نوشته شده توسط : امیر علوی

16 نکات درباره ابرو ها که مفید است بدانید

>> 16 نکته ای که هرگز در مورد ابروهایتان نمی دانستید 

بیشتر افراد، وقت و پول زیادی را صرف ابروهاشان می کنند؛ از وکس و اصلاح ابروها گرفته تا استفاده از وسایل آرایشی و کاشت ابرو. در مورد ابروها هم نکات زیادی وجود دارد که بیشتر ما از آنها بی خبر هستیم؛ با ما همراه باشید تا در مورد ابروها، نکات جالبی را بخوانید.   16 نکته در باره ابرو  

  1. ابروها موهای زیادی دارند

هر فردی به طور متوسط 250 تار مو در هر یک از ابروهایش دارد. حتی جالب است بدانید که ابروهای اصلاح نشده می توانند حتی بیشتر از 1100 تار مو داشته باشند که این تعداد مو برای ابروها بسیار حیرت انگیز است.

  1. ابروها هم تا مدت زمان مشخصی عمر می کنند

چرخه زندگی هر ابرو 4 ماه است یعنی زمانی که طول می شکد تا ابروها بریزند و ابروهای جدید بجای آنها رشد کنند، 4 ماه است.   نکات در مورد ابرو  

  1. ابروهای شما در تابستان فعال تر از بقیه فصل ها هستند

موهای ابروهای شما در فصل تابستان سریعتر رشد می کنند زیرا هوا گرم تر است. در فصل زمستان، سرعت رشد ابروها هم آهسته تر می شود.

  1. استرس بر روی سرعت رشد ابروهای شما تاثیر می گذارد

استرس باعث می شود که سرعت رشد ابروهای شما کندتر بشود و یا حتی هیچ رشدی نکنند. بدن انسان در مواقعی که استرس زیادی را تجربه می کند، هورمون هایی را آزاد می کند که بر فولیکول های مو تاثیر می گذارند و باعث غیر فعال شدن چرخه رشد آنها می شود. هر چقدر فرد بتواند استرس خود را بیشتر کنترل کند، موهای ابرو با سرعت بیشتری رشد می کنند.

  1. فولیکول ابروهای شما تلاش می کند تا بعد از اینکه آن را اصلاح کردید، دوباره ترمیم بشود و رشد کنند

تا حالا متوجه شده اید که درست بعد از اصلاح یا وکس ابروها، پوست اطراف ابروهایتان ناگهان به سمت بالا تکان می خورند؟ این حرکت جالب پوست بخاطر فولیکول موهایی است که می خواهند از مو محافظت کنند. فولیکول ها بعد از اصلاح حدودا 2 ساعت استراحت می کنند و بعد دوباره فعال می شوند. بعد از  اصلاح یا وکس، فولیکول ها نهایت تلاش خود را می کنند تا موهای جدیدی را جایگزین موهای از دست رفته کنند.

  1. ابروها چیزهای زیادی درباره شخصیت شما می گویند

جالب است بدانید که کتاب های روانشناسی زیادی در مورد انواع ابروها و شخصیت ها نوشته شده است و برای هر مدل ابرو، شخصیت خاصی تعریف شده است؛ مثلا ابروهایی که انحنای زیادی دارند، بیانگر شخصیتی اجتماعی است و ابروهای صاف بیانگر شخصیتی منطقی است. ابروهای زاویه دار بیانگر شخصیتی است که تمایل دارد آدم خوبی باشد و از نظر ذهنی خودش را دائما کنترل کند.

  1. ما اولین کسانی نیستیم که به زیبایی ابروهایمان توجه می کنیم

وقتی که ما ابروهای خود را اصلاح و مرتب می کنیم، بدون اینکه بدانیم کاری را انجام می دهیم که انسانها در طول تاریخ انجام می دادند. البته ر هر دوره از تاریخ و در هر فرهنگی، شیوه ی متفاوتی برای اصلاح ابروها انتخاب می شد؛ مثلا در دوره رنسانس، مردم ابروهای خود را به طور کامل اصلاح می کردند در حالیکه در قرن هجدهم، مردم با پوست موش خاکستری ابروهای خود را تقویت می کردند.

  1. ابروها بیانگر احساسات ما هستند

اگر ما ابرو نداشتیم، نمی توانستیم عواطف و احساساتمان را به خوبی به دیگران نشان بدهیم. ابروها برای بیان احساساتی مثل شادی، غم، تعجب و غیره بکار می روند.

  1. ابروها با تن صدای فرد هماهنگ هستند

وقتی تن صدای ما افزایش می یابد، ابروها هم بالاتر می روند و وقتی تن صدای ما پایین است، ابروها هم صاف تر از قبل می شوند. نه تنها با تغییر تن صدا، شکل ابروها تغییر می کند بلکه با تغییر حالت صورت هم فرم ابروها عوض می شود؛ مثلا وقتی از چیزی تعجب می کنید، ابروها نسبت به یکدیگر متقارن می شوند یا وقتهایی که تردید دارید و یا کجکاو هستید، ابروهایتان نامتقارن می شوند.

  1. وجود ابروها برای تشخیص صورت انسانها بسیار لازم است

طبق تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است، اگر انسانها ابرو نداشتند به سختی می توانستیم صورت آنها را از بین یکدیگر تشخیص بدهیم. محققان معتقدند که ابروها بیشتر از چشم ها برای تشخیص صورت به کار می روند.

  1. ابروهای پیوسته نشانه ای از هوش انسان است

ابروهای پیوسته از نظر همه افراد زیبا نیستند ولی در گذشته قبل از اینکه ابروهای پرپشت ترند روز محسوب بشوند، ابروهای پیوسته نشانه ای از هوش و استعداد بودند و در سال های دور افرادی زیادی ابروهای خود را به صورت پیوسته در می آورند.

  1. ابروها به شما کمک می کنند تا بهتر ببینید

ابروها از از چشمها در برابر آلودگی ها و حتی نور خورشید محافظت می کنند.

  1. قبل از ژل ابرو، از ریمل تمیز استفاده می شد

ژل ابرو، تقریبا محصول جدیدی است؛ قبل از اینکه ژل ابرو بوجود بیاید، از ریمل تمیزی برای مرتب کردن ابروها استفاده می شد.

  1. شکل ابرو به شکل صورت شما بستگی دارد

اگر صورتتان گرد است، مدل ابروهایتان نباید بدون زاویه باشد. کسانی که صورتشان قلبی شکل است، نباید ابروهای صافی داشته باشند. کسانی که صورتشان مربع شکل است، نباید ابروهای زاویه دار را برای خود انتخاب کنند.

  1. بند کردن ابروها با نخ، قدیمی ترین و بهترین روش اصلاح ابروها است

بند کردن ابروها با نخ، تکنیکی قدیمی برای مرتب کردن ابروها است که هزاران سال است که از آن استفاده می شود. اخیرا، بند کردن ابروها با نخ در فرهنگ غرب هم توانسته است طرفداران زیادی را بدست بیاورد. این تکنیک حتی از وکس هم بهتر است. بند کردن ابروها با نخ شیوه ای کاملا طبیعی است که از هیچ مواد شیمیایی در آن استفاده نمی شود و تنها ابزار آن نخ است. پوست اطراف ابروها بسیار حساس است و استفاده از روش های دیگر برای اصلاح ابروها، باعث حساسیت بیشتر پوست اطراف ابروها می شود. بیشتر افرادی که از نخ برای ابروهای خود استفاده می کنند از نتایج آن رضایت دارند زیرا حدودا 2 الی 5 هفته بعد ابروها شروع به رشد می کنند و در نهایت، نتایج آن ماندگارتر از سایر روش ها است. در این شیوه، ابروها طبق سلیقه و نظر فرد گرفته می شوند و در زمان کوتاهی هم انجام می شود.

 کلینیک پوست و مو رز بزرگترین مرکز زیبایی در تهران آماده خدمت رسانی در زمینه کاشت ابرو و سایر خدمات زیبایی به علاقه مندان گرامی می باشد

   



:: موضوعات مرتبط: کاشت ابرو , ,
:: برچسب‌ها: کاشت ابرو , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

میکروپیگمنتیشن ابرو

>> میکروپیگمنتیشن چیست؟  

میکروپیگمنتیشن که با عنوان آرایش دائمی هم در بین افراد شناخته می شود، فرآیندی است که پیگمنت ها با رنگدانه های کاملا طبیعی و غیر ارگانیک در زیر اولین لایه پوست با کمک سوزن کوچکی گذاشته می شوند؛ البته این تکنیک کم کم ارتقا یافت و امروزه برای آرایش تقریبا دائمی هم استفاده می شود. با کمک میکروپیگمنتیشن، صورت و ابروهای فرد همیشه زیبا و دارای آرایش است. این تکنیک توسط تکنیسین با تجربه ای انجام می شود و می تواند نتایج کاملا طبیعی را برای بیمار فراهم کند.

 

میکروپیگمنتیشن ابرو چیست

 

>> آیا میکروپیگمنتیشن هم نوعی تاتو است؟

بیشتر افراد فکر می کنند که میکروپیگمنیشن ابرو نوعی تاتو است ولی این فکر کاملا اشتباه است. در میکروپیگمنتیشن از آنجایی که رنگدانه ها روی پوست گذاشته می شوند، شاید کمی شبیه به تاتو باشد ولی نتایج آن با تاتو کاملا متفاوت است. میکروپیگمنتیشن را نمی توان با رنگدانه های تاتو انجام داد. دستگاه تاتو هم برای انجام میکروپیگمنتیشن مناسب نیست و سوزن های تاتو وارد بخش عمیق تری از پوست می شوند.   عوارض جانبی میکروپیگمنتیشن ابرو   میکروپیگمنتیشن در 2 الی 3 جلسه انجام می شود و تمامی فرآیندهای آن از جمله رنگ و شکل ابروها طبق سلیقه مشتری انجام می شود. فرآیند میکروپیگمنتیشن قابل تحمل تر از تاتو است و 20 دقیقه قبل از شروع فرآیند، از کرم بی حسی موضعی برای فرد استفاده می شود تا هر گونه دردی را کاهش بدهد.

>> میکروپیگمنتیشن ابرو

ابروهایی که بسیار روشن و کم پشت هستند را می توان با میکروپیگمنتیشن تغییر داد و آنها را زیبا کرد. ابروها هم بسیار مهم هستند و وقتی ابروها پرپشت تر باشند، چهره فرد جوان تر به نظر می رسد. با میکروپیگمنتیشن ابروهایتان می توانید شنا کنید، تنیس بازی کنید و صورتتان را خشک کنید؛ بدون اینکه نگران از دست دادن ابروهایتان باشید. کسانی که از آلوپسی رنج می برند و یا تجربه سرطان داشته اند هم می توانند برای رسیدن به ابروهایی زیبا و پر پشت از میکروپیگمنتیشن استفاده کنند.

>> فرآیند میکروپیگمنتیشن ابرو

ابتدا از کرم بی حسی موضعی استفاده می شود؛ برای طراحی قالب ابرو از مداد آرایشی کمک گرفته می شود؛ قالب ابرو طبق سلیقه فرد طراحی می شود. رنگدانه ها هم مطابق سلیقه و میل فرد انتخاب می شوند و رنگدانه های انتخاب شده با یکدیگر ترکیب می شوند و از این رنگدانه با کمک سوزن و وسیله الکتریکی دستی بر روی ابروها استفاده می شود. رنگدانه های ابرو بعد از مدتی کم رنگ می شوند و نیاز به ترمیم دارند؛ معمولا هر 6 الی 18 ماه بیمار باید افدام به ترمیم میکروپیگمنتیشن ابروهایش کند.

>> کدام دسته از افراد می توانند از میکروپیگمنتیشن استفاده کنند؟

افراد به دلایل مختلفی از میکروپیگمنتیشن استفاده می کنند؛ مثلا بعضی از افراد می خواهند همیشه زیبا به نظر برسند. بعضی از افراد هم هستند که به دلایل پزشکی از میکروپیگمنتیشن استفاده می کنند. دلایل استفاده از میکروپیگمنتیشن عبارت است از:

  1. حساسیت به لوازم آرایشی
  2. وقت نداشتن برای آرایش
  3. داشتن ابروهایی نامتقارن و کم پشت

البته میکروپیگمنتیشن فقط برای ابروها بکار نمی رود، بلکه برای ایجاد خط لب دائمی، خط چشم و غیره هم از میکروپیگمنتیشن استفاده می شود.

