید در حوزه پزشکی زیبایی امریست آسان و دست یافتنی که عمل لیپوماتیک آن را برای بیماران به همراه دارد. در نتیجه افرادی که نمی توانند با تحرک و ورزش به اندام دلخواه خود برسند از طریق این روش می توانند چاقی اضافی اندامشان را از بین ببرند.  

 >> عمل لیپوماتیک، بهترین روش کاهش سایز در بدن

بدون شک هر فردی که دارای اضافه وزن است، به دنبال بهترین روش کاهش سایز خواهد بود. لیپوساکشن که از روش های تخلیه چربی های مازاد با نیروی مکیدن است، سالیان زیادیست که با بکارگیری دستگاه های سنتی و همچنین استفاده از بیهوشی کامل برای بیماران اجرا می شود. طی این روش میزان کمتری از چربی ها تخلیه می شد و متاسفانه فرد با خونریزی و کاهش سطح هموگلوبین مواجه بود. ضمن اینکه خطرات بیهوشی کامل و احتمال آمبولی را هم نباید فراموش کرد. با همه این تفاسیر کاهش سایز در لیپوساکشن به مقدار چشمگیری نبوده و بیماران یک الی دو سایز کاهش وزن را مشاهده می کردند. به تدریج با روی کار آمدن روش های جدید از جمله لیپوماتیک پنجره ای تازه به روی اهداف و آرزو های دوستداران زیبایی باز شد و سایر شیوه های قدیمی و پرعارضه کنار رفت. هم اکنون دستگاه های پیشرفته ای که با ارتعاش و ویبره و مکش به واسطه هوا فرآیند منحصربفردی را اجرایی می کنند و خیلی از عوارض سایر روش ها را به همراه نخواهند داشت، استفاده می شوند. لیپوماتیک به عنوان متدی جدید که با بی حسی همراه است و در آن از بیهوشی استفاده نمی شود، از جمله بهترین روش های کاهش سایز در بیماران چاق به شمار می رود. یک محلول ترکیبی را به آرامی در زیر پوست تزریق کرده و بی حسی اعمال می شود. نکته قابل توجه اینجاست که ترکیبات خاصی که در این مواد وجود دارد میزان ابتلا به آمبولی را به حداقل ممکن کاهش می دهد. ناگفته نماند که خطر آمبولی نیز که در آن با ورود چربی ها به داخل خون و سپس به سایر اندام های حیاتی مانند مغز و قلب، آسیب های جبران ناپذیری را به سلامت افراد وارد می کند، با بکارگیری روش لیپوماتیک بسیار کمتر بیماران را تهدید می کند. در حقیقت در لیپوماتیک میزان این خطر به زیر دو درصد هم رسیده است و این یکی از مسائل حائز اهمیت در بکارگیری این روش مدرن است. کاهش سایز در لیپوماتیک با استفاده از گن های مخصوص برای جمع شدن و سفت شدن اندام ها بسیار بهتر است. برای اینکه میزان ماندگاری این لاغری بیشتر باشد بهتر است که مصرف برخی از خوراکی های مضر را به طور کامل حذف کرد  و به سلامت بدن اهمیت فراوانی داد. کاهش سایز درلیپوماتیک معمولا دو الی سه سایز می باشد. بیمارانی که عمل لیپوماتیک را انتخاب کرده اند از میزان کاهش سایز بدن خود بسیار راضی بوده اند. یکی از سوالاتی که برای بیماران پیش می آید اینست که آیا این کاهش سایز قابل برگشت است یا خیر؟ جواب بسیار آسان است. اگر افراد بسیاری از نکات را بعد از عمل لیپوماتیک اجرا کنند مسلما با برگشت کاهش سایز در لیپوماتیک مواجه نخواهند شد. در غیر اینصورت در عرض چند ماه به سادگی با پرخوری و عدم تحرک کافی ممکن است چاقی به سراغ آن ها رفته و زیبایی هیکل و اندام خود را از دست بدهند.  

>> بهترین مناطق بدن جهت کاهش سایز در لیپوماتیک کدامند؟

کاهش سایز در لیپوماتیک را می تواند در اندام هایی که دارای چربی های اضافی هستند، تجربه کرد. اندام هایی مانند شکم، پهلو، بازو ها، زیر خط سوتین، بغل ران و زانو و ... که معمولا تجمع چربی ها بیشتر در این مناطق مشاهده می شود، بیشترین تقاضا را از طرف بیماران برای لاغری موضعی بدن دارا می باشند. با بهره مندی از روش لیپوماتیک می توان زیبایی و جذابیت منحصربفردی را در اندام های بدن مشاهده کرد. حذف چربی هایی که فرم ایده آل را از اندام می گیرند با کاهش سایز در لیپوماتیک به بهترین نحو ممکن اجرا شدنی است و ایمن ترین فرآیند زیبایی برای بیماران انجام می شود. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

جهت ورود به وب سایت کلینیک پوست و مو رز بر روی لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز



:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

آیا لیپوماتیک قابل برگشت است

>> آیا لیپوماتیک قابل برگشت است

همانطور که می دانید لیپوماتیک از جمله محبوب ترین روش های لاغری موضعی و درمان های زیبایی در سطح جهان می باشد که نتایجی فوری را دربر دارد. طی این متد چربی های مازاد از ناحیه مورد نظر به سرعت حذف می شوند و فرد اندامی زیبا و مطلوب را بدست خواهد آورد. با این توصیفات سوالات بسیاری در مورد برگشت پذیری لیپوماتیک در ذهن بیماران مطرح می شود که در ادامه در مورد آن بحث خواهیم کرد.

 

آیا لیپوماتیک قابل برگشت است

 

>>  برگشت پذیری لیپوماتیک، اصلی ترین دغدغه بیماران

حتی افرادی که اندام ایده آلی دارند همیشه در تلاشند تا با رعایت رژیم های غذایی و ورزش کردن از چاق شدن فرار کنند، لذا باید به افراد چاق حق داد که برای رهایی از شر چربی های اضافی بدن خود به دنبال جراحی های زیبایی از جمله لیپوماتیک باشند. این در حالیست که برگشت پذیری لیپوماتیک یکی از دغدغه های بیمارانی است که این روش را برمی گزینند.    

آیا لیپوماتیک قابل برگشت است  

با توجه به اینکه هدف اصلی از انجام لیپوماتیک حذف چربی های اضافی بدن است طی هر جلسه می توان تا نه لیتر چربی را نیز از بدن خارج نمود. در این حالت بیمار طی یک جلسه می تواند از شش تا هشت کیلو وزن از دست دهد و سایز ایده آل خود را بدست آورد. به حقیقت پیوستن این امر که تمامی سلول های چربی از یک قسمت بدن حذف شوند تقریبا غیرممکن است چرا که بین بافت ماهیچه و پوست بدن انسان باید به مقدار اندکی سلول های چربی وجود داشته باشند (لایه زیرجلدی) تا اندام شکلی نرمال داشته باشد. حضور این لایه زیرجلدی در بدن موجب می شود تا اگر فرد میزان زیادی کالری استفاده کند، با تجمع مجدد چربی ها در اندام خود روبرو شود. بدین ترتیب سلول های چربی توانایی رشد کردن و بزرگ شدن دارند و اندام بدن به راحتی می تواند مجددا چاق شود. گرچه اکثر جراحان بر این عقیده اند که در حالت رسیده به اضافه وزن، اندام همانند گذشته چاق نمی شود و یا اینکه در محلی که لیپوماتیک انجام شده است با تجمع چربی ها مواجه نخواهد شد. در صورتی که فرد احساس چاقی مجدد داشته باشد بهتر است با روش هایی از جمله مصرف کالری کمتر، ورزش و تحرک کافی از برگشت پذیری لیپوماتیک جلوگیری نماید.  

>> نحوه ذخیره سازی چربی در برگشت پذیری لیپوماتیک

ذخیره سازی چربی در بدن پس از لیپوماتیک یک امر بدیهی است. در واقع با اینکه سلول های چربی در روش لیپوماتیک کاملا حذف می شوند و دیگر ذخیره ای از چربی ها را مشاهده نمی کنیم اما فرآیند انباشته شدن و ذخیره سازی آن ها متوقف نخواهد شد. در حقیقت اگر پس از لیپوماتیک بدن در حال ذخیره چربی باشد این اتفاق در سایر اندام های بدن رخ می دهد. برای مثال بیماری که در ناحیه ران لیپوماتیک را انجام داده است دیگر در این اندام با ذخیره سازی چربی ها مواجه نمی شود و این امر در اندامی مانند شکم، سینه و یا پشت او اتفاق می افتد.  

>> سلول‌های جدید چربی

اگر در اندام هایی که لیپوماتیک انجام شده سلول های چربی موجود نباشند، ذخیره سازی چربی نیز رخ نمی دهد. این در حالیست که وجود سلول های جدید چربی سبب افزایش وزن خواهد شد. در صورتی که فرد پس از انجام روش لیپوماتیک افزایش وزنی داشته باشد که با تولید سلول های چربی جدید همراه باشد، این امکان وجود دارد که در نواحی که لیپوماتیک انجام شده است نیز سلول های جدید چربی تولید شوند و همچنین ذخیره سازی مجدد چربی ها مشاهده شود. بد نیست بدانید که افزایش وزن اگر کم باشد باعث ایجاد سلول های جدید چربی نخواهد شد، اما در صورتی که زیاد باشد سبب تولید سلول های جدید می شود و فرد با چاقی مجدد روبرو می گردد. در نتیجه بیمارانی که افزایش وزن زیر یک کیلوگرم دارند نباید نسبت به این موضوع حساسیت زیادی نشان دهند. بسیاری از بیماران پس از انجام این روش با برگشت پذیری لیپوماتیک مواجه می شوند و شدیدا ابراز ناراحتی می کنند. آن ها باید این موضوع را بدانند که اساس لیپوماتیک بر کاهش وزن نیست بلکه تنها برای داشتن اندامی ایده آل و زیباتر انجام می شود. بدین ترتیب پس از انجام لیپوماتیک فرد باید بیشتر مراقبت تغییرات وزنی خود باشد و به مراتب بیشتر نکات یک سبک زندگی سالم را رعایت کند.  

>> برگشت پذیری لیپوماتیک

اگر شما جزو آن دسته از افرادی می باشید که پس از انجام لیپوماتیک مجددا چاق شدید، بدون شک در رعایت یک رژیم غذایی سالم و سبک صحیح زندگی موفق نبوده اید. بیشتر عادت های بد سبب می شوند تا فرد از داشته اندامی زیبا محروم بماند و با چاقی و نازیبایی مواجه شود. این تصور کاملا اشتباه است که افراد پس از انجام لیپوماتیک مجددا چاق نمی شوند و یا بهتر است در صورت چاقی مجدد باز هم به انجام لیپوماتیک بپردازند. با اینکه لیپوماتیک را می توان تکرار کرد اما می تواند با عوارض و خطراتی به همراه باشد و چه بهتر است که فرد از شیوه های صحیح برای لاغر ماندن و لاغر شدن استفاده کند و مدام روش های جراحی زیبایی را امتحان نکند.  

>> برای مقابله با برگشت پذیری لیپوماتیک چه کنیم؟

اگر نگران برگشت پذیری لیپوماتیک هستید و پس از انجام این روش متوجه شده اید که در حال افزایش وزن می باشید، بهتر است سریعا اقدام کنید و از این روند جلوگیری به عمل آورید. کمی افزایش وزن می تواند طبیعی باشد اما روند صعودی اضافه شدن چربی ها به بدن باید برای شما نگران کننده به نظر آید. تمامی عواملی که می توانند در چاقی شما نقش داشته باشند را کنترل کنید. استفاده از غذا های پرچرب، نمک، شکر و فست فود ها را متوقف کنید. تغییر عادت های بد کار دشواری نیست و بهتر است به شیوه درست زندگی خود را عادت دهید. اگر تغذیه مناسبی داشته باشید و ورزش کنید بی شک همیشه سالم خواهید ماند. همیشه برای داشتن یک زندگی سالم نیازی به انجام کار های خارق العاده نیست بلکه تنها با ایجاد چند تغییر ساده این امر امکانپذیر است. می توانید به آرامی فعالیت های بدنی خود را آغاز کنید و به طور منظم پیش بروید.  

>> افزایش وزن غیرعادی پس از لیپوماتیک

برخی از افراد با توجه اینکه رژیم غذایی سالمی دارند و همینطور از تحرک کافی برخوردار می باشند، باز هم پس از اینکه لیپوماتیک را انجام داده اند با افزایش وزن مواجه اند. این افزایش وزن غیرعادیست و افرادی که چنین حالتی دارند باید حتما به پزشک مراجعه کنند. در بعضی از بیماران افزایش وزن ناشی از اختلالات هورمونی است و یا می تواند به دلیل مصرف دارو های شیمیایی باشد. در اینصورت با انجام آزمایشات لازم و بهره مندی از مشاوره های یک پزشک متخصص می توان از چاقی مجدد جلوگیری نمود. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

جهت ورود به وب سایت کلینیک پوست و مو رز بر روی لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز



:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

آیا لیپوماتیک ضرر دارد؟

>> آیا لیپوماتیک ضرر دارد؟

با توجه به اینکه روش های لاغری موضعی در عصر حاضر توسط سازمان های بهداشتی جهانی مورد تأیید قرار گرفته اند، بیماران مبتلا به چاقی تلاش زیادی دارند تا با بهره مندی از این روش ها به تناسب اندام دلخواه خود برسند. لیپوماتیک یکی از شیوه های نوین مورد استفاده در این زمینه است و یکی از بحث برانگیزترین سوالاتی که در این رابطه در ذهن بیماران شکل می گیرد اینست که آیا لیپوماتیک ضرر دارد؟   آیا لیپوماتیک ضرر دارد؟

  در این مقاله جهت آگاهی بیشتر بیماران به بررسی مضرات لیپوماتیک و مسائل مرتبط با آن پرداخته خواهد شد.

>> مضرات لیپوماتیک چیست؟

لیپوماتیک در ردیف روش های زیبایی قرار گرفته است که مخالفان و موافقان خاص خود را دارد.   آیا لیپوماتیک ضرر دارد؟  

برخی از مخالفان روش لیپوماتیک آن را متدی خطرناک برشمرده اند که می تواند به سلامت بیمار آسیب رسانده و تأثیرات بدی داشته باشد. جالب است بدانید که بسیاری از این نظرات منفی کاملا رد شده اند و پزشکان و محققان فعال در این زمینه با بکارگیری پاسخ هایی کاملا علمی و اصولی آن ها را منتفی کرده اند. در ادامه به برخی از این موارد اشاره خواهد شد.

 

>> مضرات لیپوماتیک و زمان طولانی درمان

مخالفان این روش زیبایی یکی از مضرات لیپوماتیک را زمان طولانی درمان بیان کرده اند. آن ها معتقدند که در صورتی که نیاز به حذف چربی های بدن در مدت زمانی طولانی باشد، پزشک دقت و تمرکز لازم را از دست خواهد داد و این امر منجر به ایجاد نتایجی مطلوب نخواهد شد. چنین نظریه ای رد شده است چراکه جراح در صورت نیاز می تواند به راحتی تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان را افزایش داده و طی چند مرحله لیپوماتیک را انجام دهد.  

>> آسیب رسانی به بدن

بکارگیری روش هایی مانند لیپوساکشن ریسک آسیب رسانی به عروق خونی، ماهیچه ها و اعصاب بدن را افزایش می دهد. عده ای معتقدند که این موضوع در ردیف مضرات لیپوماتیک نیز قرار خواهد گرفت اما خوشبختانه با روی کار آمدن دستگاه لیپوماتیک و نوع ابزاری که در آن بکار می رود، میزان این آسیب رسانی به حداقل ممکن رسیده است. کانولا ابزاری است که با تعبیه نمودن یک سنسور در آن کارایی قابل توجهی دارد و تنها با حذف نمودن چربی های مازاد به سایر نواحی و بافت های بدن لطمه ای وارد نمی کند.  

>> تأثیر امواج در روش لیپوماتیک

سلول های چربی از طریق لرزش های مداومی که در کانولا بوجود می آید تخریب می شوند. برخی از مخالفان وجود امواج اولتراسون را یکی از مضرات لیپوماتیک برشمرده اند در حالیکه میزان این امواج بسیار خفیف و اندک بوده است و خطری برای سلامتی فرد نخواهد داشت. تأثیر امواج در این روش به حدی نیست که برای بیماران نگران کننده باشد.

 

>> خطر آمبولی و اشاره به مضرات لیپوماتیک

یکی از مهم ترین خطراتی که در روش های لاغری موضعی بیماران را تهدید می کند، خطر آمبولی است از این رو آن را به عنوان اصلی ترین مضرات لیپوماتیک که جان افراد را تهدید می کند برشمرده اند. در این مورد باید بیان کرد که در روش هایی که چربی به صورت مایع از بدن فرد خارج می شود به دلیل احتمال وارد شدن آن ها به درون رگ ها امکان گرفتگی و مسدود شدن رگ های بدن و ایجاد خطراتی جدی وجود دارد. خوشبختانه در روش لیپوماتیک سلول های چربی تخریب شده با سرعت بالایی تخلیه می شوند و ریسک خطر آمبولی کم خواهد شد. البته باید توجه داشت که در صورتی که پزشک از مهارت و تخصص بالایی برخوردار باشد خطر آمبولی به حداقل ممکن خواهد رسید.

 

>> ایجاد درد و خونریزی

میزان برش در روش لیپوماتیک بسیار جزئی است در نتیجه این موضوع موجب ایجاد خونریزی قابل توجهی در بیمار نخواهد شد. نکته ای که در این زمینه مورد اهمیت واقع می شود اینست که از دو هفته قبل از لیپوماتیک بیمار نباید هیچگونه داروی رقیق کننده خون مصرف کند. قرص هایی مانند آسپیرین و وارفارین در این ردیف قرار می گیرند. با اینکه میزان برش ها کوچک است اما یکی از مضرات لیپوماتیک دردی است که بعد از عمل احساس خواهد شد. میزان ضربات می تواند به حدی باشد که با ایجاد کوفتگی و درد همراه باشد و فرد حتما باید مدتی را به استراحت بپردازد.

 

>> ایجاد زخم و عفونت

پس از اتمام لیپوماتیک به طور معمول جای زخم کوچک و جزئی می باشد که با انجام مراقبت های بعد از آن می توان در میزان بهبود آن ها نقش مهمی ایفا کرد. رعایت توصیه های پزشک به طور قابل توجهی در مدتی کوتاه میزان این زخم ها را کم خواهد کرد در حالیکه در صورت عدم رعایت توصیه ها به راحتی می توان زمینه ایجاد عفونت را فراهم نمود.  

>> مضرات لیپوماتیک و خاصیت برگشت پذیر بودن

برخی از مخالفان این روش اینطور بیان می کنند که نتایج حاصل از لیپوماتیک برگشت پذیر است چرا که سلول های چربی را از بین نمی برد و تنها با عمل ویبریشن آن ها را جداسازی می کند. از طرفی با اینکه سلول های چربی کاملا تخلیه می شوند اما هیچ تضمینی برای اینکه مجددا رشد نکنند وجود ندارد. درواقع تنها یک موضوع باعث می شود که اندام مجددا چاق نشده و به حالت اولیه خود بازنگردد و آن انجام دقیق مراقبت های بعد از عمل است.  

>> سایر معایب و مضرات لیپوماتیک به طور خلاصه در ذیل بیان شده است

  • لیپوماتیک روشی است که برای نواحی بزرگ بدن قابل استفاده است و نقاطی از جمله غبغب که کوچک تر و ظریف تر هستند، برای انجام این روش مناسب نمی باشند. در واقع به نوعی محدودیت استفاده از این روش اشاره شده است.
  • ایجاد کوفتگی های شدید از جمله مضرات لیپوماتیک است که در نواحی انجام شده مشاهده خواهد شد.
  • لیپوماتیک موجب کلاژن سازی نخواهد شد. تمامی تبلیغاتی که در این زمینه صورت گرفته است، غلط می باشد و هیچ منبع علمی آن را اثبات و تأیید نمی کند.
  • یکی از مضرات لیپوماتیک طی کردن دوران نقاهتی است که بیمار در آن حق رانندگی ندارد.
  • به این دلیل که لیپوماتیک روشی است که با استفاده از ضربه و ویبریشن کار می کند لذا در نواحی که کانولا توسط دست جراح هدایت می شود، طولانی بودن این روش می تواند سبب خستگی جراح شده و خطای عدم یکنواختی و ناصافی را در اندام مربوطه بوجود آورد.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

جهت ورود به وب سایت کلینیک پوست و مو رز بر روی لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز



:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

لیپوماتیک چگونه باعث تخلیه ی چربی می شود؟

>> لیپوماتیک چگونه باعث تخلیه ی چربی می شود؟

لیپوماتیک یکی از جدیدترین روش ها جهت تخلیه نمودن چربی از اندام های بدن با نتیجه ای رضایت بخش و متفاوت در مقایسه با دیگر روش های تخلیه نمودن چربی مانند ساکشن و یا لیپولیزر می باشد. دانشمندان همواره جهت اصلاح نمودن مشکلات و معایب روش های قبلی از جمله لیزر لیپولیز و همچنین روش لیپوساکشن اقدام به تولید دستگاهی کردند، که علاوه برآسان تر بودن، کم خطرتر و با عوارض کمتری همراه باشد .   لیپوماتیک چگونه باعث تخلیه چربی می شود؟  

این روش جدید که لیپوماتیک نام دارد. از جمله روش های کاملا سرپایی بوده و بدون نیاز به بیهوش کردن بیمار حجم بسیار زیادی از چربی او را در یک جلسه تخلیه می نماید. که این روش به همراه کمترین حالات بد از جمله کبودی و حتی ورم و درد بوده و بدون ایجاد نمودن خطر آمبولی در بیمار صورت می پذیرد. لیپوماتیک نه تنها سبب ایجاد افتادگی بیشتر پوست نمی شود، بلکه باعث سفت تر شدن پوست نیز می شود . از جمله موارد خوب این عمل این می باشد که، کاهش سایز تا مدت ها بعد از انجام لیپوماتیک ادامه دارد وحتی باعث برطرف نمودن سلولیت نیز می گردد.

 

لیپوماتیک چگونه باعث تخلیه چربی می شود؟

 

>> دستگاه لیپوماتیک آیا قابل اعتماد است ؟

لیپوماتیک توسط دستگاهی که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا FDI مورد تایید است، انجام می شود.این دستگاه، سیستمی قابل اعتماد می باشد که با روشی بی خطر و دقیق و موثر باعث برداشتن حجم زیادی از چربی های موضعی می گردد. مداومت به انجام حرکات و فعالیت های ورزشی و ایجاد تغییر شیوه و سبک و سیاق زندگى کمک شایانی به حفظ سایز بدن می نماید. بدلیل اینکه از لیزر استفاده نمی شود و در انجام لیپوماتیک تولید حرارت در قسمت بافت چربى ایجاد فیبروز درقسمت بافت زیر پوست نکرده و یا امکان آن بسیار پایین است به این دلایل انتخاب نمودن دستگاه لیپوماتیک جهت شکم بانوانی که تا الان زایمان نداشته اند مناسب تر می باشد، همچنین انجام دادن این روش براى کسانی که قبلا ساکشن و یا عمل لیپولیزر انجام داده اند و بافت چربى سفت و حتی به صورت فیبروز شده دارند خیلی مناسب تر از سایر روش های گذشته است.

>> از مزایای دیگر دستگاه لیپوماتیک

لیپوماتیک به وسیله ی دستگاه استانداردی که صورت می پذیرد، از بهترین روش ها جهت رسیدن به اندامی متناسب، همچنین اصلاح نمودن سبک زندگی یا به عبارتی دیگر، مصرف نمودن به اندازه ی کافی غذاهای سالم و پرهیزکردن از خوراکی‌های پرکالری و حتی غذاهای چرب بو باعث افزایش میزان تحرک روزانه می شود.

>> انجام لیپوماتیک با در نظر گرفتن مقدار اضافه وزن

لیپوماتیک برای کسانی قابل اجرا است که اندازه‌گیری شاخص توده بدنی آنها یا همان BMI بدن آنها جهت انجام دادن عمل لیپوماتیک مناسب باشد. در این حالت با اندازه گیری شاخص توده سی بدنی به میزان اضافه وزن افراد پی می بریم . این روش با فرمول، وزن (به کیلوگرم) تقسیم بر مجذور قد (به متر) به دست می آید. برای شاخص کمتر از عبارت کم وزن برای شاخص 18.5 تا 25 عبارت وزن طبیعی برای شاخص 25 تا عبارت اضافه وزن برای شاخص30 تا 35 عبارت چاقی متوسط برای شاخص 35 تا 40 عبارت چاقی زیاد برای شاخص بیشتر از 40 عبارت فوق‌العاده چاق به کار می رود. چنانچه اضافه وزن ندارید خوش بحالتان ولی اگر چاق هستید باید با انجام رژیم غذایی مناسب و انجام مرتب ورزش، اقدام به کاهش وزنتان نمایید و در صورت ناچاری تقریبا هیچ روش دیگری جز لیپوماتیک جهت لاغر شدن شما مناسب نمی باشد. اگرشما درگروه افراد فوق‌العاده هستید علاوه بررعایت نمودن رژیم و انجام ورزش پزشک معالج شما گزینه جراحی را مانندگذاشتن بالون در داخل معده و یا حلقه به دور معده و کوچک نمودن معده مانند پلیسه و اسلیو کردن معده و یا کوتاه کردن روده مانند بای‌ پس نمودن معده را به شما پیشنهاد نماید.

>> روش‌هایی مانند لیپوماتیک و لیپوساکشن چه کاربردی دارند؟

لیپوماتیک، روشی می باشد که به وسیله ی امواج اینفراسونیک باعث جداسازی سلول‌های چربی از هم می شود و آن ها را به‌ صورت مایع درمی‌آورد و در نهایت به وسیله ی لوله‌های باریکی از بدن خارج می شود.

>> از وجه تمایز های لیپوماتیک با روش هایی مانند لیزر لیپولیز

لیپوماتیک دارای تفاوت هایی با روش های مشابه دیگر است اما در روش لیزر لیپولیز، بافت‌های چربی شروع به ذوب شدن می کنند و پزشک جراح آن چربی ها را از بدن بیمار خارج می نماید. این چربی‌ها که خارج می شوند برخلاف، لیپوماتیک قابل استفاده نمی باشد. اما روش لیپوماتیک به علت پایین بودن میزان خونریزی روش بسیار مطمئن تری نسبت به لیپولیز به شمار می آید. و خطر سوختگی پوست وجود ندارد چون که حرارتی تولید نمی‌شود . همچنین این چربی‌های خارج‌ شده به این دلیل که حرارت ندیدند در صورتی که لازم باشد به قسمت‌هایی از بدن و صورت فرد تزریق می گردد. به طور مثال جهت پر نمودن خط اخم یا خط خنده مورد استفاده قرارمی گیرد. در این بین لیپوساکشن از قدیمی ترین روش لاغری بوده و خارج نمودن چربی‌ها در هر بار به میزانی خیلی کم تر از لیپولیز و روش لیپوماتیک است. یکی از مهم‌ترین مشکلات لیپوساکشن افتادگی پوست به‌ دلیل تخلیه بافت چربی زیرپوستی می باشد و درحالی که لیپوماتیک نه‌ تنها چنین عارضه‌ای ندارد، بلکه باعث سفت‌تر شدن پوست می‌شوند.

>> لاغر شدن با لیپوماتبک چگونه است ؟

لیپوماتیک برای افراد دارای اضافه وزن و یا چاقی که با استفاده از رژیم لاغری و انجام ورزش به تناسب اندام برسند به هیچ وجه توصیه نمیگردد. همچنین اگر کاهش یافتن وزن به میزان 10 کیلو،12 و 15 کیلوگرم در یک جلسه لیپوماتیک که توسط پزشکان سودجو صورت می گیرد اصلا توصیه نمی شود. به بیانی دیگر روش لیپوماتیک برای افرادی مناسب است که دارای چاقی موضعی در قسمت غبغب، شکم، بازو، ران، بغل پا، باسن، کتف و... را دارند و با انجام ورزش و گرفتن رژیم لاغری چربی‌هایشان آب نمی گردد یا ممکن است این روند لاغری به کندی صورت گیرد و مدت ها طول بکشد تا نتیجه ی مطلوب حاصل شود . روش لیپوماتیک جهت کاهش سایز بیمار به کار می رود نه کاهش یافتن وزن. حتی استفاده کردن از این روش برای برطرف نمودن چربی‌های دارای مقادیر بسیار زیاد در یک جلسه به هیچ وجه توصیه نمی گردد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

جهت ورود به وب سایت کلینیک پوست و مو رز بر روی لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز

 



:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

لیپو ماتیک چقدر درد دارد؟

>> لیپو ماتیک چقدر درد دارد؟

لیپوماتیک یا پیکر تراشی، چنانچه زیر نظر پزشک متخصص مربوطه و با تجربه صورت پذیرد، دارای درد چندانی نمی باشد. ممکن است آستانه ی درد و تحمل درد در افراد مختلف، متفاوت باشد. اما بایستی به این نکته اشراف داشته باشیم که اگر این عمل به صورت اصولی و صحیح صورت پذیرد، بسیار خوب و اثر بخش می باشد. با انجام این عمل افراد در طی اینکه ماساژ درمانی می بینند ممکن است در اندام هایی که این عمل روی آن صورت پذیرفته احساس درد نمایند .     لیپو ماتیک چقدر درد دارد؟  

بیرون آمدن خونابه از نقاطی که سوراخ شده اند امری طبیععی تلقی می شود. اگر کبودی در پوست مشاهده کردید این نیز امری طبیعی تلقی می شود و نبایستی نگران شوید.

>> عواقب انجام لیپوماتیک زیر نطر غیر متخصص

لیپوماتیک یا پیکر تراشی اگر زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه و مجرب و با مهارت صورت نپذیرد، صد در صد مخاطره انگیز و پر خطر می باشد.   لیپو ماتیک چقدر درد دارد؟  

این عمل اگر به درستی و صحت کامل صورت نپذیرد ایجاد مشکلاتی از جمله : ایجاد عفونت، بیماری هایی از جمله جمع شدن مایعات زیر پوست که در آن قسمت یا موضع لیپوماتیک صورت گرفته است. ایجاد گود رفتگی های غیر طبیعی و غیر معمول در آن قسمت هایی که لیپوماتیک در آن قسمت صورت پذیرفته، غیر قرینگی اندام ها در این حالت بسیار شایع و قابل وقوع می باشد. داشتن درد در این موارد بسیار بالا است چرا که زیر پوست آب جمع می شود و عفونت صورت می پذیرد و پوست دچا ر آسیب ناشی از کار و عمل غیر اصولی می گردد.

>> لیپوماتیک زیر نظر چه کسی باید انجام پذیرد؟

لیپوماتیک یا همان پیکر تراشی، همانطور که از اسمش مشخص است دارای یک حالتی تهاجمی برای برداشتن چربی و کم کردن سایز اندام های مورد نظر نظیر شکم، غبغب، بازو، کتف، ران، بغل پا و غیره می باشد . در درجه ی اول اینگونه عمل های ظریف و پرمخاطره را بایستی حتما زیر نظر متخصصین مجرب و پر تجربه در این امر بایستی انجام داد. چرا که اگر دکتر معالج به مهارتی که دارد کاملا مسلط باشد، مشکلی در روند درمان بیمار به وجود نخواهد آمد. ولی چنانچه آن دکتر به کارش مسلط و وارد نباشد، لیپوماتیک برای شخص بیمار پر مخاطره می گردد و ایجاد خطرهای جدی و جبران ناپذیری برای بیماران تحت این روش ایجاد خواهد کرد.

>> لیپوماتیک برای برطرف نمودن چاقی موضعی

لیپوماتیک یا پیکر تراشی اگر زیر نظر پزشک مجرب و با تجربه صورت گیرد.  یک روش مناسب برای کاهش سایز قست های با چاقی موضعی است. چاقی موضعی با لیپوماتیک تا حد بسیارزیادی قابل درمان و بر طرف شدن است. این روش یک روش نسبتا جدید برای برطرف ساختن چربی اندام هاست که به طور موضعی چاق شده اند. چاقی این اندام ها مانند چاقی موضعی اندام هایی نظیر غبغب ،،شکم،باسن، کتف، بغل پا، بازو، کارآمد می باشد. لیپوماتیک اگر زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه انجام پذیرد بسیار نتیجه ی خوبی در بر خواهد داشت.

>> ورزش یا لیپوماتیک

لیپوماتیک یا پیکر تراشی روشی است که در افرادی با افزایش توده ی چربی به شکل موضعی در اندام هایی که با ورزش و رژیم غذایی لاغری قابل کاهش و یا برطرف شدن می باشند کاربرد دارد . این روش برای افرادی که با رژیم لاغری مناسب دارای کاهش وزن و کاهش سایز خوبی می شوند و اندام هایی که قبلا دارای چاقی و بد فرمی بوده با روش هایی  مانند ورزش و رژیم درمانی قابل درمان و کاهش وزن هستند مناسب نمی باشد. چرا که بهترین روش برای داشتن اندامی ایده آل و مناسب همان داشتن رژیم غذایی مناسب و کامل به همراه ورزش های مناسب لاغری می باشد.