>> عوارض و اثرات جانبی میکروپیگمنتیشن ابرو

میکروپیگمنتیشن ابرو هم مانند هر فرآیندی، دارای یک سری عوارض و اثرات جانبی خاصی است. عوارض و اثرات جانبی میکروپیگمنتیشن ابرو عبارت است از:

  1. قرمزی
  2. تورم
  3. واکنش آلرژیک و حساسیت پوستی
  4. خونریزی
  5. پخش رنگدانه ها در سطح پوست ابرو
  6. آسیب به فولیکول موهای ابرو
  7. ایجاد اسکار
  8. عفونت
  9. درد

البته اثرات جانبی مثل قرمزی و تورم، موقتی هستند و بعد از چند روز از بین می روند. برای جلوگیری از ایجاد واکنش آلرژیک و حساسیت پوستی، می توانید درخواست کنید که در بخش کوچکی از پوستتان تستی انجام بشود تا ببینید که آیا پوستتان نسبت به مواد میکروپیگمنتیشن حساسیت دارد یا خیر. نکته ای که باید توجه داشته باشید این است که میکروپیگمنتیشن را در مراکز معتبر و کلینیک ها انجام بدهید تا از عوارض و اثرات جانبی ناشی از آن دور بمانید. اگر میکروپیگمنتیشن ابرو در محیطی کاملا بهداشتی و استرلیزه انجام بشود قطعا با مشکلات و عوارض کمتری همراه است.

>> بعد از میکروپیگمنتیشن ابرو چه کارهایی باید انجام بدهید؟

بعد از میکروپیگمنتیشن ابرو، تمام گفته های متخصص را با دقت انجام بدهید تا احتمال ایجاد عوارض کاهش پیدا کند. کارهایی که می توانید بعد از میکروپیگمنتیشن ابرو انجام بدهید، عبارتند از:

  1. از تماس با نور مستقیم آفتاب خودداری کنید
  2. تا چند روز از لنز استفاده نکنید
  3. تا چند هفته شنا نکنید
  4. به ابروهایتان آسیب و خراش وارد نکنید
  5. از مواد آرایشی و انواع مدادهای ابرو برای ابروهایتان استفاده نکنید
  6. می توانید تا 3 الی 5 روز بعد از میکروپیگمنتیشن ابرو، از وازلین استفاده کنید.

>> چه کسانی نمی توانند از میکروپیگمنتیشن ابرو استفاده کنند؟

کسانی که از نظر سلامت در وضعیت خوبی قرار دارند و بیماری پوستی و یا عفونتی ندارند، می توانند برای ابروهایشان از میکروپیگمنتیشن استفاده کنند ولی کسانی که باردار هستند و به بچه شیر می دهند، نمی توانند از این فرآیند استفاده کنند. بیمارانی که دیابت دارند و مشکلات قلبی دارند، برای میکروپیگمنتیشن ابرو مناسب نیستند. اگر داروی خاصی مصرف می کنید هم حتما به متخصص اطلاع بدهید. اگر مستعد کلوئید و یا اسکارهای برآمده هستید، ممکن است بعد از میکروپیگمنتیشن ابرو هم شاهد اسکار در قسمت ابروهایتان هم باشید.

>> دوره ریکاوری در میکروپیگمنتیشن ابرو

 میکروپیگمنتیشن ابرو به دوره ریکاوری نیازی ندارد. ممکن است ابروها در روزهای اول تیره تر بنظر برسند که به تدریج روشن تر می شوند و به رنگ طبیعی تری می رسند. جلسه دوم میکروپیگمنتیشن ابرو بیشتر برای کامل کردن شکل و فرم ابرو وهمچنین عمیق تر کردن رنگدانه های ابرو است. با اینکه مقداری قرمزی و تورم در ابروها به وجود می آید ولی بعد از میکروپیگمنتیشن ابرو می توانید به فعالیت های روتین خود بپردازید.

>> میکروپیگمنتیشن ابرو را در کجا انجام بدهیم؟

امروزه افراد زیادی میکروپیگمنتیشن ابرو را در سالن های آرایشی انجام می دهند؛ میکروپیگمنتیشن ابرو جزو فرآیندهای پزشکی محسوب نمی شود و افرادی که پیشینه و سابقه پزشکی ندارند هم می توانند این کار را انجام بدهند. از آنجایی که ساختار ابروها کمی پیچیده تر از بقیه بخش های صورت است، لازم است فردی این کار را انجام بدهد که با تجربه و با مهارت باشد. بهتر است میکروپیگمنتیشن ابرو نزد تکنیسین معتبری انجام شود تا نتایج خوب و بدون عوارضی را برای فرد به دنبال داشته باشد.

کلینیک پوست و مو رز بزرگترین مرکز زیبایی در تهران می باشد که آماده خدمات رسانی در زمینه کاشت ابرو و .. به علاقه مندان گرامی می باشد.



:: موضوعات مرتبط: کاشت ابرو , ,
:: برچسب‌ها: کاشت ابرو , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

آیا پرپشت شدن ابروها با وازلین امکان پذیر است

>> آیا پرپشت شدن ابروها با وازلین امکان پذیر است

ابروها به طرز عجیبی زیبای صورت ما را تحت تاثیر خود قرار می دهند زیرا ابروها، چشم ها در چارچوب خود قرار داده اند و از آن محافظت می کنند و اگر به اندازه کافی پرپشت و خوش ترکیب باشند، باعث زیبایی چشم ها هم می شوند.   پرپشت شدن ابروها با وازلین   بعضی وقتها ابروهایمان آنطور که دوست داریم پرپشت نیستند و موهای ابرو هم خیلی آهسته رشد می کنند؛ در چنین شرایطی بیشتر به سمت آرایش می رویم تا با مواد آرایشی ایرادهای ابروهایمان را برطرف کنیم ولی قبل از اینکه چنین کاری کنید، لازم است بدانید که محصولات طبیعی هم در بازار وجود دارند که به موهای ابرو رطوبت لازم را می رسانند و حتی آنها را تحریک به رشد مجدد می کنند. وازلین هم یکی از صدها مواد طبیعی است که می تواند برای ابروهای شما فواید زیادی را به دنبال داشته باشد.

>> وازلین چیست؟

وازلین از نفت بدست می آید و ترکیبی از انواع مختلفی از روغن های معدنی و موم هاست. وازلین، یک محصول آرایشی برای خانم ها است و با قدرتی که در مرطوب کردن ابروها دارد، برای بهبود بافت آسیب دیده پوست مثل لب های خشک یا اگزما در نقاط مختلف بدن هم استفاده می شود.   پرپشت شدن ابرو با وازلین   وازلین فقط برای مراقبت از پوست بکار نمی رود بلکه برای رشد تارهای ابروها هم استفاده می شود. برای تقویت مژه ها و حتی بلندتر و ضخیم تر شدن مژه ها هم می توان از وازلین استفاده کرد.

>> چرا ابروهای ما کم پشت می شود ؟

اینکه ابروهای ما کم پشت می شوند، می تواند دلایل مختلفی داشته باشد؛ یکی از دلایل می تواند ژنتیک باشد که کار چندانی نمی توانید کنید و فقط با کاشت ابرو می توانید به نتیجه برسید. دلایل دیگر برای کم پشتی ابروها می تواند اصلاح بیش از حد ابروها باشد که موهای ابرو به اشتباه از ریشه برداشته می شوند. آلوپسی و یا شیمی درمانی هم می تواند علت ریزش موی ابروها باشد. افزایش سن هم می تواند جزو دلایل اصلی ریزش ابرو باشد.

>> استفاده از وازلین برای رشد ابروها 

شما می توانید وازلین را در دارخانه ها تهیه کنید و بیشتر سعی کنید وازلینی را بخرید که معطر نباشد و یا با ماده ای طبیعی ترکیب شده باشد؛ مثلا ترکیب وازلین با آلوئه ورا بسیار مفید است و آلوئه ورا هم می تواند در رشد ابروها موثر باشد. قبل از اینکه از وازلین استفاده کنید، صورتتان را بشویید و هر گونه مواد آرایشی را از ابروهایتان پاک کنید. شما می توانید با پنبه ابروهایتان را به آرامی پاک کنید و اگر ابروهایتان به خوبی تمیز نباشند، وازلین نمی تواند به قدر کافی در بین موهای ابرو نفوذ کند و در نتیجه هیچگونه تاثیری نخواهد داشت. صورتتان را با آب گرم یا سرد بشویید و با یک حوله تمیز خشک کنید. شما می توانید از وازلین به دو روش استفاده کنید. اولین روش این است که با پنبه یا ریمل تمیز، مقدار کمی از وازلین را بردارید و روی ابروهایتان بزنید؛ توجه کنید که از داخل ابروهایتان شروع کنید. بگذارید وازلین به تمام قسمت های ابروهایتان نفوذ کند و ابروهایتان را مرطوب کند. ماساژ ابروهایتان هم می تواند باعث نفوذ بهتر وازلین در بین ابروهایتان بشود. بهتر است این کار را در شب انجام بدهید و بگذارید وازلین تا صبح روی ابروهایتان بماند. صبح فردا می توانید ابروهایتان را با آب سرد یا نیمه ولرم بشویید. اگر هر روز از وازلین استفاده کنید، بزودی متوجه تغییراتی در ابروهایتان خواهید شد و به ابروهای پرپشتی که دوست داشتید می توانید برسید. روش دوم استفاده از وازلین به این شکل است که شما می توانید از ترکیب وازلین و روغن زیتون برای ابروهایتان استفاده کنید تا هم ابروهایتان را برای رشد مجدد تحریک کنید و هم ابروهایتان پرپشت تر از قبل بشوند. برای این کار، نصف قاشق چای خوری وازلین را با چند قطره روغن زریتون را در کاسه ای ترکیب کنید و سپس بر روی ابروهایتان بگذارید. روغن زیتون، یک مرطوب کننده طبیعی است که باعث تقویت موهای ابرو می شود.

>> وازلین چگونه باعث رشد ابروها می شود ؟

وازلین مانند یک لوبریکانت (روغن) طبیعی عمل می کند و ابروهای خشک را به خوبی مرطوب می کند. ماساژ ابروها باعث فعال شدن ریشه های موهای ابروها می شود و وازلین محیطی مرطوب را برای رشد ابروهایتان فراهم می کند. تکرار در استفاده از وازلین به فرآیند رشد موها سرعت می بخشد.

>> چه مدت طول می کشد تا ابروها دوباره رشد کنند ؟   

رشد مجدد ابروها بستگی به قدرت تارهای ابروی شما دارد؛ اگر ابروهای بسیار کم پشتی دارید، مدت زمان بیشتری طول می کشد تا ابروهایتان مجددا رشد کنند. ابروهایی که بخاطر اصلاح بیش از حد کم پشت شده اند، احتمالا زمان بیشتری نیاز دارند تا بتوانند رشد کنند. در بقیه موارد، مخصوصا برای کسانی که ابروهای پرتری دارند، در عرض چند ماه ابروهای بیشتری رشد می کنند.

>> آیا کسانی که پوست های حساس دارند هم می تواند از وازلین استفاده کنند ؟

متخصص های پوست و مو به افرادی که دارای پوست حساسی هستند هم استفاده از وازلین را پیشنهاد می دهند. استفاده از وازلین باعث هیچگونه حساسیت یا آلرژی در فرد نمی شود و پوست را هم نمی سوزاند و باعث خارش نمی شود. وازلین منافذ پوست را نمی بندد و هیچگونه لکی را در روی پوست ایجاد نمی کند.

>> در کنار وازلین از چه روغن های طبیعی دیگری می توانیم استفاده کنیم ؟

جدا از روغن زیتون که می توانید با وازلین ترکیب کنید و به ابروهایتان بزنید، چند تا روغن دیگر هم وجود دارند که ترکیب آنها با وازلین می تواند محلولی جادویی برای رشد ابروهایتان باشد. روغن هایی مثل کرچک، بادام و روغن نارگیل را هم می توانید با وازلین ترکیب کنید تا شاهد تغییر شگفت انگیز ابروهایتان باشید. روغن کرچک، سرشار از اسیدهای چرب امگا 6 است که می تواند جریان خون بیشتری را به سمت ریشه های ابرو هدایت کند. روغن بادام، سرشار آنتی اکسیدانت و ویتامین E است و به ابروها کمک می کند تا بهتر رشد کنند. روغن نارگیل، فولیکول های مو را تقویت می کند و از شکنندگی موهای ابرو می تواند جلوگیری کند. تنها نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که از روغن های ارگانیک و اصل برای ابروهایتان استفاده کنید.

کلینیک پوست و مو رز بزرگترین مرکز زیبایی در تهران آماده خدمت رسانی در زمینه کاشت ابرو و سایر خدمات زیبایی به علاقه مندان گرامی می باشد



:: موضوعات مرتبط: کاشت ابرو , ,
:: برچسب‌ها: کاشت ابرو , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

درمان ریزش ابرو با کاشت ابرو در کلینیک پوست و مو رز

>> درمان ریزش ابرو با کاشت ابرو

امروزه یکی از استانداردهای زیبایی در صورت خانم ها، داشتن ابروهای پرپشت است؛ بخاطر همین است که به محض اینکه خانم ها متوجه ریزش ابروهایشان می شوند، دچار استرس زیادی شده و یا حتی شوکه هم می شوند. شاید در گذشته از داشتن ابروهای پرپشتی که داشتید بسیار خوشحال بودید ولی الان مجبورید که با مدادهای ابرو، نقاط خالی آن را بپوشانید. ممکن است تا حالا روش های زیادی را امتحان کرده باشید تا از ریزش ابروهایتان جلوگیری کنید.   درمان ریزش ابرو   بهتر است در درجه اول خونسردی خودتان را حفظ کنید و بعد به متخصص مراجعه کنید تا علت ریزش ابروهایتان مشخص بشود. در ادامه، علت های ریزش ابرو را با هم بررسی می کنیم.

>> علت ریزش ابرو

ابروها، بخش مهمی در صورت هستند و ریزش ابروها می تواند زیبایی صورت شما را تحت تاثیر قرار بدهد. عوامل داخلی و خارجی زیادی ممکن است باعث ریزش ابروهای شما بشود که عبارتند از :   کاشت ابرو  

1. اصلاح بیش از حد :

اکثر خانم ها اصلاح ابروها با موچین را به بند ابرو ترجیح می دهند زیرا بند ابرو مقداری دردناک است. اصلاح ابروها با موچین باعث جدا شدن فولیکول ابروها می شود و در نتیجه آسیب زیادی به فولیکول ها وارد می کند. اصلاح ابروها با موچین و بصورت منظم، می تواند در طول زمان آسیب های جبران ناپذیری را به ابروها وارد کند و از رشد ابروهای جدید هم جلوگیری کند.

2. وضعیت پوست :

ممکن است پوست صورت با مشکلاتی مثل اگزما، پسوریازیس، چرب شدن بیش از حد و یا با عفونت فولیکول های مو، درگیر بشود و در نتیجه در اطراف ابروها هم خارش، قرمزی و التهاب مشاهده شود. ایجاد هر گونه جراحت یا خراش در اطراف ابروها هم می تواند باعث ریزش موهای ابرو بشود. البته ریزش ابرو در این موارد موقت است زیرا به فولیکول های مو آسیبی وارد نمی شود و بعد از چند هفته، موهای ابرو شروع به رشد می کنند.

3. کم کاری تیروئید :

غده تیروئید با آزاد کردن هورمون ها، بسیاری از عملکردهای بدن را تنظیم می کند و هر نوع اختلال در عملکرد این غده می تواند باعث ریزش موها و ابروها بشود. اگر غده تیروئید شما کم کار است، ابروهای شما شروع به ریزش می کنند. تنها راه درمان کم کاری تیروئید، مصرف دارو است. البته با مصرف دارو هم هیچ تضمینی برای رشد مجدد ابروها وجود ندارد.

4. کمبود مواد غذایی :

کمبود هر نوع ماده غذایی که باعث ریزش موهای شما می شود، می تواند منجر به ریزش ابروها هم بشود. مواد غذایی مفید برای رشد مو شامل موادی مثل آهن، زینک، پروتئین، ویتامین D، ویتامینB12 ، بیوتین و اسیدهای چرب امگا 3 می شود.

5. وضعیت ریزش مو :

مشکلات خود ایمنی و التهابی مانند آلوپسی منطقه ای، ریزش موهای جلوی سر و ریزش موی آندروژنیک که به فولیکول های مو آسیب می زنند، هم می توانند باعث ریزش ابروها بشوند.

6. استرس :

استرس روحی و روانی، تاثیر منفی در رشد موهای ابرو دارد. بعضی از افراد با مشکلاتی مثل کندن موهای ابروهای خود مواجه می شوند که در اثر استرس شدید و مشکلات روحی و روانی بوجود می آید. 7. افزایش سن : هر چه سن شما بیشتر می شود، حجم بیشتری از موهای سر و ابروهایتان را از دست می دهید.

>> درمان ریزش ابرو

راه های زیادی برای درمان ریزش ابروها وجود دارند که عبارتند از :

1. استفاده از روغن کرچک

روغن کرچک با تغذیه فولیکول های مو، باعث رشد موهای ابرو می شود. شما می توانید از روغن کرچک، بصورت موضعی در قسمت ابروهایتان استفاده کنید و بعد از نیم ساعت، ابروهایتان را با آب ولرم بشورید.

2. روغن زیتون

روغن زیتون با دارا بودن 2 ماده مغذی، به نام های اسید اولئیک و ویتامین E برای رشد ابروها بسیار مفید است. اسید اولئیک، می تواند ریشه های مو را مرطوب کند و ویتامین E با بهبود گردش خون در بدن باعث رشد موها می شود. روغن کرچک را بصورت موضعی بر روی ابروهایتان استفاده کنید و بعد از 30 دقیقه می توانید ابروهایتان را بشویید.

3. آلوئه ورا

ژل آلوئه ورا با خواص مرطوب کننده ای که دارد، باعث تحریک فولیکول های مو می شود و به ابروهای شما کمک می کند تا مجددا شروع رشد کنند.

4. تخم شنبلیله

تخم شنبلیله سرشار از پروتئین، ویتامینB3  و لسیتین است و از ریزش ابروهای شما جلوگیری کرده و باعث رشد ابروها می شود. نحوه استفاده از تخم شنبلیله : یک قاشق چایخوری از تخم های شنبلیله را در طول شب در آب خیس بدهید. تخم ها را خرد کنید. می توانید نصف چایخوری روغن نارگیل هم به آن اضافه کنید. آنها را به صورت موضعی روی ابروهایتان قرار بدهید و بگذارید در طول شب روی ابروهایتان بماند. فردا صبح ابروهایتان را با آب بشورید.

5. زرده تخم مرغ

شاید فواید زرده تخم مرغ برای موهای سر را شنیده باشید؛ استفاده از زرده تخم مرغ برای ابروها هم می تواند همان قدر مفید باشد. تخم مرغ سرشار ازپروتئین، ویتامین D و سولفور است که همه ی این مواد برای حفظ سلامت موها بسیار ضروری و مهم هستند.

6. آب پیاز

پیاز، سرشار از سولفور و فلاونول است که می تواند طاسی سکه ای موها و خالی شدن نقطه ای ابروها را به خوبی درمان کند و به ابروهای شما کمک کند تا دوباره رشد بکنند. شما می توانید از محلول آب پیاز، دو بار در روز استفاده کنید.

7. شیر

شیر سرشار از پروتئین است. شما میتوانید با پنبه، شیر را روی ابروهایتان بمالید و بعد از 20 دقیقه ابروهایتان را بشویید.

>> درمان ریزش ابرو با کاشت ابروی طبیعی

کاشت ابرو، یکی از روش های دائمی برای درمان ریزش ابروها است. کاشت ابرو به دو روش انجام می شود :

  1. کاشت ابرو به روش FUT
  2. کاشت ابرو به روش FUE

هر کدام از این روش ها، شامل مراحل مختلفی از کاشت ابرو می شوند ولی اگر بخواهیم بطور خلاصه برای شما توضیح بدهیم؛ در کاشت ابرو از موهایی استفاده می شود که بیشترین شباهت را به موهای ابرو داشته باشد. معمولا از موهای پشت سر و کناره های گوش که متفاوت با سایر موها هستند، برای کاشت در ناحیه ابروها استفاده می شود. بخشی از این موهای اهدایی از سرجدا می شود تا بتوان فولیکول های لازم را برای ابروها بدست آورد. کاشت ابرو، ظرافت کاری زیادی دارد چون طراحی ابروها کار پیچیده ای است و باید این کار را به دستان متخصص با تجربه ای سپرد. با کاشت ابرو، مشکل ریزش ابروها بصورت دائمی درمان می شود و همچنین می توانید مدل ابروهای خودتان را هم تغییر بدهید و حتی پهنای ابروهایتان را هم انتخاب کنید. برای کاشت ابرو، باید یک سری آمادگی هایی هم داشته باشید که با مطالعه مقاله های سایت " کلینیک  پوست و مو رز" و همچنین مراجعه به متخصص، می توانید به اطلاعات خوبی در این زمینه دست یابید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان ریزش ابرو و کاشت ابرو و مشورت با متخصص، با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس حاصل فرمایید.  



:: موضوعات مرتبط: کاشت ابرو , ,
:: برچسب‌ها: کاشت ابرو , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

انتخاب مدل ابرو قبل از کاشت ابرو در کلینیک پوست و مو رز

>> انتخاب مدل ابرو قبل از کاشت ابرو

کاشت ابرو، یک هنر است و طراحی ابروهای جدید به دستان متخصص سپرده می شود. قبل از کاشت ابرو، از بیمار سوال می شود که آیا به دنبال تغییرات خاصی در فرم ابروهایش است و یا مدل خاصی را برای ابروهای جدید خود در نظر دارد؛ در واقع بیشتر کسانی که قصد کاشت ابرو را دارند، نمی دانند که چه مدل و فرم ابرویی را برای صورت خود انتخاب کنند.

انتخاب مدل و فرم جدید برای ابروها کار چندان ساده ای هم نیست و همیشه بیمار نسبت به مدل انتخابی خود، دچار شک و تردید می شود. در واقع انتخاب فرم جدید برای ابروها به فاکتورهای زیادی بستگی دارد، مثل شکل صورت، مدل ابروها و غیره. انتخاب فرم مناسب برای ابرو می تواند سن شما را هم کمتر نشان بدهد.   انتخاب مدل ابرو قبل از کاشت ابرو  

در این مقاله سعی کردیم که در مورد چند تا از فاکتورهایی که میتواند به شما در انتخاب فرم و شکل ابروهای جدیدتان کمک می کند، برایتان توضیح بدهیم تا بتوانید کاشت ابرو خوبی را تجربه کنید و از فرم نهایی ابروهایتان هم لذت ببرید.

>> فاکتورهای مفید در انتخاب فرم و شکل ابروها

1. شکل صورت

شکل صورت شما تاثیر زیادی در انتخاب مدل ابرو دارد. اول از همه، باید شکل صورتتان را به خوبی تشخیص بدهید تا فرم ابروهای مناسب شما مشخص بشود. انواع شکل صورت و مدل ابروی مناسب برای آنها عبارتند از :   کاشت ابرو  

2. صورت گرد

اگر صورت شما گرد است، ابروهای زاویه دار برای شما مناسب است زیرا این مدل ابروها در صورت گرد توازن خاصی را ایجاد می کنند. هر چقدر قوس ابروها در صورت گرد بیشتر باشد، صورت زیباتر بنظر می رسد.

3. صورت قلبی شکل

اگر صورتتان قلبی شکل است، ابروهایی با قوس ملایم برای شما مناسب تر است. کسانی که صورتشان قلبی شکل است، می توانند ابروهایشان را پر پشت انتخاب کنند.

4. صورت بیضی شکل  

اگر صورت شما بیضی شکل است، هر مدل ابرویی می تواند برای صورت شما مناسب باشد. البته دسته ای از متخصصان هم بر این باورند که مدل ابروهای کلاسیک برای شما مناسب تر از مدل های دیگر ابرو است زیرا صورت های بیضی شکل کاملا متقارن هستند.

5. صورت مربع شکل

اگر صورت شما مربع شکل است، ابروهای کاملا قوس دار و بلند برای شما مناسب است زیرا صورت شما را کشیده تر نشان می دهد. سعی کنید رنگ ابروهایتان را هم پررنگ کنید تا تعادل بیشتری در چهره تان برقرار شود.

6. صورت لوزی شکل

اگر صورت شما لوزی شکل است، مدل ابرویی که انحنا و قوس های ظریفی دارد، می تواند برای شما بسیار مناسب باشد.

7. صورت کشیده

اگر صورت شما تا حدی کشیده است، سعی کنید انتهای ابروهایتان را کشیده تر طراحی کنید. البته ابروهای صاف بیشتر از سایر مدلها برای شما مناسب است؛ ابروهای صافی که زاویه کمتری دارند، باعث تعادل صورت شما می شوند و حتی می توانند صورتتان را از حالت کشیدگی در بیاورند. مدل ابروهایی که قوس زیادی دارند، برای شما مناسب نیستند زیرا صورت شما را لاغرتر نشان می دهند.

8. مدل چشم ها

مدل چشم به دو دسته تقسیم می شود :

1.8 مدل چشم های باز و گرد 

اگر مدل چشمهایتان باز و گرد است، ابروهای صاف (بدون قوس زیاد) و پرپشت برای شما مناسب است.

2.8 مدل چشم های بسته و با پلک افتاده

اگر مدل چشمهایتان بسته است، ابروهای قوس داری که تا پایان استخوان ابرو ادامه می یابد، می تواند برای شما بسیار مناسب باشد. در کل، ابروهای دراز برای این مدل چشم می تواند هماهنگی خوبی را در صورت ایجاد کند. مدل ابروهای باریک و کوتاه اصلا مناسب این فرم از چشم ها نیستند.