>> آیا لیپوماتیک روشی میانبر است برای درمان چاقی؟

لیپوماتیک یا پیکر تراشی یک روش جدید برای کم کردن سایز در افراد چاق با سایز بالا می باشد. این روش جدیدا طرفداران زیادی پیدا کرده است و افراد با سایز بالا در تمامی اندام هایشان و یا حتی یک اندام برای خوش اندام شدنشان یک روش و را میانبر و آسان را انتخاب می کنند و آن پیکر تراشی به وسیله ی روش نسبتا جدید لیپوماتیک است. روش لیپوماتیک چنانچه از معنی و مترادفش مشخص است که همان پیکر تراشی است . برای کسانی که همیشه راه میانبر را انتخاب می کنند بهترین انتخاب و گزینه می باشد. چرا که لیپوماتیک یک روش و عملی است که بدون رژیم گرفتن و یا حتی ورزش کردن به کم نمودن سایز افراد با سایز بالا و چاق کمک می کند. این کاهش سایز در این افراد که با روش لیپوماتیک انجام می شود را نباید به عنوان یک عامل کمک کننده ی صد در صد خوب یک شبه برای برداشتن کامل چربی های موجود در کل بدن نمی باشد. لیپوماتیک برای افرادی کاربرد دارد که دارای چربی های موضعی می باشند و تراکم چربی ها به صورتی است که با رژیم غذایی و ورزش به فرم و شکل دلخواه و سایز دلخواه در نمی آید و نیازمند یک روش خارجی به اسم پیکر تراشی یا لیپوماتیک می باشد.

>> لیپوماتیک در مقابل چاقی

لیپوماتیک یک روش لاغری است. روشی نسبتا جدید با طرفداران فراوان، این عمل جهت برداشتن چربی هی اضافه ی اندام های درگیر چاقی مفرط مورد انجم قرار می گیرد. همانطور که می دانید چاقی در جامعه ی ما افراطی و زیاد از حد نمایان است و آن به سبک زندگی مرفح شهری با تکنولوژی های امروزه و عادات بد و اشتباه غذایی روزانه ی ما آدم ها بر می گردد. چاقی برای هر انسانی یک ضعف یا که بیماری تلقی می شود . چاقی بیش از حد جلوی فعالیت های راحت زندگی را گرفته، اندام را تحت تاثیر قرار می دهد و آن را از حالت متناسب و خوش فرم خارج می سازد. چاقی علاوه بر اینکه بر تناسب اندام افراد تاثیر منفی و بدی می گذارد بر روحیه ی فرد چاق و روابط اجتماعی فرد نیز آثار نامطلوبی گذاشته و در دراز مدت به شکل ضعف خودش را نشان می دهد. چاقی علاوه بر اینکه بر اندام و روحیه تاثیر می گذارد،  مادر بسیاری از بیماری های بشر امروزی است. بر سلامت فردی جامعه نیز اثر می گذارد. آمار بیماری های قلبی و عروقی را بالا می برد. آمار بیماری های دیابت و چربی بالا و کلسترول بد خون و حتی فشار خون را نیز تحت تاثیر قرار می دهد . چاقی مادر تمام بیماری ها است و سلامت فرد را به مخاطره می اندازد . شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک غبغب مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

جهت ورود به وب سایت کلینیک پوست و مو رز بر روی لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز

 



:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپو ماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

تاثیر بارداری بعد از لیپوماتیک

>> بارداری بعد از لیپوماتیک

لیپوماتیک، یکی از پرطرفدارترین فرآیندهای جراحی زیبایی است؛ مخصوصا در بین خانم ها. در طی لیپوماتیک، حجم کمی از چربی های موضعی از بخش هایی از بدن برداشته می شوند. این بخش ها شامل شکم، ران، پشت بدن، سینه، باسن و غیره است. یکی از مهمترین مزیت های لیپوماتیک این است که به محض اینکه سلول های چربی از بخش مورد نظر خارج بشوند، دوباره به بدن برنمی گردند و درست است که بدن بیمار در طول زمان تغییرات زیادی می کند ولی اثرات لیپوماتیک همچنان پابرجاست.   بارداری بعد از لیپوماتیک  

اکثر خانم هایی که برای لیپوماتیک شکم خود اقدام می کنند، نگران این هستند که آیا بارداری آنها درآینده تاثیر بدی بر نتایج لیپوماتیک می گذارد یا خیر. در مورد اثرات بارداری بر لیپوماتیک سوالات زیادی می شود که در این مقاله به تمام سوالات شما جواب میدهیم.

>> آیا بارداری در نتایج لیپوماتیک تاثیر بدی می گذارد؟

اگر بخواهیم به این سوال جواب کوتاهی بدهیم، می توانیم بگوییم که بارداری بر نتایج لیپوماتیک تاثیر زیادی نمی گذارد. لیپوماتیک می تواند اثرات طولانی مدتی را برای فرد به دنبال داشته باشد.

  بارداری بعد از لیپوماتیک  

اگر خانمی اقدام به لیپوماتیک کرده است و بعد باردار بشود، وزن اضافه کند، نوزاد را به دنیا بیاورد و در آخر هم وزن اضافی دوران بارداری خود را از دست بدهد، تغییراتی که در طی لیپوماتیک شاهد آنها بوده است، دوباره در ناحیه شکم او بوجود می آیند؛ درست همانطور که قبل از بارداری شاهد آن تغییرات بوده است. بعضی از بیماران هم اعلام کرده اند که لیپوماتیک به آنها کمک کرده است تا نتوانند در دوران بارداری، وزن زیادی بدست بیاورند. همه ی ما می دانیم که بدن زنها در هنگام بارداری دچار تغییرات زیادی می شوند و تجربه هر زنی از بارداری متفاوت با دیگران است. یک خانم باردار باید توقع این را داشته باشد که در دوره بارداری هم به وزنش اضافه بشود؛ حتی اگر قبل از آن لیپوماتیک انجام داده باشد. افزایش وزن یک بخش طبیعی از دوران بارداری است. مامای شما در مورد نحوه بدست آوردن وزن سالم در طول هر دوره بارداری به شما راهنمایی های لازم راخواهد کرد.

>> لیپوماتیک شکم بعد از بارداری

بساری از زنها بعد از بارداری خود اقدام به لیپوماتیک شکم می کنند که می تواند نتایج خوبی را برای آنها به دنبال داشته باشد ولی لیپوماتیک محدودیت هایی هم دارد که شما باید از آنها آگاه باشید. لیپوماتیک میتواند سلول های چربی را از بدن خارج کند ولی نمی تواند پوست اضافه ای که در اطراف شکم وجود دارد را هم از بین ببرد. در واقع انجام لیپوماتیک شکم در شرایطی که پوست شما دچار افتادگی است، باعث می شود که مشکلات شما بیشتر بشوند و تورم در ناحیه شکم هم افزایش پیدا کند. اگر میخواهید از پوست شل و افتاده اطراف شکمتان مواظبت کنید، باید از روش های دیگری برای حل این مشکل کمک بگیرید؛ مثل عمل جراحی شکم که می تواند پوست های اضافه را بردارد و پوست شکم را سفت تر کند.

>> آیا لیپومانیک در قابلیت باروری خانم ها هم تاثیر می گذارد؟

لیپوماتیک بر روی قابلیت بارداری خانم ها تاثیری نمی گذارد. لیپوماتیک فقط چربی های موضعی را هدف می گیرد و هیچ خطری برای ارگان های تناسلی خانم ها و یا دیگر ارگان های بدن به دنبال ندارد. اگر قصد بارداری را در آینده ینده نزدیک دارید، متخصص ها پیشنهاد می دهند که فعلا برای لیپوماتیک اقدام نکنید و بعد از بارداری برای لیپوماتیک خودتان برنامه ریزی کنید. لیپوماتیک شکم از ذخیره شدن چربی در بخش های دیگر بدن در حین بارداری نمی تواند جلوگیری کند. اگر میخواهید بعد از بارداری اقدام به لیپوماتیک کنید، بهتر است کمی صبر کنید تا ابتدا کاملا بهبود پیدا کنید. دوره ریکاوری وبهبود هر بیمار با دیگری کاملا متفاوت است ولی متخصص ها پیشنهاد می دهند که حداقل باید 6 ماه صبر کنید تا بتونید برای لیپوماتیک اقدام کنید.

>> چگونه می توان در دوران بارداری وزن سالمی بدست آورد؟

افزایش وزن یکی از دغدغه های خانم ها در طی دوران بارداری است. یک رژیم غذایی سالم و متعادل به جنین کمک می کند تا مواد مغذی که احتیاج دارد را از خون مادر بگیرد و بتواند به خوبی رشد کند. اگرچه در دوران بارداری به کالری های بیشتری نیاز دارید ولی لازم نیست به اندازه دو نفر غذا بخورید. زنان باردار به طور متوسط به 300 کالری بیشتر در طول روز احتیاج دارند. دانستن تعداد کالری مورد نیاز به زنان باردار کمک می کند تا بتوانند وزن سالمی را در دوران بارداری بدست بیاورند. برای اینکه بتوانید وزن سالمی را در دوران بارداری خودتان بدست بیاورید، یک سری نکات وجود دارد که میتوانید رعایت کنید :

  1. هر روز 5 الی 6 میان وعده کوچک بخورید
  2. همیشه از مواد غذایی مثل میوه خشک، پنیر، بستنی یا ماست استفاده کنید
  3. از محصولات لبنی پر چرب خودداری کنید. شما میتوانید از شیر 1 درصد یا 2 درصد استفاده کنید تا میزان کالری هایی که از غذاها دریافت می کنید را کاهش بدهید. در مورد پنیر و ماست هم همین نکته را رعایت کنید.
  4. به غذاهایتان نمک زیاد اضافه نکنید زیرا نمک، آب را در خودش نگه می دارد.
  5. غذاها را به طرز سالمی بپزید. سرخ کردن غذا در روغن یا کره به میزان کالری و چربی های بدن شما اضافه میکند. پختن، کباب کردن و بخار پز کردن غذاها روش های سالم تری هستند.
  6. از غذاها و نوشیدنی های شیرین استفاده نکنید. لیموناد، آب میوه و غیره دارای کالری ریادی هستند. بجای این نوشیدنی ها از آب استفاده کنید.
  7. اگر میخواهید گهگاهی از غذاهای فست فود استفاده کنید، می توانید از غذاهای کم چرب تر مثل سینه مرغ سوخاری، ساندویچ یا گوجه و کاهو (بدون سس) و یا سیب رمینی پخته شده استفاده کنید. از مصرف غذاهایی مثل سیب زمینی سرخ کرده خودداری کنید.
  8. ورزش هم می تواند به سوزاندن چربی های اضافه بدن شما کمک زیادی بکند. پیاده روی یا شنا کردن برای زنان باردار کاملا بی خطر است. البته از قبل با متخصص خودتان در مورد ورزش هایی که باید انجام بدهید مشورت کنید.

نکته آخر

هیچ بیماری شبیه دیگری نیست و اهداف بیماران از لیپوماتیک هم با یکدیگر فرق می کند. اگر بیماری قصد بارداری دارد، متخصص میتواند به  او راهنمایی های لارم را بکند. لیپوماتیک، قبل و بعد از بارداری میتواند انجام بشود برای دانستن جزئیات این روند با متخصص مشورت کنید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

 

جهت ورود به وبسایت کلینک پوست و مو رز بر رو لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز

   



:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

لیپوماتیک زانو و ریکاوری بعد از آن

>> لیپوماتیک زانو

اگر میخواهید به زانوهایتان شکل بهتری بدهید و رژیم غذایی سالم و ورزش منظم هم نتوانسته است تغییری در زانوهای شما ایجاد کند، لیپوماتیک زانو گزینه ی خوبی برای شماست. شکل زانوها تقریبا در زنان و مردان شبیه به هم است. زانوی خوش فرم و متناسب می تواند تاثیر زیادی در زیبایی فرد داشته باشد و هر چه رانوها باریک تر باشند، زیابیی فرد هم بیشتر است.   لیپوماتیک زانو   متاسفانه در بسیاری از افراد، بافت های چربی زیادی در اطراف کاسه زانو (استخوان کشکک) جمع می شوند. این ذخایر چربی میتواند نشان دهنده وزن زیاد فرد و فاکتورهای ژنتیکی باشد یا اینکه مربوط به تغییرات هورمونی زنها در دوره بارداری یا یائسگی باشد و ورزش یا کاهش وزن تاثیر خیلی کمی روی بهبود وضعیت پا داشته باشد. فضای بین عضله پشت ساق پا و زانو با این چربی های اضافه پر می شوند و به زانو فرمی چاق و بدشکلی را می دهند.   لیپوماتیک زانو   لیپوماتیک می تواند برآمدگی بیش از حد زانو را برطرف کند و با برجسته کردن استخوان زانو، ظاهر پاها را هم بهبود ببخشد. لیپوماتیک انتخاب خوبی برای از بین بردن چربی های اضافه زانو ها است و نتایج پایدار و خوبی را به دنبال دارد و بسیاری از بیماران هم از انجام آن رضایت دارند.

>> فواید لیپوماتیک زانو

در بسیاری از بیماران، برداشت تنها مقدار کمی از چربی ها میتواند تغییرات زیاد را در ظاهر پاها ایجاد کند و باعث بشود تا پاها باریک تر و متقارن تر به نظر برسند. یک جلسه لیپوماتیک می تواند برای طراحی و تغییر زانوها مفید باشد و بسیاری از بیماران همزمان با لیپوماتیک زانو، لیپوماتیک قسمت داخلی ران را هم انجام میدهند تا به نتایج محسوس تری برسند و ظاهر پاهای خود ار به طور کامل تغییر بدهند. لیپوماتیک زانو فوایدی زیادی را به دنبال دارد مثل:

  1. بافت پاها سفت تر به نظر می رسد
  2. فرد احساس بهتری در حین راه رفتن یا دویدن دارد
  3. بیمار احساس اعتماد به نفس بیشتری می کند؛ مخصوصا هنگام پوشیدن لباس های که بالای زانو هستند.

>> چه کسانی می توانند برای لیپومتایک رانو اقدام کنند؟

اگر میخواهید بدانید که لیپوماتیک زانو برای شما مناسب است یا خیر، در ادامه به شرایط کاندیدهای مناسب برای لیپوماتیک زانو اشاره می کنیم. کاندید مناسب برای لیپوماتیک زانو باید:

  1. در بخش داخلی زانوهایش (کاسه داخلی زانو) یا بخش جلویی زانو (کاسه جلویی زانو) و یا در بالای زانوهایش دارای چربی های موضعی باشد
  2. قابلیت ارتجاعی پوستشان باید خوب باشند و آثار آفتاب سوختگی یا افتادگی پوست در زانو دیده نشود. بیمارانی که پوست افتاده تری دارند هم میتوانند لیپوماتیک زانو انجام بدهند ولی احتمال دارد که مقداری چین و چروک در سطح پوست زانوهایشان بوجود بیاید.
  3. در مفاصل زانوهای خود ورم نداشته باشند. افرادی که مشکل تورم مفاصل زانو را دارند، در اطراف زانوهای خود دارای توده های کوچکی هستند.
  4. در حال حاضر از دارویی استفاه نکنند که خطر خونریزی را افزایش بدهد. از مصرف داروهایی که مانع متابولسیم یا سوخت و ساز محلول لیدوکائین یا محلول بی حسی موضعی می شوند هم باید خودداری بشود.
  5. توقعات درستی از لیپوماتیک داشته باشند و به بیماری خاصی هم مبتلا نباشند.

>> عوارض و مشکلات لیپوماتیک زانو

لیپوماتیک زانو یک سری عوارض و اثرات جانبی خاصی را به دنبال دارد که در نتیجه استفاده از تکنیک های خاصی در حین لیپوماتیک بوجود می آیند. میزان عوارضی که بعد از لیپوماتیک زانو بوجود می آید، بستگی به تعداد بخش هایی دارد که همزمان با لیپوماتیک زانو، در آنها هم لیپوماتیک انجام شده است. این نکته را هم در نظر داشته باشید که با انتخاب متخصص خوب هم میتوانید عوارض را کاهش بدهید.

>> عوارض عمومی لیپوماتیک زانو

1- مسمومیت

مسمویت زمانی رخ میدهد که در تکنیک لیپوماتیک، محلول لیدوکائین زیادی به بدن تزریق شده باشد و بدن هم نتواند به سرعت این محلول را تجزیه کند.

2- تجمع مایعات در ریه ها

تجمع مایعات در ریه ها زمانی اتفاق می افتد که در حین تکنیک لیپوماتیک، محلول زیادی به بدن تزریق شده باشد.

3- احتمال سوختگی، تاول و ایجاد اسکار

استفاده از امواج اولترا سوند (فرا صوت) در لیپوماتیک می تواند عوارضی مثل سوختگی، تاول و ایجاد اسکار را به دنبال داشته باشد.

4- سروما (حفره های حاوی مایع)

سروما زمانی ایجاد می شود که بدن بیمار تلاش می کند تا حفره های بافی مانده را با مایعات پر کند. تا زمانی که حفره ها بسته شده و به خوبی ترمیم بشوند، مایعات باید از بدن حارج یشوند. احتمال ایجاد سروما در زانوها خیلی کم است.

>> عوارض اختصاصی لیپوماتیک

  1. عدم تقارن زانو ها یا یکدیگر
  2. -آسیب لوله کانولا به بافت های حساس زانو
  3. کبودی و سفت شدن بیش از حد عضلات زانو

>> چه مقدار چربی را می توان با کمک لیپوماتیک از زانوها خارج کرد؟

مقدار چربی که میتوان از زانو خارج کرد، در هر بیماری متفاوت است و به نظر متخصص هم بستگی دارد. اکثر متخصص ها معتقد هستند که در یک جلسه از لیپوماتیک می توان حداکثر 4 الی 5 لیتر چربی را از زانوها استخراج کرد. استخراج بیش از حد چربی باعث بروز مشکلات زیادی در بیمار می شود و اکثر مشکلاتی که بیمار با آنها مواجه می شود، بخاطر همین استخراج بیش از حد چربی است. اگر می خواهید همزمان با لیپوماتیک زانو، در بخشهای دیگری از بدن خودتان مثل قسمت داخل و خارجی ران و شکم هم لیپوماتیک انجام بدهید، حتما از قبل با متخصص در مورد مقدار چربی که قصد دارد از بدن شما خارج کند صحبت کنید.

>> ریکاوری بعد از لیپوماتیک زانو

تقریبا 3 الی 4 هفته طول می کشد تا بیمار بعد از لیپوماتیک زانو بتواند به خوبی بهبود پیدا کند و در بعضی از بیماران هم شاید دوره ریکاوری کمی بیشتر طول بکشد. قسمت زانوها بیشتر متسعد تورم هستند و تروم زانوها هم شاید بعد از چند ماه بهبود پیدا کند. موقع خواب هم زانوهایتان را نسبت به اندام های دیگرتان بالاتر قرار بدهید؛ مثلا زیر زانوهایتان، 2 عدد بالش قرار بدهید تا تورم کاهش پیدا کند. پوشیدن گن هم از جمله نکات مهمی است که نباید از آن عافل بشوید. ماساژهای آرام زانو هم میتواند خیلی مفید باشد و دوره ریکاوری را کوتاه تر می کند. از نشستن و یا ایستادن طولانی مدت خودداری کنید. باندهای روی زانوهایتان را به طور مرتب عوض کنید تا زانوهایتان همیشه تمیز و خشک باشند و احتمال عفونت هم کمتر بشود. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

 

جهت ورود به وبسایت کلینک پوست و مو رز بر رو لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز



:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

لیپوماتیک باسن و مراقبت های بعد از آن

>> لیپوماتیک باسن

لیپوماتیک باسن، یکی از پرطرفدارترین فرآیندهای لیپوماتیک است که افراد زیادی در سرتاسر دنیا برای خلاص شدن از چربی های اضافه باسن خود اقدام به لیپوماتیک می کنند. البته لیپوماتیک فقط شامل ناحیه باسن نمی شود، بلکه بخش های اطراف باسن را هم شامل می شود تا پشت بدن بیمار هم از نظر شکل و ظاهر بهبود پیدا کند. البته در مواردی که بیمار بخواهد میزان برآمدگی باسن خود را کاهش بدهد، میتوانند لیپوساکشن را فقط در باسن خود انجام بدهند.   لیپوماتیک باسن 

تجمع چربی در ناحیه باسن خانم ها، مسئله ای کاملا طبیعی است و لیپوماتیک باسن میتواند با برداشتن چربی های اضافه باسن به بهبود ظاهر این بخش از بدن کم زیادی بکند. البته این فقط خانم ها نیستند که برای لیپوماتیک باسن خود اقدام می کنند، بلکه مردها هم درصد قابل توجهی از کاندیدهای لیپوماتیک محسوب می شوند. لبپوماتیک باسن باعث بازسازی و طراحی مجدد باسن می شود و تغییرات چشم گیری را برای بیمار به دنبال دارد.

 

لیپوماتیک باسن

 

>> فرآیند لیوماتیک باسن

انجام لیپوماتیک باسن نیاز به مهارت و تخصص دارد و آناتومی بدن مرد و زن هم باید به خوبی درک شود. نحوه انجام فرآیند لیپوماتیک باسن به جنسیت، وضعیت اندام های بدن و اهدف زیبا شناختی بدن بیمار بستگی دارد. لیپوماتیک باسن با بی حسی موضعی شروغ می شود؛ کانولای بسیار باریکی که برای استخراج چربی ها طراحی شده است، از طریق یک شکاف کوچک در ناحیه باسن وارد بدن می شود. متخصص از قبل، بخش هایی که باید شکاف را در آنها ایجاد کند مشخص می کند. تخریب بافت های چربی و تبدیل آنها به امولسیون، فرآیند لیپوماتیک را برای بیماران بسیار راحت تر کرده است. متخصص، لایه خارجی چربی را از باسن و بخشهای اطراف آن خارج می کند تا باسن در عین استخراج چربی ها، همچنان فرم خود را حفظ کند. به محض اتمام این فرآیند، متخصص به بیمار گن میدهد تا بیمار بلافاصله بعد از لیپوماتیک از آن استفاده کند.

>> تکنیک های لیپوماتیک باسن

برای برداشت چربی از باسن، تکنیک های زیادی وجود دارد. در یکی از این تکنیک ها، متخصص ترکیبی از بی حسی موضعی (لیدوکائین رقیق) و اپینفرین را در زیر پوست باسن تزریق می کند؛ این تکنیک باعث می شود تا بخش های مختلف باسن دچار تورم بشوند و چربی ها از عمق بافت ها به بالای پوست بیایند و بنابراین برداشت چربی ها خیلی راحت تر از قبل می شود. تکنیک های دیگر می تواند شامل استفاده از لیزر برای ذوب کردن چربی ها، قبل از استخراج آنها از بدن باشد. البته تکنولوژی اولترا سوند (فراصورت) دستگاه لیپوماتیک هم کاربرد زیادی دارد و سلول های چربی را به تکه های کوچکتری تجزیه می کند. در آخر می توان گفت که لرزش چند بعدی دستگاه لیپوماتیک هم به تجزیه چربی های باقی مانده کمک زیادی می کند.

>> ریکاوری بیمار بعد از لیپوماتیک باسن

استفاده از گن به مدت 2 هفته بعد از لیپوماتیک از اهمیت بالایی برخوردار است. بیماران باید چند روز از سرکار خود مرخصی بگیرند؛ مخصوصا اگر نیاز است تا در محل کار خود به مدت طولانی بنشینند. بیمارانی که لیپوماتیک باسن را انجام داده اند، نمی توانند روی باسن خود بخوابند بلکه باید روی شکم بخوابند، البته تا زمانی که متخصص به آنها اجازه خوابیدن روی باسن و پهلو را بدهد. بعد از گذشت چند روز، فرد قادر به انجام فعالیت های روزانه خودش است. پیاده روی بعد از لیپوماتیک می تواند به گردش خون کمک زیادی بکند. به محض اینکه تورم در ناحیه باسن از بین برود، نتایج لیپوماتیک در ناحیه باسن معلوم می شود. معمولا یک ماه طول می کشد تا بتوانید در باسن خود تغییراتی را احساس کنید.

>> مراقبت های بعد از لیپوماتیک باسن

  1. برای بهبود تورم و کبودی در ناحیه باسن خود از کرم آرنیکا مونتانا استفاده کنید
  2. استفاده از کمپرس سرد و یخ بعد از بهبود شکاف ها و برش ها به کاهش تورم و کبودی کمک زیادی می کند
  3. حتما به طور مرتب از گن استفاده کنید
  4. تا چند هفته از برقراری رابطه خودداری کنید
  5. تا چهار هفته شنا نکنید
  6. تا چند هفته هم نمی توانید ورزش کنید

>> آیا شما هم میتوانید برای لیپوماتیک باسن اقدام کنید؟

لیپوماتیک باسن به بیمارانی که چاق هستند و از بیماری ها خاصی رنج می برند مثلا مشکلات انعقاد خون دارند، پیشنهاد نمی شود زیرا انجام لیپوماتیک در این شرایط، باعث بوجود آمدن مشکلات بیشتری برای بیمار می شود. افرادی که وزن مناسبی دارند و یا نزدیک به وزن ایده آل خود قرار دارند ولی از فرم باسن خود رضایت ندارند، می توانند برای لیپوماتیک باسن اقدام کنند.

>> قبل از لیپوماتیک باسن باید چه اقداماتی را انجام بدهیم؟

اولین قدم این است که با متخصص خودتان مشورت کنید. در مورد اهداف، ریسک ها، فواید و هزینه لیپوماتیک باسن حتما با متخصص صحبت کنید. سعی کنید هر سوالی که برایتان بوجود آمده است را از متخصص بپرسید. اگر تصمیم گرفته اید که برای لیپوماتیک اقدام کنید، متخصص به شما راهنمایی های لازم را می کند تا برای لیپوماتیک به خوبی آماده بشوید. آمادگی های قبل از لیپوماتیک میتواند شامل عدم مصرف سیگار، ترک الکل و سایر مواد غذایی مضر برای بیمار باشد. شما میتوانید در مورد آلرژی خودتان نسبت به مواد بی حسی و غیره با متخصص صحبت کنید تا به شما بگوید که از مصرف کدام داروها باید خودداری کنید. داروهایی که در استفاده از آنها محدودیت دارید شامل داروهای رقیق کننده خون و قرص های ضد درد و آرام بخش است.

>> آیا نتایج لیپوماتیک باسن دائمی و ماندگار است؟

چربی ها به طور دائم از باسن برداشته می شوند؛ البته تا زمانی که وزنتان ثابت بماند، باسن شما به همان شکل بعد از لیپوماتیک بافی می ماد ولی به محض اینکه وزنتان کمی بالاتر برود، سلول های چربی جدیدی در بدن شما ساخته می شوند و در نتیجه کم کم به همان وضع قبل برمی گردید. برای اینکه از تجمع دوباره سلول های چربی در باسن خودتان جلوگیری کنید، میتوانید از غذاهای سالم استفاده کنید. غذاهاییی مثل انواع میوه ها و سبزیجات، حبوبات، لبنیت کم چرب و غیره برای شما بسیار مفید هستند. بیماری که میخواهد فرم باسن خود را بعد از لیوماتیک همچنان حفظ کند، نباید از ورزش غافل بشود. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک غبغب مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

 

جهت ورود به وبسایت کلینک پوست و مو رز بر رو لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز



:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

لیپوماتیک سینه و مزیت های آن

>> لیپوماتیک سینه

همانطور که سینه های کوچک باعث می شود تا خانم ها از نطر روحی و روانی ناراحت به نظر برسند، سینه های بزرگ هم نه تنها تاثیرات منفی بر روی روحیه فرد می گذارند بلکه از نظر فیزیکی هم سینه های بزرگ چندان راحت به نطر نمی رسند. بزرگ بودن بیش ار حد سینه ها در اصطلاح "هیپرتروفی پستان" یا "مکرومستیا" نامیده می شود.   لیپوماتیک سینه  

وزن سینه های بزرگ میتواند باعث درد هم بشود حتی باعث خجالت فرد از وضعیت بدن خودش هم می شود. برای کاهش سایز سینه دو راه وجود دارد؛ یکی روش جراحی باز است و دیگری هم لیپوماتیک سینه. لپیوماتیک سینه برای اواین بار در 2 سال پیش انجام شد. البته هنوز هم بعضی از افراد نسبت به نتایج لیپوماتیک مردد هستند. تکنیک های متفاوتی برای انجام لیپوماتیک در سینه ها وجود دارد که انتخاب هر یک از این روش ها بستگی به وضعیت بیمار هم دارد.

 

لیپوماتیک سینه

 

>> مزیت های لیپوماتیک سینه

  1. وضعیت افتادگی سینه ها بهبود می یابد و سایز و حجم سینه ها هم کاهش می یابد
  2. لیپوماتیک باعث جوانسازی سینه ها می شود
  3. نیم رخ سینه ها و حتی نمای کلی سینه ها جذاب تر می شود و با سایر اعضای بدن هماهنگی بیشتری دارد
  4. نوک سینه های بزرگ هم با لیپوماتیک سینه کاهش می یابد
  5. میتوانید به راحتی از لباس شنا و هر لباسی که دوست دارید استفاده کنید
  6. لیپوماتیک سینه مشکلات کمتری را برای بیمار به دنبال دارد. احتمال عفونت و بافت مردگی سینه بعد از لیپوماتیک هم بسیار کم است
  7. اسکار کمتری روی سینه ها ایجاد می شود. اسکارهایی که بوجود می آیند، خیلی کوچک هستند و قابل مشاهده هم نیستند.
  8. ریکاوری بیمار سریع تر انجام می شود. بعد از لیپوماتیک سینه، بیماران می توانند بعد از چند روز به سرکار خود برگردند
  9. بیمار احساس درد کمتری می کند. بعد از لیپوماتیک، قرص های ضد درد و آرام بخش برای بیمار تجویز می شود و درد بیمار هم زیاد احساس نمی شود.
  10. لیپوماتیک آسیبی به اعصاب و رشته های عصبی وارد نمی کند و در بیشتر بیماران حس کرختی و بی حسی در نوک سینه ها از بین می رود
  11. بعد از لیپوماتیک، زنان میتوانند به نوزاد خود شیر بدهند. لیپوماتیک تنها میتواند بافت های چربی را خارج کند و با غده های سینه کاری ندارد و بنابراین زنها بعد از لیپوماتیک هم همچنان توانایی شیر دادن به نوزاد خود را دارند
  12. لیپومتایک هزینه های کمتری را به دنبال دارد. لیپوماتیک نیازی به بستری ندارد و بنابراین هزینه آن از روش های دیگر کمتر است.

>> فرآیند لیپوماتیک سینه ها

فرآیند لیپوماتیک سینه ها شیه به لیپوماتیک سایز بخش های بدن است. بیماران باید از قبل درباره لیپوماتیک با متخصص مشورت کنند و آزمایشات لازم را هم انجام بدهند. ابتدا باید مشخص بشود که برای بیمار حجم زیاد سینه هایش آزار دهنده است یا افتادگی سینه ها. متخصص با معاینه بیمار متوجه می شود که بیمار به فرآیند لیفت سینه ها نیاز دارد یا به فرآیند کاهش حجم سینه ها. قبل از لیپوماتیک باید از غدم ابتلای بیمار به سرطان سینه هم مطمئن شد. گرفتن عکس از سینه های بیمار میتواند روش خوبی برای مقایسه وضعیت سینه ها فبل و بعد از لیپوماتیک باشد. در لیپوماتیک سینه نباید بیشتر از نصف چربی های سینه را خارج کرد وهمچنین برداشت چربی باید از تمام قسمت های سینه صورت بگیرد. بعد از اتمام لیپوماتیک باید از گن استفاده بشود تا کبودی و تورم در سینه ها تا حد زیادی کاهش یابد. گاهی اوقات برش های کوچک روی سینه احتیاجی به بخیه ندارند زیرا بخیه باعث می شود تا مایعات و خون از سینه ها به بیرون تراوش کنند. معمولا تکنیک های میکرو- کانولا و استفاده از اپی نفرین و مخلول لیدوکائین رقیق احتیاجی به بخیه ندارند. به بیماران توصیه می شود که بعد از 24 ساعت گن را در بیاورند و از سینه بندهای قبلی خود استفاده کنند و فعلا سایز سینه بندهای خود را تغییر ندهند. وارد کردن فشار زیاد به سینه ها فقط سرعت بهبود بیمار را به تاخیر می اندازد و تاثیری در نتایج نمی گذارد.

>> معایب لیپوماتیک سینه

  1. لیپوماتیک سینه میتواند چربی های اضافه را از سینه ها خارج کند ولی نمی تواند پوست اضافه را از سینه ها جدا کند.
  2. لیپوماتیک نمی تواند سینه ها را لیفت کند.