9. فاصله بین ابروها

فاصله بین ابروها هم فاکتور مهمی در انتخاب مدل ابرو است. فاصله بین ابروها حتی می تواند صورت شما را هم تغییر بدهد. انتخاب فاصله مناسب برای ابروها می تواند ابروهای شما را بی نقص نشان بدهد. ابروها درست در بالای مجاری اشک قرار می گیرند پس در هنگام انتخاب مدل ابرو دقت کنید که ابروها نه به هم زیاد نزدیک باشند، نه زیاد دور.

>> ابروهای دلخواهتان را طراحی کنید

چه مدل ابرویی دوست دارید ؟ قبل از اینکه روی کاغذ، ابروهای دلخواهتان را طراحی کنید، به اجزای صورتتان خوب فکر کنید و ببینید دوس دارید چه تغییراتی را در ابروهایتان ایجاد کنید. برای طراحی از یک مداد و کاغذ استفاده کنید و شروع به طراحی ابروهایتان کنید. شما می توانید قسمت داخل ابروهایتان را با هر حجم مویی که دوس دارید پر کنید. طراحی سینه ابروها، قوس و انتهای ابروها هم نیاز به مهارت زیادی دارد و سعی کنید در این زمینه بیشتر از متخصص کمک بگیرید.

>> کاشت ابرو چه تاثیری در جلوه بیشتر ابروها در صورت دارد ؟

برخلاف کاشت مو که بخیه های بزرگی را در سر بیمار بوجود می آورد، کاشت ابرو فرآیند دقیق و حساسی محسوب می شود. برای کاشت ابرو می توان از قسمت هایی از بدن که موهای کوتاه تری دارد، مثل موهای پس گردن و یا حتی از موهای پا استفاده کرد. در کاشت ابرو توجه زیادی به قوس و ضخامت ابروها می شود. بعد از کاشت مو، شما باید از ابروهای جدیدتان به خوبی محافظت کنید؛ مخصوصا اگر برای کاشت ابرو از موهای سر استفاده بشود، مراقبت شما از این موها باید کاملا متفاوت با گذشته باشد. متخصص در هنگام کاشت ابرو به الگوی کاشت موها دقت زیادی می کند تا در آینده که موهای سر رشد می کنند، شبیه به موهای ابرو بشوند. ابروهای شما برای اینکه بطور کامل رشد کنند باید مراحل مختلفی را پشت سر بگذارند؛ در نهایت، قرمزی و تورم ابروهایتان از بین می رود و ابروهای جدید هم شروع به رشد می کنند. تاثیرات مثبت کاشت ابرو در ایجاد چهره ای بی نقص و همچنین در جلوه بیشتر ابروها، قابل انکار نیست زیرا ابروهای خالی با موهایی کاملا طبیعی پر می شوند و نتیجه کار به قدری طبیعی است که بیمار را بسیار راضی نگه می دارد. هر چقدر طراحی و انتخاب ابروهای بیمار کامل تر و دقیق تر باشد و با اجزای صورتش هم هماهنگی بیشتری داشته باشد، قطعا میزان رضایت او از کاشت ابروهایش هم بیشتر می شود. البته تمامی مراحل انتخاب مدل و شکل ابروها، تحت نظر متخصص انجام می شود و اگر بیمار نیاز به راهنمایی داشته باشد، قطعا متخصص به او در این زمینه کمک زیادی می کند. >> کلینیک پوست و مو رز  ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی با تجهیزات پزشکی  روز دنیا می باشد.



:: موضوعات مرتبط: کاشت ابرو , ,
:: برچسب‌ها: کاشت ابرو , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

چگونه ابرو را بعد از کاشت ابرو اصلاح کنیم

>> چگونه ابرو را بعد از کاشت ابرو اصلاح کنیم

اگر به طور طبیعی ابروهای باریکی دارید، ابروهایتان را بیش از حد اصلاح می کنید، برای ابروهایتان از وکس استفاده می کنید و یا آسیب های زیادی را به ابروهایتان وارد کرده اید، می توانید با کمک کاشت ابرو، کم پشتی ابروهایتان را درمان کنید.

همانند کاشت مو که می تواند موهای از دست رفته را به شما بازگرداند، کاشت ابرو هم می تواند موهای ابروهای شما را ترمیم کند. کاشت ابرو می تواند در یکی از ابروها یا هر دو ابرو انجام بشود که باز هم بستگی به میزان آسیب دیدگی ابروها دارد.   چگونه ابرو را بعد از کاشت ابرو اصلاح کنیم ؟  

کاشت ابرو، نه تنها برای افرادی مناسب است که می خواهند ابروهای پر پشت تری داشته باشند، بلکه برای افرادی که بخاطر اسکار یا جراحت، بخشی ازابروهایشان و یا کل ابروهایشان را از دست داده اند، هم مفید است. اگر شما هم تا بحال تجربه کاشت ابرو را داشته اید، نکاتی وجود دارد که بعد از کاشت ابرو حتما باید رعایت کنید. شما باید از ابروهایتان بیشتر مراقبت کنید و همچنین ابروهایتان را به سبک خاصی بردارید.   کاشت ابرو   درست است که موهای کاشته شده در قسمت ابروها، از جنس موهای خود شماست ولی بطور طبیعی موهای سر با موهای ابرو بسیار متفاوت هستند. همانطور که موهای سر باید بصورت منظم اصلاح و مرتب بشوند، موهای ابرو هم باید به خوبی اصلاح بشوند. در این مقاله، روش های اصلاح ابروها بعد از کاشت ابرو را با هم بررسی می کنیم.

>> برای رشد دوباره ابروهایتان باید صبور باشید

کاشت ابرو هم مانند کاشت مو نیاز به صبر و تحمل دارد و نتایج حاصل از آن، بعد از چند ماه مشخص می شود. در طول کاشت ابرو، متخصص بین 50 الی 600 گرافت را در قسمت ابروها پیوند می زند و تعداد گرافت ها برای هر ابرو، بستگی به نظر و سلیقه بیمار در مورد ضخامت ابروها و همچنین میزان کم پشتی ابروها دارد. در اکثر موارد، برای کاشت ابرو از 50 الی 350 گرافت استفاده می شود. معمولا یک لایه از پوسته هم در سرتاسر ابروهای کاشته شده ایجاد می شود که چند روز بعد، مثل قرمزی و تورم ابروها خود به خود برطرف می شود. ابروهای کاشته شده، چند هفته بعد از کاشت ابرو می ریزند و بعد از چند ماه دوباره رشد می کنند. البته برای اینکه شاهد نتایج خوبی از کاشت ابرو باشید، باید چند ماه تا یک سال صبر کنید.

>> زمان اصلاح ابروها بعد از کاشت ابرو

موهای اضافه ابروهایتان را می توانید اصلاح کنید. البته در مورد زمان اصلاح ابرو باید با متخصص مشورت کنید چون معمولا بعد از کاشت ابرو نمی توان سریع اقدام به اصلاح ابروها کرد و باید مقداری صبر کنید. کسانی که بلافاصله بعد از کاشت ابرو با موچین و قیچی ابروهایشان را اصلاح می کنند، ناخودآگاه روی نتایج کاشت ابروها تاثیر منفی می گذارند و یا حتی این کار باعث می شود تا موهای ابرو دیگر رشد نکنند.

>> سبک اصلاح ابروها

موهای سر و موهای ابرو تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. در هنگام کاشت ابرو از موهای پشت سرتان استفاده می شود و بعد از کاشت ابرو هم باید آنها را مثل موهای ابرو کوتاه نگه دارید و به طور مرتب اصلاح کنید. البته جراح هم در حین کاشت، گرافت ها را طوری در بخش ابروها قرار می دهد که وقتی رشد می کنند، شبیه به موهای ابرو بشوند. به محض اینکه موهای کاشته شده در ابروهایتان رشد کردند، شما می توانید مثل ابروهای طبیعی آنها را حالت بدهید و اصلاح کنید. برای مرتب نشان دادن ابروهایتان می توانید از شانه ابرو استفاده کنید. اصلاح ابروها به روش های مختلفی انجام می شود : 1. اصلاح ابروها با قیچی و موچین استفاده از قیچی مخصوص ابروها، بعد از کاشت ابرو بسیار لازم و ضروری است زیرا موهای ابرو بیش از حد بلند هستند و برای اینکه تبدیل به موهای کوتاه تر و مرتب تری بشوند، حتما باید آنها را قیچی کنید. در استفاده از موچین هم بسیار دقت کنید زیرا ممکن است آسیب زیادی به ابروهای جدیدتان وارد کند. اگر هم در مورد اصلاح ابروهایتان با موچین نگران هستید و فکر می کنید که با استفاده از موچین به ابروهایتان آسیب می زنید، می توانید برای اصلاح ابروهایتان از آرایشگری کمک بگیرید که در این زمینه تخصص کافی را دارد. 2. وکس شما می توانید از وکس هم در خانه و هم در آرایشگاه استفاده کنید. وکس، یک روش نسبتا سریع برای فرم دادن به ابروها است که آسیبی هم به ابروها وارد نمی کند. برعکس موچین که در موارد زیادی ابروها را بیش از حد بر می دارد و فرم نامناسبی را به ابروها می دهد، وکس موهای اضافه را در زیر و بالای ابروها را به خوبی از روی پوست جدا می کند. اگر ابروهای تیره و پری دارید، وکس می تواند راه حل خوبی برای اصلاح ابروهایتان باشد. یکی از مزیت های وکس نسبت به سایر روش ها این است که موهای جدا شده توسط وکس، دیرتر از قبل رشد می کنند. 3. بند کردن ابروها در بند ابروها، از نخ برای کندن موهای اضافه ابروها استفاده می شود. بند کردن ابروها به ابروها فرم خوبی می دهد. در بعضی از موارد، وکس می تواند باعث ایجاد حساسیت پوستی و قرمز شدن ابروها هم بشود ولی در بند از مواد شیمیایی استفاده نمی شود و هیچگونه مشکل خاصی را برای پوست ایجاد نمی کند.

>> اثرات اصلاح و برداشت بیش از حد ابروها بعد از کاشت ابرو

اصلاح بیش از حد ابروها نه تنها ریسک آسیب به فولیکول های کاشته شده در ابروها را افزایش می دهد، بلکه در موارد شدیدتر می تواند تمام زحماتی که متخصص برای کاشت ابروهای شما انجام داده است را به راحتی از بین ببرد. همیشه هنگام اصلاح ابروهایتان، از آینه بزرگی استفاده کنید زیرا با نگاه کردن خودتان در آینه های بزرگ، می توانید از اصلاح بیش از حد ابروهایتان جلوگیری کنید. سعی کنید در هنگام استفاده از موچین دقت زیادی به خرج بدهید و بعد از گرفتن هر ابروی اضافه، مقداری صبر کنید و ابروهایتان را چند بار بررسی کنید. اگر در اصلاح ابروهایتان دچار خطا شده اید و بخش هایی از ابروهایتان را بیش از حد برداشته اید، سعی نکنید این اشتباهات را با برداشتن دوباره ی ابروها جبران کنید. حدودا 8 الی 13 هفته طول می کشد تا موهای ابروها دوباره رشد کنند که البته سرعت رشد موهای ابرو به چرخه رشد موها، متابولسیم بدن و همچنین به سن بیمار هم بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مراقبت های بعد از کاشت ابروی طبیعی و عمل کاشت ابرو  در " کلینیک پوست و مو رز " و مشورت با متخصص، با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: کاشت ابرو , ,
:: برچسب‌ها: کاشت ابرو , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

تزریق چربی در لب در کلینیک پوست و مو رز

>> درباره تزریق چربی در لب چه می دانید ؟

 مقاله امروز " کلینیک پوست و مو رز " به تزریق چربی در لبها اختصاص دارد با ما همراه باشید تا درباره اهداف، مزایا، معایب و سایر موارد مربوط به تزریق چربی در لب اطلاعات بیشتری بدست بیاورید.امروزه تزریق چربی در لبها بخاطر تاثیرات دائمی آن طرفداران زیادی پیدا کرده است.

با تزریق چربی در لب بالایی و لب پایینی بیمار می تواند شاهد افزایش حجم آنها نسبت به گذشته باشد. تزریق اثرات زیادی را بدنبال دارد؛  

تزریق چربی در لب  

مثلا تزریق چربی می تواند چین ها و چروک های عمودی روی لبها را ازبین ببرد؛ البته افرادی که سیگار می کشند، بیشتر در معرض چین و چروک بر روی لبهایشان قرار می گیرند. تزریق چربی در لب هم مانند سایر فرآیندهای جراحی پلاستیک نیازمند این است که بیمار توقعات واقع بینانه ای از نتایج حاصل از تزریق چربی داشته باشد. البته در طی جلسه مشاوره در کلینیک پوست و مو، بیمار می تواند تمامی سوالات خود را در مورد تزریق چربی در لبها مطرح نماید و از متخصص خود جواب بگیرد.

 

تزریق چربی

 

>> اهداف تزریق چربی در لب

هدف های تزریق عبارت است از:

  1. صاف کردن بافت های لب با رفع چین های روی آن
  2. برجسته سازی لبها با افزایش حجم آن
  3. ایجاد ظاهری جوان و شاداب برای بیمار
  4. افزایش زیبایی صورت با حجیم سازی لبها
  5. رفع هرگونه اسکار در روی لبها
  6. تقویت بافت لب و نرم تر شدن آن

>> کاندیدهای مناسب برای تزریق چربی در لب

بهترین کاندیدها برای تزریق کسانی هستند که :

  1. در وضعیت خوبی از سلامتی قرار دارند
  2. سیگار نمی کشند
  3. توقعات واقع بینانه ای از تزریق چربی در لب دارند و در مورد اثراتی که تزریق برای لب های آنها به دنبال دارد، اطلاعات کافی دارند
  4. بعد از تزریق در لب، برای ریکاوری آمادگی کافی دارند و عوارض کوتاه مدت حاصل از تزریق چربی، آنها را زیاد نگران نمی کند.

>> کدام فرآیندهای جراحی را می توان همزمان با تزریق چربی در لب انجام داد؟

در اکثر موارد، بیمارانی که تحت عمل لیپوساکشن قرار می گیرند، با مشورت پزشک اقدام به تزریق چربی در لب و سایر نقاط صورت خود می کنند. به عبارتی دیگر، فرآیند لیپوساکشن و تزریق می تواند در یک زمان انجام بشود.

>> نکات کلیدی " کلینیک پوست و مو رز " در مورد تزریق چربی در لب برای بیماران

  1. نتایج حاصل از تزریق در هر بیماری کاملا متفاوت با سایر بیماران است. تزریق باعث صاف تز شدن، لطافت و شادابی لبهای بیمار می شود و از همه مهم تر بیمار صاحب لبهایی می شود که برجسته هستند و با سایر اجزای صورت هم هماهنگی لازم را دارند.
  2. سلول های چربی بصورت زنده در لبها تزریق می شوند و اگر چربی ها به درستی و با مهارت خاصی بر روی لبها تزریق بشود، در بافت های لب ثابت می مانند و جابجا نمی شوند.
  3. میزان ماندگاری تزریق چربی هم جدا از شرایط بیمار، به تعداد سلول های چربی ای بستگی دارد که در حین تزریق در لب زنده می مانند. معمولا بین 20 الی 90 درصد از سلول های چربی در حین تزریق زنده هستند.
  4. تزریق مجدد چربی در لبها، نتایج رضایت بخشی را برای بیمار به دنبال دارد. تزریق مجدد چربی در لب، نسبت به سایر بخش ها نتایج بهتری را به دنبال دارد. با گذشت زمان، با کاهش چربی در لبها، پوست لبها ترک می خورد، انعطاف پذیری خود را از دست می دهد، خطوط و چین های رو لب افزایش می یابد و در نتیجه فرورفتگی های لب دوباره ظاهر می شوند.

>> فواید تزریق چربی در لب

  1. - رفع نواقص ظاهری لب ها
  2. - افزایش حجم لبها بصورت طبیعی
  3. - عدم ایجاد هر گونه آلرژی یا حساسیت در بیمار
  4. - ماندگاری بالا

>> ریسک ها و چالش های تزریق چربی در لب

موقعیت هایی که تزریق را تحت چالش قرار می دهند و به مشورت بیشتری با متخصص نیاز دارند، عبارتند از:

  1. - فشار خون بالایی که نمی توان آن را کنترل کرد
  2. - مشکل لخته شدن خون
  3. - سیگار کشیدن
  4. - جراحی قبلی و تزریق فیلر در ماه های اخیر
  5. - تزریق سیلیکون در گذشته

>> عوارض ناشی از تزریق چربی در لب عبارتند از:

ریسک ها و عوارض ناشی از تزریق به ندرت اتفاق می افتند.

  1. - عدم تقارن لب بالایی و لب پایینی ( در بیشتر موارد، مشکل عدم تقارن با رفع تورم لبها کاهش می یابد )
  2. - ایجاد فرروفتگی در سطح لبها
  3. - ایجاد توده هایی از چربی که از روی سطح لب قابل لمس است
  4. - جابجایی چربی تزریق شده در لب و انتقال آن به بخش دیگری از صورت
  5. - جذب چربی های تزریق شده در لب

یکی از چالش هایی که ذهن بیماران را در مورد تزریق در لب درگیر کرده است، جذب چربی های تزریق شده و برگشت لبها به حجم سابق خود است. چربی در مقایسه با سایر فیلرهای غیر طبیعی بسیار دیرتر جذب می شود و در شرایط ایده آلی که خون رسانی به چربی ها انجام شود و چربی ها بتوانند زنده بمانند، چربی های تزریق شده هم مدت ماندگاری بسیر بالایی را می توانند داشته باشند. با تزریق چربی در طول جلسات مکرر می توان به ماندگاری و دوام چربی ها در ناحیه لب هم کمک زیادی کرد؛ در واقع بعد از هر بار تزریق، بیمار شاهد نتایج بهتری است و نواقص تزریق در جلسات پیشین هم بطور کامل برطرف می شود. میزان ماندگاری چربی های تزریق شده در لب ها در طی هر جلسه، بین 9 تا 12 ماه است. البته میزان ماندگاری که ذکر شد، تقریبی است و در بعضی از افراد چربی ها زودتر جذب شده و در دیگر افراد هم دیرتر از سایر بیماران توسط بدن جذب می شود.

>> هزینه تزریق چربی در لب در " کلینیک تخصصی پوست و مو رز "

هزینه تزریق به فاکتورهای زیر بستگی دارد:

  1. میزان چربی گرفته شده از بدن بیمار
  2. وسایل و تجهیزات استفاده شده در حین تزریق چربی در لب
  3. تجربه و مهارت پزشک

" کلینیک تخصصی پوست و مو رز" با پزشکانی مجرب و دستگاه های پیشرفته، خدمات عمل تزریق چربی را هم به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه تزریق چربی در لب، با شماره 02144067005 تماس حاصل فرمایید.  



:: موضوعات مرتبط: کاشت ابرو , ,
:: برچسب‌ها: کاشت ابرو ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

کاشت ابرو با روش fut و عوارض کاشت ابرو به روش fut

>> کاشت ابرو با روش fut

کاشت ابرو با روش FUT چیست ؟ مقاله امروز " کلینیک پوست و مو رز" به کاشت ابرو با روش FUT اختصاص دارد؛ با ما همراه باشید تا درباره نحوه کاشت کاشت ابرو، مزایا و معایب، کیفیت واحدهای فولیکولی و سایر موارد مربوط به روش FUT، اطلاعات بیشتری بدست بیاورید.

ابروها، ساختار صورت را تکمیل می کنند و یکی از خواسته های هر فرد این است که ابروهای خوش فرم تر و پرتری داشته باشد. روش های زیادی برای بهتر نشان دادن ظاهر ابروها وجود دارد، مانند تاتوی ابروها و میکروبلیدینگ ولی نتایج حاصل از این روش ها خیلی زود از بین می روند و اصلا طبیعی بنظر نمی رسند.

کاشت ابرو با روش fut

خیلی از بیماران بجای استفاده از روش هایی که نتایج ماندگاری را به دنبال ندارند، از موهای خودشان برای برطرف کردن نواقص ابروهایشان استفاده می کنند. امروزه کاشت ابرو، طرفداران زیادی پیدا کرده است زیرا بیمار می تواند برای همیشه از شر ابروهای کم پشت و سایر نواقص ابروهایش راحت شود.

>> نحوه کاشت ابرو با روش FUT

کاشت ابرو با روش FUT شامل استخراج واحدهای فولیکولی می شود که بطور طبیعی شامل 1 الی 4 تار مو می شوند. این واحدهای فولیکولی بصورت نوار خطی از سر بیمار جدا می شوند که در اکثر موارد، فولیکول های اهدایی در پشت سر بیمار قرار دارند.

کاشت ابرو

از سوزن های کوچکی برای جدا کردن واحدهای فولیکولی از یکدیگر استفاده می شود. فولیکول ها برای کاشت در ناحیه ابرو آماده می شوند و هنگام کاشت به ریشه های فولیکول ها توجه زیادی می شود تا بتوان شاهد نتایج بهتری از کاشت ابرو بود.

جهت کاشت فولیکول ها، شبیه ابروهای طبیعی خود بیمار است زیرا هدف این است که ابروها در عین طبیعی به نظر رسیدن، پرپشت تر از قبل هم بشوند. متخصص تمام تلاش خود را می کند تا جای اسکارها در روی سر بیمار کمتر مشخص بشوند.

اگر هنگام بخیه زدن برش روی سر بیمار، از تکنیک پیشرفته ای استفاده بشود، موهای سر روی همین اسکارها شروع به رشد می کنند تا در نهایت جای تمام اسکارها با موها پوشانده بشوند. از طرفی دیگر، سایز برش سر در کاشت ابرو با روش FUT بسیار کوچک است و به سرعت توسط موها پوشانده می شود و بیمار نباید نگران بخیه و اسکارهای روی سرش باشد.

>> مزایای کاشت ابرو با روش FUT

  1. یکی از مهم ترین مزایای کاشت ابرو با روش FUT نسبت به روش FUE این است که تعداد زیادی از واحدهای فولیکولی طی یک جلسه در ابروهای بیمار کاشته می شوند.
  2. در کاشت ابرو با روش FUT می توان از 2000 واحد فولیکولی در ناحیه ابروها استفاده کرد.
  3. در یک جلسه از کاشت ابرو با روش FUT، حتی می توان تعداد 5000 واحد فولیکولی را از سر بیمار استخراج کرد. برای بیمارانی که نیاز به واحدهای فولیکولی زیادی دارند، استفاده از روش FUT برای کاشت ابرو می تواند بسیار مفیدتر از سایر روش ها باشد.
  4. استفاده از روش FUT برای کاشت ابرو از نظر اقتصادی هم مقرون به صرفه است.
  5. کاشت ابرو با روش FUT به جلسات منظم نیازی ندارد و در اکثر بیماران در یک جلسه انجام می شود. 

>> مقایسه کیفیت واحدهای فولیکولی اسخراج شده در روش های FUT و FUE

روش های FUT و FUE، هر کدام از متدهای مختلفی برای کاشت فولیکول ها در ابرو استفاده می کنند و هر کدام خصوصیات منحصر به فردی دارند. در کاشت ابرو به روش FUT سایز فولیکول های استخراج شده، بزرگتر از فولیکول های روش FUE است.

اگر تکنیک مورد استفاده در روش FUE خوب و کاربردی باشد، طول برش عرضی برای استخراج فولیکول ها هم بسیار کمتر می شود؛ به عبارت دیگر در هر دو روش از کاشت ابرو، می توان فولیکول هایی را با کیفیت بالا استخراج کرد.

البته بعضی از متخصص ها بر این باورند که درصد آسیب به فولیکول ها در کاشت ابرو به روش FUT بسیار کمتر از روش FUE است و فولیکول های استخراج شده در روش FUE بسیار شکننده تر و آسیب پذیرتر از فولیکول های استخراج شده با روش FUT هستند.

>> عوارض کاشت ابرو با روش FUT

بعضی از عوارض ها در هر دو روش از کاشت ابرو وجود دارند؛ مثل احتمال عفونت، خونریزی و ایجاد لخته های خونی کوچک در ابروها. سایر عوارض های مربوط به کاشت ابرو با روش FUT عبارت است از :

  1. ایجاد اسکار نواری در روی سر بیمار : اسکار نواری که در اثر کاشت ابرو به روش FUT در روی سر بیمار بوجود می آید، با گذشت زمان ترمیم می شود و یا توسط موها پوشانده می شود.
  2. بخیه های مشخص در روی سر بیمارظاهر غیر طبیعی بخیه ها به وضوح روی سر بیمار دیده می شود و مهارت و تجربه متخصص می تواند این عارضه را تا حد زیادی کاهش بدهد.
  3. تورمدر اطراف پیشانی و چشم ها ممکن است تورم بوجود بیاید که 1 الی 2 روز بعد رفع می شوند.
  4. حساسیت و آلرژیممکن است بیمار در نقاطی از سر که فولیکل ها استخراج شده اند و همچنین در ناحیه ابروهای خود، حساسیت و آلرژی خفیفی را هم احساس کند که معمولا به سرعت برطرف می شوند   
  5.  درددردهایی که بیمار در قسمت سر و ابروهای خود احساس می کند را هم می توان با رعایت دستورالعمل های متخصص کاهش داد.
  6. دوره چند روزه ریکاوری بیماربرای ترمیم بخیه ها و برطرف شدن هرگونه قرمزی در روی ابروها، لازم است بیمار چند روزی را استراحت کند. 
  7. ایجاد پوسته های زیاد در قسمت ابروهاایجاد پوسته هم بخشی طبیعی از کاشت ابرو است که بیمار باید دستورات پزشک را در زمینه شستشو و مراقبت از ابروها بطور دقیق انجام بدهد. 