>> کدام دسته از خانم ها می توانند برای لیپوماتیک سینه های خود اقدام کنند؟

افراد ایده آل برای لیپوماتیک سینه، خانم های های سالمی هستند که بالای 40 سال سن دارند و توقعات واقع بینانه ای از نتایج لیپوماتیک دارند. بیماران خانمی که سن بیشتری دارند، در سینه های خود بافت های چربی بیشتر و غده های کمتری دارند و همین مسئله انجام لیپوماتیک را بسیار راحت تر کرده است. بافت های غده مانند انشعابات زیادی دارند و نفوذ کانولا را به بافت های چربی را تا حدی ست می کنند. لیپوماتیک در سینه های چاق، نتایج بهتری را به دنبال دارد زیرا حجم بیشتری از چربی را میتوان برداشت. قبل از انجام لیپوماتیک، متخصص باید بررسی کند که چه مقدار چربی را می توان از سینه ها برداشت. بیمارانی که به لیفت سینه ها نیاز دارند، برای لیپوماتیک مناسب نیستند و باید از روش های دیگری برای لیفت سینه ها خود استفاده کنند.

>> مشکلات لیپوماتیک سینه

اگر لیپوماتیک بتواند با تکنیک های درستی سایز سینه ها را کم کند، قطعا با مشکلات خاصی همراه نخواهد بود. مشکلات لیپوماتیک سینه هیچ تفاوتی با عوارض لیپوماتیک در سایر بخش های بدن ندارد؛ عوارض و اثرات جانبی لیپوماتیک سینه شامل هماتوم (جمع شدن خون) ، ایجاد کیست، عفونت، تورم، کبودی، درد خفیف و التهاب باشد. به بیماران توصیه می شود که بعد از 6 الی 12 ماه می توانند شاهد نتایج فوق العاده ای از لیپوماتیک در سینه های خود باشند.

>> نتایج بعد از لیپوماتیک سینه

بعد از لیپوماتیک میتوانید از سینه های کوچتان نهایت لذت را ببرید؛ البته تا زمانی که وزن شما ثابت بماند و باردار هم نشوید. البته اثرات افزایش سن را هم نمیتوان نادیده گرفت و سینه های شما در صورت تغییر و آویزان شدن به حالت قبل از لیپوماتیک بر نخواهند گشت. بارداری می تواند شکل، سایز و ظاهر سینه های شما را تغییر بدهد. اگر قصد بارداری دارید، حتما این مسئله را با متخصص خودتان درمیان بگذارید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک غبغب مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

 

جهت ورود به وبسایت کلینک پوست و مو رز بر رو لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز



:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

لیپوماتیک آقایان در ناحیه سینه و سایر اعضای بدن

>> لیپوماتیک آقایان

یکی از پرطرفدارترین فرآیندهایی که بین مردان طرافداران زیادی دارد، لیپوماتیک است؛ لیپوماتیک در آقایانی انجام می شود که در وضعیت خوبی قرار دارند ولی نمی توانند از شر چربی بعضی از قسمت های بدن خودشان راحت بشوند. لیپوماتیک میتواند به خارج کردن چربی ها، بازسازی و طراحی جدید نقاط مورد نظر مردها کمک زیادی بکند.   لیپوماتیک آقایان  

با اینکه تعداد زیادی از بیمارانی که برای لیپوماتیک اقدام میکنند جرو خانم ها هستند ولی تعداد آقایانی که کاندید می شوند هم روز به روز بیشتر می شود.

>> چرا مردها لیپوماتیک را انتخاب می کنند؟

مردها هم مانند زنها، نگران ظاهر خود هستند و دوست دارند که اندام خوبی داشته باشند. لیپوماتیک، تکنیک هایی دارد که مخصصوص مردهاست و به خاطر همین تعداد مردهایی که مشتاق انجام لیپوماتیک هستند، افزایش یافته است. آناتومی مردها با کمک لیپوماتیک می تواند بازسازی و طراحی بشود.   لیپوماتیک آقایان  

مردها دلایل زیادی برای انجام لیپوماتیک دارند؛ یکی از دلایل میتواند مربوط به احساس اعتماد به نفس آنها باشد. لیپوماتیک میتواند به افزایش اعتماد به نفس مردان در موقعیت شغلی، در روابط و زندگی آنها کمک زیادی بکند.

>> مردها از لیپوماتیک برای کدام بخش های بدن خود میتوانند استفاده کنند؟

لیپوماتیک می تواند سلول های چربی موضعی را از هر جای بدن مردها خارج کند. مردها میتوانند از لیپوماتیک برای اندام های زیر استفاده کنند:

  1. شکم
  2. بازوها
  3. باسن
  4. چانه
  5. زانوها
  6. گردن
  7. ران
  8. قفسه سینه
  9. پهلو

>> لیپوماتیک سینه در مردان

لیپوماتیک میتواند برای درمان مشکل ژنیکوماستی یا بزرگ شدن بیش از حد پستان در مردان بکار برود. ژنیکوماستی به دلایل مختلفی بوجود می آید مثل ژنتیک، سطح استروژن، داروها، سندرم کلاین فلتر، پرکاری غده تیروئید و یا به علت افزایش سن. اگر قابلیت ارتجاعی پوست مردها خوب باشد و بتوان حجم ریادی از بافت های چربی اضافه آنها را برداشت، استفاده از لیپوماتیک به تنهایی میتواند برای این دسته از افراد بسیار مفید باشد. البته تمام تکنیک های لیپوماتیک برای درمان ژنیکوماستی مناسب هستند.

>> کاندیدهای خوب برای لیپوماتیک در بین مردان

برای اینکه بفهمید که کاندید خوبی برای لیپوماتیک هستید یا خیر می توانید به کلینیک تخصصی پوست و مو رز مراجعه کنید. متخصصان ما با اندام ایده آل مردها آشنا هستند و برای هر بیماری از تکنیک های خاصی استفاده می کنند. کاندیدهای خوب برای لیپوماتیک باید از نطر وزن هم در شرایط خوبی قرار داشته باشند یعنی به وزن ایده آل خود نزدیک باشند و اضافه وزن  هم نداشته باشند. جدا از وزن و سلامت، آقایان نباید سیگار بکشند و بیماری خاصی هم نباید داشته باشند زیرا بر توانایی و قدرت بهبود آنها بعد از لیپوماتیک تاثیر زیادی می گذارد. بهترین کاندیدهای مرد برای لیپوماتیک کسانی هستند که:

  1. برای تغییر بدنشان اشتیاق داشته باشند
  2. می توانند تا چند روز استراحت کنند و از انجام فعالیت های روزانه خود خودداری کنند.

>> فرآیند لیپوماتیک در مردها

فرآیند لیپوماتیک برای مردها، کاملا هنرمندانه است و به صورت سرپایی انجام می شود. مردها میتوانند بین بی حسی موضعی، بیهوشی و بی حسی وریدی (داخل عروقی) یکی را انتخاب کنند که البته این انتخاب به بخش های که قرار است لیپوماتیک انجاتم بشود هم بستگی دارد. فرآیند لیپوماتیک بین 1 الی 2 ساعت طول می کشد. اول متخصص برش های کوچکی در در بخش مورد نظر در بدن بیمار ایجاد می کند و از طریق همین برشها، لوله کانولا وارد بدن مردها می شود. از تکنیک های مختلفی برای مردها می توان استفاده کرد که در جلسه مشاوره هم حتما به آنها اشاره می شود و برای بیمار توضحاتی داده می شود. یکی از این تکنیک ها، تزریق لیدوکائین رقیق و اپینفرین به بخش مورد نظر است که از این تکنیک قبل از خارج کردن جربی ها از بدن استفاده می شود. این تکنیک باعث خارج شدن راحت تر چربی ها از بدن می شود و خونریزی کمتری را به دنبال دارد. با این تکنیک میزان درد بیمار هم کاهش می یابد. یکی دیگر از تکنیک ها، ادغام تکنیک قبلی با لیزر و لیپوماتیک است که میتواند تمام سلول های چربی را به خوبی پوشش بدهد و به خوبی آنها را از بدن خارج کند.

>> ریکاوری آقایان بعد از لیپوماتیک

بعد از لیپوماتیک باید از یکی از دوستان یا یکی از اعضای خانواده تان کمک بگیرید تا شما را به خانه برسانند. 24 ساعت پس از لیپوماتیک بیمار باید استراحت کنید و لازم است کسی کنارتان باشد. ب لافاصله بعد از اتمام لیپوماتیک، بیماران حتما باید از گن استفاده کنند تا تورم کاهش باید و بتوانند به نتایج دلخواه خودشان برسند. در روزهای اول بعد از انجام لیپوماتیک ممکن است مردها کمی احساس درد و جراحت داشته باشند که میتوان با مصرف داروهای تجویز شده توسط متخصص، میزان درد را کاهش داد. بیماران مرد میتوانند راه بروند ولی نباید تا 3 هفته فعالیت های سنگینی را انجام بدهند. آقایان می توانند 4 الی 7 روز بعد از لیپوماتیک به سرکار خود برگردند.

>> اهداف لیپوماتیک در آقایان

وجود چربی های موضعی در بدن آقایان ربطی به رژیم غذایی و ورزش ندارد. هدف از لیپوماتیک آقایان ایجاد بدنی باریک تر، خوش تراش تر و با شکم های کوچک تر است. لیپوماتیک مردها میتواند چربی های اضافه ای که دور کمر بوجود دارند را از بین ببرد. لیپوماتیک می تواند پهلوهایتان را هم باریک تر کند و میتوان در هر بخشی که آقایان احساس خوبی ندارند، از لیپوماتیک برای بهبود ظاهر آن استفاده کرد.

>> اسکارهای بعد از لیپوماتیک در بدن آقایان

اسکارهای بعد از لیپوماتیک خیلی کوچک هستند و بعد از 6 ماه کاملا ترمیم می شوند. مثلا در لیپوماتیک سینه آقایان، بک برش کوچک در نوک سینه زده می شود که به مرور زمان کاملا بهبود پیدا می کند.

>> چه مقدار چربی را میتوان از بدن مردها خارج نمود؟

بیشترین میزان چربی که می توان از بدن مردها در طی فرآیند لیپوماتیک خارج کرد، حدودا بین 3 تا 4 لیتر است. میزان استخراج چربی به شرایط بیمار و توقعاتی که از لیپوماتیک دارند هم بستگی دارد.

>> افزایش وزن مردان بعد از لیپوماتیک

لیپوماتیک نمی تواند از افزایش وزن مردان جلوگیری کند. افزایش وزن، تاثیر منفی بر نتایج لیپوماتیک می گذارد. پس بعد از لیپوماتیک هم باید رژیم غذایی سالم داشته باشید و ورزش را هم فراموش نکنید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

 

جهت ورود به وبسایت کلینک پوست و مو رز بر رو لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز



:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

لیپوماتیک ران و بررسی مزایای آن

>> لیپوماتیک ران و پا

لیپوماتیک، فرآیندی است که برای از بین بردن چربی های موضعی در زیر پوست پاها و مخصوصا برای کاهش چربی های موضعی در رانها استفاده می شود و نتایج فوق العاده ای را برای بیمار به دنبال دارد.

  لیپوماتیک ران

  لیپوماتیک با استفاده از امواج فرا صوت (اولترا سوند) و سیستم مخصوص خود از تکنیک های خاصی برای خارج کردن چربی های ران و پاها استفاده می کند. دقت بالای دستگاه لیپوماتیک همراه با برش 4 میلی متری آن می تواند فرم پاها و ران را به راحتی اصلاح کند. لیپوماتیک ران و پاها، تحت بی حسی موضعی و تزریق آرام بخش انجام می شود. برای اینکه پوست بعد از لیپوماتیک بتواند جمع بشود و سریع تر به حالت اولیه خود باز گردد، بیمار باید به مدت 2 هفته از گن استفاده کند. لیپوماتیک ران و پا، دوره ریکاوری کوتاهی دارد و بیمار بعد از 48 الی 72 ساعت استراحت می تواند به فعالیت های روتین خود بپردازد.

 

لیپوماتیک ران

 

>> آشنایی با سیستم لیپوماتیک

لیپوماتیک همان لیپوساکشن ارتقا یافته است که عوارض کمتری را برای بیمار به دنبال دارد. سیستم لیپوماتیک برای تسهیل روند جراحی طراحی شده است و به جراح امکان خروج چربی هایی را از بدن بیمار می دهد که به سختی می توان آنها را از بدن خارج کرد. سیستم لیپوماتیک مثل یک موتور بادی عمل می کند و با هوای فشرده فعال می شود و به کانولا توانایی انجام حرکات سه گانه را می دهد. حرکات سه گانه لوله کانولا شامل حرکات زیگ زایگی، چرخش و لرزش است. این حرکات سه گانه، مسیر مارپیچ مانندی را ایجاد می کنند که هم چربی ها در این مسیر به راحتی تجزیه می شوند و هم امولسیون حاوی سلول های چربی به بیرون کشیده می شود. سیستم لیپوماتیک، جزو تکنیک های پیشرفته لیپواسکالپچر محسوب می شود.

>> لیپوماتیک ران

لیپوماتیک، گزینه ای است که افراد وقتی به سراغ آن می روند که با تغذیه مناسب و ورزش های منظم، نمی توانند چربی های اضافه ران خود را آب کنند. بیمار بعد از لیپوماتیک هم باید سبک زندگی سالمی داشته باشد تا بتواند نتیجه خوبی از لیپوماتیک ران بگیرد. برای لیپوماتیک، ران را به 3 قسمت تقسیم می کنیم:

1- قسمت داخلی ران

هدف بسیاری از زنها از انجام لیپوماتیک ران این است که قسمت داخلی ران هایشان باریک تر به نظر بیاید و در هنگام راه رفتن، ران ها با یکدیگر برخورد نکنند. لیپوماتیک می تواند بخش داخلی ران و پاها را طوری تغییر کند که با نیازهای بیمار هم هماهنگ باشد.

2- قسمت خارجی ران

قسمت خارجی ران هم می تواند به قدری انباشته از سلول های چربی بشود که پاها کوتاه تر به نظر برسند و از میزان جذابیت بدن فرد هم بکاهند.

3- قسمت جلوی ران

وقتی قسمت جلوی ران برآمده باشد، باعث می شود که پایین تنه فرد بسیار چاق به نظر برسد. وقتی در قسمت داخلی/خارجی ران لیپوماتیک انجام می شود، بهتر است همزمان با آن در قسمت جلوی ران هم لیپوماتیک انجام بشود تا پاهای بیمار به تعادل خوبی برسند و با هم تناسب داشته باشند.

>> لیپوماتیک ساق پاها

در گذشته زنهایی که ساق پای چاق و توپری داشتند، سعی می کردند با لباس آن را بپوشانند ولی امروزه برای کاهش سلول های چربی در قسمت ساق پا و همچنین برای بهبود فرم قوزک پا می توان از لیپوماتیک استفاده کرد. ساق پا، زانو و قوزک پا همگی به تکنیک های پیشرفته لیپوماتیک به خوبی جواب می دهند. لیپوماتیک ساق پا در ترکیب با لیپوماتیک قوزک پا انجام می شود و بخش پایینی پاها را هم به کلی تغییر می دهد تا بیمار از نتایج آن لذت برد. البته لیپوماتیک ساق و قوزک پا را می توان به طور جداگانه هم انجام داد.

>> ترکیب لیپوماتیک ران ها و پاها با لیپوماتیک بخش های دیگر

برای اینکه لیپوماتیک ران و پاها بهتر انجام بشود و بیمار هم شاهد نتایج موفقیت آمیزی باشد، می توان همزمان با لیپوماتیک ران و پاها در بخش های دیگر بدن هم تغییراتی را ایجاد کرد و چربی های موضعی بخش های دیگر بدن را با لیپوماتیک استخراج کرد؛ مثلا همزمان با لیپوماتیک ران و پاها، می توان در ناحیه باسن هم فرآیند لیپوماتیک را انجام داد یا لیپوماتیک قفسمت داخلی ران ها را با قسمت جلویی ران ها ادغام کرد و در بعضی از موارد هم می توان لیپوماتیک قسمت داخلی زانوها را همزمان با لیپواماتیک ران انجام داد.

>> مزایای لیپوماتیک ران و پاها

اکثر خانم ها دوست دارند پاهایشان خوش فرم و زیبا باشد؛ لیپوماتیک ران و پاها می تواند مزایای زیادی را برای خانم ها به دنبال داشته باشد؛ مثلا ترکیب لیپوماتیک ران با لیپوماتیک ساق پا می تواند نتایج فوق العاده زیبایی را برای خانم ها خلق کند. لیپواماتیک ران و پا باعث سوختگی و آسیب سایر بافت های بدن نمی شود و احتمال بافت مردگی در پوست ران بیمار هم بسیار پایین است.

>> دوره ریکاوری لیپوماتیک ران و پاها

لیپوماتیک ران و پاها خونریزی بسیار کمی را به دنبال دارد. بعد از اتمام فرآیند لیپوماتیک، برش های کوچک روی پوست ران و پاها باز هستند و مایعات تزریق شده در این نقاط (مثل مایع بی حسی) در طول روزهای آینده از این شکاف ها خارج می شود. لبته می توان پدهای جاذبی را بر روی این شکاف ها گذاشت و بلافاصله بعد از لیپوماتیک، بیمار باید گن بپوشد. بعد از لیپوماتیک به احتمال زیاد احساس سرگیجه می کنید و خسته تر از همیشه به نظر می رسید و این وضع تا چند روز ادامه خواهد داشت. از گن تا 48 ساعت آینده به طور مرتب استفاده کنید؛ بعد از 48 ساعت می توانید برای گرفتن دوش، گن را دربیاورید ولی بلافاصله دوباره باید آن را به تن کنید. شما میتوانید از وازلین یا سایر کرم های مفید برای برطرف کردن خارش در نقاطی که لیپوماتیک انجام داده اید هم استفاده کنید. به بیماران توصیه می شود که ران و پاهای خود را 3 بار در روز و به مدت 5 الی 6 هفته، عمیقا ماساژ بدهند. اگر از چربی های اضافه ران ها و پاهایتان خسته شده اید و زمان زیادی را در باشگاه صرف انجام حرکات ورزشی می کنید ولی هنوز چربی های اضافه سر جای خود باقی مانده اند و هیچ تغییری هم نکرده اند، می توانید با متخصصهای کلینیک تخصصی پوست و مو رز در مورد لیپوماتیک ران و پاهایتان مشورت کنید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.
 

جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com


:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

لیپوماتیک ران و بررسی مزایای آن

>> لیپوماتیک ران و پا

لیپوماتیک، فرآیندی است که برای از بین بردن چربی های موضعی در زیر پوست پاها و مخصوصا برای کاهش چربی های موضعی در رانها استفاده می شود و نتایج فوق العاده ای را برای بیمار به دنبال دارد.

  لیپوماتیک ران

  لیپوماتیک با استفاده از امواج فرا صوت (اولترا سوند) و سیستم مخصوص خود از تکنیک های خاصی برای خارج کردن چربی های ران و پاها استفاده می کند. دقت بالای دستگاه لیپوماتیک همراه با برش 4 میلی متری آن می تواند فرم پاها و ران را به راحتی اصلاح کند. لیپوماتیک ران و پاها، تحت بی حسی موضعی و تزریق آرام بخش انجام می شود. برای اینکه پوست بعد از لیپوماتیک بتواند جمع بشود و سریع تر به حالت اولیه خود باز گردد، بیمار باید به مدت 2 هفته از گن استفاده کند. لیپوماتیک ران و پا، دوره ریکاوری کوتاهی دارد و بیمار بعد از 48 الی 72 ساعت استراحت می تواند به فعالیت های روتین خود بپردازد.

 

لیپوماتیک ران

 

>> آشنایی با سیستم لیپوماتیک

لیپوماتیک همان لیپوساکشن ارتقا یافته است که عوارض کمتری را برای بیمار به دنبال دارد. سیستم لیپوماتیک برای تسهیل روند جراحی طراحی شده است و به جراح امکان خروج چربی هایی را از بدن بیمار می دهد که به سختی می توان آنها را از بدن خارج کرد. سیستم لیپوماتیک مثل یک موتور بادی عمل می کند و با هوای فشرده فعال می شود و به کانولا توانایی انجام حرکات سه گانه را می دهد. حرکات سه گانه لوله کانولا شامل حرکات زیگ زایگی، چرخش و لرزش است. این حرکات سه گانه، مسیر مارپیچ مانندی را ایجاد می کنند که هم چربی ها در این مسیر به راحتی تجزیه می شوند و هم امولسیون حاوی سلول های چربی به بیرون کشیده می شود. سیستم لیپوماتیک، جزو تکنیک های پیشرفته لیپواسکالپچر محسوب می شود.

>> لیپوماتیک ران

لیپوماتیک، گزینه ای است که افراد وقتی به سراغ آن می روند که با تغذیه مناسب و ورزش های منظم، نمی توانند چربی های اضافه ران خود را آب کنند. بیمار بعد از لیپوماتیک هم باید سبک زندگی سالمی داشته باشد تا بتواند نتیجه خوبی از لیپوماتیک ران بگیرد. برای لیپوماتیک، ران را به 3 قسمت تقسیم می کنیم:

1- قسمت داخلی ران

هدف بسیاری از زنها از انجام لیپوماتیک ران این است که قسمت داخلی ران هایشان باریک تر به نظر بیاید و در هنگام راه رفتن، ران ها با یکدیگر برخورد نکنند. لیپوماتیک می تواند بخش داخلی ران و پاها را طوری تغییر کند که با نیازهای بیمار هم هماهنگ باشد.

2- قسمت خارجی ران

قسمت خارجی ران هم می تواند به قدری انباشته از سلول های چربی بشود که پاها کوتاه تر به نظر برسند و از میزان جذابیت بدن فرد هم بکاهند.

3- قسمت جلوی ران

وقتی قسمت جلوی ران برآمده باشد، باعث می شود که پایین تنه فرد بسیار چاق به نظر برسد. وقتی در قسمت داخلی/خارجی ران لیپوماتیک انجام می شود، بهتر است همزمان با آن در قسمت جلوی ران هم لیپوماتیک انجام بشود تا پاهای بیمار به تعادل خوبی برسند و با هم تناسب داشته باشند.

>> لیپوماتیک ساق پاها

در گذشته زنهایی که ساق پای چاق و توپری داشتند، سعی می کردند با لباس آن را بپوشانند ولی امروزه برای کاهش سلول های چربی در قسمت ساق پا و همچنین برای بهبود فرم قوزک پا می توان از لیپوماتیک استفاده کرد. ساق پا، زانو و قوزک پا همگی به تکنیک های پیشرفته لیپوماتیک به خوبی جواب می دهند. لیپوماتیک ساق پا در ترکیب با لیپوماتیک قوزک پا انجام می شود و بخش پایینی پاها را هم به کلی تغییر می دهد تا بیمار از نتایج آن لذت برد. البته لیپوماتیک ساق و قوزک پا را می توان به طور جداگانه هم انجام داد.

>> ترکیب لیپوماتیک ران ها و پاها با لیپوماتیک بخش های دیگر

برای اینکه لیپوماتیک ران و پاها بهتر انجام بشود و بیمار هم شاهد نتایج موفقیت آمیزی باشد، می توان همزمان با لیپوماتیک ران و پاها در بخش های دیگر بدن هم تغییراتی را ایجاد کرد و چربی های موضعی بخش های دیگر بدن را با لیپوماتیک استخراج کرد؛ مثلا همزمان با لیپوماتیک ران و پاها، می توان در ناحیه باسن هم فرآیند لیپوماتیک را انجام داد یا لیپوماتیک قفسمت داخلی ران ها را با قسمت جلویی ران ها ادغام کرد و در بعضی از موارد هم می توان لیپوماتیک قسمت داخلی زانوها را همزمان با لیپواماتیک ران انجام داد.

>> مزایای لیپوماتیک ران و پاها

اکثر خانم ها دوست دارند پاهایشان خوش فرم و زیبا باشد؛ لیپوماتیک ران و پاها می تواند مزایای زیادی را برای خانم ها به دنبال داشته باشد؛ مثلا ترکیب لیپوماتیک ران با لیپوماتیک ساق پا می تواند نتایج فوق العاده زیبایی را برای خانم ها خلق کند. لیپواماتیک ران و پا باعث سوختگی و آسیب سایر بافت های بدن نمی شود و احتمال بافت مردگی در پوست ران بیمار هم بسیار پایین است.

>> دوره ریکاوری لیپوماتیک ران و پاها

لیپوماتیک ران و پاها خونریزی بسیار کمی را به دنبال دارد. بعد از اتمام فرآیند لیپوماتیک، برش های کوچک روی پوست ران و پاها باز هستند و مایعات تزریق شده در این نقاط (مثل مایع بی حسی) در طول روزهای آینده از این شکاف ها خارج می شود. لبته می توان پدهای جاذبی را بر روی این شکاف ها گذاشت و بلافاصله بعد از لیپوماتیک، بیمار باید گن بپوشد. بعد از لیپوماتیک به احتمال زیاد احساس سرگیجه می کنید و خسته تر از همیشه به نظر می رسید و این وضع تا چند روز ادامه خواهد داشت. از گن تا 48 ساعت آینده به طور مرتب استفاده کنید؛ بعد از 48 ساعت می توانید برای گرفتن دوش، گن را دربیاورید ولی بلافاصله دوباره باید آن را به تن کنید. شما میتوانید از وازلین یا سایر کرم های مفید برای برطرف کردن خارش در نقاطی که لیپوماتیک انجام داده اید هم استفاده کنید. به بیماران توصیه می شود که ران و پاهای خود را 3 بار در روز و به مدت 5 الی 6 هفته، عمیقا ماساژ بدهند. اگر از چربی های اضافه ران ها و پاهایتان خسته شده اید و زمان زیادی را در باشگاه صرف انجام حرکات ورزشی می کنید ولی هنوز چربی های اضافه سر جای خود باقی مانده اند و هیچ تغییری هم نکرده اند، می توانید با متخصصهای کلینیک تخصصی پوست و مو رز در مورد لیپوماتیک ران و پاهایتان مشورت کنید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.
 

جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com


:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

لیپوماتیک شکم و پهلو و مزایای آن

>> لیپوماتیک شکم و پهلو

شکم و پهلو، جزو بخش هایی هستند که افراد زیادی اقدام به لیپوماتیک برای این دو اندام مهم می کنند. برای اینکه چربی های موضعی شکم و پهلو از بین بروند، از تکنیک های خاصی برای لیپوماتیک این دو استفاده می شود.   لیپوماتیک شکم و پهلو  

قبل از لیپوماتیک برای شکم و پهلو، باید تمام فاکتورها را در نظر بگیرید و بدانید که هر فردی نتایج خاصی از لیپوماتیک شکم و پهلو می گیرد. اگر با رعایت رژیم غذایی و ورزش های منظم نتوانستید از چربی های دور کمر و شکمتان خلاص بشوید، لیپوساکشن شکم و پهلو می تواند گرینه مناسبی برای شما باشد.

>> لیپوماتیک شکم

لیپوماتیک با لوله کانولا انجام می شود و متخصص به آرامی در برشی که در ناحیه شکم زده است، کانولا را وارد شکم می کند. سیستم هوشمند لیپوماتیک با چرخش ها و لرزش های فوق العاده خود، سلول های چربی ناحیه شکم را در هم می شکند و همزمان آنها را به بیرون از شکم هدایت می کند.   لیپوماتیک شکم و پهلو  

لیپوماتیک با کاهش سلول های چربی در بین بافت های مختلف شکم می تواند شکم را دوباره از نو طراحی کند و شکمی زیبا و تخت را برای بیمار بوجود بیاورد. لیپوماتیک شکم فرآیند بدون دردی است. شکم، بخش بسیار حساسی است که به دو روش میتوان از لیپوماتیک برای کاهش چربی های این بخش استفاده کرد؛ اول اینکه لیپوماتیک بخش های بالایی و پایینی شکم ممکن است با هم انجام بشود. دوم اینکه اگر لیپوماتیک فقط در بخش پایینی شکم انجام بشود، پوست قسمت بالایی شکم شل می ماند و در طول زمان شل تر و افتاده تر هم می شود.

>> تکنیک های لیپوماتیک برای شکم

1- لیپوماتیک بخش مرکزی شکم که فقط شکم را در بر می گیرد

در این تکنیک، سلول های چربی در کل ناحیه شکم با کمک لیپوماتیک تجزیه می شوند. متخصص، ناحیه شکم را به 4 بخش تقسیم می کند؛ لیپوماتیک باید در هر یک از این 4 بخش انجام بشود و اکر فقط در یک بخش از شکم لیپوماتیک انجام بشود، سه بخش دیگر بعد از چند وقت متورم می شوند و شکم برآمده نشان می دهد. در یک جلسه لیپوماتیک، تمام این 4 بخش از شکم از سلول های چربی پاکسازی می شوند و در نتیجه بعد از لیپوماتیک هم پوست شکم سفت تر و زیباتر به نظر می رسد.

>> مزایای لیپوماتیک بخش مرکزی شکم

  1. با لیپوماتیک بخش مرکزی شکم، می توان به تمام زاوایای شکم دسترسی پیدا کرد و سلول های چربی را در تمام بخش های شکم به صورت یکدست تجزیه کرد
  2. در بیمارانی که پوست آنها از نظر قابلیت ارتجاعی بسیار ضعیف است، از تکنیک های متفاوت و پیشرفته تری در حین لیپوماتیک استفاده می شود تا به حفظ قابلیت ارتجاعی پوست آنها کمک زیادی بشود
  3. لوله کانولا کاملا موازی با سطح پوست وارد شکم می شود و از ایجاد گودی بر روی شکم یا آسیب ناخواسته به بافت های اطراف جلوگیری می کند.

2- لیپوماتیک اطراف شکم که شامل شکم، پهلو و کمر می شود

در بیمارانی که در اطراف کمر خود چربی های موضعی دارند، تکنیک لیپوماتیک اطراف شکم بسیار مفید است. اگر در این دسته از بیماران فقط تکنیک بخش مرکزی شکم انجام بشود، نتایج خوبی را به دنبال نخواهد داشت. در این تکنیک، سلول های چربی شکم، پهلو و کمر در طی یک جلسه از بدن بیمار خارج می شوند.

>> لیپوماتیک پهلو

چربی های موضعی پهلو در بدن زنان و مردان دیده می شود و بیشتر کاندیدهای لیپوماتیک برای پهلو را مردان تشکیل می دهند. چربی های پهلو هم از آن دسته چربی هایی هستند که تنها با رعایت رژیم غذایی و ورزش از بین نمی روند و علاوه بر این با گذشت زمان، تجمع سلول های چربی در پهلوها هم روز به روز افزایش می یابد. با لیپوماتیک می توان به پهلوهای باریک و سفتی رسید.

>> تکنیک لیپوماتیک پهلو و فواید آن

پهلو، بخشی از بدن است که بین دنده و باسن قرار دارد. این بخش، مستعد تجمع چربی های موضعی است. در بعضی از موارد تجمع چربی های وضعی در این بخش باعث افزایش وزن فرد هم می شود. در مواردی که تجمع لیپوماتیک برای پهلو به خاطر عوامل وراثتی و ژنتیک باشد، به سختی می توان به طور همیشگی از شر این چربی ها خلاص شد. خوشبختانه، پهلوها خصوصیات متعددی دارند که آنها را در برابر تکنیک های لیپوماتیک بسیار پاسخگو می کند و به تکنیک های لیپوماتیک واکنش خوبی نشان می دهند. استخراج ماهرانه چربی ها از پهلوها، نتایج رضایت بخشی را برای بیمار به دنبال دارد و علاوه بر آن، پوست پهلوها هم قابلیت ارتجاعی خوبی دارد و بعد از لیپوماتیک سفت تر هم می تواند بشود.

>> فواید لیپوماتیک پهلو

  1. پهلوها را دوباره طراحی می کند و باعث هماهنگی و تناسب بیشتر اعضای مختلف بدن می شود
  2. فییزیک ظاهری پهلوها دچار تغییرات زیادی می شوند
  3. پهلوها بر سایز لباس تاثیر می گذارند و بعد از لیپوماتیک 1 الی 2 سایز کم میکنید
  4. لیپوماتیک پهلو به ریکاوری نسبتا کوتاهی نیاز دارد
  5. روش بی خطری است که فقط با بی حسی موضعی انجام میشود

>> عوارض و اثرات جانبی لیپوماتیک شکم و پهلو

اثرات جانبی لیپوماتیک برای شکم و پهلو را می توان با انتخاب متخصص کاربلد و با تجربه، آمادگی کامل برای لیپوماتیک و ریکاوری سریع بعد از لیپوماتیک کاهش داد. بعد از لیپوماتیک شکم و پهلو، بیمار حتما باید از گن استفاده کند و از انجام فعالیت های سخت فیزیکی خودداری کند.

  1. یکی از اثرات جانبی بعد از لیپوماتیک برای پهلو، احتمال ایجاد لخته خون در شکم و پهلوها است. البته این عارضه به ندرت در بین بیماران رخ می دهد.
  2. احساس کرختی و بی حسی در ناحیه شکم و پلو که در بعضی از بیماران تا یک سال هم اثرات بی حسی ادامه می یابد.
  3. در صورت بروز عفونت، می توان با تجویز داروهای آنتی بیوتیک و خارج کرن مایعات باقی مانده از بدن به بهبود وضعیت بیمار کمک زیادی کرد. عفونت نشانه های زیادی دارد مثل تب بالا.
  4. اگر دوره ریکاوری طولانی بشود و پوست و بافت های آسیب دیده بیمار هم دیرتر ترمیم بشوند، احتمال ایجاد اسکار هم هست
  5. در صورتی که بیمار در دوره ریکاوری لیپوماتیک سیگار هم بکشد، رسیک بروز مشکلات افزایش می یابد و همچنین دوره ریکاوری هم طولانی تر می شود.
شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک شکم و پهلو مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.   
 

جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com     


:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

لیپوماتیک غبغب و مزایای آن

>> لیپوماتیک غبغب

لیپوماتیک غبغب، روش خوبی برای خلاص شدن از چربی های اضافه زیر چانه است و میتواند در بهبود و زیبایی صورت فرد هم نقش بسزایی داشته باشد. لیپوماتیک صورت شامل برداشت سلول های چربی اضافه از زیر چانه میشود.

 

لیپوماتیک غبغب

 

>> فرآیند لیپوماتیک غبغب

لیپوماتیک غبغب یا لیپوماتیک زیر چانه ای به سفت شدن ماهیچه های چانه کمک زیادی می کند و با اینکار ظاهر چانه را هم بهبود می بخشد و در نهایت، باعث تغییرات زیادی در فرم چانه بیمار می شود و تناسب چانه با سایر اجزای صورت هم بیشتر می شود. در بسیاری از موارد، لیپوماتیک غبغب می تواند همزمان با لیفت صورت، لیفت گردن و یا ایمپلت چانه هم انجام بشود. ترکیب لیپوماتیک غبغب با لیفت صورت و گردن و همچین با ایمپلنت چانه میتواند ظاهر کلی صورت بیمار را بسیار تغییر بدهد.  

لیپوماتیک غبغب  

در طول فرآیند لیپوماتیک غبغب، جراح چربی های اضافه زیر چانه را با کمک لوله کانولا، امواج فرا صوت، لرزش ها و چرخش های چند بعدی سیستم پیشرفته لیپوماتیک به راحتی تجزیه می شوند. تجزیه سلول های چربی و تبدیل آنها به مایع، به خروج راحت تر آنها از این ناحیه کمک ریادی می کند. لیپوماتیک غبغب و زیر چانه با بی هوشی عمومی انجام می شود ولی اگر سلول های چربی کمتری در زیر چانه قرار داشته باشند، می توان با بی حسی موضعی هم این فرآیند را انجام داد. بلافاصله بعد از لیپوماتیک غبغب، بیمار شاهد تغیرات محسوسی در زیر چانه خود است.

>> مزایای لیپوماتیک غبغب 

لیپوماتیک غبغب فواید زیادی را برای بیمار به دنبال دارد؛ مثلا:

1 - غبغب را کاملا از بین می برد

لیپوماتیک غبغب، روشی ایمن و ثابت شده برای از بین بردن چربی های موضعی زیر چانه است.

2 - فک را بالاتر می برد (لیفت فک)

لیپوماتیک غبغب، ظاهر فک را در صورت تغیییر می دهد و می تواند باعث لیفت فک بشود؛ مخصوصا در بیمارانی که فکشان رو به پایین است.

3 - تعداد سلول های چربی را در ناحیه زیر چانه کاهش می دهد

لیپوماتیک غبغب باعث کاهش سلول های چربی می شود و نتایج کاملا طبیعی را برای بیمار به دنبال دارد.

4 - فرم دهی و طراحی گردن

یکی از مزایای لیپوماتیک غبغب، طراحی و تغییر شکل گردن هم هست.

5 - پوست گردن سفت تر می شود

وقتی سن فرد بالاتر می رود، طبیعی است که پوست کمی افتاده و شل تر می شود. با لیپوماتیک غبغب، پوست این ناحیه هم سفت تر می شود. البته قبل از لیپوماتیک غبغب، متخصص کیفیت پوست بیمار و قابلیت ارتجاعی آن را به طور دقیق بررسی می کند تا ببیند که بیمار بعد از لیپوماتیک شاهد چه تغییراتی می تواند باشد. اگر قابلیت ارتجاعی پوست چانه و گردن بیمار بسیار پایین باشد، در نتایج بعد از لیپوماتیک غبغب تاثیر منفی می گذارد و میزان رضایت بیمار را از فرآیند لیپوماتیک کاهش می دهد.

>> دوره ریکاوری لیپوماتیک غبغب

دوره ریکاوری هر بیماری متفاوت است و تورم و کبودی، دو عارضه شایع بعد از لیپوماتیک غبغب هستند. بلافاصله بعد ار اتمام لیپوماتیک، غبغب ناحیه زیر چانه باند پیچی می شود تا از بروز عفونت جلوگیری  بشود و دوره ریکاوری هم با سرعت بیشتری طی بشود. در ضمن بیشتر بیماران یک هفته بعد از لیپوماتیک می توانند به سر کار خود برگردند. بعد از لیپوماتیک غبغب، معمولا بیمار از باند یا پارچه ضخمیمی برای فشار آوردن و جمع کردن پوست چانه استفاه می کند. باند به کاهش تورم بعد از لیپوماتیک کمک زیادی می کند و پوست زیر چانه را هم سفت تر می کند. بیمار تا یک هفته بعد از لیپوماتیک غبغب باید از باند استفاده کند. بیمار باید سعی کند تا چند روز بعد از لیپوماتیک عبغب هم سر خود را بالا نگه دارد تا به ترمیم بافت های زیر چانه کمک زیادی کند و تورم این ناحیه هم کاهش پیدا کند. بیمارانی که چربی بیشتری را در ناحیه زیر چانه خود از دست می دهند، دوره ریکاوری طولانی تری را نسبت به سایر بیماران دارند. البته اکثر بیماران بعد از لیپوماتیک غبغب سریع بهبود پیدا می کنند. در دوره ریکاوری بی حسی و کرختی هم در زیر چانه بوجود می آید که کاملا نرمال است و بخشی از دوره ریکاوری لیپوماتیک غبغب محسوب می شود. اگر در دوره ریکاوری، بیمار هرگونه دردی را احساس کند، میتواند سریع به نزد متخصص مراجعه کند تا با تجویز داروهای آرام بخش درد او تسکین باید.

>> آیا کاندید خوبی برای لیپوماتیک غبغب هستید؟

افرادی که اقدام به لیپوماتیک غبغب می کنند، وزن ایده آلی دارند و یا نزدیک به وزن مناسب خود قرار دارند و به هیچ وجه اضافه وزن ندارند. کسانی که با رعایت رژیم غذایی و سبک زندگی سالم، باز هم نتوانسته اند چربی های موضعی خود را در ناحیه زیر چانه کاهش بدهند هم می توانند از مزایای بی شمار لیپوماتیک بهره مند بشوند. فردی که نگران چربی و پوست اضافه در ناحیه زیر چانه اش است و در سلامت کامل قرار دارد، شاید کاندید خوبی برای لیپوماتیک غبغب باشد.

>> مشکلات بعد از لیپوماتیک غبغب

اگر چه احتمال ایجاد عوارض و مشکلات بعد از لیپوماتیک غبغب بسیار پایین است ولی باز هم احتمال بروز یک سری اثرات جانبی خاص وجود دارد. بیماران باید سریع متوجه هر چیز عادی در خودش بشود تا سریع تر برای درمان اقدام نماید. یکی از اثرات جانبی، تب بالاست که میتواند نشانه مشکلات بسیار جدی باشد. عدم درمان این عارضه، تهدیدی برای جان بیمار محسوب می شود. یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن برای بیمار پیش بیاید، خروج چرک از شکاف ایجاد شده در پوست زیر چانه است. در صورت بروز چنین مشکلی حتما به متخصص وضعیت خود را اعلام نمایید. ارتباط با متخصص بعد از لیپوماتیک از اهیمت زیادی برخودار است و می تواند از بروز مشکلات جدی تر هم جلوگیری کند.

>> ورزش بعد از لیپوماتیک غبغب

انجام بعضی از فعالیت های ورزشی شدید بعد از لیپوماتیک غبغب جزو محدودیت های دوره ریکاوری است ولی پیاده روی کوتاه مدت می تواند برای بیمار بسیار مفید باشد. پیاده روی بعد از لیپوماتیک احتمال ایجاد لخته خون را در ناحیه زیر چانه و گردن کاهش میدهد و دوره ریکاوری بیمار را هم کوتاه تر می کند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک غبغب مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.     
 

جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com


:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

مراقبت های بعد از لیپوماتیک

>> مراقبت های بعد از لیپوماتیک

لیپوماتیک فقط چند ساعت طول می کشد و این مراقبت های بعد از لیپوماتیک است که از خود لیپوماتیک هم مهم تر است. حجم زیادی از چربی از بدن بیمار خارج می شود و فضاهای خالی زیادی در بخش مورد نظر باقی می ماند. بدن انسان اجازه نمی دهد که فضای خالی باقی بماند و در نهایت این فضاها با مایعات پر می شوند. انباشته شدن مایعات در بخش هایی که لیپوماتیک انجام شده است، باعث تورم می شود که همه بیماران بعد از لیپوماتیک شاهد آن هستند.  

مراقبت های بعد از لیپوماتیک

  تورم بعد از لیپوماتیک، یک اثر جانبی طبیعی است که با گذشت زمان خود به خود برطرف می شود ولی لازم است بیمار این مشکل را به خوبی کنترل و مدیریت کند تا به بهترین نتایج بعد از لیپوماتیک دست یابد. جدا از تورم، عوارض و اثرات جانبی دیگری هم وجود دارند که با مراقبت های خوب و به جا می توان اثرات این عوارض را کاهش داد. دوره ریکاوری و مراقبت های آن می تواند تاثیر منفی یا مثبتی بر روی نتایج حاصل از لیپوماتیک بگذارد؛ مراقبت های زیادی وجود دارند که باید بعد از لیپوماتیک انجام بدهید تا سریع تر بهبود پیدا کنید.

  مراقبت های بعد از لیپوماتیک  

>> مراقبت های عمومی بعد از لیپوماتیک

1- بعد از لیپوماتیک به خانه بروید و استراحت کنید

بلافصله بعد از اتمام لیپوماتیک، شما قادر به رانندگی نیستید و باید از کسی بخواهید که شما را به خانه برساند. در خانه هم برای راه رفتن و از تخت خارج شدن دچار مشکلاتی می شوید؛ پس از کسی بخواهید شب هم پیش شما بماند و از شما مراقبت کند.

2- مراقب لخته شدن خون در پاهایتان باشید

2 الی 3 روز بعد از لیپوماتیک، شما باید پاهایتان را بالاتر از بخش های دیگر بدنتان نگه دارید؛ مثلا وقتی می خواهید بخوابید، چند بالش را زیر پاهایتان قرار بدهید. قرار دادن پاها بالاتر از بخش های دیگر بدن، ریسک لخته شدن خون را کاهش می دهد. از قرار دادن پاهایتان روی هم خوداری کنید چون احتمال لخته شدن خون را افزایش می دهد.

3- از فعالیت های شدید فیزیکی خودداری کنید

شما باید چند هفته بعد از لیپوماتیک از انجام فعالیت های شدید ورزشی خودداری کنید ولی میتوانید پیاده روی کنید. پیاده روی تنها فعالیتی است که می تواند از لخته شدن خون جلوگیری کند.

4- از داروهای تجویز شده توسط متخصص به طور مرتب استفاده کنید

بعد از لیپوماتیک تا چند روز مقداری درد دارید؛ شما میتوانید فقط از داروهایی که متخصص برایتان تجویز کرده است برای کاهش دردتان استفاده کنید. مصرف سایر داروها هم برای بهبود سریع تر الزامی است.

5 -2 الی 3 روز بعد از لیپوماتیک دوش بگیرید

توجه کنید که بیمار نباید تمام بدن خود را (مخصوصا بخشی که لیپوماتیک انجام داده است) در حمام بشوید، بلکه فقط باید یک دوش سرپایی بگیرد زیرا در محل بخیه ها هنوز احتمال ایجاد عفونت هست و شما باید از تماس آب با بخیه هایتان خودداری کنید.

>> مراقبت های بعد از لیپوماتیک به منظور کاهش تورم بدن

تورم، مهم ترین و شایعترین عارضه در بین سایر اثرات جانبی لیپوماتیک است که بخاطر اهمیت زیاد آن یک سری مراقبت های خاصی را می خواهیم به شما معرفی کنیم؛ البته هر کدام از این روش ها نه تنها برای کاهش تورم بسیار مفید هستند، بلکه برای کاهش سایر اثرات جانبی و ترمیم بهتر بافت های آسیب دیده هم کاربرد زیادی دارند. برای کاهش تورم بعد از لیپوماتیک از سه روش می توانیم استفاده کنیم:

1- استفاده از گن

نتایج نهایی،  3 الی 6 بعد از لیپوماتیک مشخص می شود و بدن در این چند ماه به بررسی سلول های چربی باقی مانده می پردازد و پوست بدن هم به تدریج سفت تر می شود. بیمار باید بلافاصله بعد از اتمام فرآیند لیپوماتیک از گن یا لباس فشرده و تنگ استفاده کند. استفاده از گن فقط مختص روزی که لیپوماتیک انجام می شود نیست و بیمار باید تا هفته ها و ماه های بعد از لیپوماتیک هم به طور منظم از گن استفاده کند. گن برای پوشاندن فضاهای خالی بدن بیمار طراحی شده است و از تجمع مایعات در بخش مورد نظر هم می تواند جلوگیری کند. گن تاثیر زیادی در سفت شدن پوست دارد، پس از آن غافل نشوید.

2- ماساژ بخش مورد نظر

ماساژ بخش هایی که لیپوماتیک انجام شده است هم بخش مهمی از مراقبت های بعد از لیپوماتیک است. ماساژ انواع مختلفی دارد و در اینجا بیشتر باید از ماساژ لنفاوی استفاده بشود. ماساژ به مایعات جمع شده در بدن فشار زیادی وارد می کند و تورم سطح پوست را کاهش می دهد؛  ماساژ به بهبود بافت های آسیب دیده هم کمک زیادی می کند.

3- ورزش های سبک و بخصوص پیاده روی

انجام حرکات ورزشی هم تاثیر زیادی در کاهش تورم می گذارد. بعد از لیپوماتیک از شکاف های ایجاد شده در بدن که به منظور ورود لوله کانولا به داخل بافت ها ایجاد شده اند، هنوز هم تراوشاتی به شکل خونابه خارج می شود. پیاده روی، یکی از ورزش های مفیدی است که کمک می کند تا مایعات حاصل از مواد بی هوشی و همچنین امولسیون های چربی که در بدن باقی مانده اند، هر چه زودتر از بدن خارج بشوند. پیداه روی تورم را کاهش می دهد و به دوره ریکاوری بیمار سرعت می بخشد. مایعاتی که بعد از لیپوماتیک در بدن تجمع یافته اند، خارج از رگ های خونی قرار دارند و به طور طبیعی با حرکات ماهیچه ها به سمت پوست می آیند تا از طریق شکاف های بخیه شده از بدن خارج بشوند. هر چه قدر از ماهیچه هایتان بیشتر استفاده کنید، تورم بخش مورد نظر هم سریع تر بهبود می یابد. بعد از لیپوماتیک، ورزش و پیاده روی تاثیرات و نتایج عالی را برای بدن بیمار به دنبال دارند.

>> رژیم غذایی بعد از لیپوماتیک

بدن شما بعد از لیپوماتیک برای ترمیم بهتر، نیاز به جذب مواد غذایی خاصی دارد. رژیم غذایی متعادل و سالمی را انتخاب کنید که به بهبود بافت های بدن شما بعد از لیپوماتیک بتواند کمک زیادی کند. تا زمانی نتایج لیپوماتیک ماندگار است که همچنان وزنتان پایین باشد. بسیاری از بیماران بعد از لیپوماتیک همچنان به عادات غذایی خود در گذشته روی می آورند و در مورد اهمیت رژیم غذایی بعد از لیپوماتیک هیچ اطلاعی ندارند. لیپوماتیک می تواند شما را به اندام ایده آلتان نزدیک کند ولی باز هم همه چی به شما بستگی دارد. چند ساعت بعد از لیپوماتیک فقط از مایعات استفاده کنید. از مایعات شروع کنید و کم کم غذاهای سبک تری را میل کنید. غذاهای نرم مثل سیب زمینی و سوپ برای شما خیلی مفید هستند. اگر احساس حالت تهوع دارید، سریع با متخصص تماس بگیرید تا برای شما دارویی تجویز کند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید. 
 

جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com


:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

لیپوماتیک برای چه افرادی مناسب نیست ؟

>> کدام افراد گزینه خوبی برای لیپوماتیک نمی باشند ؟

لیپوماتیک روش خوبی برای کاهش وزن نیست ولی در عوض می تواند چربی های موضعی را در اندام های مختلفی از بدن از بین ببرد؛ در حالیکه با ورش های منظم و رعایت رژیم غذایی نمی توان تغییری در این چربی ها ایجاد کرد.   لیپوماتیک برای چه افرادی مناسب نیست

  لیپوماتیک در بخش های مختلفی از بدن میتواند انجام بشود؛ مثل شکم، باسن، ران، بازو و حتی صورت و ناحیه گردن. در زنها، لیپوماتیک بیشتر برای از بین بردن چربی های موضعی بازوها، شکم، باسن، ران و زیر چانه انجام می شود. مردها هم بیشتر برای پهلوها و شکم خود تقاضای انجام لیپوماتیک را دارند. همه ی افراد گزینه مناسبی برای انجام لیپوماتیک نیستند؛ مثلا:

1- کسانی که سابقه ابتلا به بیماری های مختلف را دارند

در درجه اول اگر از نظر فیزیکی در شرایط خوبی قرار نداشته باشید و مریض باشید، با مشکلات و عوارض زیادی بعد از لیپوماتیک مواجه می شوید. اگر سابقه بیماری هایی مثل بی نظمی در ضربان قلب، خونریزی شدید، دیابت، بیماری های عفونی، فشار خون، اختلالاتی مثل حملات قلبی، ایجاد لخته خون در بدن و بویژه در پاها و و ریه ها و سایر بیماری های مربوط به سیستم ایمنی را دارید، کاندید مناسبی برای لیپوماتیک نیستید.

 

لیپوماتیک برای چه افرادی مناسب نیست

 

2- کسانی که افزایش وزن دارند

لیپوماتیک می تواند شکل و طرح بدن را تغییر بدهد ولی نمی تواند جای تغذیه سالم و ورزش را بگیرد. افراد زیادی هستند که اضافه وزن دارند و هدفشان از انجام لیپوماتیک کاهش وزن است؛ این افراد کاندید مناسبی برای لیپوماتیک نیستند چون متخصص به فرادی اجازه لیپوماتیک را می دهد که وزن نرمالی دارند. کسانی که وزن ثابتی ندارند هم نباید سریع برای لیپوماتیک اقدام کنند؛ 3 الی 6 ماه قبل از لیپوماتیک وزن بیمار دائما بررسی می شود و حتما باید ثابت بماند تا اجازه ی لیپوماتیک به بیمار داده بشود.

3- کسانی که داروهای خاصی مصرف می کنند

افرادی که از داروهای زیر استفاده می کنند، کانددید خوبی برای لیپوماتیک نیستند:

  1. آسپرین
  2. داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی
  3. کمادین یا وارفارین که برای رقیق شدن خون بکار می رود و غیره

داروهای نام برده شده، احتمال خونریزی را در حین لیپوماتیک و بعد از آن افزایش می دهند. داروهایی که مانع متابولسیم لیدوکائین می شوند، با بی حسی موضعی که در حین لیپوماتیک استفاده می شود تداخل دارویی داشته و مشکلات زیادی را برای بیمار بوجود می آورند. از مصرف این داروها حداقل دو هفته قبل از لیپوماتیک باید خودداری بشود.

4- کسانی که پوست انعطاف پذیری ندارند

پوست افراد از نظر قابلیت ارتجاعی با یکدیگر متفاوت است؛ افرادی که انعطاف پذیری پوستشان بسیار کم است و پوست آنها بعد از لیپوماتیک نمیتواند به حالت اول خود برگردد، کاندید خوبی برای لیپوماتیک به شمار نمی آیند. کیفیت پوست، فاکتوری است که متخصص با معاینه بدن بیمار می تواند قابلیت ارتجاعی پوست را بررسی کند و به بیمار بگوید که کاندید مناسبی برای لیپوماتیک هست یا خیر. پوستی که قابلیت ارتجاعی خوبی ندارد، بعد از لیپوماتیک بسیار شل و آویزان می شود و در نتیجه،  بیمار شاهد نتایج خوبی و رضایت بخشی ار لیپوماتیک نخواهد بود. بالا بودن سن در لیپوماتیک، فاکتور مهمی محسوب نمی شود ولی بیمارانی که 40 سال به بالا دارند، قلبیت ارتجاعی پوستشان بسیار پایین است.

5- کسانی زیر 18 سال سن دارند

افراد زیر 18 سال در انجام لیپوماتیک محدوددیت دارند زیرا لیپوماتیک می تواند سلامتی آنها را به خطر بیندازد. البته همه ی افراد بالای 18 سال نمی توانند به راحتی لیپوماتیک انجام بدهند و از قبل، بدن آنها توسط متخصص معاینه می شود و یک سری آزمایش های خاصی را هم باید انجام بدهند تا سلامت کامل بدن آنها تایید بشود و بعد برای لیپوماتیک اقدام کنند.

6- کسانی که سیگار می کشند

سیگار حاوی نیکوتین است و باعث اسپاسم های شدید رگ های کوچک خونی در زیر پوست می شود. اسپاسم رگ های خونی در جریان خون فرد تاثیر منفی می گذارد. کسانی که سیگار می کشند، در صورت انجام لیپوماتیک هم نتایج خوبی نخواهند گرفت و با این کار فقط به مشکلات خود اضافه می کنند.

7- کسانی که در مورد اثرات جانبی و عوارض بعد از لپیوماتیک بیش از حد نگران هستند

لیپوماتیک هم مانند هر فرآیندی با یک سری عوارض و اثرات جانبی خاصی همراه است؛ بعضی از افراد با اطلاع از این عوارض بسیار نگران و مضطرب می شوند که این نگرانی خود تاثیر منفی در نتایج می گذارد.

8- کسانی که توقعات واقع بینانه ای از لیپوماتیک ندارند

فردی که قصد انجام لیپوماتیک را دارد، باید از تمام جزئیات این فرآیند باخبر باشد؛ مثلا اینکه لیپوماتیک نمی تواند سلولیت را برطرف کند، واقعیتی است که بیمار باید آن را درک کند.

9- کسانی که به دلایل مختلف نمی توانند در دوره ریکاوری لیپوماتیک به استراحت بپردازند

افرادی که به دلیل مشغله کاری و یا دلایل دیگر نمی توانند از انجام فعالیت های خود دست بکشند و چندین هفته استراحت کنند، گزینه خوبی برای لیپوماتیک نیستند؛ استراحت برای ترمیم بافت های آسیب دیده بسیار ضروری است.

10- کسانی که الکل مصرف می کنند

مصرف الکل هم مانند بعضی از داروها باعث افزایش خونریزی در حین لیوماتیک و حتی بعد از آن می شود. الکل با مواد بی حسی یا بیهوشی تداخل دارد. اگر متخصص شک کند که بیمار قبل از عمل الکل مصرف کرده است، انجام لیپوماتیک را به تاخیر می اندازد.

 قبل از اقدام برای لیپوماتیک چه نکاتی را باید در نظر بگیریم ؟

یک رژیم غذایی متعادل و سبک زندگی سالم، جزو شرط های اصلی برای رسیدن به اندام ایده آل است. حتی با وجود رعایت رژیم غذایی و انتخاب سبک سالم در زندگی، باز هم این احتمال وجود دارد که چربی های موضعی در بدن شما شکل بگیرند که براحتی از بین نروند. لیپوماتیک می تواند یک قدم شما را به اندام ایده آلتان نزدیک کند. شما کاندید خوبی برای لیپوماتیک هستید اگر:

  1. چربی های موضعی دارید که با سایر بخش های بدنتان تناسبی ندارند
  2. دوست دارید در بعضی از بخش های بدنتان تغییراتی را ایجاد کنید
  3. از تجمع مایعات در بافت های بدنتان رنج می برید و از تورمی که در سطح پوستتان بوجود آمده است، ناراحت هستید
  4. از بزرگ بودن سینه هایتان خجالت می کشد (هم مردان و هم زنان) و می خواهید سایز سینه هایتان را را کم کنید.
شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد کاندیدهای مناسب برای لیپوماتیک مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.   
 

  جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com


:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

درمان افتادگی پوست و جلوگیری از آن بعد لیپوماتیک

>> درمان افتادگی پوست و جلوگیری از آن بعد لیپوماتیک

لیپوماتیک مانند معجزه ای است که بیمار در عرض چند ساعت می تواند حجم زیادی از چربی های اضافه را از بدن خود خارج کند و به اندامی که دوست دارد برسد. لیپوماتیک در کنار تمام مزیت هایی که دارد، افتادگی و شل شدن پوست بعد از آن هم می تواند یکی از عوارضی باشد که بیماران زیادی را دچار مشکل کرده است.   درمان افتادگی پوست بعد لیپوماتیک  

خوشبختانه روش های زیادی برای جلوگیری و درمان افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک وجود دارد در این مقاله به روش های مفید برای جلوگیری و درمان افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک می پردازیم؛ این روش ها به شما کمک می کنند تا بعد از لیپوماتیک، به پوستی سفت و قابل انعطاف برسید.

 

درمان افتادگی پوست و جلوگیری از آن بعد لیپوماتیک

 

>>> روش اول : ورزش کنید

بعد از انجام فرآیند لیپوماتیک، شما باید به طور منظم ورزش کنید تا ماهیچه هایتان سفت بشوند. پیاده روی کردن، دویدن روی تردمیل، دوی آهسته و ورزش زومبا باعث سفت شدن پوستتان می شود. ورزش منظم به پوست کمک می کنند تا سریعتر و راحت تر به مواد مغذی که احتیاج دارد برسد. انجام حرکات ورزشی از افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک می تواند به خوبی جلوگیری کند.

>>> روش دوم : بدنتان را ماساژ بدهید

ماساژ می تواند ماهیچه های بدن و همچنین پوست را آرام کند. اگر به تازگی لیپوماتیک انجام داده اید، ماساژ بدنتان می تواند کمک زیادی در رفع افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک داشته باشد. ماساژ خوب، جریان خون را در پوست بهبود می بخشد و حتی می تواند پوست را دوباره بازسازی کند و در نهایت هم باعث جوان تر شدن پوست می شود. ماساژ پوست به خروج ترشحات بعد از لیپوماتیک کمک زیادی می کند و در نتیجه دوره ریکاوری بیمار هم سریعتر طی می شود.

>>> روش سوم : از وزنه استفاده کنید

فرآیند سفت تر شدن پوست شما سریعتر انجام می شود اگر بتوانید ماهیچه هایتان را با بالا بردن و پایین آوردن وزنه سفت کنید. وزنه میتواند قابلیت ارتجاعی پوست را افزایش بدهد. شما می توانید حداقل 3 بار در هفته از وزنه استفاده کنید. برای بخش هایی از بدنتان از وزنه استفاده کنید که قصد سفت تر کردن پوستتان را دارید؛ برای مثال اسکوات می تواند برای پوست شل و افتاده باسن و ران بسیار مفید باشد.

>>> روش چهارم : آب بنوشید

نوشیدن مقدار زیادی از آب، جدا از آبرسانی پوست می تواند باعث سفت تر شدن پوست هم بشود. بسایری از متخصص ها پیشنهاد می دهند که روزانه حداقل 64 اونس آب بنوشید. آب به خروج مواد سمی از بدن کمک زیادی می کند و باعث سلامت پوست هم می شود.

>>> روش پنجم : غذاهای سالم بخورید

رژیم غذایی خود را طوری تنظیم کنید که شامل همه ی ویتامین ها، مواد مغذی و مواد معدنی مورد نیاز بدنتان باشد تا بدن سالمی داشته باشید. از مکمل ها تحت نظر متخصص تغذیه استفاده کنید. وقتی پوست شما به تمام مواد غذایی که نیاز دارد می رسد، همه ی فرآیندهای بدن از جمله تولید الاستین با نظم و کیفیت بهتری انجام می شود.

>>> روش ششم : از پوستتان به خوبی مواظبت کنید

پوست بدنتان را هم مثل صورتتان، به صورت روزانه تمیز و مرطوب کنید. از لایه بردارها به صورت منظم استفاده کنید تا سلول های مرده از روی پوست شما جدا بشوند و در عوض، سلول های سالم بر روی پوست بتوانند رشد کنند. سلول های سالم و جدید پر از کلاژن و الاستین هستند و افتادگی پوست را در بخش های مختلف بهبود می بخشند.

>>> روش هفتم : از گن استفاده کنید

متخصص حتما به شما توصیه می کند که بعد از لیپوماتیک، حتما از گن استفاده کنید. پوشیدن گن هم خونریزی را کاهش می دهد و هم از ایجاد عفونت پیشگیری می کند. علاوه بر این، پوشیدن گن به انقباضات پوستی هم کمک زیادی می کند.

>>> روش هشتم : میکرودرم ابریژن

در میکرودرم ابریژن، کریستال هایی بر روی پوست اسپری می شوند تا پوست بتواند لایه برداری بشود. در میکرودرم ابریژن، لایه خارجی پوست که قدیمی است کاملا جدید می شود و تاثیر زیادی در جوان سازی صورت هم دارد. میکرودرم ابریژن به تولید کلاژن در پوست هم کمک زیادی می کند. نتایج میکرودرم ابریژن به میزان افتادگی و آسیب های پوستی بستگی دارد و بسیار ماندگار است؛ در بیشتر بیماران، میکرودرم ابریژن تاثیر خوبی در سفت تر شدن پوست دارد. اکثر بیماران به دو جلسه میکرودرم ابریژن نیاز دارند که جلسات آن بصورت دو ماه متوالی انجام می شود. میکرودرم ابریژن هم مانند هر روشی دارای عوارض خاصی است. قرمزی و تورم پوست بعد از چند ساعت برطرف می شود ولیب به مدت چند روز، پوستتان خشک و پوسته پوسته می شود. میکرودرم ابریژن هم ماند استفاده از لایه بردارها و همچنین مثل انواع لیزر، نیاز به مراقبت زیادی از پوست دارد.

>>> روش نهم : لیزر آی پی ال

در لیزر آی پی ال از امواج لیزر برای  درمان بسیاری از مشکلات پوستی استفاده می شود. لیزر آی پی ال با افزایش حرارت کلاژن های موجود در پوست باعث انقاباضات پوستی هم می شود.

>>> روش دهم : رادیو درمانی

منظور از رادیو درمانی، استفاده از امواج رادیویی برای سفت تر کردن پوست است. در واقع رادیو درمانی از نظر عملکرد، بسیار شبیه به لیزر آی پی ال است و با افزایش حرارت پوست، تولید کلاژن را هم میتواند افزایش بدهد.

>>> روش یازدهم : عمل جراحی

عمل جراحی باید آخرین گزینه شما باشد. بیشتر به کسانی عمل جراحی پیشنهاد می شود که مقدار قابل توجهی از چربی خود را بعد از لیپوماتیک از دست داده اند و در نتیجه پوستشان شل و افتاده شده است. عمل جراحی میتواند پوست اطراف شکم، قسمت بالای بازو، گردن و سایر بخش های بدن را سفت کند. منظور از عمل جراحی فرآیندهای زیر است :

  1. لیفت شکم
  2. لیفت صورت
  3. لیفت قسمت بالایی بازو
  4. لیفت ران
  5. لیفت پشت بدن
در واقع در هر جایی از بدنتان که پوست شل و افتاده ای دارید، می توانید از لیفت برای بهبود وضعیت پوست خود استفاده کنید. اگر هم نیاز به لیفت چندین بخش از بدنتان داشته باشید، متخصص برای شما در طی چند جلسه برنامه ریزی خواهد کرد. البته لیفت نیاز به دوره ریکاوری تقریبا طولانی دارد و بعضی از بیماران هم به 6 هفته ریکاوری نیاز دارند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد روش های درمان افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.     
 


:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

لیپوماتیک صورت و گردن و فواید آن

>> لیپوماتیک صورت و گردن

آیا از وجود چربی های اضافه در گونه ها، چانه و گردنتان رنج می برید؟ رعایت رژیم غذایی و ورزش می تواند به لاغر شدن بسیاری از قسمت های بدن کمک کند ولی نمی تواند بر روی گونه ها، چانه، فک و یا گردن تاثیر چندانی بگذارد. گاهی اوقات حتی رژیم سخت غذایی و انجام ورزش های خاص هم نمی تواند حجم این چربی ها را کاهش بدهد. راه حلی مناسب برای کاهش چربی های صورت و گردن، لیپوماتیک است.

 

لیپوماتیک صورت و گردن

 

>> لیپوماتیک صورت و گردن چیست ؟

لیپوماتیک شامل برداشت و حذف سلول های چربی از نقاطی از بدن می شود که بیمار علاقه ای به وجود این چربی ها در صورت و بدن خود ندارد. در ابتدا از لیپوماتیک برای پیکرتراشی بدن استفاده می شد و متخصص با کمک لوله مخصوصی به نام لوله کانولا، فرآیند برداشت سلول های چربی را انجام می داد. لوله کانولا از طریق برش بسیار کوچکی در صورت و یا گردن وارد بافت های زیرین پوست می شود. نتایج لیپوماتیک به صورت چهره ای جوان تر و جذابتر در بیمار مشخص می شود. در بیمارانی که جوانتر هستند، حذف چربی های زائد صورت و گردن می تواند نتایج بهتری را به دنبال داشته باشد.   لیپوماتیک صورت و گردن   لیپوماتیک صورت و گردن را می توان همزمان با لیفت صورت، لیفت ابرو، جراحی پلک چشم و یا جراحی بینی انجام داد تا بیمار بتواند شاهد نتایج ایده آل تری باشد. حذف چربی های زائد صورت و گردن می تواند ظاهر شما را کاملا تغییر بدهد و چربی های اضافه را در گونه ها، چانه و گردن با موفقیت بردارد. فرآیند لیپوماتیک صورت و گردن حدودا 45 دقیقه طول می کشد و البته در هر بیماری مدت زمان لازم برای لیپوماتیک هم متفاوت است.

>> فواید لیپوماتیک صورت و گردن

  1. از بین بردن غبغب
  2. از بین بردن پوست آویزان گردن
  3. ایجاد صورتی ظریف
  4. بهبود موقعیت فک در صورت
  5. جوانی دوباره صورت

>> بهترین کاندیدها برای لیپوماتیک صورت و گردن چه کسانی هستند ؟

مردها و زنهایی که در ناحیه صورت و گردن خود دارای چربی های اضافه هستند، کادنید خوبی برای حذف چربی های زائد صورت به شمار می آیند. البته کاندیدهای خوب برای لیپوماتیک صورت و گردن باید شرایط زیر را هم داشته باشند:

  1. از نظر سلامت در وضعیت خوبی قرار داشته باشند
  2. در سایر اندام های خود هم دارای چربی های موضعی باشند
  3. پوست آنها از نظر قابلیت ارتجاعی در وضعیت خوبی قرار داشته باشد
  4. توقعات واقع بینانه ای از لیپوماتیک صورت و گردن داشته باشند.

>> آیا برداشت چربی های صورت و گردن با کمک لیپوماتیک اثرات ماندگاری دارد ؟

بدن انسانها بعد از سن بلوغ، سلول های چربی جدیدی را نمی سازد و در واقع وقتی اضافه وزن پیدا می کنید، سلول های چربی منبسط می شود و برخلاف تصور عموم به تعداد آنها افزوده نمی شود. لیپوماتیک شکل صورت شما را بهتر می کند. اگر بعد از حذف چربی های زائد صورت اضافه وزن داشته باشید، بر روی سلول های چربی که در بدن شما باقی مانده اند تاثیر می گذارد و سلول های چربی برداشت شده از بدن شما دوباره جایگزین نمی شوند.

>> آیا نیازی به انجام دوباره لیپوماتیک صورت و گردن است ؟

معمولا یک جلسه حذف چربی های زائد صورت و گردن برای اکثر بیماران کافی است ولی ممکن است بعضی از بیماران نیاز مجدد به لیپوماتیک صورت داشته باشند.

>> آیا لیپوماتیک صورت و گردن مخصوص شماست ؟

اگر بافت های چربی اضافه در صورت یا گردنتان شما را اذیت می کند، حذف چربی های زائد صورت می تواند گزینه خوبی برای حل این مشکل باشد. البته متخصص هم می تواند به شما در مشخص کردن بهترین روش کمک کند تا بتوانید به نتایج دلخواهی برسید.

>> ، می توانید شاهد چه تغییراتی باشید ؟

استفاده از لوله های کوچک در لیپوماتیک باعث ارتباط بهتر بین پوست و بدن می شود. حذف چربی های زائد صورت و گردن میتواند تمام لایه های اضافه چربی را از صورت و گردن شما بردارد.

>> دوره ریکاوری بعد از لیپوماتیک صورت و گردن چگونه است ؟

بعد از انجام لیپوماتیک به خانه می روید و به مدت 24 ساعت استراحت می کنید. می توانید از داروهای ضد دردی که برایتان تجویز شده است همراه با کمپرس سرد بر روی بخش های مورد نظرتان استفاده کنید. بیشتر بیماران بعد از 2 الی 4 روز استراحت می توانند به فعالیت های روتین خود بپردازند ولی باز هم بستگی به وضعیت بیمار دارد و بعضی از بیماران هم به دوره ریکاوری بیشتری نیاز دارند. البته کسانی که همراه با لیپوماتیک فرآیندهای دیگری را هم انجام می دهند مثل انواع لیفت و غیره به دوره ریکاوری آنها مقداری افزوده می شود. در اکثر اوقات حذف چربی های زائد صورت و گردن در کنار اثرات جانبی آن نتایج رضایت بخشی را به دنبال دارد ولی در هفته های اول، تورم و کبودی باعث می شود تا بخش های مورد نظر بزرگتر از حد معمولی خود به نظر برسند که این اثرات جانبی 1 الی 2 هفته بعد از لیپوماتیک از بین می روند و صورت و گردنی تراش خورده و جدید باقی می ماند. در دوره ریکاوری، بیمار باید به رژیم غذایی خود هم توجه زیادی داشته باشد و بیشتر غذاهایی مصرف کند که برای پوست او مفید باشند. اگر وزن بیمار در حین دوره ریکاوری افزایش پیدا کند، سلول های چربی باقی مانده می توانند رشد کنند و بزرگتر بشوند؛ بخاطر همین است که سبک زندگی سالم همراه با رژیم غذایی مناسب و ورزش باعث ماندگاری نتایج می شود و برای حفظ نتایج بدست آمده، فاکتوری بسیار مهم محسوب می شوند.

>> آیا قبلیت ارتجاعی پوست هم در نتایج لیپوماتیک صورت و گردن تاثیر می گذارد ؟

کیفیت پوست بیمار یکی از فاکتورهایی است که بر میزان موفقیت حذف چربی های زائد صورت و گردن تاثیر بسیار زیادی می گذارد؛ قابلیت ارتجاعی یعنی پوست بیمار همزمان با تغییر حجم بافت های زیرین صورت و گردن، انعطاف پذیری خوبی را از خود نشان بدهد و با وضعیت جدید به راحتی مطابقت پیدا کند. اگر پوست بیمار قابلیت ارتجاعی خوبی داشته باشد، فرم جدید صورت و گردن بعد از انجام لیپوماتیک تا حد زیادی مشخص می شود ولی پوستی که قابلیت ارتجاعی چندانی نداشته باشد، علاوه بر لیپوماتیک به فرآیندهایی مثل لیفت صورت و لیفت گردن هم نیاز دارد تا نتایج لیپوماتیک بتواند به خوبی مشخص بشود. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک صورت و گردن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.     
 


:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

لیپوماتیک ران و بررسی مزایای آن

>> لیپوماتیک ران و پا

لیپوماتیک، فرآیندی است که برای از بین بردن چربی های موضعی در زیر پوست پاها و مخصوصا برای کاهش چربی های موضعی در رانها استفاده می شود و نتایج فوق العاده ای را برای بیمار به دنبال دارد.   لیپوماتیک ران   لیپوماتیک با استفاده از امواج فرا صوت (اولترا سوند) و سیستم مخصوص خود از تکنیک های خاصی برای خارج کردن چربی های ران و پاها استفاده می کند. دقت بالای دستگاه لیپوماتیک همراه با برش 4 میلی متری آن می تواند فرم پاها و ران را به راحتی اصلاح کند. لیپوماتیک ران و پاها، تحت بی حسی موضعی و تزریق آرام بخش انجام می شود. برای اینکه پوست بعد از لیپوماتیک بتواند جمع بشود و سریع تر به حالت اولیه خود باز گردد، بیمار باید به مدت 2 هفته از گن استفاده کند. لیپوماتیک ران و پا، دوره ریکاوری کوتاهی دارد و بیمار بعد از 48 الی 72 ساعت استراحت می تواند به فعالیت های روتین خود بپردازد.

 

لیپوماتیک ران

 

>> آشنایی با سیستم لیپوماتیک

لیپوماتیک همان لیپوساکشن ارتقا یافته است که عوارض کمتری را برای بیمار به دنبال دارد. سیستم لیپوماتیک برای تسهیل روند جراحی طراحی شده است و به جراح امکان خروج چربی هایی را از بدن بیمار می دهد که به سختی می توان آنها را از بدن خارج کرد. سیستم لیپوماتیک مثل یک موتور بادی عمل می کند و با هوای فشرده فعال می شود و به کانولا توانایی انجام حرکات سه گانه را می دهد. حرکات سه گانه لوله کانولا شامل حرکات زیگ زایگی، چرخش و لرزش است. این حرکات سه گانه، مسیر مارپیچ مانندی را ایجاد می کنند که هم چربی ها در این مسیر به راحتی تجزیه می شوند و هم امولسیون حاوی سلول های چربی به بیرون کشیده می شود. سیستم لیپوماتیک، جزو تکنیک های پیشرفته لیپواسکالپچر محسوب می شود.

>> لیپوماتیک ران

لیپوماتیک، گزینه ای است که افراد وقتی به سراغ آن می روند که با تغذیه مناسب و ورزش های منظم، نمی توانند چربی های اضافه ران خود را آب کنند. بیمار بعد از لیپوماتیک هم باید سبک زندگی سالمی داشته باشد تا بتواند نتیجه خوبی از لیپوماتیک ران بگیرد. برای لیپوماتیک، ران را به 3 قسمت تقسیم می کنیم:

1- قسمت داخلی ران

هدف بسیاری از زنها از انجام لیپوماتیک ران این است که قسمت داخلی ران هایشان باریک تر به نظر بیاید و در هنگام راه رفتن، ران ها با یکدیگر برخورد نکنند. لیپوماتیک می تواند بخش داخلی ران و پاها را طوری تغییر کند که با نیازهای بیمار هم هماهنگ باشد.

2- قسمت خارجی ران

قسمت خارجی ران هم می تواند به قدری انباشته از سلول های چربی بشود که پاها کوتاه تر به نظر برسند و از میزان جذابیت بدن فرد هم بکاهند.

3- قسمت جلوی ران

وقتی قسمت جلوی ران برآمده باشد، باعث می شود که پایین تنه فرد بسیار چاق به نظر برسد. وقتی در قسمت داخلی/خارجی ران لیپوماتیک انجام می شود، بهتر است همزمان با آن در قسمت جلوی ران هم لیپوماتیک انجام بشود تا پاهای بیمار به تعادل خوبی برسند و با هم تناسب داشته باشند.

>> لیپوماتیک ساق پاها

در گذشته زنهایی که ساق پای چاق و توپری داشتند، سعی می کردند با لباس آن را بپوشانند ولی امروزه برای کاهش سلول های چربی در قسمت ساق پا و همچنین برای بهبود فرم قوزک پا می توان از لیپوماتیک استفاده کرد. ساق پا، زانو و قوزک پا همگی به تکنیک های پیشرفته لیپوماتیک به خوبی جواب می دهند. لیپوماتیک ساق پا در ترکیب با لیپوماتیک قوزک پا انجام می شود و بخش پایینی پاها را هم به کلی تغییر می دهد تا بیمار از نتایج آن لذت برد. البته لیپوماتیک ساق و قوزک پا را می توان به طور جداگانه هم انجام داد.

>> ترکیب لیپوماتیک ران ها و پاها با لیپوماتیک بخش های دیگر

برای اینکه لیپوماتیک ران و پاها بهتر انجام بشود و بیمار هم شاهد نتایج موفقیت آمیزی باشد، می توان همزمان با لیپوماتیک ران و پاها در بخش های دیگر بدن هم تغییراتی را ایجاد کرد و چربی های موضعی بخش های دیگر بدن را با لیپوماتیک استخراج کرد؛ مثلا همزمان با لیپوماتیک ران و پاها، می توان در ناحیه باسن هم فرآیند لیپوماتیک را انجام داد یا لیپوماتیک قفسمت داخلی ران ها را با قسمت جلویی ران ها ادغام کرد و در بعضی از موارد هم می توان لیپوماتیک قسمت داخلی زانوها را همزمان با لیپواماتیک ران انجام داد.

>> مزایای لیپوماتیک ران و پاها

اکثر خانم ها دوست دارند پاهایشان خوش فرم و زیبا باشد؛ لیپوماتیک ران و پاها می تواند مزایای زیادی را برای خانم ها به دنبال داشته باشد؛ مثلا ترکیب لیپوماتیک ران با لیپوماتیک ساق پا می تواند نتایج فوق العاده زیبایی را برای خانم ها خلق کند. لیپواماتیک ران و پا باعث سوختگی و آسیب سایر بافت های بدن نمی شود و احتمال بافت مردگی در پوست ران بیمار هم بسیار پایین است.

>> دوره ریکاوری لیپوماتیک ران و پاها

لیپوماتیک ران و پاها خونریزی بسیار کمی را به دنبال دارد. بعد از اتمام فرآیند لیپوماتیک، برش های کوچک روی پوست ران و پاها باز هستند و مایعات تزریق شده در این نقاط (مثل مایع بی حسی) در طول روزهای آینده از این شکاف ها خارج می شود. لبته می توان پدهای جاذبی را بر روی این شکاف ها گذاشت و بلافاصله بعد از لیپوماتیک، بیمار باید گن بپوشد. بعد از لیپوماتیک به احتمال زیاد احساس سرگیجه می کنید و خسته تر از همیشه به نظر می رسید و این وضع تا چند روز ادامه خواهد داشت. از گن تا 48 ساعت آینده به طور مرتب استفاده کنید؛ بعد از 48 ساعت می توانید برای گرفتن دوش، گن را دربیاورید ولی بلافاصله دوباره باید آن را به تن کنید. شما میتوانید از وازلین یا سایر کرم های مفید برای برطرف کردن خارش در نقاطی که لیپوماتیک انجام داده اید هم استفاده کنید. به بیماران توصیه می شود که ران و پاهای خود را 3 بار در روز و به مدت 5 الی 6 هفته، عمیقا ماساژ بدهند. اگر از چربی های اضافه ران ها و پاهایتان خسته شده اید و زمان زیادی را در باشگاه صرف انجام حرکات ورزشی می کنید ولی هنوز چربی های اضافه سر جای خود باقی مانده اند و هیچ تغییری هم نکرده اند، می توانید با متخصصهای کلینیک تخصصی پوست و مو رز در مورد لیپوماتیک ران و پاهایتان مشورت کنید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.
 

جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com


:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

لیپوماتیک شکم و پهلو و مزایای آن

>> لیپوماتیک شکم و پهلو

شکم و پهلو، جزو بخش هایی هستند که افراد زیادی اقدام به لیپوماتیک برای این دو اندام مهم می کنند. برای اینکه چربی های موضعی شکم و پهلو از بین بروند، از تکنیک های خاصی برای لیپوماتیک این دو استفاده می شود.   لیپوماتیک شکم و پهلو   قبل از لیپوماتیک برای شکم و پهلو، باید تمام فاکتورها را در نظر بگیرید و بدانید که هر فردی نتایج خاصی از لیپوماتیک شکم و پهلو می گیرد. اگر با رعایت رژیم غذایی و ورزش های منظم نتوانستید از چربی های دور کمر و شکمتان خلاص بشوید، لیپوساکشن شکم و پهلو می تواند گرینه مناسبی برای شما باشد.

>> لیپوماتیک شکم

لیپوماتیک با لوله کانولا انجام می شود و متخصص به آرامی در برشی که در ناحیه شکم زده است، کانولا را وارد شکم می کند. سیستم هوشمند لیپوماتیک با چرخش ها و لرزش های فوق العاده خود، سلول های چربی ناحیه شکم را در هم می شکند و همزمان آنها را به بیرون از شکم هدایت می کند.   لیپوماتیک شکم و پهلو   لیپوماتیک با کاهش سلول های چربی در بین بافت های مختلف شکم می تواند شکم را دوباره از نو طراحی کند و شکمی زیبا و تخت را برای بیمار بوجود بیاورد. لیپوماتیک شکم فرآیند بدون دردی است. شکم، بخش بسیار حساسی است که به دو روش میتوان از لیپوماتیک برای کاهش چربی های این بخش استفاده کرد؛ اول اینکه لیپوماتیک بخش های بالایی و پایینی شکم ممکن است با هم انجام بشود. دوم اینکه اگر لیپوماتیک فقط در بخش پایینی شکم انجام بشود، پوست قسمت بالایی شکم شل می ماند و در طول زمان شل تر و افتاده تر هم می شود.

>> تکنیک های لیپوماتیک برای شکم

1- لیپوماتیک بخش مرکزی شکم که فقط شکم را در بر می گیرد

در این تکنیک، سلول های چربی در کل ناحیه شکم با کمک لیپوماتیک تجزیه می شوند. متخصص، ناحیه شکم را به 4 بخش تقسیم می کند؛ لیپوماتیک باید در هر یک از این 4 بخش انجام بشود و اکر فقط در یک بخش از شکم لیپوماتیک انجام بشود، سه بخش دیگر بعد از چند وقت متورم می شوند و شکم برآمده نشان می دهد. در یک جلسه لیپوماتیک، تمام این 4 بخش از شکم از سلول های چربی پاکسازی می شوند و در نتیجه بعد از لیپوماتیک هم پوست شکم سفت تر و زیباتر به نظر می رسد.

>> مزایای لیپوماتیک بخش مرکزی شکم

  1. با لیپوماتیک بخش مرکزی شکم، می توان به تمام زاوایای شکم دسترسی پیدا کرد و سلول های چربی را در تمام بخش های شکم به صورت یکدست تجزیه کرد
  2. در بیمارانی که پوست آنها از نظر قابلیت ارتجاعی بسیار ضعیف است، از تکنیک های متفاوت و پیشرفته تری در حین لیپوماتیک استفاده می شود تا به حفظ قابلیت ارتجاعی پوست آنها کمک زیادی بشود
  3. لوله کانولا کاملا موازی با سطح پوست وارد شکم می شود و از ایجاد گودی بر روی شکم یا آسیب ناخواسته به بافت های اطراف جلوگیری می کند.

2- لیپوماتیک اطراف شکم که شامل شکم، پهلو و کمر می شود

در بیمارانی که در اطراف کمر خود چربی های موضعی دارند، تکنیک لیپوماتیک اطراف شکم بسیار مفید است. اگر در این دسته از بیماران فقط تکنیک بخش مرکزی شکم انجام بشود، نتایج خوبی را به دنبال نخواهد داشت. در این تکنیک، سلول های چربی شکم، پهلو و کمر در طی یک جلسه از بدن بیمار خارج می شوند.

>> لیپوماتیک پهلو

چربی های موضعی پهلو در بدن زنان و مردان دیده می شود و بیشتر کاندیدهای لیپوماتیک برای پهلو را مردان تشکیل می دهند. چربی های پهلو هم از آن دسته چربی هایی هستند که تنها با رعایت رژیم غذایی و ورزش از بین نمی روند و علاوه بر این با گذشت زمان، تجمع سلول های چربی در پهلوها هم روز به روز افزایش می یابد. با لیپوماتیک می توان به پهلوهای باریک و سفتی رسید.

>> تکنیک لیپوماتیک پهلو و فواید آن

پهلو، بخشی از بدن است که بین دنده و باسن قرار دارد. این بخش، مستعد تجمع چربی های موضعی است. در بعضی از موارد تجمع چربی های وضعی در این بخش باعث افزایش وزن فرد هم می شود. در مواردی که تجمع لیپوماتیک برای پهلو به خاطر عوامل وراثتی و ژنتیک باشد، به سختی می توان به طور همیشگی از شر این چربی ها خلاص شد. خوشبختانه، پهلوها خصوصیات متعددی دارند که آنها را در برابر تکنیک های لیپوماتیک بسیار پاسخگو می کند و به تکنیک های لیپوماتیک واکنش خوبی نشان می دهند. استخراج ماهرانه چربی ها از پهلوها، نتایج رضایت بخشی را برای بیمار به دنبال دارد و علاوه بر آن، پوست پهلوها هم قابلیت ارتجاعی خوبی دارد و بعد از لیپوماتیک سفت تر هم می تواند بشود.

>> فواید لیپوماتیک پهلو

  1. پهلوها را دوباره طراحی می کند و باعث هماهنگی و تناسب بیشتر اعضای مختلف بدن می شود
  2. فییزیک ظاهری پهلوها دچار تغییرات زیادی می شوند
  3. پهلوها بر سایز لباس تاثیر می گذارند و بعد از لیپوماتیک 1 الی 2 سایز کم میکنید
  4. لیپوماتیک پهلو به ریکاوری نسبتا کوتاهی نیاز دارد
  5. روش بی خطری است که فقط با بی حسی موضعی انجام میشود

>> عوارض و اثرات جانبی لیپوماتیک شکم و پهلو

اثرات جانبی لیپوماتیک برای شکم و پهلو را می توان با انتخاب متخصص کاربلد و با تجربه، آمادگی کامل برای لیپوماتیک و ریکاوری سریع بعد از لیپوماتیک کاهش داد. بعد از لیپوماتیک شکم و پهلو، بیمار حتما باید از گن استفاده کند و از انجام فعالیت های سخت فیزیکی خودداری کند.

  1. یکی از اثرات جانبی بعد از لیپوماتیک برای پهلو، احتمال ایجاد لخته خون در شکم و پهلوها است. البته این عارضه به ندرت در بین بیماران رخ می دهد.
  2. احساس کرختی و بی حسی در ناحیه شکم و پلو که در بعضی از بیماران تا یک سال هم اثرات بی حسی ادامه می یابد.
  3. در صورت بروز عفونت، می توان با تجویز داروهای آنتی بیوتیک و خارج کرن مایعات باقی مانده از بدن به بهبود وضعیت بیمار کمک زیادی کرد. عفونت نشانه های زیادی دارد مثل تب بالا.
  4. اگر دوره ریکاوری طولانی بشود و پوست و بافت های آسیب دیده بیمار هم دیرتر ترمیم بشوند، احتمال ایجاد اسکار هم هست
  5. در صورتی که بیمار در دوره ریکاوری لیپوماتیک سیگار هم بکشد، رسیک بروز مشکلات افزایش می یابد و همچنین دوره ریکاوری هم طولانی تر می شود.
شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک شکم و پهلو مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.   
 

جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com     


:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

لیپوماتیک غبغب و مزایای آن

>> لیپوماتیک غبغب

لیپوماتیک غبغب، روش خوبی برای خلاص شدن از چربی های اضافه زیر چانه است و میتواند در بهبود و زیبایی صورت فرد هم نقش بسزایی داشته باشد. لیپوماتیک صورت شامل برداشت سلول های چربی اضافه از زیر چانه میشود.

 

لیپوماتیک غبغب

 

>> فرآیند لیپوماتیک غبغب

لیپوماتیک غبغب یا لیپوماتیک زیر چانه ای به سفت شدن ماهیچه های چانه کمک زیادی می کند و با اینکار ظاهر چانه را هم بهبود می بخشد و در نهایت، باعث تغییرات زیادی در فرم چانه بیمار می شود و تناسب چانه با سایر اجزای صورت هم بیشتر می شود. در بسیاری از موارد، لیپوماتیک غبغب می تواند همزمان با لیفت صورت، لیفت گردن و یا ایمپلت چانه هم انجام بشود. ترکیب لیپوماتیک غبغب با لیفت صورت و گردن و همچین با ایمپلنت چانه میتواند ظاهر کلی صورت بیمار را بسیار تغییر بدهد.   لیپوماتیک غبغب   در طول فرآیند لیپوماتیک غبغب، جراح چربی های اضافه زیر چانه را با کمک لوله کانولا، امواج فرا صوت، لرزش ها و چرخش های چند بعدی سیستم پیشرفته لیپوماتیک به راحتی تجزیه می شوند. تجزیه سلول های چربی و تبدیل آنها به مایع، به خروج راحت تر آنها از این ناحیه کمک ریادی می کند. لیپوماتیک غبغب و زیر چانه با بی هوشی عمومی انجام می شود ولی اگر سلول های چربی کمتری در زیر چانه قرار داشته باشند، می توان با بی حسی موضعی هم این فرآیند را انجام داد. بلافاصله بعد از لیپوماتیک غبغب، بیمار شاهد تغیرات محسوسی در زیر چانه خود است.

>> مزایای لیپوماتیک غبغب 

لیپوماتیک غبغب فواید زیادی را برای بیمار به دنبال دارد؛ مثلا:

1 - غبغب را کاملا از بین می برد

لیپوماتیک غبغب، روشی ایمن و ثابت شده برای از بین بردن چربی های موضعی زیر چانه است.

2 - فک را بالاتر می برد (لیفت فک)

لیپوماتیک غبغب، ظاهر فک را در صورت تغیییر می دهد و می تواند باعث لیفت فک بشود؛ مخصوصا در بیمارانی که فکشان رو به پایین است.

3 - تعداد سلول های چربی را در ناحیه زیر چانه کاهش می دهد

لیپوماتیک غبغب باعث کاهش سلول های چربی می شود و نتایج کاملا طبیعی را برای بیمار به دنبال دارد.

4 - فرم دهی و طراحی گردن

یکی از مزایای لیپوماتیک غبغب، طراحی و تغییر شکل گردن هم هست.

5 - پوست گردن سفت تر می شود

وقتی سن فرد بالاتر می رود، طبیعی است که پوست کمی افتاده و شل تر می شود. با لیپوماتیک غبغب، پوست این ناحیه هم سفت تر می شود. البته قبل از لیپوماتیک غبغب، متخصص کیفیت پوست بیمار و قابلیت ارتجاعی آن را به طور دقیق بررسی می کند تا ببیند که بیمار بعد از لیپوماتیک شاهد چه تغییراتی می تواند باشد. اگر قابلیت ارتجاعی پوست چانه و گردن بیمار بسیار پایین باشد، در نتایج بعد از لیپوماتیک غبغب تاثیر منفی می گذارد و میزان رضایت بیمار را از فرآیند لیپوماتیک کاهش می دهد.

>> دوره ریکاوری لیپوماتیک غبغب

دوره ریکاوری هر بیماری متفاوت است و تورم و کبودی، دو عارضه شایع بعد از لیپوماتیک غبغب هستند. بلافاصله بعد ار اتمام لیپوماتیک، غبغب ناحیه زیر چانه باند پیچی می شود تا از بروز عفونت جلوگیری  بشود و دوره ریکاوری هم با سرعت بیشتری طی بشود. در ضمن بیشتر بیماران یک هفته بعد از لیپوماتیک می توانند به سر کار خود برگردند. بعد از لیپوماتیک غبغب، معمولا بیمار از باند یا پارچه ضخمیمی برای فشار آوردن و جمع کردن پوست چانه استفاه می کند. باند به کاهش تورم بعد از لیپوماتیک کمک زیادی می کند و پوست زیر چانه را هم سفت تر می کند. بیمار تا یک هفته بعد از لیپوماتیک غبغب باید از باند استفاده کند. بیمار باید سعی کند تا چند روز بعد از لیپوماتیک عبغب هم سر خود را بالا نگه دارد تا به ترمیم بافت های زیر چانه کمک زیادی کند و تورم این ناحیه هم کاهش پیدا کند. بیمارانی که چربی بیشتری را در ناحیه زیر چانه خود از دست می دهند، دوره ریکاوری طولانی تری را نسبت به سایر بیماران دارند. البته اکثر بیماران بعد از لیپوماتیک غبغب سریع بهبود پیدا می کنند. در دوره ریکاوری بی حسی و کرختی هم در زیر چانه بوجود می آید که کاملا نرمال است و بخشی از دوره ریکاوری لیپوماتیک غبغب محسوب می شود. اگر در دوره ریکاوری، بیمار هرگونه دردی را احساس کند، میتواند سریع به نزد متخصص مراجعه کند تا با تجویز داروهای آرام بخش درد او تسکین باید.

>> آیا کاندید خوبی برای لیپوماتیک غبغب هستید؟

افرادی که اقدام به لیپوماتیک غبغب می کنند، وزن ایده آلی دارند و یا نزدیک به وزن مناسب خود قرار دارند و به هیچ وجه اضافه وزن ندارند. کسانی که با رعایت رژیم غذایی و سبک زندگی سالم، باز هم نتوانسته اند چربی های موضعی خود را در ناحیه زیر چانه کاهش بدهند هم می توانند از مزایای بی شمار لیپوماتیک بهره مند بشوند. فردی که نگران چربی و پوست اضافه در ناحیه زیر چانه اش است و در سلامت کامل قرار دارد، شاید کاندید خوبی برای لیپوماتیک غبغب باشد.

>> مشکلات بعد از لیپوماتیک غبغب

اگر چه احتمال ایجاد عوارض و مشکلات بعد از لیپوماتیک غبغب بسیار پایین است ولی باز هم احتمال بروز یک سری اثرات جانبی خاص وجود دارد. بیماران باید سریع متوجه هر چیز عادی در خودش بشود تا سریع تر برای درمان اقدام نماید. یکی از اثرات جانبی، تب بالاست که میتواند نشانه مشکلات بسیار جدی باشد. عدم درمان این عارضه، تهدیدی برای جان بیمار محسوب می شود. یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن برای بیمار پیش بیاید، خروج چرک از شکاف ایجاد شده در پوست زیر چانه است. در صورت بروز چنین مشکلی حتما به متخصص وضعیت خود را اعلام نمایید. ارتباط با متخصص بعد از لیپوماتیک از اهیمت زیادی برخودار است و می تواند از بروز مشکلات جدی تر هم جلوگیری کند.

>> ورزش بعد از لیپوماتیک غبغب

انجام بعضی از فعالیت های ورزشی شدید بعد از لیپوماتیک غبغب جزو محدودیت های دوره ریکاوری است ولی پیاده روی کوتاه مدت می تواند برای بیمار بسیار مفید باشد. پیاده روی بعد از لیپوماتیک احتمال ایجاد لخته خون را در ناحیه زیر چانه و گردن کاهش میدهد و دوره ریکاوری بیمار را هم کوتاه تر می کند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک غبغب مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.     
 

جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com


:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

مراقبت های بعد از لیپوماتیک

>> مراقبت های بعد از لیپوماتیک

لیپوماتیک فقط چند ساعت طول می کشد و این مراقبت های بعد از لیپوماتیک است که از خود لیپوماتیک هم مهم تر است. حجم زیادی از چربی از بدن بیمار خارج می شود و فضاهای خالی زیادی در بخش مورد نظر باقی می ماند. بدن انسان اجازه نمی دهد که فضای خالی باقی بماند و در نهایت این فضاها با مایعات پر می شوند. انباشته شدن مایعات در بخش هایی که لیپوماتیک انجام شده است، باعث تورم می شود که همه بیماران بعد از لیپوماتیک شاهد آن هستند.   مراقبت های بعد از لیپوماتیک   تورم بعد از لیپوماتیک، یک اثر جانبی طبیعی است که با گذشت زمان خود به خود برطرف می شود ولی لازم است بیمار این مشکل را به خوبی کنترل و مدیریت کند تا به بهترین نتایج بعد از لیپوماتیک دست یابد. جدا از تورم، عوارض و اثرات جانبی دیگری هم وجود دارند که با مراقبت های خوب و به جا می توان اثرات این عوارض را کاهش داد. دوره ریکاوری و مراقبت های آن می تواند تاثیر منفی یا مثبتی بر روی نتایج حاصل از لیپوماتیک بگذارد؛ مراقبت های زیادی وجود دارند که باید بعد از لیپوماتیک انجام بدهید تا سریع تر بهبود پیدا کنید.   مراقبت های بعد از لیپوماتیک  

>> مراقبت های عمومی بعد از لیپوماتیک

1- بعد از لیپوماتیک به خانه بروید و استراحت کنید

بلافصله بعد از اتمام لیپوماتیک، شما قادر به رانندگی نیستید و باید از کسی بخواهید که شما را به خانه برساند. در خانه هم برای راه رفتن و از تخت خارج شدن دچار مشکلاتی می شوید؛ پس از کسی بخواهید شب هم پیش شما بماند و از شما مراقبت کند.

2- مراقب لخته شدن خون در پاهایتان باشید

2 الی 3 روز بعد از لیپوماتیک، شما باید پاهایتان را بالاتر از بخش های دیگر بدنتان نگه دارید؛ مثلا وقتی می خواهید بخوابید، چند بالش را زیر پاهایتان قرار بدهید. قرار دادن پاها بالاتر از بخش های دیگر بدن، ریسک لخته شدن خون را کاهش می دهد. از قرار دادن پاهایتان روی هم خوداری کنید چون احتمال لخته شدن خون را افزایش می دهد.

3- از فعالیت های شدید فیزیکی خودداری کنید

شما باید چند هفته بعد از لیپوماتیک از انجام فعالیت های شدید ورزشی خودداری کنید ولی میتوانید پیاده روی کنید. پیاده روی تنها فعالیتی است که می تواند از لخته شدن خون جلوگیری کند.

4- از داروهای تجویز شده توسط متخصص به طور مرتب استفاده کنید

بعد از لیپوماتیک تا چند روز مقداری درد دارید؛ شما میتوانید فقط از داروهایی که متخصص برایتان تجویز کرده است برای کاهش دردتان استفاده کنید. مصرف سایر داروها هم برای بهبود سریع تر الزامی است.