>> با گذشت یک ماه از کاشت ابرو به روش FUT، بیمار می تواند شاهد چه نتایجی باشد؟

  1. - با گذشت یک ماه از کاشت ابرو به روش FUT، باید تمام واحدهای فولیکولی کاشته شده در قسمت ابروها ریخته شده باشند. البته بعضی از واحدهای فولیکولی،در هفته اول شروع به ریزش می کنندولی فولیکول های باقی مانده دیرتر شروع به ریزش می کنند و در طی چند هفته اول می ریزند. ریزش فولیکول های ابرو، بخشی طبیعی از فرآیند کاشت ابروها است.
  2. - بیمار می تواند شاهد بهبود و ترمیم اسکارهای روی سر خود باشد و از این به بعد هم باید از سر خود محافظت کند و طبق دستورات متخصص عمل نماید.
  3. - در بعضی از موارد هم ممکن است قرمزی روی کف سر ادامه پیدا کند.
  4. - با گذشت یک ماه، هیچگونه حساسیت و آلرژی در نقاط اهدا کننده و پذیرنده فولیکول باقی نمی ماند.
  5. - در موارد بسیار نادری، بعد از گذشت یک ماه سوزش ابروها ادامه پیدا می کند.

>> هزینه کاشت ابرو با روش FUT در " کلینیک پوست و مو رز"

هزینه کاشت ابرو با روش FUT بستگی به تعداد فولیکول های استخراج شده، حجم کار بر روی ابروهای بیمار و مهارت و تجربه متخصص دارد و در هر بیماری کاملا متفاوت با سایرین است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاشت ابرو به روش FUT و مشورت با متخصص، با شماره 02144067005 تماس حاصل فرمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: کاشت ابرو , ,
:: برچسب‌ها: کاشت ابرو ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

کاشت ابرو به روش fue و معایب کاشت ابرو به روش fue

>> کاشت ابرو به روش fue

کاشت ابرو به روش fue چیست ؟ مقاله امروز " کلینیک پوست و مو رز" به کاشت ابرو به روش fue اختصاص دارد؛ با ما همراه باشید تا درباره نحوه کاشت ابرو، تعداد جلسات لازم، مزایا و معایب و سایر موارد مربوط به روش FUE، اطلاعات بیشتری بدست بیاورید.

کاشت ابرو برای بیمارانی انجام می شود که به طور مادرزادی ابروهای زیادی ندارند، کسانی که بخاطر تصادف و سوختگی اسکارهای زیادی روی ابروهایشان دارند و می خواهند آنها را بپوشانند و کسانی که بخاطر وکس، استفاده از مواد شیمیایی و یا افزایش سن ابروهایشان بسیار کم پشت شده است.

  کاشت ابرو به روش fue

  در مواردی که آلوپسی باعث ریزش ابروها شده باشد هم می توان کاشت و ترمیم ابروها را در بیمار انجام داد. کاشت ابرو، ترمیم دائمی ابروهای بیمارانی است که مشکل کم کاری غده تیروئید دارند. کاشت ابرو به روش fue برای درمان ابروهای مردها و زنها و در همه سنین به کار می رود؛ اگرچه زنهایی که در رنج سنی 30 تا 50 سال قرار دارند، بیشتر درگیر ترمیم ابروهایشان هستند.

  کاشت ابرو

  کاشت ابرو به روش fue با کمک

ابزارهای بسیار کوچکی انجام می شود تا جای برداش بافت ها در روی پوست به صورت اسکار باقی نماند؛ درست برعکس کاشت ابرو به روش fue یا "تکنیک نواری" که بعلت برداشتن بخشی نواری از روی سر، اسکارهای آن بصورت دائمی روی پوست باقی می مانند. کاشت ابرو به روش fue، روشی کاملا مناسب است زیرا بدون درد است و هیچ اسکار و یا نشانه ای را روی پوست سر باقی نمی گذارد. موهای جدید ابرو بعد از 4 الی 6 ماه شروع به رشد می کنند و تا 12 ماه بعد از کاشت ابرو به رشد خود ادامه می دهند.

>> نحوه کاشت ابرو به روش fue

در کاشت ابرو به روش fue، فولیکول های مو با ابزاری بسیار کوچک (بین 0.7 تا 0.8 میلی متر) از سر بیمار استخراج می شوند. در اکثر موارد در کاشت ابرو به روش fue، بیشتر از فولیکول های پشت سر بیمار استفاده می شود. متخصص بیشتر تلاش می کند تا از فولیکول هایی استفاده کند که شبیه به تار موهای ابرو باشند. کاشت ابرو به روش fue، با بی حسی موضعی انجام می شود تا دردها کاهش پیدا کند؛ برای بی حسی موضعی بیشتر از محلول هایی مثل لیدوکائین و آدرنالین استفاده می شود. کاشت ابرو به روش fue با طراحی شکل و تعیین طول و پهنای هر ابرو ادامه می یابد و به سلیقه بیمار و هماهنگی ابروها با دیگر اجزای صورت بیمار هم توجه زیادی می شود. استفاده از واحدهای فولیکولی برای کاشت و ترمیم ابروها کار بسیار پیچیده ای است که نیاز به مهارت زیادی برای قرار دادن دقیق فولیکول ها در ناحیه ابروها دارد؛ نحوه قرار دادن فولیکول ها باید بسیار شبیه به زاویه و جهت ابروهای طبیعی بیمار باشد. در کاشت ابروها از وسیله های مخصوصی استفاده می شود تا هر فولیکول مو در عمق و زاویه درستی در ابرو قرار بگیرد و در صورت بیمار کاملا طبیعی بنظر برسد.

>> تعداد جلسات لازم برای کاشت ابرو به روش fue

کاشت ابرو به روش fue، معمولا به 1 الی 2 جلسه نیاز دارد تا بیمار به بهترین نتایج برسد و ابروهای او کاملا ترمیم شوند و در نهایت ابروها به تراکمی برسند که مورد پسند بیمار باشد.

>> هنر کاشت ابرو به روش fue

کاشت ابرو با روش FUE، یک فرآیند کاملا هنرمندانه ای محسوب می شود که باید توسط متخصص با تجربه ای انجام بشود. جلسه مشاوره به منظور بیان خواسته ها و توقعات بیمار برگزار می شود. طراحی ابروها در روش FUE به فاکتورهای زیر بستگی دارد:

  1. مدل صورت
  2. خصوصیات ظاهری
  3. میزان قوس ابروها
  4. میزان ضخامت ابروهای طبیعی بیمار
  5. ضخامت، رنگ و حالت ابروهای طبیعی بیمار
  6. فاصله بین ابروها
  7. طول ابروها
  8. توقعات شخصی بیمار از نتایج کاشت ابرو

>> تعداد فولیکول های لازم برای کاشت ابرو در بیماران

تعداد فولیکول های لازم برای کاشت ابروی طبیعی در بیمارانی که آلوپسی ناحیه ای دارند یا دچار سوختگی در ناحیه ابروهای خود شده اند و همچنین در سایر بیمارانی که ابروهای بسیار کم پشتی دارند، به وضعیت بیمار و طرح ابروهای انتخابی بیمار بستگی دارد. در جلسه کاشت ابرو، برای پوشاندن اسکارهای کوچک در بیمارانی که بتازگی دچار آلوپسی شده اند و یا دارای سوختگی خفیفی هستند، شامل تعداد کمی از فولیکول ها می شود ولی در بیمارانی که مدت زیادی است که دچار آلوپسی ناحیه ای شده اند و یا میزان سوختگی آنها در ناحیه ابروها بیشتر است، به تعداد فولیکول ها بیشتری احتیاج دارند و شاید به صدها فولیکول برای پوشاندن اسکارهای ابروهای آنها نیاز شود.

>> آیا در کاشت ابرو به روش fue نیازی به شیو موها است؟

کاشت ابرو به روش fue بیشتر در خانم ها انجام می شود و برای استخراج فولیکول ها، تنها از بخش کوچکی از سر استفاده می شود و می توان فولیکول ها را بدون شیو و اصلاح سر هم استخراج کرد. معمولا فقط بخش بسیار کوچکی از سر نیاز به اصلاح دارد. در واقع نیاز به شیو بستگی به وضعیت بیمار دارد و در موارد زیادی بیمار نیاز به شیو بخش کوچکی از موهای خود دارد. هر چقدر از ابزارهای پیشرفته تر و تکنیک های ماهرانه تری در کاشت ابروی طبیعی با روش FUE استفاده بشود، احتمال شیو موها هم کمتر می شود.

>> مزایای کاشت ابروی طبیعی با روش FUE

  1. کاشت ابروی طبیعی با روش FUE، تراکم ابروهای بیمار را افزایش می دهد
  2. اگر بیمار تمامی ابروهای خود را از دست داده باشد، کاشت ابرو به روش fue می تواند ابروهای از دست رفته بیمار را به آسانی جایگزین کند
  3. روش FUE، فرآیندی بدون درد و کاملا بی خطر است
  4. بدون خونریزی انجام می شود
  5. نتایج آن تضمین شده است
  6. ظاهری کاملا طبیعی را برای ابروهای بیمار بوجود می آورد

>> عوارض و معایب کاشت ابرو به روش fue

  1. بعد از کاشت ابرو با روش FUE، تورم خفیفی در ناحیه پیشانی بیمار در طی روزهای اول مشاهده می شود.
  2. در روش FUE، وسعت بخش هایی از سر بیمار که فولیکول ها استخراج می شوند بسیار بزرگتر از روش FUT است.
  3. با گذشت مدت کوتاهی از کاشت، ابروها بطور موقت شروع به ریزش می کنند و بعد از چند ماه، ابروها مجددا شروع به رشد می کنند.
  4. ایجاد پوسته هایی در ابرو که موجب خارش شدید در این ناحیه می شود.
  5. امکان ایجاد برآمدگی های کیست مانند در ناحیه ابروها هم وجود دارد که معمولا بعد از چند روز رفع می شوند.

>> هزینه کاشت ابرو به روش fue در " کلینیک تخصصی پوست و مو رز"

هزینه کاشت ابرو به روش fue بستگی به این دارد که بیمار قصد کاشت یکی از ابروهای خود را دارد و یا هر دو ابرو. هزینه کاشت ابرو به روش fue به درجه کم پشتی ابروهای بیمار هم بستگی دارد و در هر بیماری متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاشت ابرو به روش fue و مشورت با متخصص، با شماره 02144067005 تماس حاصل فرمایید.  



:: موضوعات مرتبط: کاشت ابرو , ,
:: برچسب‌ها: کاشت ابرو ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

>> دلایل ریزش ابرو و درمان آن با کاشت ابرو

دلایل ریزش ابرو چیست و درمان آن با کاشت ابرو به چه صورت می باشد؟  مقاله امروز ” کلینیک پوست و مو رز به دلایل ریزش ابرو و درمان آن با کاشت ابرو اختصاص دارد؛ با ما همراه باشید تا در مورد علت های ریزش ابرو، روش های درمان و مزیت های کاشت ابرو اطلاعات بیشتری بدست بیاورید.

ابروها هم مانند موهای سر، می توانند کم پشت بشوند و یا دیگر رشد نکنند. دلایل مختلفی برای عدم رشد و یا ریزش ابروها وجود دارد که در این مقاله می خواهیم آن ها را بررسی کنیم.

 

دلایل ریزش ابرو

 

اگر یکی از ابروها یا هر دو ابروهای شما، کم پشت شده است، ممکن است بخاطر عفونت، بیماری های پوستی، تغییرات هورمونی و یا تغییرات سیستم ایمنی باشد. کمبود مواد مغذی، آسیب های فیزیکی و یا استرس روحی و روانی هم می تواند باعث ریزش ابروها بشود.

وقتی دلیل اصلی ریزش ابروها فهمیده بشود، پزشک کاشت ابرو برای شما بهترین درمان را پیدا می کند تا ریزش ابروهایتان متوقف بشود.

کاشت ابرو

>> علت ریزش ابرو :

>>> آلوپسی یا طاسی منطقه ای ابرو: طاسی منطقه ای یک بیماری خود ایمنی است. سیستم ایمنی بدن، به اشتباه بخش هایی از بدن را به عنوان دشمن خود شناسایی می کند و به آن حمله می کند. طاسی منطقه ای، فولیکول های مو را مورد هدف خود قرار می دهد و باعث کاهش یا توقف رشد موها و ابروها می شود.

مشاهده مطلب  هزینه کاشت ابرو چقدر است و هر آنچه از کاشت ابرو که باید بدانید

>>> طاسی انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

  1. طاسی منطقه ای که باعث ایجاد نقاط خالی و بدون مو در روی سر و ابروها می شود.
  2. طاسی کامل که در آن تمام موها و ابروهای بیمار ریزش پیدا می کند.
  3. طاسی جلوی سر که باعث ایجاد اسکارهایی در جلوی سر همراه با کچلی و ریزش ابروها می شود.