5 -2 الی 3 روز بعد از لیپوماتیک دوش بگیرید

توجه کنید که بیمار نباید تمام بدن خود را (مخصوصا بخشی که لیپوماتیک انجام داده است) در حمام بشوید، بلکه فقط باید یک دوش سرپایی بگیرد زیرا در محل بخیه ها هنوز احتمال ایجاد عفونت هست و شما باید از تماس آب با بخیه هایتان خودداری کنید.

>> مراقبت های بعد از لیپوماتیک به منظور کاهش تورم بدن

تورم، مهم ترین و شایعترین عارضه در بین سایر اثرات جانبی لیپوماتیک است که بخاطر اهمیت زیاد آن یک سری مراقبت های خاصی را می خواهیم به شما معرفی کنیم؛ البته هر کدام از این روش ها نه تنها برای کاهش تورم بسیار مفید هستند، بلکه برای کاهش سایر اثرات جانبی و ترمیم بهتر بافت های آسیب دیده هم کاربرد زیادی دارند. برای کاهش تورم بعد از لیپوماتیک از سه روش می توانیم استفاده کنیم:

1- استفاده از گن

نتایج نهایی،  3 الی 6 بعد از لیپوماتیک مشخص می شود و بدن در این چند ماه به بررسی سلول های چربی باقی مانده می پردازد و پوست بدن هم به تدریج سفت تر می شود. بیمار باید بلافاصله بعد از اتمام فرآیند لیپوماتیک از گن یا لباس فشرده و تنگ استفاده کند. استفاده از گن فقط مختص روزی که لیپوماتیک انجام می شود نیست و بیمار باید تا هفته ها و ماه های بعد از لیپوماتیک هم به طور منظم از گن استفاده کند. گن برای پوشاندن فضاهای خالی بدن بیمار طراحی شده است و از تجمع مایعات در بخش مورد نظر هم می تواند جلوگیری کند. گن تاثیر زیادی در سفت شدن پوست دارد، پس از آن غافل نشوید.

2- ماساژ بخش مورد نظر

ماساژ بخش هایی که لیپوماتیک انجام شده است هم بخش مهمی از مراقبت های بعد از لیپوماتیک است. ماساژ انواع مختلفی دارد و در اینجا بیشتر باید از ماساژ لنفاوی استفاده بشود. ماساژ به مایعات جمع شده در بدن فشار زیادی وارد می کند و تورم سطح پوست را کاهش می دهد؛  ماساژ به بهبود بافت های آسیب دیده هم کمک زیادی می کند.

3- ورزش های سبک و بخصوص پیاده روی

انجام حرکات ورزشی هم تاثیر زیادی در کاهش تورم می گذارد. بعد از لیپوماتیک از شکاف های ایجاد شده در بدن که به منظور ورود لوله کانولا به داخل بافت ها ایجاد شده اند، هنوز هم تراوشاتی به شکل خونابه خارج می شود. پیاده روی، یکی از ورزش های مفیدی است که کمک می کند تا مایعات حاصل از مواد بی هوشی و همچنین امولسیون های چربی که در بدن باقی مانده اند، هر چه زودتر از بدن خارج بشوند. پیداه روی تورم را کاهش می دهد و به دوره ریکاوری بیمار سرعت می بخشد. مایعاتی که بعد از لیپوماتیک در بدن تجمع یافته اند، خارج از رگ های خونی قرار دارند و به طور طبیعی با حرکات ماهیچه ها به سمت پوست می آیند تا از طریق شکاف های بخیه شده از بدن خارج بشوند. هر چه قدر از ماهیچه هایتان بیشتر استفاده کنید، تورم بخش مورد نظر هم سریع تر بهبود می یابد. بعد از لیپوماتیک، ورزش و پیاده روی تاثیرات و نتایج عالی را برای بدن بیمار به دنبال دارند.

>> رژیم غذایی بعد از لیپوماتیک

بدن شما بعد از لیپوماتیک برای ترمیم بهتر، نیاز به جذب مواد غذایی خاصی دارد. رژیم غذایی متعادل و سالمی را انتخاب کنید که به بهبود بافت های بدن شما بعد از لیپوماتیک بتواند کمک زیادی کند. تا زمانی نتایج لیپوماتیک ماندگار است که همچنان وزنتان پایین باشد. بسیاری از بیماران بعد از لیپوماتیک همچنان به عادات غذایی خود در گذشته روی می آورند و در مورد اهمیت رژیم غذایی بعد از لیپوماتیک هیچ اطلاعی ندارند. لیپوماتیک می تواند شما را به اندام ایده آلتان نزدیک کند ولی باز هم همه چی به شما بستگی دارد. چند ساعت بعد از لیپوماتیک فقط از مایعات استفاده کنید. از مایعات شروع کنید و کم کم غذاهای سبک تری را میل کنید. غذاهای نرم مثل سیب زمینی و سوپ برای شما خیلی مفید هستند. اگر احساس حالت تهوع دارید، سریع با متخصص تماس بگیرید تا برای شما دارویی تجویز کند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید. 
 

جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com


:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

لیپوماتیک برای چه افرادی مناسب نیست ؟

>> کدام افراد گزینه خوبی برای لیپوماتیک نمی باشند ؟

لیپوماتیک روش خوبی برای کاهش وزن نیست ولی در عوض می تواند چربی های موضعی را در اندام های مختلفی از بدن از بین ببرد؛ در حالیکه با ورش های منظم و رعایت رژیم غذایی نمی توان تغییری در این چربی ها ایجاد کرد.   لیپوماتیک برای چه افرادی مناسب نیست   لیپوماتیک در بخش های مختلفی از بدن میتواند انجام بشود؛ مثل شکم، باسن، ران، بازو و حتی صورت و ناحیه گردن. در زنها، لیپوماتیک بیشتر برای از بین بردن چربی های موضعی بازوها، شکم، باسن، ران و زیر چانه انجام می شود. مردها هم بیشتر برای پهلوها و شکم خود تقاضای انجام لیپوماتیک را دارند. همه ی افراد گزینه مناسبی برای انجام لیپوماتیک نیستند؛ مثلا:

1- کسانی که سابقه ابتلا به بیماری های مختلف را دارند

در درجه اول اگر از نظر فیزیکی در شرایط خوبی قرار نداشته باشید و مریض باشید، با مشکلات و عوارض زیادی بعد از لیپوماتیک مواجه می شوید. اگر سابقه بیماری هایی مثل بی نظمی در ضربان قلب، خونریزی شدید، دیابت، بیماری های عفونی، فشار خون، اختلالاتی مثل حملات قلبی، ایجاد لخته خون در بدن و بویژه در پاها و و ریه ها و سایر بیماری های مربوط به سیستم ایمنی را دارید، کاندید مناسبی برای لیپوماتیک نیستید.

 

لیپوماتیک برای چه افرادی مناسب نیست

 

2- کسانی که افزایش وزن دارند

لیپوماتیک می تواند شکل و طرح بدن را تغییر بدهد ولی نمی تواند جای تغذیه سالم و ورزش را بگیرد. افراد زیادی هستند که اضافه وزن دارند و هدفشان از انجام لیپوماتیک کاهش وزن است؛ این افراد کاندید مناسبی برای لیپوماتیک نیستند چون متخصص به فرادی اجازه لیپوماتیک را می دهد که وزن نرمالی دارند. کسانی که وزن ثابتی ندارند هم نباید سریع برای لیپوماتیک اقدام کنند؛ 3 الی 6 ماه قبل از لیپوماتیک وزن بیمار دائما بررسی می شود و حتما باید ثابت بماند تا اجازه ی لیپوماتیک به بیمار داده بشود.

3- کسانی که داروهای خاصی مصرف می کنند

افرادی که از داروهای زیر استفاده می کنند، کانددید خوبی برای لیپوماتیک نیستند:

  1. آسپرین
  2. داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی
  3. کمادین یا وارفارین که برای رقیق شدن خون بکار می رود و غیره

داروهای نام برده شده، احتمال خونریزی را در حین لیپوماتیک و بعد از آن افزایش می دهند. داروهایی که مانع متابولسیم لیدوکائین می شوند، با بی حسی موضعی که در حین لیپوماتیک استفاده می شود تداخل دارویی داشته و مشکلات زیادی را برای بیمار بوجود می آورند. از مصرف این داروها حداقل دو هفته قبل از لیپوماتیک باید خودداری بشود.

4- کسانی که پوست انعطاف پذیری ندارند

پوست افراد از نظر قابلیت ارتجاعی با یکدیگر متفاوت است؛ افرادی که انعطاف پذیری پوستشان بسیار کم است و پوست آنها بعد از لیپوماتیک نمیتواند به حالت اول خود برگردد، کاندید خوبی برای لیپوماتیک به شمار نمی آیند. کیفیت پوست، فاکتوری است که متخصص با معاینه بدن بیمار می تواند قابلیت ارتجاعی پوست را بررسی کند و به بیمار بگوید که کاندید مناسبی برای لیپوماتیک هست یا خیر. پوستی که قابلیت ارتجاعی خوبی ندارد، بعد از لیپوماتیک بسیار شل و آویزان می شود و در نتیجه،  بیمار شاهد نتایج خوبی و رضایت بخشی ار لیپوماتیک نخواهد بود. بالا بودن سن در لیپوماتیک، فاکتور مهمی محسوب نمی شود ولی بیمارانی که 40 سال به بالا دارند، قلبیت ارتجاعی پوستشان بسیار پایین است.

5- کسانی زیر 18 سال سن دارند

افراد زیر 18 سال در انجام لیپوماتیک محدوددیت دارند زیرا لیپوماتیک می تواند سلامتی آنها را به خطر بیندازد. البته همه ی افراد بالای 18 سال نمی توانند به راحتی لیپوماتیک انجام بدهند و از قبل، بدن آنها توسط متخصص معاینه می شود و یک سری آزمایش های خاصی را هم باید انجام بدهند تا سلامت کامل بدن آنها تایید بشود و بعد برای لیپوماتیک اقدام کنند.

6- کسانی که سیگار می کشند

سیگار حاوی نیکوتین است و باعث اسپاسم های شدید رگ های کوچک خونی در زیر پوست می شود. اسپاسم رگ های خونی در جریان خون فرد تاثیر منفی می گذارد. کسانی که سیگار می کشند، در صورت انجام لیپوماتیک هم نتایج خوبی نخواهند گرفت و با این کار فقط به مشکلات خود اضافه می کنند.

7- کسانی که در مورد اثرات جانبی و عوارض بعد از لپیوماتیک بیش از حد نگران هستند

لیپوماتیک هم مانند هر فرآیندی با یک سری عوارض و اثرات جانبی خاصی همراه است؛ بعضی از افراد با اطلاع از این عوارض بسیار نگران و مضطرب می شوند که این نگرانی خود تاثیر منفی در نتایج می گذارد.

8- کسانی که توقعات واقع بینانه ای از لیپوماتیک ندارند

فردی که قصد انجام لیپوماتیک را دارد، باید از تمام جزئیات این فرآیند باخبر باشد؛ مثلا اینکه لیپوماتیک نمی تواند سلولیت را برطرف کند، واقعیتی است که بیمار باید آن را درک کند.

9- کسانی که به دلایل مختلف نمی توانند در دوره ریکاوری لیپوماتیک به استراحت بپردازند

افرادی که به دلیل مشغله کاری و یا دلایل دیگر نمی توانند از انجام فعالیت های خود دست بکشند و چندین هفته استراحت کنند، گزینه خوبی برای لیپوماتیک نیستند؛ استراحت برای ترمیم بافت های آسیب دیده بسیار ضروری است.

10- کسانی که الکل مصرف می کنند

مصرف الکل هم مانند بعضی از داروها باعث افزایش خونریزی در حین لیوماتیک و حتی بعد از آن می شود. الکل با مواد بی حسی یا بیهوشی تداخل دارد. اگر متخصص شک کند که بیمار قبل از عمل الکل مصرف کرده است، انجام لیپوماتیک را به تاخیر می اندازد.

 قبل از اقدام برای لیپوماتیک چه نکاتی را باید در نظر بگیریم ؟

یک رژیم غذایی متعادل و سبک زندگی سالم، جزو شرط های اصلی برای رسیدن به اندام ایده آل است. حتی با وجود رعایت رژیم غذایی و انتخاب سبک سالم در زندگی، باز هم این احتمال وجود دارد که چربی های موضعی در بدن شما شکل بگیرند که براحتی از بین نروند. لیپوماتیک می تواند یک قدم شما را به اندام ایده آلتان نزدیک کند. شما کاندید خوبی برای لیپوماتیک هستید اگر:

  1. چربی های موضعی دارید که با سایر بخش های بدنتان تناسبی ندارند
  2. دوست دارید در بعضی از بخش های بدنتان تغییراتی را ایجاد کنید
  3. از تجمع مایعات در بافت های بدنتان رنج می برید و از تورمی که در سطح پوستتان بوجود آمده است، ناراحت هستید
  4. از بزرگ بودن سینه هایتان خجالت می کشد (هم مردان و هم زنان) و می خواهید سایز سینه هایتان را را کم کنید.
شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد کاندیدهای مناسب برای لیپوماتیک مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.   
 

  جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com


:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

درمان افتادگی پوست و جلوگیری از آن بعد لیپوماتیک

>> درمان افتادگی پوست و جلوگیری از آن بعد لیپوماتیک

لیپوماتیک مانند معجزه ای است که بیمار در عرض چند ساعت می تواند حجم زیادی از چربی های اضافه را از بدن خود خارج کند و به اندامی که دوست دارد برسد. لیپوماتیک در کنار تمام مزیت هایی که دارد، افتادگی و شل شدن پوست بعد از آن هم می تواند یکی از عوارضی باشد که بیماران زیادی را دچار مشکل کرده است.   درمان افتادگی پوست بعد لیپوماتیک   خوشبختانه روش های زیادی برای جلوگیری و درمان افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک وجود دارد در این مقاله به روش های مفید برای جلوگیری و درمان افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک می پردازیم؛ این روش ها به شما کمک می کنند تا بعد از لیپوماتیک، به پوستی سفت و قابل انعطاف برسید.

 

درمان افتادگی پوست و جلوگیری از آن بعد لیپوماتیک

 

>>> روش اول : ورزش کنید

بعد از انجام فرآیند لیپوماتیک، شما باید به طور منظم ورزش کنید تا ماهیچه هایتان سفت بشوند. پیاده روی کردن، دویدن روی تردمیل، دوی آهسته و ورزش زومبا باعث سفت شدن پوستتان می شود. ورزش منظم به پوست کمک می کنند تا سریعتر و راحت تر به مواد مغذی که احتیاج دارد برسد. انجام حرکات ورزشی از افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک می تواند به خوبی جلوگیری کند.

>>> روش دوم : بدنتان را ماساژ بدهید

ماساژ می تواند ماهیچه های بدن و همچنین پوست را آرام کند. اگر به تازگی لیپوماتیک انجام داده اید، ماساژ بدنتان می تواند کمک زیادی در رفع افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک داشته باشد. ماساژ خوب، جریان خون را در پوست بهبود می بخشد و حتی می تواند پوست را دوباره بازسازی کند و در نهایت هم باعث جوان تر شدن پوست می شود. ماساژ پوست به خروج ترشحات بعد از لیپوماتیک کمک زیادی می کند و در نتیجه دوره ریکاوری بیمار هم سریعتر طی می شود.

>>> روش سوم : از وزنه استفاده کنید

فرآیند سفت تر شدن پوست شما سریعتر انجام می شود اگر بتوانید ماهیچه هایتان را با بالا بردن و پایین آوردن وزنه سفت کنید. وزنه میتواند قابلیت ارتجاعی پوست را افزایش بدهد. شما می توانید حداقل 3 بار در هفته از وزنه استفاده کنید. برای بخش هایی از بدنتان از وزنه استفاده کنید که قصد سفت تر کردن پوستتان را دارید؛ برای مثال اسکوات می تواند برای پوست شل و افتاده باسن و ران بسیار مفید باشد.

>>> روش چهارم : آب بنوشید

نوشیدن مقدار زیادی از آب، جدا از آبرسانی پوست می تواند باعث سفت تر شدن پوست هم بشود. بسایری از متخصص ها پیشنهاد می دهند که روزانه حداقل 64 اونس آب بنوشید. آب به خروج مواد سمی از بدن کمک زیادی می کند و باعث سلامت پوست هم می شود.

>>> روش پنجم : غذاهای سالم بخورید

رژیم غذایی خود را طوری تنظیم کنید که شامل همه ی ویتامین ها، مواد مغذی و مواد معدنی مورد نیاز بدنتان باشد تا بدن سالمی داشته باشید. از مکمل ها تحت نظر متخصص تغذیه استفاده کنید. وقتی پوست شما به تمام مواد غذایی که نیاز دارد می رسد، همه ی فرآیندهای بدن از جمله تولید الاستین با نظم و کیفیت بهتری انجام می شود.

>>> روش ششم : از پوستتان به خوبی مواظبت کنید

پوست بدنتان را هم مثل صورتتان، به صورت روزانه تمیز و مرطوب کنید. از لایه بردارها به صورت منظم استفاده کنید تا سلول های مرده از روی پوست شما جدا بشوند و در عوض، سلول های سالم بر روی پوست بتوانند رشد کنند. سلول های سالم و جدید پر از کلاژن و الاستین هستند و افتادگی پوست را در بخش های مختلف بهبود می بخشند.

>>> روش هفتم : از گن استفاده کنید

متخصص حتما به شما توصیه می کند که بعد از لیپوماتیک، حتما از گن استفاده کنید. پوشیدن گن هم خونریزی را کاهش می دهد و هم از ایجاد عفونت پیشگیری می کند. علاوه بر این، پوشیدن گن به انقباضات پوستی هم کمک زیادی می کند.

>>> روش هشتم : میکرودرم ابریژن

در میکرودرم ابریژن، کریستال هایی بر روی پوست اسپری می شوند تا پوست بتواند لایه برداری بشود. در میکرودرم ابریژن، لایه خارجی پوست که قدیمی است کاملا جدید می شود و تاثیر زیادی در جوان سازی صورت هم دارد. میکرودرم ابریژن به تولید کلاژن در پوست هم کمک زیادی می کند. نتایج میکرودرم ابریژن به میزان افتادگی و آسیب های پوستی بستگی دارد و بسیار ماندگار است؛ در بیشتر بیماران، میکرودرم ابریژن تاثیر خوبی در سفت تر شدن پوست دارد. اکثر بیماران به دو جلسه میکرودرم ابریژن نیاز دارند که جلسات آن بصورت دو ماه متوالی انجام می شود. میکرودرم ابریژن هم مانند هر روشی دارای عوارض خاصی است. قرمزی و تورم پوست بعد از چند ساعت برطرف می شود ولیب به مدت چند روز، پوستتان خشک و پوسته پوسته می شود. میکرودرم ابریژن هم ماند استفاده از لایه بردارها و همچنین مثل انواع لیزر، نیاز به مراقبت زیادی از پوست دارد.

>>> روش نهم : لیزر آی پی ال

در لیزر آی پی ال از امواج لیزر برای  درمان بسیاری از مشکلات پوستی استفاده می شود. لیزر آی پی ال با افزایش حرارت کلاژن های موجود در پوست باعث انقاباضات پوستی هم می شود.

>>> روش دهم : رادیو درمانی

منظور از رادیو درمانی، استفاده از امواج رادیویی برای سفت تر کردن پوست است. در واقع رادیو درمانی از نظر عملکرد، بسیار شبیه به لیزر آی پی ال است و با افزایش حرارت پوست، تولید کلاژن را هم میتواند افزایش بدهد.

>>> روش یازدهم : عمل جراحی

عمل جراحی باید آخرین گزینه شما باشد. بیشتر به کسانی عمل جراحی پیشنهاد می شود که مقدار قابل توجهی از چربی خود را بعد از لیپوماتیک از دست داده اند و در نتیجه پوستشان شل و افتاده شده است. عمل جراحی میتواند پوست اطراف شکم، قسمت بالای بازو، گردن و سایر بخش های بدن را سفت کند. منظور از عمل جراحی فرآیندهای زیر است :

  1. لیفت شکم
  2. لیفت صورت
  3. لیفت قسمت بالایی بازو
  4. لیفت ران
  5. لیفت پشت بدن
در واقع در هر جایی از بدنتان که پوست شل و افتاده ای دارید، می توانید از لیفت برای بهبود وضعیت پوست خود استفاده کنید. اگر هم نیاز به لیفت چندین بخش از بدنتان داشته باشید، متخصص برای شما در طی چند جلسه برنامه ریزی خواهد کرد. البته لیفت نیاز به دوره ریکاوری تقریبا طولانی دارد و بعضی از بیماران هم به 6 هفته ریکاوری نیاز دارند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد روش های درمان افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.     
 


:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

لیپوماتیک صورت و گردن و فواید آن

>> لیپوماتیک صورت و گردن

آیا از وجود چربی های اضافه در گونه ها، چانه و گردنتان رنج می برید؟ رعایت رژیم غذایی و ورزش می تواند به لاغر شدن بسیاری از قسمت های بدن کمک کند ولی نمی تواند بر روی گونه ها، چانه، فک و یا گردن تاثیر چندانی بگذارد. گاهی اوقات حتی رژیم سخت غذایی و انجام ورزش های خاص هم نمی تواند حجم این چربی ها را کاهش بدهد. راه حلی مناسب برای کاهش چربی های صورت و گردن، لیپوماتیک است.

 

لیپوماتیک صورت و گردن

 

>> لیپوماتیک صورت و گردن چیست ؟

لیپوماتیک شامل برداشت و حذف سلول های چربی از نقاطی از بدن می شود که بیمار علاقه ای به وجود این چربی ها در صورت و بدن خود ندارد. در ابتدا از لیپوماتیک برای پیکرتراشی بدن استفاده می شد و متخصص با کمک لوله مخصوصی به نام لوله کانولا، فرآیند برداشت سلول های چربی را انجام می داد. لوله کانولا از طریق برش بسیار کوچکی در صورت و یا گردن وارد بافت های زیرین پوست می شود. نتایج لیپوماتیک به صورت چهره ای جوان تر و جذابتر در بیمار مشخص می شود. در بیمارانی که جوانتر هستند، حذف چربی های زائد صورت و گردن می تواند نتایج بهتری را به دنبال داشته باشد.   لیپوماتیک صورت و گردن   لیپوماتیک صورت و گردن را می توان همزمان با لیفت صورت، لیفت ابرو، جراحی پلک چشم و یا جراحی بینی انجام داد تا بیمار بتواند شاهد نتایج ایده آل تری باشد. حذف چربی های زائد صورت و گردن می تواند ظاهر شما را کاملا تغییر بدهد و چربی های اضافه را در گونه ها، چانه و گردن با موفقیت بردارد. فرآیند لیپوماتیک صورت و گردن حدودا 45 دقیقه طول می کشد و البته در هر بیماری مدت زمان لازم برای لیپوماتیک هم متفاوت است.

>> فواید لیپوماتیک صورت و گردن

  1. از بین بردن غبغب
  2. از بین بردن پوست آویزان گردن
  3. ایجاد صورتی ظریف
  4. بهبود موقعیت فک در صورت
  5. جوانی دوباره صورت

>> بهترین کاندیدها برای لیپوماتیک صورت و گردن چه کسانی هستند ؟

مردها و زنهایی که در ناحیه صورت و گردن خود دارای چربی های اضافه هستند، کادنید خوبی برای حذف چربی های زائد صورت به شمار می آیند. البته کاندیدهای خوب برای لیپوماتیک صورت و گردن باید شرایط زیر را هم داشته باشند:

  1. از نظر سلامت در وضعیت خوبی قرار داشته باشند
  2. در سایر اندام های خود هم دارای چربی های موضعی باشند
  3. پوست آنها از نظر قابلیت ارتجاعی در وضعیت خوبی قرار داشته باشد
  4. توقعات واقع بینانه ای از لیپوماتیک صورت و گردن داشته باشند.

>> آیا برداشت چربی های صورت و گردن با کمک لیپوماتیک اثرات ماندگاری دارد ؟

بدن انسانها بعد از سن بلوغ، سلول های چربی جدیدی را نمی سازد و در واقع وقتی اضافه وزن پیدا می کنید، سلول های چربی منبسط می شود و برخلاف تصور عموم به تعداد آنها افزوده نمی شود. لیپوماتیک شکل صورت شما را بهتر می کند. اگر بعد از حذف چربی های زائد صورت اضافه وزن داشته باشید، بر روی سلول های چربی که در بدن شما باقی مانده اند تاثیر می گذارد و سلول های چربی برداشت شده از بدن شما دوباره جایگزین نمی شوند.

>> آیا نیازی به انجام دوباره لیپوماتیک صورت و گردن است ؟

معمولا یک جلسه حذف چربی های زائد صورت و گردن برای اکثر بیماران کافی است ولی ممکن است بعضی از بیماران نیاز مجدد به لیپوماتیک صورت داشته باشند.

>> آیا لیپوماتیک صورت و گردن مخصوص شماست ؟

اگر بافت های چربی اضافه در صورت یا گردنتان شما را اذیت می کند، حذف چربی های زائد صورت می تواند گزینه خوبی برای حل این مشکل باشد. البته متخصص هم می تواند به شما در مشخص کردن بهترین روش کمک کند تا بتوانید به نتایج دلخواهی برسید.

>> ، می توانید شاهد چه تغییراتی باشید ؟

استفاده از لوله های کوچک در لیپوماتیک باعث ارتباط بهتر بین پوست و بدن می شود. حذف چربی های زائد صورت و گردن میتواند تمام لایه های اضافه چربی را از صورت و گردن شما بردارد.

>> دوره ریکاوری بعد از لیپوماتیک صورت و گردن چگونه است ؟

بعد از انجام لیپوماتیک به خانه می روید و به مدت 24 ساعت استراحت می کنید. می توانید از داروهای ضد دردی که برایتان تجویز شده است همراه با کمپرس سرد بر روی بخش های مورد نظرتان استفاده کنید. بیشتر بیماران بعد از 2 الی 4 روز استراحت می توانند به فعالیت های روتین خود بپردازند ولی باز هم بستگی به وضعیت بیمار دارد و بعضی از بیماران هم به دوره ریکاوری بیشتری نیاز دارند. البته کسانی که همراه با لیپوماتیک فرآیندهای دیگری را هم انجام می دهند مثل انواع لیفت و غیره به دوره ریکاوری آنها مقداری افزوده می شود. در اکثر اوقات حذف چربی های زائد صورت و گردن در کنار اثرات جانبی آن نتایج رضایت بخشی را به دنبال دارد ولی در هفته های اول، تورم و کبودی باعث می شود تا بخش های مورد نظر بزرگتر از حد معمولی خود به نظر برسند که این اثرات جانبی 1 الی 2 هفته بعد از لیپوماتیک از بین می روند و صورت و گردنی تراش خورده و جدید باقی می ماند. در دوره ریکاوری، بیمار باید به رژیم غذایی خود هم توجه زیادی داشته باشد و بیشتر غذاهایی مصرف کند که برای پوست او مفید باشند. اگر وزن بیمار در حین دوره ریکاوری افزایش پیدا کند، سلول های چربی باقی مانده می توانند رشد کنند و بزرگتر بشوند؛ بخاطر همین است که سبک زندگی سالم همراه با رژیم غذایی مناسب و ورزش باعث ماندگاری نتایج می شود و برای حفظ نتایج بدست آمده، فاکتوری بسیار مهم محسوب می شوند.

>> آیا قبلیت ارتجاعی پوست هم در نتایج لیپوماتیک صورت و گردن تاثیر می گذارد ؟

کیفیت پوست بیمار یکی از فاکتورهایی است که بر میزان موفقیت حذف چربی های زائد صورت و گردن تاثیر بسیار زیادی می گذارد؛ قابلیت ارتجاعی یعنی پوست بیمار همزمان با تغییر حجم بافت های زیرین صورت و گردن، انعطاف پذیری خوبی را از خود نشان بدهد و با وضعیت جدید به راحتی مطابقت پیدا کند. اگر پوست بیمار قابلیت ارتجاعی خوبی داشته باشد، فرم جدید صورت و گردن بعد از انجام لیپوماتیک تا حد زیادی مشخص می شود ولی پوستی که قابلیت ارتجاعی چندانی نداشته باشد، علاوه بر لیپوماتیک به فرآیندهایی مثل لیفت صورت و لیفت گردن هم نیاز دارد تا نتایج لیپوماتیک بتواند به خوبی مشخص بشود. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک صورت و گردن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.     
 


:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

شل شدن پوست و تورم بعد از عمل لیپوماتیک

>> شل شدن پوست و تورم بعد از عمل لیپوماتیک

با اینکه لیپوماتیک نتایج بسیار خوبی را برای بیمار به دنبال دارد ولی در موارد زیادی پوست بدن بخصوص در بخش شکم ممکن است شل و آویزان بشود. البته نه تنها در شکم بلکه در بخش هایی از بدن مثل بازوها، ران و هر جایی از بدن که چربی ها خارج می شوند، هم همین مشکل بوجود می آید.

  تورم بعد از عمل لیپوماتیک   در این مقاله سعی شده است که پدیده افتادگی و ایجاد پوست های اضافه در نقاط مختلفی از بدن بیمار بطور مفصل بررسی بشود و بیمار را از سایر مشکلاتی که ممکن است در اثر افتادگی و چین های پوست ایجاد بشود، به خوبی بتواند آگاه کند.

>> شل شدن پوست بعد از لیپوماتیک

لیپوماتیک با تجزیه و بیرون کشیدن سلول های چربی از بدن می تواند به بدن شکل ایده آلی را بدهد. لیپوماتیک برای کاهش وزن به کار نمی رود ولی کاهش وزن هم می تواند یکی از نتایج این فرآیند باشد. در واقع هر چقدر وزن بیشتری داشته باشید، می توانید چربی بیشتری را با کمک لیپوماتیک از بدنتان خارج کنید.   شل شدن پوست بعد از عمل لیپوماتیک   همانطور که متوجه شده اید، لیپوماتیک می تواند چربی ها را خارج کند؛ نه پوست اضافه را. بنابراین تمام آن پوست های اضافه ای که در بخش های مختلفی از بدن شما رشد کرده اند، همچنان بعد از لیپوماتیک باقی می مانند. طبیعی است که هر چه چربی بیشتری از دست داده باشید، پوست اضافه تر و شل تری در آن ناحیه از بدنتان خواهید داشت.

>> قابلیت ارتجاعی پوست بعد از لیپوماتیک، به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟

قابلیت ارتجاعی پوست و اینکه چه مقدار از پوست شما بعد از لیپوماتیک خود به خود جمع می شود، به غیر از مقدار چربی خارج شده از بدن به عوامل زیادی بستگی دارد. فاکتورهایی که بر قابلیت ارتجاعی پوست تاثیر می گذارند، عبارتند از:

1. مدت زمانی که اضافه وزن داشته اید و بدنتان دارای چربی های موضعی بوده است

در واقع قبل از لیپوماتیک، هر چه بیمار به مدت طولانی تری اضافه وزن داشته باشد، احتمال اینکه پوست به طور طبیعی جمع بشود هم کمتر است.

2. سرعت کاهش وزن

با کاهش وزن، پوست به تدریج نسبت به تغییرات بدن واکنش نشان می دهد. در واقع هر چه در مدت زمان کوتاه تری مقدار زیادی از وزنتان را از دست بدهید، فرآیند جمع شدن پوست هم سخت تر است.

3. سن

هر چه سنتان بالاتر باشد، قابلیت ارتجاعی پوستتان هم کمتر است

4. سلامت پوست

پوست سالم، قابلیت ارتجاعی خوبی هم دارد.

5. ژنتیک

گاهی اوقات تاثیراتی که ژنتیک می تواند در قابلیت ارتجاعی پوست بگذارد، خارج از کنترل است و نمی توان کاری کرد.

>> آیا تکنیکی در لیپوماتیک وجود دارد که بتواند از شل شدن و افتادگی پوست جلوگیری کند؟

انجام یک سری تکنیک های خاص می تواند تاثیر خوبی در قابلیت ارتجاعی پوست بعد از لیپوماتیک بگذارد؛ مثلا در حین لیپوماتیک نه تنها می توان لایه های چربی را از عمق بافت های بدن خارج کرد، بلکه می توان چربی های سطحی که درست در زیر پوست وجود دارند را هم از بدن خارج کرد تا انقباضات پوست به طرز جالبی بهبود یابد. در واقع اگر چربی های سطحی هم برداشته بشوند، پوست می تواند بهتر جمع بشود و در نتیجه اثراتی مثل شل شدن و افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک کمتر به چشم می خورد. با اینکه این تکنیک در جلوگیری از افتادگی پوست بسیار مفید است ولی خارج نمودن بیش از حد چربی های سطحی در زیر پوست باعث ایجاد فرورفتگی های زیادی در سطح پوست می شود و در نتیجه به پوست بیمار ظاهر بسیار بدی می دهد و دیگر مثل قبل صاف نیست. البته استفاده از امواج اولترا (فرا صوت) در لیپوماتیک هم تاثیرات خوبی در کاهش میزان افتادگی پوست دارد. استفاده از لیزر در حین لیپوماتیک هم می تواند تا حدودی مفید باشد ولی عوارضی مثل انقباضات پوستی و ایجاد فرورفتگی در سطح پوست را هم می تواند با خود داشته باشد. اگر قصد لیپوماتیک را دارید، می توانید با متخصص خودتان در مورد آخرین تکنولوژی های روز صحبت کنید و از او بخواهید که در مورد تکنیک هایی که قصد دارد برای کاهش افتادگی و شل شدن پوست در حین لیپوماتیک بکار ببرد و عوارض هر یک، برای شما توضیحاتی را ارائه بدهد.

>> افتادگی و شل شدن پوست منجر به چه مشکلات دیگری می شود؟

در بسیاری از موارد، افتادگی پوست باعث بوجود آمدن مشکلات دیگری هم می شود. اینکه بعد از لیپوماتیک چقدر به پوست خودتان می رسید و دوش می گیرید، نمی تواند در عدم ایجاد یک سری از مشکلات تاثیری بگذارد زیرا افتادگی و شل شدن پوست می تواند باعث تجمع ذرات عرق و سایر آلودگی ها هم بشود؛ تجمع این مواد می تواند باعث خارش، زخم و یا حتی باعث ایجاد عفونت هم بشود. عارضه دیگری که بر اثر افتادگی و شل شدن پوست ایجاد می شود، سرخی و التهابی است که در چین های پوست ایجاد می شود و علت اصلی آن هم، مالش سطوح مختلف پوست با یکدیگر است. این عارضه در بخش هایی که پوست ها دچار چین خوردگی می شوند مثل شکم، کشاله ران، زیر بغل و زیر سینه ها ایجاد می شوند. این عارضه می تواند باعث ایجاد سوزش دردناکی بشود زیرا سایش و اصطکاک لایه های مختلف پوست بر روی هم، گرما و رطوبت نامطلوبی را هم ایجاد می کند. البته برطرف کردن این عارضه هم تا حدودی سخت و زمان بر است. اگر این عارضه درمان نشود، بخاطر گرما و رطوبتی که ایجاد می شود می تواند حتی باعث عفونت هم بشود. البته انواع دیگری از عفونت هم می تواند ایجاد بشود؛ مخصوصا اگر پوست بر اثر اصطکاک و خراش دچار زخم و شکاف هم بشود. چین خوردگی های پوستی، باعث ایجاد مشکلات جدی دیگری هم می شود؛ ممکن است در ماهیچه ها و مفصل هایتان دردهایی را احساس کنید که میزان این درد به بخشی از بدن که دارای افتادگی و پوست های اضافه است و همچنین به میزان افتادگی پوست بستگی دارد. یک مشکل رایج برای کسانی که در پشت بدن و در نزدیکی کمر خود پوست شل و افتاده دارند، عارضه کمر درد است که دردهای شدید آن مانع انجام از فعالیت های روتین می شود. البته این مشکل در سایر بخش های بدن که دارای پوست اضافه و شل هستند هم می تواند اتفاق بیفتد. منتظر مقاله "روش های درمان افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک " در کلینیک پوست و مو رز باشید.



:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

نکات مهم درباره تغذیه بعد از لیپوماتیک

>> تغذیه بعد از لیپوماتیک

لیپوماتیک، یک جراحی زیبایی است که چربی های موضعی را می تواند از بدن خارج کند. بعد از لیپوماتیک هم تغذیه بیمار از جمله مسائل مهمی است که حتما باید به آن توجه کافی بشود؛ البته بعد از لیپوماتیک، متخصص به بیمار در مورد رژیم غذایی که باید داشته باشد، راهنمایی های خاصی می کند.

  تغذیه بعد از لیپوماتیک   در بین راهنمایی های متخصص، یک سری غذاهایی هستند که بیمار نباید مصرف کند و تعدادی غذاهای مغذی هم وجود دارند که مصرف آنها بعد از لیپوماتیک ضروری است. این مقاله در مورد غذاها و نوشیدنی هایی توضیح می دهد که برای بیماران مفید و یا مضر هستند.   تغذیه بعد از لیپوماتیک   چه غذاها و نوشیدنی هایی را بعد از لیپوماتیک نباید بخوریم؟

1. غذاهای اشباع شده

رژیم غذایی که حاوی غذاها و چربی های اشباع شده باشد، به بیمارانی که لیپوماتیک انجام داده اند اصلا پیشنهاد نمی شود. مقادیر زیادی از چربی های اشباع شده در غذاهای زیر یافت می شود:

  1. فست فود
  2. غذاهای سرخ شده
  3. گوشت های پر چرب
  4. لبنیات پر چرب

البته بیمار باید از مصرف غذاهای فرآوری شده که حاوی چربی های ناسالم هستند هم خودداری کند. بجای مصرف غذاهای اشباع شده و فرآوری شده، رژیم غذایی خود را طوری تنظیم کنید که شامل غذاهای سالم باشد مثل:

  1. میوه ها
  2. سبزیجات
  3. حبوبات
  4. منابع پروتئینی کم چرب مثل ماهی، لوبیا، عدس و نخود

مصرف غذاهای سالم باعث می شود که بعد از لیپوماتیک سریع تر بهبود پیدا کنید و به وزن و اندامی که ایده آل تان است، هم زودتر بتوانید برسید.

2. غذاهای شور

مصرف غذاهای شور بعد از انجام لیپوماتیک به بیماران به هیچ وجه توصیه نمی شود. مقادیر بالای سدیم موجود در غذاهای شور باعث ایجاد التهاب در بدن شما می شود و روند بهبودی بعد از لیپوماتیک را تا حد زیادی کندتر از حالت عادی می کنند. شما باید حداقل 2 الی 4 ماه بعد از لیپوماتیک، از مصرف غذاهای شور خودداری کنید. بجای اینکه از نمک استفاده کنید، از انواع ادویه ها و گیاه ها در غذاهایتان استفاده کنید مانند:

  1. پیاز
  2. سیر
  3. ادویه معطر گل میخک
  4. دارچین
  5. نعنا خشک
  6. پونه کوهی
  7. جعفری

3. غذاهای شیرین

شما باید مصرف غذاهای شیرین را بعد از لیپوماتیک محدود کنید. مصرف غذاهای شیرین می تواند باعث افزایش وزن شما در دوره ریکاوری بشود. بیشتر غذاهای شیرین حاوی مقادیر کمی از ویتامین، مواد معدنی و دیگر مواد مغذی مهم هستند.

4. نوشیدن الکل

تا 24 ساعت بعد از لیپوماتیک، شما نباید الکل، شراب و آبجو بنوشید؛ طبق دستورات اکثر متخصص ها حتی بهتر است به مدت طولانی تر از مصرف الکل پرهیز کنید زیرا بر روی داروهایی که برایتان تجویز شده است تاثیر منفی می گذارد. مصرف نوشیدنی در دوره ریکاوری بعد از لیپوماتیک بسیار مهم است؛ شما می توانید از نوشیدنی های سالم استفاده کنید مثل:

  1. آب
  2. آبمیوه طبیعی
  3. چای های گیاهی

>> چه غذاها و نوشیدنی هایی را بعد از لیپوماتیک باید بخوریم؟

1. غذاهای سالم

تعداد غذاهای سالمی که بیمار باید بعد از لیپوماتیک مصرف کند بسیار زیاد است؛ اگر بخواهیم این غذاها را دسته بندی کنیم، شامل موارد زیر می شود:

  1. سبزیجات و میوه های تازه
  2. غذاهای دریایی که حاوی امگا 3 هستند
  3. انواع مغزها
  4. حبوبات و غلات
  5. پروتئین های طبیعی مانند گوشت سفید مرغ و بوقلمون
  6. چربی های سالم مثل روغن زیتون و روغن کتان

2. غذاهایی با کالری مناسب

همیشه سعی کنید میزان کالری غذاهایی که مصرف می کنید را به طور دقیق محاسبه کنید تا وزنتان بعد از لیپوماتیک در حد نرمال باقی بماند. البته باید به میزان کالری هایی که بدن شما بطور روزانه نیاز دارد هم توجه کافی داشته باشید. در کل، محاسبه میزان کالری دریافتی راهی بسیار مفید برای بیمارانی است که دوست دارند اندام دلخواه خود را برای همیشه حفظ کنند.

3. نوشیدن آب کافی

با نوشیدن آب کافی در طول روز و شب می توانید احساس گرسنگی خودتان را به خوبی کنترل کنید، سوخت و ساز بدنتان را افزایش بدهید و همچنین به فرآیند هضم مواد غذایی هم کمک زیادی بکنید. نوشیدن آب برای پوست شما هم خیلی مفید است. آب به بدن کمک می کند تا کالری بیشتری بسوزاند و افراد بالغی که آب می نوشند، حدودا 24 الی 39 درصد بیشتر از دیگران وزن خود را از دست می دهند. نوشیدن آب نه تنها می تواند به کاهش وزن شما کمک کند بلکه می تواند سایز شما را هم کاهش بدهد. بهتر است قبل از وعده های غذایی آب بنوشید تا اشتهای شما کاهش پیدا کند. سعی کنید از سایر نوشیدنی ها استفاده نکنید زیرا دارای کالری هستند.

>> چند نکته کلیدی برای بیمارانی که لیپوماتیک انجام داده اند

1. حجم وعده های غذایی خود را کمتر ولی تعداد وعده ها را بیشتر کنید

بجای اینکه روزانه 3 وعده غذایی بزرگ میل کنید، می توانید 5 الی 7 وعده غذایی را مصرف کنید ولی حجم مواد غذایی خودتان را در این وعده ها کاهش بدهید. مصرف وعده های غذایی کوچکتر می تواند سوخت و ساز بدن را افزایش بدهد، انرژی لازم را در اختیار شما بگذارد و از گرسنگی هم جلوگیری کند زیرا احساس گرسنگی باعث می شود که بیشتر به سمت غذاهای ناسالم بروید.

2. در کنار رژیم غذایی سالم، باید به طور مرتب ورزش هم بکنید

حدودا دو هفته بعد از لیپوماتیک یا بیشتر از این میزان، متخصص به بیمار اجازه می دهد تا فعالیت های ورزشی و تمرینات خود را آغاز کند. سعی کنید برنامه ورزشی منظمی را برای خودتان ترتیب بدهید و فعالیت هایی را انجام بدهید که واقعا لذت می برید. ترکیبی از ورزش های ایروبیک (برای سوزاندن کالری های اضافی) و وزنه برداری (برای ساخت ماهیچه و افزایش متابولسیسم یا سوخت و ساز) می تواند برای شما بسیار مفید باشد. لیپوماتیک می تواند زندگی شما را عوض کند ولی نمی تواند معجزه کند؛ بیمارانی که بعد از انجام لیپوماتیک باز هم عادت های ناسالم خود را تکرار می کنند، نمی توانند نتیجه خوب و ایده آلی از این فرآیند بگیرند؛ پس بهتر است برای خودتان برنامه ریزی دقیقی کنید و سبک زندگی سالم را انتخاب کنید تا بتوانید از تاثیر آن در زیبایی اندامتان لذت ببرید. 
 


:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

کاربردهای لیپوماتیک در بخش های مختلف بدن و لیپوماتیک در تهران

>> کاربردهای لیپوماتیک

کاربردهای لیپوماتیک چیست ؟ مقاله امروز " کلینیک تخصصی پوست و مو رز" به کاربردهای لیپوماتیک اختصاص دارد؛ با ما همراه باشید تا درباره فواید و کاربردهای لیپوماتیک اطلاعات بیشتری بدست بیاورید.

انباشته شدن چربی ها، بصورت موضعی یکی از مشکلات شایع در سال های اخیر است. ترکیب سبک زندگی غیر متحرک با استعداد ژنتیکی بیمار باعث شده است که در بعضی از بخش های بدن چربی بیشتری نسبت به سایر بخش ها انباشته شود که این انباشتگی های موضعی حتی با ورزش و رژیم غذایی هم برطرف نمی شوند. بنظر می رسد که اکثر بیماران نمی توانند از انباشته شدن چربی ها بصورت موضعی جلوگیری کنند.   کاربردهای لیپوماتیک   خلاص شدن از شر چربی های کمر، باسن و ران بسیار سخت است. لیپوماتیک روشی است که می تواند باعث زیبایی اندام بشود و شما را از شر چربی ها خلاص کند. بسیاری از افراد در مورد لیپوماتیک و کاربردهای آن اطلاعات کافی ندارند.

>> لیپوماتیک بدون درد

دستگاه لیپوماتیک مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا است. دستگاه لیپوماتیک دارای ایمن ترین و بی خطرترین ابزارهایی است که با کمک آن، امکان استخراج دقیق چربی های موضعی از تمام بخش های بدن وجود دارد. کار استخراج چربی ها با وارد شدن لوله ای شروع می شود که دارای ارتعاشات زیادی است. ارتعاشات لوله لیپوماتیک باعث می شود که سلول های چربی تجزیه بشوند و در نهایت این سلول ها به امولسیون یا ذرات ریزی تبدیل می شوند.   لیپوماتیک   طراحی خاص لوله پیکرتراشی باعث خروج دقیق بافت های چربی از بدن می شود؛ مخصوصا چربی هایی که دسترسی به آنها در سایر روش ها دشوار و ناممکن است.

>> فواید لیپوماتیک

  1. لیپوماتیک سیستم ایمنی فعالی دارد که به محض برخورد با هر نوع بافتی، به غیر از چربی متوقف می شود.
  2. کاهش کبودی و تورم ناشی از جراحت در سطح بدن
  3. عملکردی فوق العاده در جهت نرم تر شدن پوست بدن
  4. استفاده از دستگاه پیکرتراشی، برای متخصص خستگی کمتری را به دنبال دارد و کار خرج چربی ها با ظرافت انجام می شود.
  5. فرآیند لیپوماتیک به سرعت انجام می شود
  6. درد کمتر در بیمار
  7. دوره ریکاوری کوتاه و سریع
  8. زیبایی اندام بیمار

فرآیند لیپوماتیک می تواند اعتماد به نفس را در بیمار افزایش بدهد، هر گونه اضطراب و ناراحتی را در مورد چربی های اضافه بدن از بین ببرد و موفقیت بیشتر بیمار را در زندگی شخصی و کاری تضمین می کند. البته بیمار نباید فراموش کند که لیپوماتیک، تاثیری در کاهش وزن ندارد. لیپوماتیک می تواند چربی های موضعی که با ورزش و تغییر رژیم غذایی برطرف نمی شوند را به خوبی از بین ببرد. در واقع لیپوماتیک تا آخر عمر شما را از شر چربی های موضعی خلاص نمی کند و ماندگاری نتایج کاملا بستگی به سبک زندگی شما دارد؛ هر چقدر سبک زندگی شما سالم تر باشد، ماندگاری اثرات لیپوماتیک هم بیشتر می شود و دیگر خبری از چربی های موضعی هم نمی شود. انجام حرکات ورزشی و پایبندی به رژیمی که بدون مصرف غذاهای فست فود و پر کالری باشد، گامی مهم در جهت تناسب اندام بیمار است.

>> لیپوماتیک برای کدام بخش های بدن استفاده می شود؟

همانطور که قبلا به آن اشاره شد، لیپوماتیک برای حذف چربی از نقاطی از بدن استفاده می شود که با تغییر عادات غذایی و انجام ورزش های منظم، نمی توان به راحتی از شر آنها خلاص شد. بخش هایی از بدن که در اکثر بیماران دارای چربی های موضعی هستند، عبارتند از:

  1. شکم
  2. بازوها
  3. باسن
  4. ساق و قوزک پا
  5. قفسه سینه
  6. پشت بدن
  7. ران
  8. گردن

علاوه بر این موارد، از لیپوماتیک می توان برای کاهش حجم سینه ها هم استفاده کرد. وقتی که به وزن بدن شما اضافه می شود، سایز و حجم سلول های چربی هم افزایش می یابد. لیپوماتیک، تعداد سلول های چربی را در بخش مشخصی از بدن کاهش می دهد. مقدار چربی که از بدن برداشته می شود، بستگی به ظاهر آن ناحیه و حجم چربی های آن دارد. تغییرات ظاهری بدن در لیپوماتیک کاملا دائمی هستند؛ فقط به شرطی که وزن شما ثابت بماند. بعد از لیپوماتیک، پوست بدن هم به قالب شکل جدید بدن درمی آید و اگر قابلیت ارتجاعی پوست شما بالا باشد و همچنین پوست بدنتان به اندازه کافی سفت باشد، سطح پوست شما بعد از انجام لیپوماتیک نرم تر بنظر می آید. اگر قابلیت ارتجاعی پوست شما پایین باشد و نازک، شل و آویزان باشد، پوست شما بعد از انجام لیپوماتیک شل تر هم می شود. در بعضی از بیماران، گودی های حاصل از سلولیت یا مشکلات دیگر پوستی با انجام لیپوماتیک برطرف نمی شود.

>> کاربردهای لیپوماتیک در بخش های مختلف بدن:

1.غبغب : غبغب، به چربی اضافه در قسمت چانه و گردن گفته می شود که باعث می شود فرد طوری به نظر برسد که انگار دو تا چانه دارد. غبغب بیشتر بخاطر افزایش وزن ایجاد می شود ولی افرادی که وزن نرمالی دارند هم ممکن است مشکل غبغب را داشته باشند. غبغب را می توان با کمک لیپوماتیک برطرف نمود. لیپوماتیک می تواند بخش های چانه و گردن را به خوبی از هم جدا سازد ولی اگر پوست بیمار در این ناحیه شل باشد، بعد از لیپوماتیکسفت تر نمی شود. 2.قوز : بعضی از بیماران در ناحیه بین گردن و پشت بدن خود دارای چربی های اضافه ای هستند که لیپوماتیک می تواند چربی های ذخیره شده در این ناحیه را از بدن خارج کند. 3.سینه های زنانه : بعضی از خانم ها از مشکل سینه های چاق رنج می برند که با لیپوماتیک می توان چربی های اضافه را از این قسمت خارج نمود. کسانی که سینه های افتاده دارند، کاندید خوبی برای انجام لیپوماتیک در سینه ها نیستند. 4.سینه های مردانه : بعضی از مردها هم از مشکل بزرگی سینه ها رنج می برند؛ بزرگی پستان در مردها زمانی بوجود می آید که چربی زیادی در قسمت قفسه سینه مردها جمع بشود. البته عدم توازن هورمون ها در بدن یا استفاده از داروهای خاص هم می تواند باعث بزرگی سینه ها در مردان بشود. لیپوماتیک می تواند چربی های موجود در پستان مردها را از بدن خارج سازد. 5.شکم : شکم می تواند لایه های اضافه ای از چربی داشته باشد که نسبت به رژیم غذایی و ورزش هم مقاوم باشد. در بیشتر بیماران، وجود چربی های اضافه در این ناحیه باعث گرد شدن فرم شکم می شود که لیپوماتیک راه حل خوبی برای خلاصی از شر چربی های شکم است. 6.پشت بدن : پشت بدن هم می تواند محلی برای انباشته شدن سلول های چربی باشد؛ در اکثر خانم ها استفاده از لباس زیر نامناسب می تواند به تجمع بیشتر این چربی ها هم کمک کند. تجمع چربی ها باعث لایه لایه شدن پوست در پشت بدن می شود که لیپوماتیک می تواند این مشکل را به راحتی برطرف کند.

>>  لیپوماتیک در تهران 

کلینیک پوست مو رز بزرگترین مرکز لیپوماتیک در تهران می باشد که آماده خدمت رسانی به علاقه مندان گرامی با استفاده از بروزترین تجهیزات پزشکی می باشد.



:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

آیا لیپوماتیک کاملا بی خطر است ؟ عوارض احتمالی لیپوماتیک

>> آیا لیپوماتیک کاملا بی خطر است ؟

مقاله امروز " کلینیک پوست و مو رز" به میزان ایمنی و بی خطر بودن لیپوماتیک اختصاص دارد؛ با ما همراه باشید تا درباره شرایط  بیمار، عوارض، اثرات بلند مدت و سایر موارد مربوط به لیپوماتیک اطلاعات بیشتری بدست بیاورید. لیپوماتیک، یک جراحی زیبایی است که چربی های اضافه را از بدن خارج می کند.

امروزه، لیپوماتیک طرفداران زیادی پیدا کرده است زیرا لیپوماتیک فرم بدن را کاملا تغییر می کند و آن را از نو می سازد. با کمک لیپوماتیک میتوان چربی های اضافه را از ران، باسن، شکم، بازو، گردن یا از پشت بدن خارج نمود.

  آیا لیپوماتیک کاملا بی خطر است ؟  

اکثر افرادی که از چربی های موضعی رنج می برند، ورزش ها و رژیم های مختلف غذایی را امتحان کرده اند ولی تاثیری بر روی بدن آنها نگذاشته است. در بعضی از بیماران، ممکن است انجام لیپوماتیک با یک سری عوارض ها و مشکلاتی همراه باشد؛ پس لازم است بیمار قبل از انجام لیپوماتیک بطور مفصل با متخصص صحبت نماید.

>> شرایط بیمار در هنگام انجام لیپوماتیک در کلینیک و بعد از آن

پیکرتراشی، تحت بی حسی موضعی انجام می شود و هیچ دردی را در طول فرآیند استخراج چربی ها احساس نمی کنید ولی بعد از اتمام فرآیند پیکرتراشی، دردهایی را هم احساس خواهید کرد. دوره ریکاوری در بعضی از بیماران می تواند همراه با درد باشد.   لیپوماتیک  

شرایط شما در دوره ریکاوری بستگی به بخش هایی از بدن دارد که پیکرتراشی انجام داده اید. جدا از احساس درد، معمولا بیمار بعد از لیپوماتیک شاهد تورم، کبودی، جراحت و بی حسی آن ناحیه خواهد بود. برای اینکه درد شما قبل از لیپوماتیک کاهش پیدا کند، می توانید :

  1. با متخصص درباره میزان دردها و تحمل آنها صحبت نمایید
  2. در مورد نوع بیهوشی هم با متخصص صحبت کنید
  3. در مورد داروهایی که قبل از لیپوماتیک می توانید مصرف کنید تا به کاهش درد شما کمک کند، هم از متخصص سوالاتی را بپرسید.

برای کاهش درد بعد از لیپوماتیک :

  1. از تمام داروهایی که متخصص برایتان تجویز کرده است، مخصوصا از داروهای ضد درد استفاده کنید.
  2. از لباس های فشرده ای (گن) که متخصص به شما پیشنهاد داده است، حتما استفاده کنید
  3. استراحت کنید و تلاش کنید تا آرام باشید
  4. مایعات فراوانی بنوشید
  5. از مصرف نمک خودداری کنید زیرا باعث افزایش تورم بدنتان می شود.

>> آیا انجام لیپوماتیک برای شما مناسب است؟

بعضی از افراد کاندیدهای خوبی برای پیکرتراشی هستند ولی بقیه افراد باید از انجام پیکرتراشی خودداری کنند. شما می توانید با متخصص در این زمینه صحبت کنید تا مشخص بشود که آیا کاندید خوبی برای انجام پیکرتراشی هستید یا خیر. در مورد تمام نگرانی هایی که در زمینه لیپوماتیک دارید، حتما با متخصص صحبت کنید. کاندیدهای خوب برای پیکرتراشی شامل افرادی می شود که :

  1. پوست اضافه ای در بدنشان ندارند
  2. پوستشان از نظر قابلیت ارتجاعی در وضعیت خوبی قرار دارد
  3. ماهیچه های سفتی دارند
  4. چربی هایی در بدنشان وجود دارد که با رژیم غذایی و ورزش از بین نمی روند
  5. از نظر فیزیکی و سلامتی در وضعیت خوبی قرار دارند
  6. اضافه وزن زیادی ندارند و چاق نیستند
  7. سیگار هم نمی کشند

شما باید از انجام پیکرتراشی خوددای کنید اگر :

  1. بیماری خاصی دارید
  2. اضافه وزن دارید
  3. سیگار می کشید
  4. سیستم ایمنی بدنتان ضعیف است
  5. پوست شلی دارید
  6. سابقه دیابت، بیماری قلبی- رگی، لخته شدن خون در قلبها و رگها یا سابقه سکته دارید
  7. داروهایی مصرف می کنید که احتمال خون ریزی را در حین پیکرتراشی افزایش می دهند

>> عوارض احتمالی لیپوماتیک

عوارض لیپوماتیک در طول جراحی شامل موارد زیر است :

  1. ایجاد جراحت بر روی پوست
  2. مشکلاتی که بر اثر بی هوشی بوجود می آید
  3. آسیب به سیستم عصبی
  4. شوک
  5. احتمال سوختگی بوسیله لوله ها

عوارض بعد از انجام پیکرتراشی عبارت است از :

  1. لخته شدن خون در ریه ها
  2. باقی ماندن مایعات در ریه ها
  3. لخته خون حاوی چربی
  4. عفونت
  5. هماتوما (خونریزی در زیر پوست)
  6. تورم
  7. بافت مردگی (سلول های پوستی)
  8. واکنش به بیهوشی و داروهای دیگر
  9. مشکلات قلبی و کلیه ای

عوارض لیپوماتیک در طول دوره ریکاوری عبارت است از :

  1. ایجاد مشکلاتی در فرم بدن
  2. پوست ناهموار و پر از گودی
  3. عدم توازن مایعات در بدن
  4. ایجاد اسکار
  5. تغییر در رنگ پوست

>> اثرات بلند مدت لیپوماتیک

اثرات بلند مدت پیکرتراشی در هر بیماری متفاوت است. لیپوماتیک بطور دائمی سلول های چربی را از نقاط مشخص شده در بدن خارج می کند و اگر بعد از لیپوماتیک، وزن بیمار افزایش پیدا کند، سلول های چربی دوباره در جاهای مختلفی بدن مستقر می شوند. سلول های جدید چربی در زیر پوست بیمار، کاملا نمایان می شوند و اگر قلب یا کبد بیمار توسط این سلول های چربی محاصره بشود، برای سلامت بیمار می تواند بسیار خطرناک باشد. در بعضی از بیماران هم ممکن است آسیب زیادی به سیستم عصبی وارد بشود که اثرات آن بلند مدت است و همچنین تغییراتی در سطح پوست هم ممکن است ایجاد بشود که در اثر آن، پوست در اکثر اوقات بی حس است. از سایر اثرات بلند مدت پیکرتراشی می توان به ایجاد گودی و فرو رفتگی در سطح پوست اشاره کرد؛ البته این فرورفتگی ها در نقاطی ایجاد می شوند که چربی ها از بدن خارج شده اند. ایجاد برآمدگی بر روی سطح پوست هم یکی دیگر از عارضه های پوستی مربوط به لیپوماتیک است که سطح پوست پر از برآمدگی های کوچکی می شود که براحتی از بین نمی روند.

>> توصیه هایی به بیماران در مورد لیپوماتیک

  1. پیکرتراشی فرآیندی است که عوارض زیادی را برای بیمار به دنبال دارد. البت ممکن است بیمار بعد از پیکرتراشی، تنها شاهد عوارض موقتی لیپوماتیک مثل کبودی و تورم باشد و هیچکدام از عوارض خطرناکی که در این مقاله به آن اشاره شد، برای بیمار اصلا بوجود نیاید. در واقع بروز عوارض کاملا بستگی به بیمار و مهارت متخصص دارد.
  2. پیکرتراشی، فرآیندی نیست که باعث کاهش وزن بیمار بشود.
  3. همه ی بیماران، کاندید خوبی برای انجام پیکرتراشی نیستند.
  4. در انتخاب متخصص بسیار دقت نمایید و متخصصی را انتخاب کنید که در زمینه پیکرتراشی، بسیار با تجربه باشد.
  5. متخصص وضعیت شما را قبل از انجام لیپوماتیک با دقت بررسی می کند؛ پس تمام نکاتی که به نظرتان می رسد مهم هستند را با متخصص درمیان بگذارید.

   کلینیک پوست مو رز بزرگترین مرکز لیپوماتیک در تهران می باشد که آماده خدمت رسانی به علاقه مندان گرامی با استفاده از بروزترین تجهیزات پزشکی می باشد.



:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

لیپوماتیک بهتر است یا لیپولیز

>> لیپوماتیک بهتر است یا لیپولیز ؟

اقراد زیادی با مشکل اضافه وزن و چاقی مواجه می شوند. رژیم غذایی ناسالم، مصرف غذاهای چرب و عدم فعالیت جزو فاکتورهایی هستند که باعث افزایش وزن می شوند. بهتر است افراد چاق اول رژیم غذایی سالمی داشته باشند، فعالیت بیشتری در طول روز انجام بدهد و بعد اگر به نتایج دلخواه خود نرسیدند، از روش هایی مثل لیپوماتیک و لیپولیز برای از بین بردن چربی های موضعی خود استفاده کنند.   لیپوماتیک بهتر است یا لیپولیز   حالا بنظر شما لیپوماتیک نتایج بهتری به دنبال دارد یا لیپولیز؟ آیا هر دو چربی های موضعی را در بدن بیمار از بین می برند؟ در ادامه، هر یک از فرآیندهای لیپولیز و لیپوماتیک را بررسی می کنیم.

>> لیپولیز

در لیپولیز با کمک نور لیزر، سلول های چربی از هم جدا می شوند و در نهایت شکل و ظاهر بدن هم تغییر می کند. لیولیز انواع مختلفی دارد و شامل امواج رادیویی هم می شود ولی لیپولیز لیزری از همه معروف تر است. لیپولیز ذخایر کوچکتر چربی را در نقاط مشخصی از بدن را مورد هدف خود قرار می دهد. اگر در قسمت شکم، باسن و ران چربی های موضعی دارید، کاندید خوبی برای انجام فرآیند لیپولیز هستید.

 

لیپوماتیک

 

>> نحوه انجام فرآیند لیپولیز

فرآیند لیپولیز کمتر از یک ساعت طول می کشد و درتمام طول این فرآیند، بیمار بیدار است. در بیشتر موارد، بیماران فقط به یک جلسه لیپولیز نیاز دارند؛ البه در صورتی که لیپولیز در یک جلسه، بخش های مختلفی از بدن را پوشش بدهد. فرآیند لیپولیز در طی مراحل زیر انجام می شود:

  1. لیپولیز در محیط کاملا استریل کلینیک انجام می شود
  2. در بخشی که قرار است لیپولیز انجام بدهید، بی حسی موضعی تزریق می شود
  3. متخصص، برش های بسیار کوچکی (شاید به اندازه یک میلی متر) را در بخش مورد نظر ایجاد می کند؛ مخصوصا در  نقاطی که چربی بیشتری انباشته شده باشد
  4. متخصص، لیزر را از طریق برش ایجاد شده، به زیر لایه اصلی پوست وارد می کند. متخصص لیزر را در جهات و زوایای مختلفی در زیر پوست حرکت می دهد و در طی این مدت ممکن است بیمار احساس گرمای زیاد و یا حتی احساس سرما کند ولی بخاطر بی حسی وضعی، دردی احساس نمی شود
  5. ذخایر چربی ای که با کمک لیزر ذوب می شوند، حالت نیمه مایعی دارند و وارد کلیه می شوند تا از بدن خارج بشوند و یا در حین لیپولیز متخصص آنها را از بدن بیمار خارج می شوند که باز هم بستگی به مقدار چربی دارد.

گاهی اوقات، فرآیندهای لیپولیز و لیپوماتیک را می توان در یک زمان انجام داد که در این صورت، طول انجام این فرآیندها و همچنین دوره ریکاوری بیمارافزایش می یابد.

>> آمادگی بیمار برای لیپولیز

جدا از عدم مصرف دارو تا دو هفته قبل از لیپولیز، بیمار باید از کارهایی که به بخش مورد نظر آسیب وارد می کنند، مثل آفتاب گرفتن و برنزه شدن و یا شیو پوست خودداری کند.

>> فواید لیپولیز

  1. احتمال عفونت در بخش های مورد نظر کمتر است
  2. احتمال به جا ماندن اسکار بر روی پوست بسیار کم است
  3. نسبت به فرآیندهای دیگر، دوره ریکاوری کوتاه تری دارد. شما می توانید یک هفته بعد از لیپولیز، فعالیت های روتین خودتان را انجام بدهید.
  4. حجم بافت های چربی را در بدن کاهش می دهد
  5. لیپولیز می تواند باعث سفتی و نرمی پوست هم بشود
  6. پوست را نمی سوزاند

>> عوارض و اثرات جانبی لیپولیز

  1. بعد از لیپولیز، تا چند روز شاهد کبودی و درد خفیفی هستید
  2. اگر بعد از لیپولیز، بیمار از بخش مورد نظر در بدن خود به خوبی مراقبت نکند، احتمال ایجاد اسکار و عفونت هم هست
  3. در موارد زیادی، احتمال لخته شدن خون هم وجود دارد
  4. اگر شاهد تورم، درد یا ترشح غیر عادی در بخش مورد نظر بودید، حتما به متخصص مراجعه کنید
  5. لیپولیز باعث از بین بردن لیپوپروتئین بدن هم می شود

>> دوره ریکاوری بیمار بعد از لیپولیز

در دوره ریکاوری، متخصص از بیمار می خواهد که ورزش کند و رژیم غذایی خود را تغییر بدهد. دوره ریکاوری هر بیماری متفاوت است و اکثر بیماران باید تا 8 روز استراحت کنند. بعد از لیپولیز، بیمار شاهد یک سری تغییرات است مثلا پوستش سفت تر می شود. البته ممکن است در نقاطی که لیپولیز انجام شده است، عوارضی مثل سوزش و تورم هم احساس بشود.