وقتی بیماری طاسی توسط پزشک کاشت ابرو کنترل شود، موها و ابروها می توانند دوباره رشد کنند. بیماری طاسی حتی روی ناخن های دست و ناخن های پا هم تاثیر می گذارد.

>>> کمبود مواد مغذی: بدن انسان به مواد مغذی مثل منابع انرژی زا (کربوهیدرات، پروتئین و چربی ها) ، اسیدهای آمینه و اسیدهای چرب، ویتامین ها و مواد معدنی نیاز دارد. بعضی از این مواد غذایی باعث تقویت و رشد ابروها می شوند؛

بنابراین کمبود هر یک از این مواد باعث ریزش موها و ابروها می شود. کمبود ویتامین A و زینک می تواند باعث کاهش رشد بافت های سلولی بشود و همچنین مانع تولید چربی پوست شود.

سایر مواد مغذی که کمبود آنها باعث ریزش ابرو می شود عبارتند از:

  1. بیوتین ( ویتامین B7 )
  2. ویتامین C (که در تولید کلاژن نقش مهمی دارد)
  3. آهن
  4. ویتامین E، B12 و D
  5. سیستئین
  6. امگا ۳ اسیدهای چرب

>>> اگزما: اگزما، التهاب پوستی ست که باعث خارش، قرمزی و سوزش پوست می شود. اگزما توسط سیستم ایمنی بسیار حساس ایجاد می شود. فولیکول های مو در اعماق پوست وجود دارند و اگزما می تواند در رشد موها و ابروها تاثیر منفی بگذارد.

>>> پسوریازیس: پسوریازیس یک اختلال خودایمنی ست که سلول های پوستی به سرعت تکثیر می شوند و باعث می شود اسکارهایی قرمز، ضخیم و دردناک روی پوست شکل بگیرند و در نتیجه فولیکول های مو و ابرو مسدود می شوند و دیگر رشد نمی کنند.

مشاهده مطلب  کاشت ابرو با روش fut و عوارض کاشت ابرو به روش fut

>>> تیروئید: بیماری تیروئید یکی از دلایل شایع ریزش ابرو است. غده تیروئید هورمون هایی را تولید می کند که سوخت و ساز بدن را تنظیم می کنند. وقتی این غده، هورمونی را زیادتر یا کمتر از حالت طبیعی تولید کند، بدن شما تعادل خود را از دست می دهد و حتی وظایف نرمال خود را بدرستی انجام نمی دهد؛ عدم رشد موها و ابروها هم یکی از این فرآیندها محسوب می شود.

>>> استرس و اضطراب: استرس و اضطراب بیش از حد باعث تغییرات فیزیولوژیکی بدن می شود؛ مثلا اکسیژن کمتری به فولیکول های مو و ابرو می رسد و سطح هورمون های بدن بالا و پایین می رود و در نتیجه ابروها دچار ریزش می شوند.

>>> دوران حاملگی: دوران حاملگی باعث کاهش سطح هورمون ها و تغییرات فیزیولوژیکی بدن می شود. این تغییرات ممکن است چرخه ی رشد مو و ابرو را مختل کند و باعث ریزش ابروها هم بشود.

>>> افزایش سن: اکثر مردان و زنان از ۴۰ سالگی به بعد، شاهد کم پشتی و ریزش ابروهایشان هستند زیرا سطح هورمون استروژن در خانم ها و سطح هورمون تستوسترون در مردها با افزایش سن به تدریج کاهش می یابد.

>>> شیمی درمانی: شیمی درمانی برای از بین بردن سلول های سرطانی استفاده می شود. شیمی درمانی روی فولیکول های مو و ابرو هم تاثیر منفی می گذارد. وقتی بیماری تحت شیمی درمانی قرار می گیرد، ابروهای او دچار ریزش می شوند.

>> درمان ریزش ابرو 

هنگامی که شما و دکترتان دلیل ریزش ابروهایتان را فهمیدید، می توانید بهترین درمان را برای ریزش ابروهایتان انتخاب کنید. در ادامه در مورد روش های درمان ریزش ابرو توضیح می دهیم:

مشاهده مطلب  کاشت ابرو به روش fue و معایب کاشت ابرو به روش fue

>> کاشت ابرو

یکی از بهترین راه های درمان ریزش ابرو، کاشت ابرو می باشد. کاشت ترمیمی ابروها شامل جدا کردن بخشی از پوست سر می شود که دارای موهای زیادی است؛ سپس فولیکول های مو در قسمت ابروها کاشته می شوند.

البته برای درمان ریزش ابرو، راه های دیگری هم وجود دارد مثل :

  1. استفاده از محلول ماینوکسیدیل
  2. روغن کرچک
  3. مصرف مکمل هایی مثل امگا ۳

آمارها نشان می دهد که اکثر بیماران از روش های بالا راضی نبوده اند زیرا این روش ها در طولانی مدت باعث رشد مجدد ابروها می شوند، در حالیکه بیماران برای رشد ابروهایشان خیلی عجله دارند. کاشت ابرو برای کسانی که به دنبال نتایج ماندگار هستند و از ریزش ابروهایشان خسته شده اند، راه حل بسیار مناسبی ست.

حتی بعضی از بیماران از روش های موقتی برای درمان ریزش ابرو استفاده می کنند مثل:

  1. میکروبلیدینگ
  2. تاتو ابروها
  3. هاشور ابروها

البته بیمار باید توجه داشته باشد که استفاده از این روش ها نتایج خوبی را برایشان به دنبال نخواهد داشت و حتی باعث ریزش بیشتر ابروها می شوند.

>> مزیت های کاشت ابرو :

چند مورد از مزیت های کاشت ابرو عبارت است از:

  1. کاشت ابرو باعث می شود تا ابروهای شما بطور طبیعی رشد کند
  2. نتایج حاصل از کاشت ابرو، کاملا طبیعی ست
  3. با کاشت ابرو میتوانید فرم ابروهایتان را در مقایسه با گذشته تغییر بدهید و به حالت دلخواه خود دربیاورید.

 

امیدواریم مقاله جامع ” دلایل ریزش ابرو و درمان آن با کاشت ابرو در کلینیک پوست و مو ” برای شما علاقه مندان گرامی مفید واقع گردیده باشد.

مشاهده مطلب  مشکلات در بیماران در کاشت ابرو و نحوه رفع آنها

>> هزینه کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو بستگی به گرافت های مو ( تعداد تارهای موی پیوند زده شده ) ، مدل کاشت ابرو، ابزارها و دستگاه های کاشت ابرو و تجربه و مهارت متخصص دارد.

در ” کلینیک تخصصی پوست و مو رز” کاشت ابروی شما بصورت کاملا طبیعی و بدون درد و خونریزی انجام می شود. در اینکلینیک پوست و مو هدف ما، رضایت شما مشتریان عزیز است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاشت ابرو، با شماره۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس حاصل فرمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: کاشت ابرو , ,
:: برچسب‌ها: کاشت ابرو ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

 

>> کاشت ابرو :

در این بخش قصد داریم شما عزیزان را با عمل کاشت ابرو آشنا کنیم . ابرو یکی از مهم ترین اجزای صورت است که تاثیر زیادی در زیبایی صورت دارد؛ پرپشتی ابروها می باشد. پرپشتی ابروها همیشه یکی از دغدغه های اصلی خانم هاست؛ البته آقایان هم اقدام به کاشت ابرو می کنند ولی تعداد آنها خیلی کمتر از خانمهاست.کاشت ابرو راه حلی مناسب برای افرادی که در ادامه مقاله به آن میپردازیم می باشد.

عوامل مختلفی باعث کم پشتی ابروها می شود، مانند اصلاح نامناسب ابروها، حساسیت به لوازم آرایشی، تاتو ابروها، رژیم نامناسب، بیماری های پوستی، دوره های شیمی درمانی، استرس، تیروئید، بالا رفتن سن و غیره. بسیاری از افرادی در مواجهه با کم پشتی و ریزش ابروها، از روغن های گیاهی، سرم های ابرو، محلول های شیمیایی استفاده می کنند و حتی ابروها را تاتو و هاشور می کنند که نه تنها به نتیجه دلخواهشان نمی رسند، بلکه باعث می شود ریزش ابروهابیشتر هم بشود.   کاشت ابرو   خوشبختانه،  در کاشت ابرو از موهای پشت گوش استفاده می شود چون موهای ریزتری نسبت به جاهای دیگر بدن دارد. پزشک کاشت ابروی طبیعی ، ابرویی متناسب با فرم صورت، مدل چشم ها و حتی بر پایه سلیقه شخصی شما طراحی می کند تا هم  ابرو، طبیعی باشد و هم شما از مدل و ضخامت آن راضی باشید. ما در "کلینیک تخصصی پوست و مو رز" با کادر پزشکی مجرب و با آخرین تجهیزات روز، ابروهای کاملا طبیعی و پرپشت را برای شما به ارمغان می آوریم. با ما همراه باشید تا در مورد کاشت ابروی طبیعی برای شما بیشتر توضیح بدهیم

>> همه چیز درباره کاشت ابرو

 

کاشت ابرو

 

>> مراحل کاشت ابرو

برای کاشت ابروی طبیعی، پزشک از بی حسی موضعی استفاده می کند. کاشت ابرو شامل برداشتن فولیکول های موی پشت گوش است که در هر نوبت یک فولیکول برداشته می شود و پزشک کاشت ابروی طبیعی با استفاده از سوزن های مخصوصی این فولیکول ها را در ناحیه ابرو پیوند می زند. * انتخاب مدل کاشت ابروی طبیعی بستگی به نظر متخصص کاشت ابروی طبیعی و بیمار دارد. فولیکول ها به دو روش برداشته می شوند:  

مراحل کاشت ابرو

>> كاشت ابرو به روش fut 

کاشت ابرو روش fut : در کاشت ابروی طبیعی روش کاشت fut، پزشک نواری افقی را از پشت گوش جدا می کند و سپس این محل را بخیه می زند. در مرحله ی بعد، پزشک متخصص ابرو با کمک میکروسکوپ، فولیکول ها را به دقت بررسی می کند و چربی و مواد اضافی را جدا می کند و سپس آنها را در محل ابرو پیوند می زند.

>> معایب کاشت ابرو روش fut

در واقع کاشت ابروی طبیعی به روش FUT، روشی سنتی محسوب می شود که امروزه در بسیاری از کلینیک ها انجام نمی شود. در کاشت ابرو روش fut، پوست سر بیمار برداشته می شود که باعث بوجود آمدن اسکار در روی سر بیمار می شود.   کاشت ابرو به روش fut   برای برداشت نواری افقی از پشت گوش، پوست سر باید شل باشد تا متخصص بتواند نواری را از روی آن بردارد. این روش، بخاطر اینکه با برش، بخیه، زمان طولانی جراحی و درد همراه است، طرفدار کمتری دارد. خونریزی های شدید هم یکی دیگر از معایب کاشت ابروی طبیعی با روش FUT است. از بین رفتن تعداد قابل توجهی از گرافت ها و در نتیجه کاهش تراکم ابروهای کاشته شده هم می تواند از معایب مهم این روش باشد. دوره ریکاوری و بهبود بیمار پس از کاشت ابروی طبیعی به روش fut هم نسبتا طولانی ست. بعد از کاشت ابرو به روش fut، بیمار باید تا سه روز استراحت مطلق داشته باشد.   کاشت ابرو روش fut   عوارضی مثل ورم چشم ها هم در بعضی از بیماران مشاهده می شود. در مواردی هم جهت رشد موها در ابروها در روش FUT یکدست نیست.این روش، بخاطر اینکه با برش، بخیه، زمان طولانی جراحی و درد همراه است، طرفدار کمتری دارد.

>> کاشت ابرو به روش fue

در کاشت ابرو روش fue نیازی به برش نواری موهای پشت گوش نیست و در نتیجه بخیه هم نمی خواهد. پزشک متخصص ابرو، ابرو را به سه قسمت تاج، بدنه و دم تقسیم می کند و بر اساس طرح ابرو که از قبل برای بیمار تعیین کرده است، عمل پیوند کاشت ابروی طبیعی را انجام می دهد.   کاشت ابرو به روش fue   پزشک ابرو با نهایت دقت و ظرافت و با توجه به قوس، طول و فاصله ابروها از هم، عمل پیوند ابرو را در امتداد ابروهای بیمار و با زاویه ای مناسب انجام می دهد تا ابروها کاملا طبیعی بنظر برسند. نکته قابل توجه این است که کاشت ابرو روش FUE بر روی ابروهای تاتو یا هاشور زده هم قابل اجراست. کاشت ابرو با روش FUE، ابروهایی کاملا طبیعی و پرپشت را برای شما به ارمغان می آورد. برای رسیدن به نتایج کامل باید تا چند ماه صبر کنید. کاشت ابروها معمولا بین 1 تا 4 ساعت طول می کشد و هر ابرو به 250 الی 400 تار مو نیاز دارد ولی باز هم بستگی به طرح ابروهای بیمار دارد. پس از کاشت ابرو، بیحسی موضعی از بین می رود و بیمار ظرف مدت کوتاهی بهبود می یابد.   کاشت ابرو با روش FUE   تراکم بالای ابروهای کاشته شده و خط رویش طبیعی و یکدست ابروها از مزیت های مهم کاشت ابرو روش FUE است.

>> معایب کاشت ابرو با روش FUE

کاشت ابروی طبیعی با روش fue باعث ایجاد خراش های کوچکی در سر بیمار (مخصوصا پشت گوش ها) می شود. عوارض موقتی در کاشت ابروی طبیعی روش fue کاملا موقتی ست که بعد از چند روز کاملا از بین می روند.

>> کاشت ابرو روش FUT بهتر است یا با روش FUE ؟

هر یک از روش های کاشت ابرو، دارای عوارض و مزایای خاصی هستند. جلسه اولی که به متخصص مراجعه می کنید، ابروهای شما کاملا بررسی می شود و در مورد روش مناسب برای کاشت ابروهایتان هم تصمیماتی گرفته می شود. در بیشتر موارد، متخصص از روش FUT برای کاشت ابروها استفاده می کند زیرا هم روشی مدرن است و هم عوارض خاصی را برای بیمار به دنبال ندارد. خراش های کوچکی که در اثر کاشت ابروی طبیعی با روش FUT روی سر بیمار ایجاد می شود، هم بعد از مدتی کاملا از بین می رود و ترمیم می شوند.

 

نظرات در مورد کاشت ابرو

 

>> هدف از کاشت ابرو چیست؟

هدف از کاشت ابرو، ترمیم قسمت های خالی و کم پشت ابروهای بیمار است. کاشت ابرو با هدف زیبایی بیشتر و داشتن ابروهایی پرپشت تر هم یکی دیگر از اهداف کاشت ابروی طبیعی است.

>> مراقبت های قبل و بعد از کاشت ابرو :

>> مراقبت های قبل از کاشت ابرو

  1. سابقه هر گونه بیماری خاص و یا مصرف دارو را حتما به متخصص خود اطلاع بدهید.
  2. 3 هفته قبل از کاشت ابرو، از مصرف داروهایی مثل آسپرین خودداری کنید.
  3. 3 هفته قبل از کاشت ابرو، از کشیدن سیگار، قلیان و مصرف الکل پرهیز کنید

>> مراقبت های بعد از کاشت ابرو

  1. بعد از کاشت ابرو از تمام داروهایی که متخصص برایتان تجویز کرده است، بطور مرتب استفاده کنید.
  2. اگر بعد سه روز خارش در قسمت ابروهایتان ادامه دار شد، به متخصص مراجعه کنید.
  3. بعد از کاشت، ابروهایتان را دستکاری نکنید و از وارد کردن هر گونه فشار به ابروهایتان هم خودداری کنید.
  4. تا دو هفته بعد از کاشت ابرو، سیگار و قلیان نکشید و الکل هم مصرف نکنید.

>> آیا کاشت ابرو خوب است؟

کاشت ابرو مزایای زیادی را به دنبال دارد و بیشتر اوقات بیمارها از عوارض ناشی از کاشت ابرو نگران هستند و فکر کردن به این مسائل، آن ها را دو دل می کند؛ عوارض کاشت ابرو به قدری کم و موقتی ست که جای هیچ گونه نگرانی در زمینه کاشت ابرو وجود ندارد.

>> کاشت ابرو بهتر است یا هاشور ؟

روش هایی مثل تاتو و هاشور که اکثرا در سالن های آرایشی انجام می شود، حجم بیش از حد و مصنوعی به ابروها می دهند و بعد از گذشت سه ماه، بیمار باید دوباره به سالن مراجعه کند تا ابروهایش را ترمیم کند. تاتو و هاشور به دلیل رنگ های شیمیایی و استفاده از سوزن در داخل پوست ابرو، عوارضی مثل ریزش شدید ابروها را به دنبال دارد. در مواردی که فرد از تاتو و هاشور ابروهایش رضایت ندارد، می تواند آن ها را پاک کند که این کار باز هم به هزینه زیادی نیاز دارد. کاشت ابرو در کلینیک پوست و مو و توسط متخصصانی با تجربه انجام می شود که عوارض خاص و طولانی مدتی را برای بیمار به دنبال نخواهد داشت. متخصص هنگام کاشت ابروها، به تمام خصوصیات ابروهای بیمار توجه می کند و نتایج حاصل از آن بقدری طبیعی ست که کمتر کسی متوجه کاشت ابروها می شود. در کاشت، ابروهای بیمار با دقت زیادی طراحی می شود تا خط رویش و تراکم حاصل از آن، طبیعی و زیبا باشد. بیمار باید بین نتایج ماندگار و طبیعی حاصل از کاشت ابرو و نتایج موقت و مصنوعی هاشور یا تاتو، دست به انتخابی مناسب بزند. بی شک شما لایق بهترین ها هستید و انتخاب کاشت ابرو می تواند تصمیمی درستی باشد و همچنین نتایج خوبی را برای شما به دنبال داشته باشد.

>> میزان موفقیت در کاشت ابرو به چه فاکتورهایی بستگی دارد ؟

موفقیت در کاشت ابرو به تجربه و مهارت متخصص و همچنین به مراقبت های بیمار بستگی دارد. کاشت ابرو، فرآیند بسیار ظریفی ست که نیاز به تجربه زیادی دارد. هر چه متخصص از تکنیک های ظریف تری برای کاشت ابروها استفاده کند، نتایج حاصل از آن ماندگارتر و موفق تر است.

>> چه کسانی کاندید خوبی برای کاشت ابرو هستند ؟

تمام کسانی که از مشکل ریزش شدید ابرو و نقاط خالی ابروهایشان رنج می برند، داوطلب خوبی برای کاشت ابرو هستند. البته بیمار باید از لحاظ جسمانی در وضعیت خوبی باشد و داروی خاصی هم مصرف نکند. بعضی از بیمارانی که اقدام به کاشت ابرو می کنند، از ریزش دوره ای و موقتی ابروهای خود ناراحت هستند؛ ریزش دوره ای ابروها به دلیل تغییرات هورونی و استرس است که براحتی می تواند درمان شود و این افراد نیازی به کاشت ابرو ندارند. در مواردی که این افراد اصرار به کاشت ابروی طبیعی دارند، باید ریزش ابروهایشان درمان و متوقف بشود بعد اقدام به کاشت ابروی طبیعی کنند. افرادی که در اثر سوختگی یا بخیه حاصل از عمل های جراحی، بخش زیادی از ابروهایشان را از دست داده اند؛ هم می توانند به راحتی اقدام به کاشت ابرو کنند.

>> نظرات در مورد کاشت ابرو

>> از کجا بفهمیم که کاشت ابروهایمان موفقیت آمیز بوده است ؟

کاشت ابرویی موفقیت آمیز است که در آن سرعت رشد ابروها مثل موهای سر باشد. اگر ابروهایتان را هر دو هفته یا کمتر از این مدت اصلاح می کنید، پس کاشت ابروهای شما موفقیت آمیز بوده است.

>> چرا از موهای بالا و پشت گوش برای کاشت ابرو استفاده می شود ؟

موهای صورت و بدن از لحاظ ساختار و خصوصیات بسیار منحصر به فرد هستند و از لحاظ مشخصات ظاهری مثل رنگ، ضخامت، سرعت رشد، صاف یا مجعد بودن و غیره با یکدیگر متفاوت هستند. برای کاشت ابرو از موهای بالا یا پشت گوش استفاده می شود زیرا نسبت به موهای قسمت های دیگر بدن، سازگاری و شباهت بیشتری با موهای ابرو دارند؛ البته بین موهای پشت گوش و موهای ابرو تفاوت های زیادی مشاهده می شود ولی نسبت به سایر گزینه ها، می تواند کارایی بیشتری برای ابروها داشته باشد.

>> چرا در بعضی از بیماران، بین تارهای ابروهای کاشته شده آنها فاصله وجود دارد؟ و اینکه آیا چنین مشکلی را میتوان برطرف کرد ؟

با اینکه در کاشت ابرو، از دستگاه های بسیار دقیق و پیشرفته ای استفاده می شود و متخصص هم با مهارت و ظرافت زیادی روی ابروها کار می کند، در بعضی از موارد بین تارهای ابروهای بیمار فاصله ای دیده می شود. در صورت بروز چنین مشکلی که خیلی کم در بین بیماران دیده می شود، می توان دوباره به متخصص مراجعه کرد و تمام این فاصله ها را با تار موهایی طبیعی پوشاند.

>> چرا بعضی از پزشکها معتقدند که تاتوی ابروها قبل از کاشت می تواند نتایج بهتری را برای بیمار به دنبال داشته باشد ؟

نکته بسیار جالبی که در زمینه تاثیر تاتو قبل از کاشت وجود دارد، این است که بعضی از پزشکها معتقدند که تاتو می تواند فاصله بین تارهای موهای ابروها را هنگام کاشت پر کند و در نتیجه می تواند تاثیر خوبی بر نتایج حاصل از کاشت بگذارد. البته در این مورد، لازم است با پزشکتان مشورت نمایید، شاید نظرات او با این توضیحات مغایرت داشته باشد.

>> چگونه می توان ورم چشمها را بعد از کاشت ابرو کاهش داد ؟

یکی از عوارض کاشت ابرو می تواند تورم چشم ها باشد. چشم ها به ابروها بسیار نزدیک هستند و هرگونه تغییر در ساختار ابروها می تواند روی چشم ها هم تاثیر بگذارد. برای کاهش ورم چشمها می توانید از کمپرس گرم استفاده کنید.

>> چه روشی برای خوابانده تر کردن موهای ابرو توصیه می شود ؟

موهای ابرو به طور طبیعی حالتی خوابیده دارند و کاشت در قسمت دم ابروها می تواند سخت تر از قسمت های دیگر ابرو باشد زیرا متخصص باید با مهارت زیادی، زاویه کاشت گرافت ها را به حداقل درجه ممکن برساند تا موهای این قسمت، خوابانده تر از بخش های دیگر ابرو بشوند. شما می توانید تا سه هفته از پانسمان فشاری بر روی ابروهایتان استفاده کنید تا حالت ابروهایتان خوابانده تر بشود.

>> عوارض کاشت ابرو 

عوارض کاشت ابرو موقتی می باشد و نباید زیاد نگران عوارض آن باشیم. عوارضی که ممکن است بعد از کاشت ابروی طبیعی بوجود بیاید، شامل قرمزی و تورم چشم ها، پوسته شدن محل کاشت ابروی طبیعی، خارش، قرمز شدن دور ابروها و غیره است. اگر کاشت ابرو توسط متخصص مجرب کاشت ابروی طبیعی و در محیطی کاملا بهداشتی انجام شود، هیچ گونه عوارض خاصی را به دنبال نخواهد داشت. توجه داشته باشید که بعد از گذشت چند هفته، ابروهای کاشته شده ریزش پیدا می کنند که کاملا طبیعی ست و جای هیچ نگرانی وجود ندارد زیرا قرار است موهای جدیدی در این قسمت رشد کند. بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی، ابروهای شما بقدری پرپشت و زیبا می شود که از نتیجه عمل کاشت ابرو خود، حیرت زده خواهید شد.

>> عکس کاشت ابرو 

شما عزیزان می توانید برای مشاهده تمامی نمونه کارهای کلینیک پوست و مو رز را از طریق این لینک مشاهده بفرمایید.

>> فیلم کاشت ابرو

همچنین از طریق این لینک میتوانید به فیلم کاشت ابرو در کلینیک پوست و مو رز دسترسی پیدا نمایید.

>> هزینه کاشت ابرو 

هزینه تقریبی کاشت ابرو بستگی به گرافت های مو (تعداد تارهای موی پیوند زده شده) ، نوع روش کاشت ابروی طبیعی، ابزارها و تجهیزات کاشت ابروی طبیعی و کلینیک تخصصی پوست و مو دارد. در "کلینیک تخصصی پوست و مو رز" کاشت ابروی شما بصورت کاملا طبیعی و بدون درد و خونریزی انجام می شود. در این کلینیک پوست و مو هدف ما، رضایت شما مشتریان عزیز است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاشت ابرو طبیعی، با شماره 02144067005 تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: کاشت ابرو , ,
:: برچسب‌ها: کاشت ابرو , کاشت ابروی طبیعی , هزینه کاشت ابرو , هزینه تقریبی کاشت ابرو , فیلم کاشت ابرو , عکس کاشت ابرو , عوارض کاشت ابرو , عمل کاشت ابرو , نظرات در مورد کاشت ابرو , کاشت ابرو بهتر است یا هاشور , کاشت ابرو روش fue , کاشت ابرو به روش fue , کاشت ابرو به روش fut , کاشت ابرو روش fut , مراحل کاشت ابرو ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 شهريور 1397 | نظرات ()