>> میزان ماندگاری لیپولیز

لیپولیز می تواند شکل بدن شما را عوض کند، ولی رژیم و ورزش نقش کلیدی در ماندگاری نتایج حاصل از لیپولیز دارد. لیپولیز می تواند نتایج ماندگاری داشته باشد، فقط به شرط اینکه به وزن شما اضافه نشود. اگر وزن شما بعد از لیپولیز افزایش پیدا کند، نتایج لیپولیز هم به راحتی از بین می رود.

>> لیپوماتیک

لیپوماتیک طرفداران زیادی دارد زیرا فواید زیادی را می تواند برای بیمار به دنبال داشته باشد. لیپوماتیک فرآیند بی خظری است که سلول های چربی را بدون آسیب به بافت ها تجزیه می کند و سپس از بدن خارج می کند. بیماران دوره ریکاوری کوتاهی را در لیپوماتیک تجربه می کنند.

>> نحوه انجام فرآیند لیپوماتیک

لیپوماتیک هم با دستگاه مخصوص به خود و حرکات سه بعدی لوله های آن، سلول های چربی را تجزیه می کند. چربی های اضافی بدن با لرزش و حرکات سریع لوله بسیار کوچکی به نام کانولا به راحتی تجزیه می شوند؛ برای اینکه لوله کانولا حرکات سریعی انجام بدهد و لرزش هم داشته باشد، از فشار هوا استفاده می شود تا کانولا کاری به بافت های اطراف نداشته باشد. دستگاه لیپوماتیک، سیستم امنیتی خاصی دارد و وقتی فعال می شود که کانولا با بافتی به غیر از چربی برخورد کند؛ در این شرایط، سیستم ایمنی لیپوماتیک لوله کانولا را از ادامه حرکت باز می دارد.

>> فواید لیپوماتیک

  1. لیپوماتیک خطر آمبولی یا انسداد جریان خون را به دنبال ندارد
  2. لیپوماتیک آسیبی به سایر بخش های بدن وارد نمی کند
  3. لیپوماتیک باعث سوختگی بافت های اطراف چربی نمی شود
  4. لیپوماتیک، تاثیر زیادی در لاغری موضعی دارد
  5. چربی های استخراج شده در حین لیپوماتیک را می توان در سایر بخش های بدن (مثل گونه ها، لب ها، سینه ها، باسن و غیره) تزریق کرد
  6. در لیپوماتیک، نیازی به بستری شدن بیمار در بیمارستان نیست

>> عوارض ناشی از لیپوماتیک

  1. تورم
  2. کبودی و غیره

البته این عوارض لیپوماتیک به ندرت اتفاق می افتند. در اکثر موارد، اسکارهای در روی پوست به جا می ماند.

>> تفاوت های لیپولیز و لیپوماتیک

  1. از لیپوماتیکبرای از بین بردن چربی های اضافه (که به صورت موضعی در بدن جمع می شوند) استفاده می شود ولی لیپولیز، لیپیدهای بخش مورد نظر را ذوب می کند.
  2. لیزر هنگام تجزیه سلول های چربی، گرمای زیادی را تولید می کند و باعث سوختن بافت های بدن هم می شود و حتی باعث آسیب به سیستم عصبی بیمار هم می شود ولی احتمال سوختگی در لیپوماتیک بسیار کم است.
  3. لیپوماتیک با لوله کانولا چربی ها را تخریب می کند ولی لیپولیز با گرمای داخلی خود چربی ها را ذوب می کند و عملکرد آن تقریبا شبیه به لیپوساکشن درسنتی است
  4. دوره ریکاوری بیمار در لیپوماتیک نسبت به لیپولیز، طولانی تر است و بیمار باید تا چند هفته استراحت کند.
  5. لیپولیز باعث لیفت پوست و سفت شدن آن می شود ولی لیپوماتیک در افرادی که دارای پوست شلی هستند، باعث شل تر شدن بیشتر پوست آنها می شود.
بیمار باید قبل از هر تصممیمی حتما با متخصص مشورت کند، زیرا متخصص با در نظر گرفتن شرایطتتان بهترین گزینه را برای شما انتخاب می کند.


:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

کاربردهای لیپوماتیک در بخش های مختلف بدن و لیپوماتیک در تهران

>> کاربردهای لیپوماتیک

کاربردهای لیپوماتیک چیست ؟ مقاله امروز " کلینیک تخصصی پوست و مو رز" به کاربردهای لیپوماتیک اختصاص دارد؛ با ما همراه باشید تا درباره فواید و کاربردهای لیپوماتیک اطلاعات بیشتری بدست بیاورید.

انباشته شدن چربی ها، بصورت موضعی یکی از مشکلات شایع در سال های اخیر است. ترکیب سبک زندگی غیر متحرک با استعداد ژنتیکی بیمار باعث شده است که در بعضی از بخش های بدن چربی بیشتری نسبت به سایر بخش ها انباشته شود که این انباشتگی های موضعی حتی با ورزش و رژیم غذایی هم برطرف نمی شوند. بنظر می رسد که اکثر بیماران نمی توانند از انباشته شدن چربی ها بصورت موضعی جلوگیری کنند.  

کاربردهای لیپوماتیک  

خلاص شدن از شر چربی های کمر، باسن و ران بسیار سخت است. لیپوماتیک روشی است که می تواند باعث زیبایی اندام بشود و شما را از شر چربی ها خلاص کند. بسیاری از افراد در مورد لیپوماتیک و کاربردهای آن اطلاعات کافی ندارند.

>> لیپوماتیک بدون درد

دستگاه لیپوماتیک مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا است. دستگاه لیپوماتیک دارای ایمن ترین و بی خطرترین ابزارهایی است که با کمک آن، امکان استخراج دقیق چربی های موضعی از تمام بخش های بدن وجود دارد. کار استخراج چربی ها با وارد شدن لوله ای شروع می شود که دارای ارتعاشات زیادی است. ارتعاشات لوله لیپوماتیک باعث می شود که سلول های چربی تجزیه بشوند و در نهایت این سلول ها به امولسیون یا ذرات ریزی تبدیل می شوند.  

لیپوماتیک  

طراحی خاص لوله پیکرتراشی باعث خروج دقیق بافت های چربی از بدن می شود؛ مخصوصا چربی هایی که دسترسی به آنها در سایر روش ها دشوار و ناممکن است.

>> فواید لیپوماتیک

  1. لیپوماتیک سیستم ایمنی فعالی دارد که به محض برخورد با هر نوع بافتی، به غیر از چربی متوقف می شود.
  2. کاهش کبودی و تورم ناشی از جراحت در سطح بدن
  3. عملکردی فوق العاده در جهت نرم تر شدن پوست بدن
  4. استفاده از دستگاه پیکرتراشی، برای متخصص خستگی کمتری را به دنبال دارد و کار خرج چربی ها با ظرافت انجام می شود.
  5. فرآیند لیپوماتیک به سرعت انجام می شود
  6. درد کمتر در بیمار
  7. دوره ریکاوری کوتاه و سریع
  8. زیبایی اندام بیمار

فرآیند لیپوماتیک می تواند اعتماد به نفس را در بیمار افزایش بدهد، هر گونه اضطراب و ناراحتی را در مورد چربی های اضافه بدن از بین ببرد و موفقیت بیشتر بیمار را در زندگی شخصی و کاری تضمین می کند. البته بیمار نباید فراموش کند که لیپوماتیک، تاثیری در کاهش وزن ندارد. لیپوماتیک می تواند چربی های موضعی که با ورزش و تغییر رژیم غذایی برطرف نمی شوند را به خوبی از بین ببرد. در واقع لیپوماتیک تا آخر عمر شما را از شر چربی های موضعی خلاص نمی کند و ماندگاری نتایج کاملا بستگی به سبک زندگی شما دارد؛ هر چقدر سبک زندگی شما سالم تر باشد، ماندگاری اثرات لیپوماتیک هم بیشتر می شود و دیگر خبری از چربی های موضعی هم نمی شود. انجام حرکات ورزشی و پایبندی به رژیمی که بدون مصرف غذاهای فست فود و پر کالری باشد، گامی مهم در جهت تناسب اندام بیمار است.

>> لیپوماتیک برای کدام بخش های بدن استفاده می شود؟

همانطور که قبلا به آن اشاره شد، لیپوماتیک برای حذف چربی از نقاطی از بدن استفاده می شود که با تغییر عادات غذایی و انجام ورزش های منظم، نمی توان به راحتی از شر آنها خلاص شد. بخش هایی از بدن که در اکثر بیماران دارای چربی های موضعی هستند، عبارتند از:

  1. شکم
  2. بازوها
  3. باسن
  4. ساق و قوزک پا
  5. قفسه سینه
  6. پشت بدن
  7. ران
  8. گردن

علاوه بر این موارد، از لیپوماتیک می توان برای کاهش حجم سینه ها هم استفاده کرد. وقتی که به وزن بدن شما اضافه می شود، سایز و حجم سلول های چربی هم افزایش می یابد. لیپوماتیک، تعداد سلول های چربی را در بخش مشخصی از بدن کاهش می دهد. مقدار چربی که از بدن برداشته می شود، بستگی به ظاهر آن ناحیه و حجم چربی های آن دارد. تغییرات ظاهری بدن در لیپوماتیک کاملا دائمی هستند؛ فقط به شرطی که وزن شما ثابت بماند. بعد از لیپوماتیک، پوست بدن هم به قالب شکل جدید بدن درمی آید و اگر قابلیت ارتجاعی پوست شما بالا باشد و همچنین پوست بدنتان به اندازه کافی سفت باشد، سطح پوست شما بعد از انجام لیپوماتیک نرم تر بنظر می آید. اگر قابلیت ارتجاعی پوست شما پایین باشد و نازک، شل و آویزان باشد، پوست شما بعد از انجام لیپوماتیک شل تر هم می شود. در بعضی از بیماران، گودی های حاصل از سلولیت یا مشکلات دیگر پوستی با انجام لیپوماتیک برطرف نمی شود.

>> کاربردهای لیپوماتیک در بخش های مختلف بدن:

1.غبغب : غبغب، به چربی اضافه در قسمت چانه و گردن گفته می شود که باعث می شود فرد طوری به نظر برسد که انگار دو تا چانه دارد. غبغب بیشتر بخاطر افزایش وزن ایجاد می شود ولی افرادی که وزن نرمالی دارند هم ممکن است مشکل غبغب را داشته باشند. غبغب را می توان با کمک لیپوماتیک برطرف نمود. لیپوماتیک می تواند بخش های چانه و گردن را به خوبی از هم جدا سازد ولی اگر پوست بیمار در این ناحیه شل باشد، بعد از لیپوماتیکسفت تر نمی شود. 2.قوز : بعضی از بیماران در ناحیه بین گردن و پشت بدن خود دارای چربی های اضافه ای هستند که لیپوماتیک می تواند چربی های ذخیره شده در این ناحیه را از بدن خارج کند. 3.سینه های زنانه : بعضی از خانم ها از مشکل سینه های چاق رنج می برند که با لیپوماتیک می توان چربی های اضافه را از این قسمت خارج نمود. کسانی که سینه های افتاده دارند، کاندید خوبی برای انجام لیپوماتیک در سینه ها نیستند. 4.سینه های مردانه : بعضی از مردها هم از مشکل بزرگی سینه ها رنج می برند؛ بزرگی پستان در مردها زمانی بوجود می آید که چربی زیادی در قسمت قفسه سینه مردها جمع بشود. البته عدم توازن هورمون ها در بدن یا استفاده از داروهای خاص هم می تواند باعث بزرگی سینه ها در مردان بشود. لیپوماتیک می تواند چربی های موجود در پستان مردها را از بدن خارج سازد. 5.شکم : شکم می تواند لایه های اضافه ای از چربی داشته باشد که نسبت به رژیم غذایی و ورزش هم مقاوم باشد. در بیشتر بیماران، وجود چربی های اضافه در این ناحیه باعث گرد شدن فرم شکم می شود که لیپوماتیک راه حل خوبی برای خلاصی از شر چربی های شکم است. 6.پشت بدن : پشت بدن هم می تواند محلی برای انباشته شدن سلول های چربی باشد؛ در اکثر خانم ها استفاده از لباس زیر نامناسب می تواند به تجمع بیشتر این چربی ها هم کمک کند. تجمع چربی ها باعث لایه لایه شدن پوست در پشت بدن می شود که لیپوماتیک می تواند این مشکل را به راحتی برطرف کند.

>>  لیپوماتیک در تهران 

کلینیک پوست مو رز بزرگترین مرکز لیپوماتیک در تهران می باشد که آماده خدمت رسانی به علاقه مندان گرامی با استفاده از بروزترین تجهیزات پزشکی می باشد.    

کلینیک پوست و مو



:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

عوارض لیپوماتیک و انجام عمل لیپوماتیک در تهران

>> عوارض لیپوماتیک

عوارض لیپوماتیک چیست؟ مقاله امروز " کلینیک پوست و مو رز" به عوارض لیپوماتیک اختصاص دارد؛ در این مقاله به تمام سوالات بیماران در مورد عوارض لیپوماتیک پاسخ داده می شود. با ما همراه باشید.افرادی که به چاقی مفرط مبتلا هستند، همیشه به دنبال راهی برای خلاصی از شر چربی های اضافه بدنشان هستند.

استفاده از انواع قرص های شیمیایی و رژیم های لاغری نه تنها باعث کاهش وزن این افراد نمی شود، بلکه عوارض زیادی را هم برای بدن بیمار به دنبال دارد. لیپوماتیک یکی از روش های موثری است که می تواند شما را از شر چربی های اضافه بدنتان خلاص کند. لیپوماتیک هم مانند هر روشی، مزایا و معایب مخصوص به خودش را دارد.

 

عوارض لیپوماتیک

 

>> نحوه انجام لیپوماتیک

ابتدا بدن بیمار به خوبی معاینه می شود و اندام ها و نقاط مورد نظر برای لیپوماتیک و استخراج چربی ها انتخاب می شوند. متخصص بیهوشی موضعی را تزریق می کند تا بیمار در حین پیکرتراشی، هیچگونه دردی را احساس نکند. متخصص از دستگاه پیکرتراشیاینفراسونیک برای تخلیه چربی ها از بدن استفاده می کند. برای شروع برش بسیار کوچکی روی پوست بدن بیمار زده می شود تا لوله کانولا براحتی وارد بدن بشود. دستگاه پیکرتراشی بسیار پیشرفته است و فقط سلول های چربی را تخریب می کند. وقتی سلول های چربی تخریب می شوند، بصورت امولسیون در می آیند و با کمک دستگاه از بدن خارج می شوند.

 

لیپوماتیک

 

>> عوارض موقت لیپوماتیک

عوارض موقت لیپوماتیک شامل کمی کبودی، تورم، التهاب، قرمزی، خارش، احساس سوزن سوزن شدن پوست، درد، اسکار و کوفتگی بدن است. برشی که در حین تخلیه چربی روی بدن زده می شود هم بصورت اسکار در می آید که به زمان نیاز دارد تا جای آن کاملا برطرف بشود. معمولا بیمار در هنگام رفتن به دستشویی، دچار سرگیجه می شود که توصیه می شود بیماران در دستشویی را قفل نکنند تا اطرافیانشان بتوانند به آنها کمک کنند و یا بیمار می تواند هنگام چنین حالتی، سریع بنشیند و یا دراز بکشد. توجه کنید که ممکن است بیمار بعد از درآوردن گن و رفتن به حمام، از حال برود؛ پس لازم است تا چند روز اول تنها نباشد و کسی پیشش بماند. دوره نقاهت و ریکاوری بیمار هم طی 5 الی 6 روز است.

>> آمبولی در لیپوماتیک

آمبولی در اثر انسداد مویرگ ها و رگ های حیاتی بدن ایجاد می شود و باعث کاهش جریان خون در رگ ها می شود که می تواند حتی باعث به کما رفتن و یا مرگ مغزی بیمار هم بشود. خطر آمبولی در لیپوماتیک بسیار پایین است. لوله کانولا با ارتعاشات خود چربی ها را تخریب می کند و کاری به رگ ها و سایر بافت های موجود در بدن ندارد زیرا دستگاه پیکرتراشی اینفراسونیک بسیار پیشرفته است و احتمال عوارضی مثل آمبولی را در حین لیپوماتیک به شدت کاهش می دهد. فاکتور مهم دیگری که خطر آمبولی را کاهش می دهد، خونریزی بسیار کم بدن بیمار در حین پیکرتراشی است.

>> تورم بعد از لیپوماتیک

تورم یکی از عوارض موقت لیپوماتیک است. معمولا تورم در نقاطی که پیکرتراشی انجام شده است و همچنین در دستهای بیمار مشاهده می شود. مدت تورم بدن بیمار به شرایط او بستگی دارد و همچنین به اندامی که لیپوماتیک انجام شده است. در بعضی از بیماران، مدت تورم نسبتا طولانی ست و تا 6 ماه طول می کشد تا میزان تورم بدن بطور کامل رفع بشود. معمولا درصد زیادی از ورم تا 7 هفته بعد از پیکرتراشی برطرف می شود.

>> افتادگی پوست در لیپوماتیک

عارضه افتادگی و شل شدن پوست، دغدغه بیمارانی ست که قصد انجام پیکرتراشی دارند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید لیپوماتیک نه تنها باعث افتادگی پوست نمی شود، بلکه باعث سفت شدن و لیفت پوست هم می شود. امواج اینفراسونیک در دستگاه پیکرتراشی با تحریک فیبروپلاست ها، عمل لیفتینگ پوست را هم بصورت خودکار انجام می دهند. دستگاه لیپوماتیک کمترین میزان انقباضات پوستی را به دنبال دارد. البته در مواردی که حجم زیادی از چربی یک مرتبه از بدن بیمار خارج می شود، احتمال افتادگی پوست وجود دارد؛ بخاطر همین پیشنهاد می شود که افرادی که می خواهند حجم زیادی از چربی را از بدن خود خارج کنند، بجای یک جلسه، در طی چند جلسه این کار را انجام بدهند.

>> بزرگ نشان دادن شکم در لیپوماتیک

شکم، اندام حساسی ست که ممکن است بعد از پیکرتراشی، پوست آن سفت تر از قبل به نظر برسد. همزمان با سفت تر شدن شکم، ابعاد آن هم جمع و جورتر از قبل نشان داده می شود. یکی از دغدغه های بیماران با گذشت چند ماه (حدودا 5 ماه) پس از لیپوماتیک این است که چرا شکم آن ها نسبت به ماه های اول بزرگتر نشان داده می شود. در واقع با گذشت چند ماه، شکم به حالت عادی خود بر می گردد و کمی بزرگتر از ماه های اول نشان داده می شود که جای هیچ گونه نگرانی ای نیست زیرا این فرآیند طبیعی، نشانه بازگشت دوباره چربی ها نیست.

>> سوالات بیماران در مورد لیپوماتیک

>> بهترین نقاط بدن برای لیپوماتیک کدام قسمت ها هستند؟

چربی های شکم، پهلو، بازو، پشت بدن، ران را می توان به راحتی با کمک لیپوماتیک برداشت. البته پیکرتراشی برای بسیاری از اندام ها استفاده می شود.

>> در هر جلسه لیپوماتیک، چند لیتر چربی را می توان خارج کرد؟

معمولا در هر جلسه می توان حداکثر تا 12 لیتر چربی را از نقاط مورد نظر استخراج کرد. در صورتی که بیمار تمایل داشته باشد که چربی بیشتری را از بدنش خارج کند، می تواند پیکرتراشی را طی چند جلسه و با فاصله چند ماهه انجام بدهد.

>> آیا ممکن است چربی های اضافه دوباره به بدن برگردند؟

اگر فرآیند استخراج چربی ها به خوبی انجام بشود و بیمار هم رژیم غذایی متعادل خود را ادامه بدهد، امکان بازگشت دوباره چربی ها بسیار کم است. انجام فعالیت های مختلف و ورزش هم می تواند نقش مفیدی در نتایج پس از پیکرتراشیداشته باشد. متخصصین بارها توصیه کرده اند که استفاده از گن بلافاصله پس از عمل لیپوماتیک، نقش بسیار مهمی در بهبود نتایج پس از آن دارد.

>> تا چند وقت بعد از اولین جلسه لیپوماتیک، می توان دوباره نسبت به آن اقدام کرد؟

فاصله بین تعداد جلسات پیکرتراشی بستگی به وضعیت بیمار و تشخیص پزشک دارد و در صورتی که بیمار در وضعیت خوبی از سلامت قرار داشته باشد و کم خونی هم نداشته باشد، معمولا در فاصله دو هفته تا یک ماه بعد می توان دوباره اقدام به پیکرتراشی کرد.

>> چرا تا چند روز بعد از لیپوماتیک نباید نشست؟

بعد از انجام لیپوماتیک، بیمار نباید صاف بنشیند زیرا وقتی فرد می نشیند، پوست چین می خورد و در این چین خوردگی ها، مایع جمع می شود. بهتر است بیمار هنگام نشستن، به چیزی تکیه بدهد تا پوست بدنش جمع نشود.

>> آیا ماساژ به بهبود نتایج بعد از لیپوماتیک می تواند کمک کند؟

هر گونه ماساژ نقاط مورد نظر باید طبق دستور پزشک انجام بشود. معمولا ماساژ ملایم به خروج خونابه ها و در نتیجه بهبود سریع تر بیمار کمک زیادی می کند.

>> هزینه لیپوماتیک

هزینه لیپوماتیک به اندامی که چربی های آن برداشته می شود، مدت زمان انجام این کار، تجربه و تخصص متخصص، نوع کلینیک پوست و مو ، ابزارها و دستگاه های مورد استفاده در پیکرتراشی بستگی دارد. در واقع هزینه لیپوماتیک در هر بیماری متفاوت است و بستگی به شرایطش دارد. کلینیک تخصصی پوست و مو رز" با پزشکانی مجرب و متخصص و دستگاه های پیشرفته یکی از کلینیک های عمل لیپوماتیک در تهران می باشد وخدمات پیکرتراشی را هم به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد. در این کلینیک هدف ما، رضایت شما مشتریان عزیز است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیپوماتیک، با شماره 02144067005 تماس حاصل فرمایید.  



:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

نظر بیماران در مورد لیپوماتیک و همه چیز درباره لیپوماتیک

>> نظر بیماران در مورد لیپوماتیک

منظور از لیپوماتیک چیست؟ افراد زیادی با هدف لاغری موضعی رو به سوی رژیم های سخت غذایی و داروهای شیمیایی می آورند ولی به نتیجه ایده آل خود نمی رسند. لیپوماتیک روش مناسبی ست برای لاغری موضعی که در کلینیک ها و توسط متخصصانی با تجربه و با مهارت انجام می شود. برای اینکه بفهمید از نظر پزشک هم فرد چاقی محسوب می شوید یا نه، می توانید از اندازه گیری شاخص توده بدنی استفاده کنید تا مشخص بشود که آیا برای انجام لیپوماتیک، کاندید خوبی هستید یا خیر.

مقاله امروز " کلینیک پوست و مو رز" به نظرات بیماران در مورد لیپوماتیک اختصاص دارد؛ شما می توانید نظر بیماران در مورد لیپوماتیک مطالعه بفرمایید. با ما همراه باشید تا در این زمینه، اطلاعات بیشتری بدست بیاورید.

 

نظر بیماران در مورد لیپوماتیک

 

>> لیپوماتیک چگونه باعث جدا شدن چربی ها از بدن می شود؟

دستگاه لیپوماتیک با ویبریشن و ضربه به سلول های چربی، آنها را از سایر بافت ها جدا می کند و بصورت امولسیون در می آورد و سپس با لوله کانولا، از بدن استخراج می کند. یکی از مزیت های مهم لیپوماتیک این است که تمام چربی های ناحیه مورد نظر از بدن خارج می شوند.

>> هدف از لیپوماتیک، کاهش وزن است یا کاهش سایز؟

لیپوماتیک با هدف کاهش سایز انجام می شود. بسیاری از بیماران به اشتباه فکر می کنند که کاهش وزن باید یکی از نتایج لیپوماتیک باشد ولی کاهش سایز فرآیند دشوارتری نسبت به کاهش وزن است. کاهش سایز به همراه رژیم غذایی مناسب، می تواند نتایج خوبی را برای بیمار به دنبال داشته باشد.

 

لیپوماتیک

 

>> معمولا برای کدام شاخص های توده بدنی می توان از لیپوماتیک برای استخراج چربی ها استفاده کرد؟

اندازه گیری شاخص توده بدنی یا  BMI روشی بسیار مفید برای فهمیدن وزن ایده آل است. معمولا اگر شاخص توده بدنی بین 35 تا 40 باشد، فرد خیلی چاقی محسوب می شوید و اگر بیشتر از این مقدار باشد هم بیش از حد چاق هستید.

معمولا برای شاخص های توده بدنی بالای 35 می توان از لیپوماتیک بمنظور لاغری موضعی استفاده کرد ولی در این زمینه، مشورت با پزشک هم می تواند فکر خوبی باشد.

>> عوارض لیپوماتیک ؟

در بین عوارض لیپوماتیک که اکثرا موقتی هستند، جمع شدن مایعات زیر پوست، احتمال عفونت، عدم قرینگی اندام ها، خونریزی در حین لیپوماتیک، جزو عوارض خطرناک محسوب می شوند. معمولا  لیپوماتیک برای بیمارانی که مبتلا به بیمارهای قلبی- عروقی، فشار خون و دیابت هستند، می تواند بسیار خطرناک باشد و حتما باید قبل از انجام لیپوماتیک، با متخصص مشورت شود.

>> خروج خونابه ها از نقاطی که لوله کانولا وارد شده است، معمولا تا چند روز طول می کشد؟

خروج خونابه ها از بدن معمولا 2 تا 3 روز طول می کشد. البته باز هم بستگی به وضعیت بیمار دارد و در صورتی که بیمار بلافاصله بعد از لیپوماتیک، از گن استفاده کند، خونابه ها سریعتر از این نقاط خارج می شوند.

>> برای لیپوماتیک به کدام کلینیک و متخصص مراجعه کنیم؟

برای انجام لیپوماتیک، باید به کلینیک پوست و مو با سابقه و به پزشک لیپوماتیک با تجربه مراجعه کنید. مشاهده نمونه کارهای قبلی متخصص هم می تواند شما را نسبت به انتخابتان مطمئن تر کند. " کلینیک تخصصی پوست و مو رز"، کلینیکی با سابقه در زمینه جراحی لیپوماتیک است که با دارا بودن متخصصانی با تجربه و با مهارت، آماده ارائه خدمات به بیماران است.

>> چه کسانی از عمل لیپوماتیک راضی هستند؟

آمارها نشان داده است کسانی که چربی های موضعی دارند و اضافه وزن زیادی ندارند، بیشترین رضایت را از لیپوماتیک خواهند داشت.

* در مورد مزیت های لیپوماتیک نسبت به سایر روش ها ( مثل لیپوساکشن و لیپولیز ) توضیح می دهید؟

  1. در لیپوماتیک، چربی ها از زیر پوست بطور یکنواخت استخراج می شوند و بعد از لیپوماتیک، پوست کاملا یکدست می شود و هیچگونه برجستگی یا برآمدگی حاصل از چربی، روی پوست احساس نمی شود ولی در لیپوساکشن، چربی های زیر پوست بصورت گلوله گلوله احساس می شوند و در نتیجه بیمار پوست یکدستی ندارد.
  2. دستگاه اینفراسونیک لیپوماتیک، بسیار پیشرفته است و کار استخراج چربی ها را با دقت فراوانی انجام می دهد؛ بطوریکه هیچ صدمه ای به سایر بافت ها و رگ های موجود در بدن نمی زند. احتمال خطر آمبولی در لیپوماتیک وجود ندارد ولی در لیپوساکشن، آسیب زیادی به سایر بافت ها و مخصوصا رگ ها وارد می شود که در نتیجه خطر آمبولی را هم افزایش می دهد.
  3. در لیپوماتیک، از گن در دوره ی کوتاه تری نسبت به سایر روش ها استفاده می شود؛ معمولا در لیپوماتیک برای جمع شدن پوست، استفاده یکماهه از گن پیشنهاد می شود ولی در لیپوساکشن و لیپولیز، بیمار باید تا 4 ماه یا بیشتر از گن استفاده کند.
  4. - لیپوماتیک روشی غیر تهاجمی ست که آسیب خاصی به بافت های پوستی وارد نمی کند و در نتیجه پوست هم بهتر و هم سریعتر جمع می شود و به حالت اولیه خود بر می گردد ولی در لیپوساکشن، به دلیل آسیب های زیادی که به بافت های پوستی وارد می شود، پوست خیلی دیر جمع می شود و ترمیم آن هم به زمان بیشتری نیاز دارد.
  5. لیپوماتیک نسبت به لیپوساکشن و لیپولیز، در مدت زمان کوتاه تری انجام می شود و در نتیجه بیمار هم احساس خستگی کمتری می کند.  
  6. لیپوماتیک با بی حسی موضعی انجام می شود و بیمار در طول انجام لیپوماتیک هیچگونه دردی را احساس نمی کند ولی در روش لیپوساکشن، معمولا بی حسی موضعی کافی نیست زیرا بیمار همچنان احساس درد می کند و نیاز به بیهوشی عمومی و استفاده از داروهای آرام بخش پیدا می کند. معمولا بیماران بعد از لیپولیز هم تا چند روز درد زیادی را احساس می کنند.
  7. لیپوماتیک یک عمل سرپایی محسوب می شود و نیازی به بستری و ماندن بیمار در کلینیک پوست و مو و یا بیمارستان ندارد. بعد از لیپوماتیک هم بیمار می تواند به فعالیت های عادی و روزمره خود مشغول بشود ولی در لیپوساکشن، بیمار نیاز به استراحت چند روزه دارد.
  8. میزان تورم در نقاطی که استخراج چربی ها با کمک لیپوماتیک انجام شده است، بسیار کم است و احتمال ابتلا به عفونت هم در این روش بسیار پایین است ولی در لیپوساکشن و لیپولیز، میزان تورم و احتمال بروز عفونت تقریبا بالاست.
  9. در لیپوماتیک، سلول های چربی با ضربه و لرزش از بافت های بدن جدا می شوند و در نتیجه احتمال سوختگی پوست هم وجود ندارد ولی در لیزر لیپولیز، بافت های چربی ذوب شده و سپس از بدن خارج می شوند. در واقع در لیپولیز، بخاطر حرارتی که در بدن تولید می شود، احتمال سوختگی پوست بسیار بالاست.
  10. در لیپوماتیک، از چربی های استخراج شده می توان استفاده های زیادی کرد مثلا برای کاهش چین و چروک، رفع خطوط سطحی، حجم دهی به لب ها، برجسته سازی گونه ها و غیره، زیرا سلول های چربی خارج شده در لیپوماتیک، کاملا زنده هستند و هیچ آسیبی هم ندیده اند.
  11. در لیپوساکشن و لیپولیز، حجم چربی های خارج شده بسیار کم است و نمی توان از آن برای موارد نام برده شده استفاده کرد.

>> هزینه لیپوماتیک

هزینه لیپوماتیک به نقاطی که چربی های آن برداشته می شود، مدت زمان انجام این کار، تجربه و تخصص متخصص پوست و مو ، نوع کلینیک پوست و مو ، ابزارها و دستگاه های مورد استفاده در لیپوماتیک بستگی دارد. در واقع هزینه لیپوماتیک در هر بیماری متفاوت است و بستگی به شرایطش دارد.

* در صورتی که تمایل به مشاهده عکس لیپوماتیک و فیلم لیپوماتیک در کلینیک پوست و مو رز را دارید میتوانید با کلیک بر روی منو گالری تصاویر، به عکس لیپوماتیک و فیلم لیپوماتیک در کلینیک پوست و مو رز دسترسی پیدا نمایید.

 

امیدواریم مقاله جامع " نظر بیماران در مورد لیپوماتیک " برای شما کاربران گرانقدر مفید واقع گردیده باشد.

 

کلینیک تخصصی پوست و مو رز" با پزشکانی مجرب و متخصص و دستگاه های پیشرفته، یکی از بهترین مراکز عمل لیپوماتیک در تهران خدمات پیکرتراشی را هم به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد. در این کلینیک پوست و مو هدف ما، رضایت شما مشتریان عزیز است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیپوماتیک، با شماره 02144067005 تماس حاصل فرمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , لیپوماتیک شکم , لیپوماتیک بازو , هدف از لیپوماتیک , هزینه لیپوماتیک , عوارض لیپوماتیک , کلینیک لیپوماتیک , پیکرتراشی چیست؟ , عکس پیکرتراشی , فیلم پیکرتراشی , عمل لیپوماتیک , مزیت های لیپوماتیک , نظرات درباره لیپوماتیک , لیپوماتیک وجدا شدن چربی ها ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 مهر 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد